• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Споживач зобов’язаний сплатити вартість поставленої (спожитої) електричної енергії, на підставі Акту приймання-передачі електричної енергії у строк, що не перевищує 25 (двадцять п’ять) календарних днів.

Завершена

210 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
Період оскарження: 21.11.2022 17:09 - 26.11.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: b78209a380594b858517f145827869ce
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-21-014264-a.a3
Назва: СКАРГА
Скарга:
21 листопада 2022 року Замовником торгів, Комунальна установа ”Центр надання соціальних послуг” Барської міської ради (далі – Замовник), було розпочато конкурентну процедуру закупівлі: відкриті торги з особливостями, ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-21-014264-a, за предметом: Код ДК 021: 09310000-5 Електрична енергія (далі – Процедура закупівлі/Закупівля), на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. 25 листопада 2022 року Товариство з обмеженою відповідальністю ЕНЕРА ВІННИЦЯ (далі – Учасник) виявило бажання взяти участь у Закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції, оформленої відповідно до вимог тендерної документації та усіх додатків до неї (далі – Тендерна документація). 30 листопада 2022 року відбувся електронний аукціон, після якого електронною системою закупівель було автоматично проведено оцінку тендерних пропозицій учасників на основі критеріїв та методики оцінки, передбачених Замовником у Тендерній документації, та визначено учасників у порядку від найбільш економічно вигідної пропозиції. В результаті своїм протиправним, незаконним рішенням, Замовник здійснив безпідставне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», зокрема в рішенні уповноваженої особи від 02.12.2022 року зазначено, що тендерна пропозиція учасника відкритих торгів з особливостями Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», як учасник закупівлі, вважає таке рішення незаконне, необґрунтоване, безпідставне, дискримінаційне по відношенню до учасників та таке яке підлягає скасуванню повністю. 06.12.2022 року ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» подали скаргу до АМКУ, щодо протиправних дій Замовника. Згідно рішення від 15.12.2022 №7449 колегія АМКУ підтвердила протиправність дій та зобов’язала Комунальну установу «Центр надання соціальних послуг» Барської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» та рішення про визначення ТОВ «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС» переможцем процедури закупівлі – «Електрична енергія», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2022-11-21-014264-a. 21.12.2022 року о 14:33 було оприлюднене рішення Уповноваженої особи й зазначено наступне: «Уповноважена особа з публічних закупівель Комунальна установа "Центр надання соціальних послуг" Барської міської ради Дікун Наталя Володимирівна розглянула повторно документи надані ТОВ ЕНЕРА ВІННИЦЯ . Відповідно до Додатку №4 Тендерної документації, учасник, який надав найнижчу цінову пропозицію за результатами аукціону, повинен заповнити форму "Тендерна пропозиція (комерційна частина)" за результатами аукціону. При чому всі поля обов'язкові для заповнення. Учасник повинен протягом 24 годин розписати усі складові формули зазначені у Додатку №4 з описом та обґрунтуванням підстав. З ПОВАГОЮ УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ДІКУН Н.В.». 21.12.2022 року о 15:39 та 16:57 учасник ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» надав «Додаток 4 виправлення», де був зазначений розрахунок цінової пропозиції за результатами аукціону й заповнені всі поля, які передбачали собою заповнення. Проте просимо взяти до уваги, що тендерною документацією додатком №4 зазначено: «форма, яка складається на фірмовому бланку та подається Учасником у складі тендерної пропозиції та за результатами торгів Переможцем торгів». Отже перерахунок за результатами аукціону учасник зобов’язаний надати, лише після визнання його переможцем. Не зважаючи на це ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» надає Додаток 4 з розрахунком загальної вартості пропозиції за результатами аукціону. Також просимо взяти до уваги, що хоча уповноважена особа вимагає заповнити усі складові формули зазначені у Додатку №4 з описом та обґрунтуванням підстав, проте Замовник у тендерній документації не передбачив вимогу заповнення формули (окрему вимогу або пропущене поле для заповнення), що зазначена у Додатку №4 тендерної документації, окрім пункту «Дпост – дохід Постачальника. Коефіцієнт дохідності становить: __________;(коефіцієнт дохідності не може бути меншим "1" )»», який Учасником ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» заповнив й у тендерній пропозиції, й підчас надання 24 годин для виправлення помилок Учасника. Всі інші пункти формули вважаємо інформативними та не обов’язковими до заповнення. 