• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення друкарської продукції

Виготовлення друкарської продукції

Торги не відбулися

46 101.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 461.02 UAH
Період оскарження: 15.01.2018 10:15 - 16.01.2018 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження рішення від 22.01.18 р про відхилення пропозиції по тендеру :UA-2018-01-15-000257-a.

Номер: 488b118169c644639e459d0ddbc1c0b8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-15-000257-a.c2
Назва: Оскарження рішення від 22.01.18 р про відхилення пропозиції по тендеру :UA-2018-01-15-000257-a.
Вимога:
ПМП фірма «LPD» не погоджується з рішенням від 22.01.18 р про відхилення пропозиції по тендеру :UA-2018-01-15-000257-a. Звертаємо увагу - це Рішення не має ні номера, ні дати, ні, згідно підпису, відношення до тендерного комітету Замовника. У рішенні зазначено що процедура закупівлі не відбулась у зв’язку з неконкурентністю. Термін неконкурентність в рішенні застосовано в невідповідному значенні. Розміщення замовлення в системі Prozorro вже означає конкурентність такого замовлення. Тому що з цим замовленням має можливість ознайомитися велика кількість учасників. Замовлення може зацікавити учасників, або не зацікавити нікого, в даному випадку – воно зацікавило одного учасника який і прийняв участь в закупівлі. Тому, згідно Наказу 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», яким регулюються допорогові закупівлі, такий тендер вважається таким що відбувся і навіть якщо зареєстрований один Учасник, то Система автоматично переходить до процесу “Оцінка”, Закупівлі присвоюється статус “Кваліфікація”. Слід зауважити, що нами без торгів була запропонована ціна менша ніж ціна в очікуваній вартості закупівлі. В Вашому рішенні також написано, що «Ваша пропозиція не відповідає технічній умові Замовника, а саме п.6 Надання товару не повинно перевищувати 1(одного) робочого дня з моменту отримання відповідного телефонного замовлення від Замовника». При уважному розгляді всіх чотирнадцяти Додатків Технічних вимог до товару цієї вимоги взагалі немає. В п.6 зазначено: доставка за адресою 52500, м.Синельникове, вул.Каштанова 14, і здійснюється Учасником. В тендерній документації п.10 є дискримінуючі умови щодо місцезнаходження виконавця - прямо вказано місце розташування - "п.10. Продавець повинен знаходиться на території Замовника". Незрозуміло для чого Переможець повинен знаходитись на території Виконавчого комітету Синельниківської міської ради. Це що жарт, чи може бажання близького спілкування з Переможцем 46 запропонованих тис.грн.? Згідно п.9.2 Наказу 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» виключними підставами дискваліфікації є: 1.Пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; 2.Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Наразі, наше підприємство від Закупівлі не відмовлялося та всі кваліфікаційні вимоги виконало, у тому числі надали чотирнадцять (недоречних) технічних вимог до кожного окремого бланку свій документ з незрозумілими назвами, що сповільнює можливість зробити загальний розрахунок та забирає забагато часу. Тому, згідно наведеним доказам, немає законно аргументованих підстав для дискваліфікації. Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використанні електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ПМПФ «LPD» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та справедливо визнати ПМПФ «LPD» Переможцем у цьому тендера. ПМП фірма «LPD, 23.01.2018р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Дискриминационные условия закупки

Номер: e2a7a1431789489693a610a48a7fbde1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-15-000257-a.c1
Назва: Дискриминационные условия закупки
Вимога:
Заказчик указал в п.6 и 7 6. Надання товару не повинно перевищувати 1 (одного) робочого дня з моменту отримання відповідного телефонного замовлення від Замовника (по потребі в бланках). 7. Продавець повинен знаходиться на території Замовника Данная закупка ориентированна на полиграфическую компанию, которая находиться на территории заказчика ?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Це технічні вимоги замовника.
Статус вимоги: Задоволено