-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дорожнє обладнання (Вишки освітлювальні)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2022-06-01-000552-c згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Критерій оцінки – ціна 100%.
Завершена
2 366 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 23 665.00 UAH
мін. крок: 1% або 23 665.00 UAH
Період оскарження:
21.11.2022 17:33 - 09.12.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Номер:
4a10747c413f42cb9c42a82a3a88b678
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-21-014561-a.b1
Назва:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Вимога:
Відповідно до частини 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі- Особливості): «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель».
Частиною 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначено: «У тендерній документації зазначаються такі відомості: … 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)».
25.11.2022 року потенційним Учасником в електронній системі закупівель було розміщено звернення до Замовника про надання роз’яснення щодо ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, які є невід’ємною частиною Тендерної документації (Додаток 1 до тендерної документації).
28.11.22 року Замовник надав відповідь наступного змісту: «У відповідь повідомляємо, що ваше питання потребує додаткового вивчення ініціатором тендеру. В разі прийняття рішення зміни до тендерної документації будуть оприлюднені уповноваженою особою».
Варто зазначити, що дана відповідь не є роз’ясненням за своє суттю, оскільки не містить жодної інформації, яка вимагалася зверненням Учасника та не роз’яснює жодне з положень Тендерної документації , тобто вона є формальною відпискою.
Враховуючи вищевикладене, Замовником порушено вимоги частини 51 Особливостей та один з основних принципів державних закупівель, визначених ст. 5 Закону –«максимальна економія, ефективність та пропорційність», оскільки Замовником оголошено закупівлю без чіткого розуміння вимог до предмету закупівлі та його необхідних (мінімальних) параметрів.
Кабінет Міністрів України Постановою №1178 чітко визначив обов’язок Замовника, в разі несвоєчасного надання/не надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації, розмістити такі роз’яснення з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи вищевикладене та з метою «додаткового вивчення ініціатором тендеру» звернення Учасника за роз’ясненнями положень тендерної документації, ВИМАГАЄМО продовжити строк подання тендерних пропозицій по закупівлі «Дорожнє обладнання (Вишки освітлювальні)» (UA-2022-11-21-014561-a) на строк не менш як на чотири дні.
Також, в разі відсутності належної реакції на нашу закону вимогу та відсутності бажання самостійно усунути порушення зі сторони Замовника, залишаємо за собою право захищати наші законні права на участь в процедурі закупівлі та рівний доступ до інформації, всіма доступними законними засобами.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.11.2022 22:34
Вирішення:
У відповідь повідомляємо, що дане питання буде розглянуте ініціатором закупівлі і, в разі прийняття рішення, зміни до тендерної документації будуть оприлюднені уповноваженою особою
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.12.2022 18:02