22 грудня 2022 року Уповноважена особа публікує протокол №57 «Уповноваженого з публічних закупівель Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг» Барської міської ради», згідно якої Уповноважена особа вирішила відхилити учасника ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» на наступних підставах: «Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Повністю не погоджуємось з рішенням уповноваженої особи та наголошуємо на протиправності дій Замовника. Відповідно до пункту 9 статті 26 «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.». Тобто Замовник має право публікувати вимогу щодо виправлення помилок тендерної пропозиції згідно документів, що надані на етапі прийому пропозицій, а вимога виправлення щодо документів, які надаються переможцем, без визнання Учасника переможцем є повністю абсурдною. Згідно рішення протоколу №57 уповноваженої особи підтверджується, що Учасник «У складі поданої пропозиції подав Лист-погодження із проектом договору та його умовами. Також у складі пропозиції учасник подав Лист-погодження з істотними умовами договору», тобто ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» погодилась з умовами зазначеними у проекті договору та з істотними умовами договору, в тому числі формулою зазначеною в «Додаток № 1 до договору про постачання електричної енергії споживачу». Далі уповноважена особа зазначає формульний розрахунок, який ніяким чином не відноситься до закупівлі UA-2022-11-21-014264-a та оприлюдненій в ній тендерній документації, а саме: «Ц факт = ((Вфакт +Впер+В)/Wфакт)*Кпр, де: Вфакт- фактична вартість купівлі Постачальником обсягів електроенергії Споживача на ринку електричної енергії, яка визначається як сума добутків погодинних обсягів споживання електроенергії Споживача та фактичної ціни за кожну годину доби постачання місяця з урахуванням врегулювання небалансів; Впер – витрати Постачальника на послуги передачі електроенергії, затвержено НКРЕКП. В – витрати Постачальника (плата за послуги Оператора ринку у відповідності до розділу 4 Правил РДН та ВДР, Адміністратора розрахунків, внески на регулювання НКРЕКП, акцизний збір, диспетчеризація НЕК Укренерго, витрати на фінансову гарантію РДД, інші обов’язкові витрати Постачальника згідно з нормативними документами), Wфакт - фактичний обсяг споживання електричної енергії Споживача у розрахунковому місяці Кпр - коефіцієнт прибутковості Постачальника, який обговорюється індивідуально для кожного конкретного підприємства і залежить від наступних чинників: наявність автоматизованої системи комерційного обліку електричної енергії (АСКОЕ) в промислові експлуатації; добового графіка споживання електроенергії, обсягу споживання, оптової ціни електроенергії, графіка оплати і т.д.», хоча в додатку 4 тендерної документації та проекті договору зазначена формула: «Цел.ен = Цсоб*Дпост + ЦОСП +Ц 1.2 де Цел.ен – тариф на електричну енергію для Споживача, що визначений за результатами проведення процедури закупівлі, грн./кВт.год; Цсоб – середньозважена ціна закупівлі електроенергії на Ринку електричної енергії РДН, грн./кВт.год;( зазначається за місяць, попередній до місяця проведення аукціону) Ц1.2 – обов’язкові витрати Постачальника на послуги ДП «Оператор ринку», НКРЕКП, підтверджені відповідними постановами Регулятора, грн./кВт.год; Дпост – дохід Постачальника. Коефіцієнт дохідності становить: __________; ЦОСП – тариф на послуги з передачі Оператора системи передач, грн./кВт.год.». ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» надали у складі тендерної пропозиції усі документи, що вимагав Замовник згідно із умовами закупівлі. Натомість, Замовник у Тендерній документації не передбачив вимогу заповнити формулу визначення ціни у складі Додатку 4 та Проекту договору. В разі якщо Замовник хотів отримати точний формульний розрахунок, то це повинно було бути зазначено в тендерній документації до проведення аукціону й уповноважена особа не має права вигадувати вимоги до Учасників під час розгляду тендерних пропозицій. Таким чином, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив вимоги статті 31 Закону №922-VIII. Разом з тим, у частині першій статті 5 Закону №922-VIII прямо проголошуються принципи здійснення публічних закупівель – недискримінації учасників та рівне ставлення до них; добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності; запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, приймаючи до уваги, що вищевикладені порушення встановленого порядку проведення Процедури закупівлі та оцінки тендерної пропозиції Учасника, в тому числі її неправомірне та необґрунтоване відхилення, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, впливають на об’єктивність визначення Переможця процедури закупівлі, призводять до порушення прав та охорони законом інтересів Учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ВІННИЦЯ». На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 3, 5, 17, 18, 29, 31 Закону України Просимо: 1. Прийняти зазначену скаргу до розгляду; 2. Призупинити процедуру закупівлі UA-2022-11-21-014264-a на строк, до винесення рішення по скарзі; 3. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи від 22.12.2022 р., щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ»; 4. Зобов’язати Комунальна установа "Центр надання соціальних послуг" Барської міської ради повторно провести оцінку конкурсних торгів у встановленому Законом порядку.
