• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Закупівля картриджів та сканера

Катридж Canon 703 - 6 шт.;Сканер Canon Cano Scan LIOE 120 - 1од. Картриджі мають бути оригінальні, аналоги не передбачені. Пропозицію надавати відповідно до документації

Завершена

10 455.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53.00 UAH
Період оскарження: 26.07.2016 17:23 - 27.07.2016 17:45
Вимога
Вирішена

Сроки поставки

Номер: be1245db3d3a4066be18be3d3e96dbc3
Ідентифікатор запиту: UA-2016-07-26-000258-a.b2
Назва: Сроки поставки
Вимога:
Не вказаний строк поставки товарів по закупівлі
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30-ти календарних днів на підставі накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 27.07.2016 15:46
Підтвердження вирішення: Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30-ти календарних днів на підставі накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Коректировка документу "Оголошення".

Номер: 4ffbe5548ce74445a46f669dc6b9555c
Ідентифікатор запиту: UA-2016-07-26-000258-a.b1
Назва: Коректировка документу "Оголошення".
Вимога:
Предметом закупівлі є закупка товарів, а не послуг. Слід скорегувати пункти Оголошення 3. Місце надання послуг: за адресою Замовника : бул. Вернадського, 53, м. Київ, 03142. 4. . Строк надання послуг: не більше 3 календарних днів з подачі заявки Замовника..
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30-ти календарних днів на підставі накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 27.07.2016 15:46
Підтвердження вирішення: Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30-ти календарних днів на підставі накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Сроки оплати

Номер: 1c952de3df4947eca1e1c81a1e8ea286
Ідентифікатор запиту: UA-2016-07-26-000258-a.b3
Назва: Сроки оплати
Вимога:
Не вказані сроки оплати товарів по Закупівлі при наявності бюджетного фінансування, а тільки при їх відсутності. У випадку затримки бюджетного фінансування, яке має на меті розрахунки за поставлений товар, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 5-ти банківських днів з дня надходження таких коштів на його розрахунковий рахунок. Згідно ч. 1 ст.23 Бюджетного кодексу України умовою виникнення платіжних зобов’язань за договором є наявність відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30-ти календарних днів на підставі накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 27.07.2016 15:45
Підтвердження вирішення: Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30-ти календарних днів на підставі накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Задовільнена: Так