• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Масло солодковершкове

Завершена

1 350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 750.00 UAH
Період оскарження: 06.12.2017 16:39 - 17.12.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА (в порядку ч.3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: f62e6a055e54438e8bc5c6ff95b4cb73
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-06-003913-c.a2
Назва: ВИМОГА (в порядку ч.3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога:
Повний текст вимоги у прикріпленому файлі
Вирішення: За наслідками розгляду тендерним комітетом управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради (далі – управління освіти) вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Оптітрейд» (далі – ТОВ «Оптітрейд», учасник), в якій учасник вказує на недостатність аргументування відхилення від 04.01.2018р. (протокол №230) тендерної пропозиції ТОВ «Оптітрейд» у процедури відкриті торги на закупівлю товару вершкове масло (масло солодковершкове) зазначаємо наступне. Рішенням тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради (оформленим протоколом №230 від 04.01.2018р.) відхилено тендерну пропозицію учасника процедури відкриті торги на закупівлю товару вершкове масло (масло солодковершкове) – Товариство з обмеженою відповідальністю «Оптітрейд» (код ЄДРПОУ 32298653). Відхилення пропозиції обґрунтоване тим, що відповідно розділу 2 додатку 3 тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю товару: код ДК 021:2015:15530000-2 вершкове масло (маслосолодковершкове), затвердженої тендерним комітетом управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради (далі – Тендерна документація), серед іншого,вимоги визначені Додатком 3. Додатком 3 Тендерної документації встановлено перелік документів, який повинен бути поданий учасником для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. В даному переліку, крім інших документів, зазначено про необхідність подання: «копії документів, що підтверджують наявність в Учасника власних та/або орендованих складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що закуповується, з зазначенням площ цих приміщень та адрес їх розташування. У випадку надання копій договорів суборенди приміщення необхідно надати копію відповідного договору оренди цього приміщення та копію документів, які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди. У разі надання копій договорів оренди приміщення необхідно подати копії документів, які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди». Учасником торгів, ТОВ «Оптітрейд»19 грудня 2017 року о 19 годині 59 хвилин було подано тендерну пропозицію, в якій міститься сканована копія договору оренди від 31.12.2015р. (аренда склада) та додаткової угоди від 01.12.2016р. (аренда доп. угода 2017). Інших документів, які б доповнювали або змінювали умови договору оренди від 31.12.2015р. (далі – Договір оренди) пропозиція товариства не містила. Розглядаючи подані ТОВ «Оптітрейд» документи стосовно оренди приміщення тендерним комітетом було встановлено, що відповідно п.2.1.1. Договору оренди встановлено - строк оренди починається з дати підписання сторонами акта передачі та приймання Приміщення, і діє до 31.12.2016р. (до речі, такої частини Договору як акт приймання-передачі або його копії учасником також не подано). Додатковою угодою змінено умови щодо строку дії Договору та передбачено, що строк оренди починається з дати підписання сторонами акта передачі та приймання Приміщення, і діє до 31.12.2017р. Згідно пункту 2 додаткової угоди також передбачається, що «інші умови основного договору, не змінені цією додатковою угодою залишаються чинними в колишній редакції і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання». Пунктом 2.1.2. Договору оренди встановлено - користування орендованим приміщенням після закінчення строку оренди не допускається. Відповідно п.4.4. тендерної документації визначається, що «строк поставки товарів – протягом 2018 року». Додатками 1 та 2 до Тендерної документації також визначено - строк поставки товари – це період протягом 2018 року. На підставі викладеного вище тендерний комітет управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради дійшов висновку про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Оптітрейд» вимогамстатті16 Закону України «Про публічні закупівлі» та кваліфікаційним критеріям (вимогам), встановленим Тендерною документацією для даної закупівлі. В подальшому, 06 січня 2018 року, керуючись ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «Оптітрейд» подало вимогу щодо надання додаткової інформації. В своїй вимозі товариство просить скасувати відхилення з огляду на такі доводи. Так, учасник вважає, що документи, які стосуються оренди приміщення діяли на час кінцевого строку подання тендерних пропозицій закупівлі: договір оренди змінений додатковою угодою мав термін дії до 31.12.2017р. тоді як кінцевий термін подання тендерних пропозицій -21.12.2017р.Тому сам договір оренди на момент закінчення терміну подання тендерних пропозицій діяв, що, на думку, заявника є достатнім для визначення його як такого що подав належні докази своєї відповідності в цій частині. Товариство також зазначає, що Договір оренди був продовжений новою додатковою угодою від 04.12.2018р., поданою 06.01.2018р. Спираючись на ці обставини ТОВ «Оптітрейд» вважає «відсутніми порушення зі свого боку оскільки так як на момент проведення аукціону діяв договір оренди з додатковою угодою, поданою в первинній тендерній документації та фактично існувала додаткова угода від 04.12.2017р., якою договір оренди продовжено до 31.12.2018р.» Відповідно ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. З урахуванням всіх вищевказаних обставин, а також аргументів вимоги ТОВ «Оптітрейд», тендерний комітет управління освіти надає наступну додаткову інформації стосовно причини невідповідності пропозиції товариства умовам тендерної документації. Пунктом 1 Розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації передбачено, що остання розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі. Відповідно Тендерної документації у разі виникнення у Учасників процедури закупівлі питань, що не висвітлені у тендерній документації, тендерний комітет при їх виникненні керується чинними нормативно-правовими актами України (розділ «оцінка пропозицій» п.2 «Інша інформація»).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скарга Замовнику на рiшення про визнання переможцем