Дата розгляду скарги: 04.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.12.2022 14:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.01.2023 11:09
Дата виконання рішення Замовником: 09.01.2023 10:26
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення №124-р\пк-пз від 04.01,2023 було виконано повністю КУ" Центр надання соцільни послуг" Барської міської ради.Скасували рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ Енера Вінниця ..
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ", Обертюх Тетяна Степанівна 380952869110 INFO@VIN.ENERA.UA http://vin.enera.ua
Скарга
Виконана замовником

Неправомірне відхилення Учасника

Номер: 5bb3d8b40cf7471d9da149be04a2ea50
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-21-014264-a.c2
Назва: Неправомірне відхилення Учасника
Скарга:
21 листопада 2022 року Замовником торгів, Комунальна установа ”Центр надання соціальних послуг” Барської міської ради (далі – Замовник), було розпочато конкурентну процедуру закупівлі: відкриті торги з особливостями, ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-21-014264-a, за предметом: Код ДК 021: 09310000-5 Електрична енергія (далі – Процедура закупівлі/Закупівля), на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. 25 листопада 2022 року Товариство з обмеженою відповідальністю ЕНЕРА ВІННИЦЯ (далі – Учасник) виявило бажання взяти участь у Закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції, оформленої відповідно до вимог тендерної документації та усіх додатків до неї (далі – Тендерна документація). 30 листопада 2022 року відбувся електронний аукціон, після якого електронною системою закупівель було автоматично проведено оцінку тендерних пропозицій учасників на основі критеріїв та методики оцінки, передбачених Замовником у Тендерній документації, та визначено учасників у порядку від найбільш економічно вигідної пропозиції. В результаті своїм протиправним, незаконним рішенням, Замовник здійснив безпідставне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», зокрема в рішенні уповноваженої особи від 02.12.2022 року зазначено, що тендерна пропозиція учасника відкритих торгів з особливостями Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. ТОВ ЕНЕРА ВІННИЦЯ, як учасник закупівлі, вважає таке рішення незаконне, необґрунтоване, безпідставне, дискримінаційне по відношенню до учасників та таке яке підлягає скасуванню повністю. Доводи та обґрунтування наступні. Відповідно до вимог розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме частини 2 «Інша інформація» абзац 22 передбачає: «Учасник повинен гарантувати письмово в довільній формі, у складі тендерної пропозиції, відповідним окремим документом, про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах (демпінгу цін) шляхом заниження вартості предмету закупівлі.». Учасник процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» подав вчасно тендерну пропозицію перед аукціоном із сумою – 183 960,00 грн. з ПДВ, а під час аукціону зменшив її до – 167 535,00 грн. з ПДВ. В результаті Замовником було відхилено пропозицію Учасника ТОВ «Енера Вінниця» на підставі Протоколу №55 Уповноваженого з публічних закупівель Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг» Барської міської ради. Підстава: «відповідно до абз. 1 ч. 2 ст. 41 Особливостей тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Всупереч розділу Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції де зазначено «Учасник повинен гарантувати письмово в довільній формі, у складі тендерної пропозиції, відповідним окремим документом, про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгаї (демпінгу цін) шляхом зниження вартості предмету закупівлі.», в тому числі за результатами електронного аукціону. З метою запобігання демпінгу Учасників, Замовник буде відхиляти пропозиції Учасників, в який ціна пропозиції буде нижча за середньоринкову, в тому числі за результатами електронного аукціону», учасник подав за результатами аукціону цінову пропозицію з ціною яка є ринковою, враховуючи поточну середньозважену ціну на РДН, передачу ЕЕ, ПДВ та витрати постачальника.» Усі твердження Замовника є хибними та протиправними. Відповідно до статті 26 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, встановлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)). Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції, а саме: 1) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 2) найменування та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; 3) дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Інформація про ціну, запропоновану учасником після аукціону, з дня проведення аукціону не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, отже її ненадання або невідповідність умовам Тендерної документації не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. Згідно тендерної документації, визначено, що Учасник повинен гарантувати письмово в довільній формі, у складі тендерної пропозиції, відповідним окремим документом, про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах (демпінгу цін) шляхом заниження вартості предмету закупівлі. В свою чергу, Учасник, надає в складі тендерної пропозиції документ «Лист щодо застереження проти демпінгу», в якому зазначає: «Товариство з обмеженою відповідальністю “ЕНЕРА ВІННИЦЯ” цим листом повідомляємо, що ознайомлені із застереженням щодо демпінгу ціни на запропонований товару та гарантує, що – формує свою цінову пропозицію за середньо - ринковими цінами на електричну енергію (на час подання цінової пропозиції).». Як вбачається з наданого