• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Анестезіологічне обладнання: Лот 1 - Наркозно-дихальний апарат; лот 2 - Повітряний компресор (ДК 021:2015 33170000-2 - Обладнання для анестезії та реанімації)

Завершена

548 366.81 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 925.00 UAH
Період оскарження: 22.11.2022 11:24 - 30.11.2022 00:00
Вимога
Вирішена

щодо використання кваліфікованого електронного підпису

Номер: ec94f6488f1e4ceca5559af91ad27a23
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-22-004474-a.b1
Назва: щодо використання кваліфікованого електронного підпису
Вимога:
Шановний Замовник! П.4 Розділу ІІІ «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з п. 1.5. Розділу 3 цієї документації». Використання учасником електронної печатки замість КЕП не допускається і вважається порушенням умов тендерної документації. тендерна пропозиція з накладеною електронною печаткою, але не підписана шляхом створення КЕП, вважається такою, що не відповідають умовам тендерної документації». Разом з тим, нагадаємо, що обов’язковий перехід на кваліфіковані електронні підписи (КЕП) для суб’єктів господарювання недержавної форми власності було заплановано спочатку на січень 2022 року, потім неодноразово відтерміновувалося. Зокрема можливість використання удосконаленого електронного підпису (УЕП) замість КЕП на захищеному носії була введена в якості експериментального проекту згідно приписів постанови КМУ від 03.03.2020 року № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». В подальшому КМУ було ухвалено Постанову від 17.03.2022 року № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг», якою (в редакції із змінами, внесеними згідно з Постановами КМУ № 617 від 24.05.2022 року) продовжено строк використання УЕП та відтерміновано на строк дії військового стану та додатково 6 місяців після його завершення обов’язок використання КЕП на захищеному носії представниками приватного бізнесу. Таким чином, визначення в тендерній документації обов'язкового застосування учасником КЕП під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій Замовник зменшує конкуренцію та встановлює дискримінаційні вимоги для учасників, які не встигли зробити КЕП. Враховуючи вищезазначене, просимо виключити вимоги щодо обов'язкового застосування учасником КЕП під час використання електронної системи закупівель та дозволити застосування як КЕП так і УЕП.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис або УЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з п. 1.5. Розділу 3 цієї документації.
Статус вимоги: Задоволено