Номер: 4b7306c2d78d4d38bf4a07f39b4562bb
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-06-003913-c.a1
Назва: Скарга Замовнику на рiшення про визнання переможцем
Вимога:
Начальнику управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради Рубасi Г.П. Голові тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради Стешенко Н.М. Фізичної особи-підприємця Лісового Олексія Григоровича м. Покров, вул. Кошового, 3 т. 095 559 3973 СКАРГА 03 січня 2018 року тендерним комітетом управління освіти виконкому Покровської міської ради в закупівлі масла солодковершкового переможцем визнано ТОВ «ОПТІТРЕЙД» із чим я категорично не згоден. Пропозиція цього товариства явно не відповідає вимогам тендерної документації затвердженої Вами для процедури закупки масла солодковершкового. Згідно додатка 3 до тендерної документації визначаються кваліфікаційні критерії та інші вимоги для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам. Одним з таких критеріїв є документи, що підтверджують наявність обладнання матеріально-технічної бази: копії документів, що підтверджують наявність в Учасника власних та/або орендованих складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що закуповується, з зазначенням площ цих приміщень та адрес їх розташування. У випадку надання копій договорів суборенди приміщення необхідно надати копію відповідного договору оренди цього приміщення та копію документів, які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди. У разі надання копій договорів оренди приміщення необхідно подати копії документів, які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди; - рішення про Державну реєстрацію потужностей. Учасником торгів ТОВ «ОПТІТРЕЙД» подано до своєї пропозиції документ під назвою «аренда склада» та «аренда доп.угода 2017». Інших документів учасником надано не було. Однак, ці документи жодним чином не підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям щодо наявності пристосованого приміщення через те що: Пунктом 2.1.1. договору «аренды склада» від 31.12.2015р. передбачається, що строк оренди починається з дати підписання сторонами акта передачі та приймання Приміщення, і діє до 31.12.2016р. Згідно додаткової угоди (документ під назвою «аренда доп. Угода 2017») від 01.12.2016р. до договору оренди передбачається, що строк оренди починається з дати підписання сторонами акта передачі та приймання Приміщення, і діє до 31.12.2017р. Пунктом 2 додаткової угоди передбачається, що інші умови основного договору, не змінені цією додатковою угодою залишаються чинними в колишній редакції і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. У п.2.1.2. основного договору вказується, що користування орендованим приміщенням після закінчення строку оренди не допускається. Згідно п.4.4. тендерної документації передбачено, що «строк поставки товарів – протягом 2018 року». Додатком 1 та додатком 2 тендерної документації також передбачається, що строк поставки товари – це період протягом 2018 року. Відтак, видно, що учасник торгів ТОВ «ОПТІТРЕЙД» не надало належного документального підтвердження того, що має власне або орендоване пристосоване приміщення. Таким чином, пропозиція ТОВ «ОПТІТРЕЙД» не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам чинного законодавства в цій частині. Додатково хочу звернути увагу тендерного комітету на те, що згідно наданого документа учасника торгів «ТОВ ОПТІТРЕЙД» під назвою «потужності» та «решение про регистр обьекта» а фактично «реєстрація про державну реєстрацію потужності» датована 13 жовтня 2017 року дозволяє здійснювати діяльність із зберігання харчових продуктів при температурі вище 10 градусів цельсія і залишатися придатними для споживання людиною (пункт 5 документа). Зазначене не відповідає встановленим нормативам зберігання масла солодковершкового. На підставі вказаних мною даних прошу розглянути цю мою скаргу та відхилити пропозицію ТОВ «ОПТІТРЕЙД» як таку що не відповідає вимогам та критеріям тендерної документації щодо закупівлі масла солодковершкового. «03» січня 2018 року ФОП Лісовий О.Г.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Скаргу розглянуто, оформлено протокольно.
Статус вимоги: Задоволено