-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Термобілизна утеплена натільним комплектом (ДК 021:2015: 18310000-5 Спідня білизна)
Торги відмінено
144 000.25
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 440.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 440.00 UAH
Період оскарження:
21.11.2022 10:59 - 26.11.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Cкарга на неправомірне рішення замовника
Номер:
96ac401e89034e98a9735163bb417054
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-21-003527-a.b4
Назва:
Cкарга на неправомірне рішення замовника
Скарга:
у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Степанівська селищна рада (1).pdf 14.12.2022 17:11
- Скарга Степанівська селищна рада.pdf.asice 14.12.2022 17:11
- рішення від 15.12.2022 № 7427.pdf 15.12.2022 14:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.12.2022 № 7688.pdf 23.12.2022 15:24
- Рішення від 23.12.2022 №7688.pdf 27.12.2022 16:05
- протокол відміни рішення.docx 28.12.2022 09:31
- протокол відміни рішення.docx 29.12.2022 15:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.12.2022 17:14
Дата розгляду скарги:
23.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.12.2022 14:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.12.2022 16:05
Дата виконання рішення Замовником:
29.12.2022 15:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Гринькевич Артема Леонідовича переможцем за процедурою закупівлі - «Термобілизна утеплена натільним комплектом» (ДК 021:2015: 18310000-5 Спідня білизна)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-11-21-003527-a, та повернутися на кваліфікацію
Вимога
Є відповідь
Упереджена оцінка пропозицій
Номер:
b00780cbfa0b4f11843e4f58dcf64247
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-21-003527-a.c3
Назва:
Упереджена оцінка пропозицій
Вимога:
у документі
Пов'язані документи:
Учасник
- cтепанівська.pdf 12.12.2022 12:43
Дата подачі:
12.12.2022 12:43
Вирішення:
Доброго дня!
По-перше: Відповідно до частини 4 статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент, те що Ви вимагали то це вимоги Закону, а Замовник складав документацію у відповідності п.28 Постанови 1178, ні яких порушень Замовник не порушив.
По-друге: в учасника ТОВ «ЗД ТЕХ» тендерна пропозиція не відповідала умовам технічної специфікації, згідно п. 40 Постанови 1178.
По-третє: другий учасник надав тендерну пропозицію, з тією характеристикою яка була зазначена в Додатку 2 до тендерної документації. Також в тендерній документації Замовником не указано конкретно, про те що країна виробник повинна бути Польща.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Порушення норм закону, шляхом встановлення неправомірних обмежень
Номер:
43969ddffafd4529940e2f387ec4a791
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-21-003527-a.a2
Назва:
Порушення норм закону, шляхом встановлення неправомірних обмежень
Вимога:
Доброго дня. Ви дуже буквально зрозуміли постанову КабМіну№ 1178. Це- ОСОБЛИВОСТІ
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовниківп, ередбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, а не ВІДМІНА Закону.
По перше - постанова не може замінити закон, по друге в постанові вказано (ч.3) - Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Закон діє, просто зараз внесли зміни в процедурні особливості. А не відмінили всі норми. В такому випадку, чого ви документацію розробляли на основі ЗУ Про публічні закупівлі + посилаєтесь Закон до прикладу ст.17.
Вимога зовсім не порушує ваші права як Замовника, а ось мої як потенційного учасника - так, бо ви обмежили коло учасників. Попередня закупівля, яку ви відмінили, до речі не містила назви виробника. В будь-якому разі в потенційних учасників є можливість оскарження в АМКУ, як це передбачає ЗУ Про публічні закупівлі,вимог документації.
У технічній специфікації у вас вказано: Термобілизна утеплена натільним комплектом Reis US-VARDO BMO.
Відповідно до частини 4 статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Внесіть будь-ласка зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.11.2022 09:19
Вирішення:
По-перше: Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Затвердити особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. В цій закупівлі з особливостями Замовник керується Постановою Кабінету Міністрів України і слідує його Постанові. Також ця Постанова 1178 передбачає та застосовує ст. 17 Закону, згідно чого замовник і розробив свою документацію.
По-друге: Відповідно до частини 4 статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент, те що Ви пишите то це вимоги Закону, а Замовник складав документацію у відповідності п.28 Постанови 1178.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
b44d983c08304428a9ef3ea9007b489a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-21-003527-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Доброго дня. У технічній специфікації у вас вказано: Термобілизна утеплена натільним комплектом Reis US-VARDO BMO.
Відповідно до частини 4 статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Внесіть будь-ласка зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2022 12:22
Вирішення:
Доброго ранку. Ми робимо закупку по постанові 1178. Там не має такої вимоги. Закупівля проводиться згідно постанові 1178 відкриті торги з особливостями!
Статус вимоги:
Відхилено