документа , Учасник повністю дотримався вимог тендерної документації, проте уповноважена особа Замовника підчас оцінки тендерної пропозиції Учасника вигадала собі додаткові вимоги та зазначила їх у протоколі відхилення Учасника, так як ні одним пунктом тендерної документації не передбачено, що «Замовник буде відхиляти пропозиції Учасників, в який ціна пропозиції буде нижча за середньоринкову, в тому числі за результатами електронного аукціону». Також просимо взяти до уваги, що Замовником не надано жодного розрахунку, згідно якому він вирішив відхилити тендерну пропозицію Учасника. Тому вимоги тендерної документації замовника повністю були дотримані, а сама тендерна пропозиція ТОВ ЕНЕРА ВІННИЦЯ була неправомірно, незаконно відхилена Замовником. Згідно з частиною першою статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. До початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. У разі якщо Учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати Учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші Учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника Ціна, запропонована учасником в пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом. Учасник не включає до розрахунку ціни пропозиції та самостійно несе всі витрати, понесені ним у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю, витрати, пов’язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції чи забезпечення виконання договору, у тому числі і ті, що пов’язані із його нотаріальним посвідченням. Отже, приймаючи до уваги, що вищевикладені порушення встановленого порядку проведення Процедури закупівлі та оцінки тендерної пропозиції Учасника, в тому числі її неправомірне та необґрунтоване відхилення, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, впливають на об’єктивність визначення Переможця процедури закупівлі, призводять до порушення прав та охорони законом інтересів Учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ВІННИЦЯ». На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 3, 5, 17, 18, 29, 31 Закону України Просимо: 1. Прийняти зазначену скаргу до розгляду; 2. Призупинити процедуру закупівлі UA-2022-11-21-014264-a на строк, до винесення рішення по скарзі; 3. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи від 02.12.2022 р., щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ»; 4. Зобов’язати Комунальна установа "Центр надання соціальних послуг" Барської міської ради повторно провести оцінку конкурсних торгів у встановленому Законом порядку.
Дата розгляду скарги: 15.12.2022 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.12.2022 12:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.12.2022 13:45
Дата виконання рішення Замовником: 21.12.2022 14:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Уповноваженою особою виконено рішення №7449-р/пк-пз від 15.12.2022р скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" та рішення про визначення ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" переможцем процедури закупівлі .
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ", Обертюх Тетяна Степанівна 380952869110 INFO@VIN.ENERA.UA http://vin.enera.ua
Вимога
Є відповідь

вимога на рішення Замовника щодо відхилення

Номер: 7962517822e2470c8facf8e4b9ed80ae
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-21-014264-a.c1
Назва: вимога на рішення Замовника щодо відхилення
Вимога:
вимога на рішення Замовника щодо відхилення
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Уповноважена особа "Центру надання соціальних послуг" розглянула вашу вимогу щодо дискваліфікації вашої пропозиції у закупівлі «Електрична енергія ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09310000-5 – Електрична енергія» ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-21-014264-a. Висловлює свою повагу та повідомляє наступне. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" на аукціоні подав пропозицію 4,66 грн./кВт, що складає на 20 % менше від стартової заявленої вартості Замовника. Замовник в свою чергу, оперувався аналітикою системи "Prozorro" та використовував середньозважену ціну за аналогічну одиницю продукції згідно запропонованої системою. Також Замовник наголошує, що постачання товару буде здійснюватись протягом усього календарного року, а тому і учасникам потрібно враховувати аналітику не лише за місяць, як учасник вказує, а прогнозовано на увесь рік постачання. В той же час, практика взаємовідносин із постачальниками електроенергії показує, що учасники на аналогічних аукціонах навмисно здійснюють демпінг, спотворюючи конкуренцію, з метою подальшого підняття ціни за рахунок додаткових угод. Замовник враховує і цю складову. Окрім цього, Замовник, аналізуючи ситуацію на ринку електричної енергії, регулярно моніторивши нормативно-правову базу, при оголошенні закупівлі оперувався проектом постанови регулятору ринку електричної енергії щодо можливого підняття прайскепів на ринку РДН, підняття ціни на передачу електроенергії та розподіл, а також можливий ріст вартості диспетчерського обслуговування для постачальників електричної енергії. А тому, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ", як учасник процедури закупівлі, запропонувавши ціну нижче ринкової, не врахувавши усі можливі ризики, ставите під сумнів Замовника у стабільному постачанні електричної енергії за запропонованим тарифом. Замовник залишає за собою право вибору постачальнику з огляду на його надійність та стійкість до ризиків на ринку. З повагою, уповноважена особа Дікун Наталя Володимирівна
Статус вимоги: Не задоволено