-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху (з дотриманням вимог по енергозбереженню) адміністративного приміщення Будинку рад за адресою: площа 600-річчя Ярмолинець, будинок 1 в смт.Ярмолинці Хмельницької області
Завершена
5 829 862.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 149.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 149.31 UAH
Період оскарження:
21.11.2022 17:15 - 30.11.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідхилення пропозицій, що підлягають відхиленню
Номер:
f25387ad1b2a4d2c8ffef85ed0439a74
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-21-013659-a.a3
Назва:
Невідхилення пропозицій, що підлягають відхиленню
Вимога:
Згідно пункту 3.3. Проекту Договору (Додаток №2 до ТД), що є невід’ємною частиною Тендерної документації, договірна ціна робіт тверда та розраховується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281. Заробітна плата в договірній ціні розраховується відповідно до «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 281 від 20.10.2016 (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 27.07.2018 № 196, зареєстрованим у Мін'юсті 16.08.2018 за №931/32383.
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова № 281) визначено, що у ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Учасником ФОП "ГРИГОРЕЦЬ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ" в складі тендерної пропозиції надано файл Договірна ціна.pdf. У складі даного документу відсутні суми в графах кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, які мали би бути включені обов’язково у Договірну ціну, оскільки це передбачено Настановою 281.
Закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінет Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Відповідно до пункту 40 Особливостей: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Оскільки невідповідність стосується інформації щодо технічних та якісних характеристики предмету закупівлі, що пропонується учасником процедури, то пропозиція ФОП "ГРИГОРЕЦЬ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ" підлягає відхиленню згідно абзацу 1 пп. 2 п. 41 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, просимо переглянути пропозицію у відповідності до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.12.2022 11:01
Вирішення:
Відповідь на вимогу.
Відповідно до вимог абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі 0 Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Положеннями Особливостей не передбачається можливість звернення учасником до Замовника із вимогою надати додаткову інформацію про причини невідхилення тендерної пропозиції іншого учасника. Враховуючи вищевикладене Замовник не має права надавати будь-яку додаткову інформацію як реагування на ваше звернення.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Враховуючи, що Замовником передбачено твердий кошторис, та враховуючи реальні строки виконання робіт, беручи до уваги неможливість збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів у зв’язку із ростом індексу інфляції, розмір таких витрат має становити 0 гривень.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Виправлення невідповідностей
Номер:
0e47966eac8b44ad9022001f6f4efb6a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-21-013659-a.b2
Назва:
Виправлення невідповідностей
Вимога:
Шановний Замовник, дана закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінет Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Відповідно до пункту 40 Особливостей: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Хочемо звернути Вашу увагу, що у вищезазначеному пункті зазначено саме відсутність забезпечення тендерної пропозиції. Хочемо зауважити тендерна пропозиція учасника ФОП Орел Віктор Миколайович забезпечена банківською гарантією, оскільки в складі пропозиції учасника подано документи, що це підтверджують, а саме: довідка з банку, який видав гарантії, про про наявність грошових коштів під покриття гарантії (з посиланням номер на гарантії), підписану уповноваженою особою банку; платіжне доручення, що підтверджує перерахунок коштів (також з посиланням на гарантію); зміни до електронної банківської гарантії №G1122/7282 від 28.11.2022 року, також підписаної уповноваженою особою банку. Більше, того у файлі ЗМІНИ № 1 до БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ № G1122/7282 від 28.11.2022 року зазначено наступний пункт: Справжність внесених змін до гарантії можна також перевірити за унікальним кодом M1125HNIBA029 на офіційній сторінці АТ КБ "ПРИВАТБАНК" за посиланням http://pb.ua/garant (розділ “Перевірка справжності гарантії”), де кожен охочий, без додаткових зусиль, може скачати та перевірити банківську гарантію, яка забезпечує тендерну пропозицію ФОП Орел Віктор Миколайович. Більше того, банківська гарантія видана 28.11.2022 року, тобто до завершення періоду подачі тендерних пропозицій. В Особливостях зазначено саме «відсутність забезпечення тендерної пропозиції» взагалі, а не відсутність інформації та/або документів щодо забезпечення.
Враховуючи вищевикладене, Замовник має надати учаснику ФОП Орел Віктор Миколайович повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель та час на виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Пов'язані документи:
Учасник
- 0000002812773561.pdf 07.12.2022 11:00
- 0000002817966907.pdf 07.12.2022 11:00
Дата подачі:
07.12.2022 11:00
Вирішення:
Відповідь на вимогу.
Відповідно до вимог абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі 0 Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Враховуючи вищезазначене повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника ФОП "ОРЕЛ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" була відхилена правомірно.
У п.п. 3.2.8 п. 2 розділу ІІІ тендерної документації чітко зазначається, що Електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до абзацу 3 п.п. 1 п. 41 Особливостей.
Тендерна пропозиція учасника ФОП "ОРЕЛ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, файл із банківською гарантією відсутній у складі тендерної пропозиції, БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № G1122/7282 від 28.11.2022 у складі тендерної пропозиції не надана.
Замовник не має права надати учаснику ФОП "ОРЕЛ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Виправлення невідповідностей
Номер:
2bbccc90a6414c529f5d2c05292fd00d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-21-013659-a.b1
Назва:
Виправлення невідповідностей
Вимога:
Шановний Замовник, дана закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінет Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Відповідно до пункту 40 Особливостей: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Хочемо звернути Вашу увагу, що у вищезазначеному пункті зазначено саме відсутність забезпечення тендерної пропозиції. Хочемо зауважити тендерна пропозиція учасника ФОП Орел Віктор Миколайович забезпечена банківською гарантією, оскільки в складі пропозиції учасника подано документи, що це підтверджують, а саме: довідка з банку, який видав гарантії, про про наявність грошових коштів під покриття гарантії (з посиланням номер на гарантії), підписану уповноваженою особою банку; платіжне доручення, що підтверджує перерахунок коштів (також з посиланням на гарантію); зміни до електронної банківської гарантії №G1122/7282 від 28.11.2022 року, також підписаної уповноваженою особою банку. Більше, того у файлі ЗМІНИ № 1 до БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ № G1122/7282 від 28.11.2022 року зазначено наступний пункт: Справжність внесених змін до гарантії можна також перевірити за унікальним кодом M1125HNIBA029 на офіційній сторінці АТ КБ "ПРИВАТБАНК" за посиланням http://pb.ua/garant (розділ “Перевірка справжності гарантії”), де кожен охочий, без додаткових зусиль, може скачати та перевірити банківську гарантію, яка забезпечує тендерну пропозицію ФОП Орел Віктор Миколайович. Більше того, банківська гарантія видана 28.11.2022 року, тобто до завершення періоду подачі тендерних пропозицій. В Особливостях зазначено саме «відсутність забезпечення тендерної пропозиції» взагалі, а не відсутність інформації та/або документів щодо забезпечення.
Враховуючи вищевикладене, Замовник має надати учаснику ФОП Орел Віктор Миколайович повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель та час на виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.12.2022 10:43
Опис причини скасування:
помилково
Дата скасування:
07.12.2022 10:59