-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Обладнання для закладів громадського харчування
Завершена
916 580.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 582.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 582.90 UAH
Період оскарження:
18.11.2022 15:58 - 30.11.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
6a32a3573d8f4db9a45819c99638c2e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-18-012547-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
ВИМОГА
щодо усунення порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та внесення змін до тендерної документації
за предметом закупівлі: «Обладнання для закладів громадського харчування»
(ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-18-012547-a)
Згідно Додатку 2 до Тендерної документації Замовник встановив наступні вимоги:
Пункт 3.6. Учасники даної закупівлі повинні забезпечити (про що у складі тендерної пропозиції ними надається гарантійний лист (листи)):
3.6.1. Виїзд спеціаліста для консультації щодо обладнання.
3.6.2. Замір приміщень харчоблоку та визначення місця розташування обладнання.
3.6.3. Консультації щодо підготовки комунікацій підключення обладнання.
3.6.4 Доставку обладнання на об’єкт замовника.
3.6.5. Занос обладнання до місця монтажу.
3.6.6. Підключення та налаштування обладнання до стаціонарних джерел живлення.
Зазначені вимоги суперечать порядку та самій суті проведення публічних закупівель згідно чинного законодавства України.
Якщо у Вашій технічній специфікації вже вказані товари з чіткими характеристиками, в тому числі і розміри, значить Ви підбирали його згідно Вашого приміщення, тобто по замірах приміщення та виводів комунікацій, Ви визначали де саме буде стояти конкретне обладнання. Тому, для чого вимога до Учасника - Замір приміщень харчоблоку та визначення місця розташування обладнання. Це абсурд. І як бути, якщо вибране Вами обладнання просто фізично не стане у Вашому приміщенні, адже Учасник не нестиме жодної відповідальності за поставлений згідно вказаних у Додатку 2 технічних характеристик товар? Це просто неефективне використання бюджетних коштів!
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (стаття 22), це прямий обов’язок Замовника вказати у тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні і кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися Замовником з врахуванням вимог, визначених ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вищезазначені факти підтверджують, що така Вимога Замовника є необгрунтованою та дискримінаційною за принципом територіальної приналежності Учасника, що значно звужує потенційне коло учасників та конкуренцію. А консультації зі спеціалістом Замовник мав би провести до оголошення процедури закупівлі без залучення заінтересованих осіб.
Ми уважно ознайомилися із роз’ясненнями Замовника на поставлені в електронній системі закупівель запитання Учасників. Однак, Замовник помилково вважає тотожними поняття «еквівалент» та «аналог».
Дійсно, в Додатку 2 Тендерної документації Замовник робить посилання «або еквівалент», що означає, що всі технічні характеристики запропонованого Учасником товару повинні повністю співпадати із технічними характеристиками згідно Додатку 2. Тобто, запропонований товар має бути ідентичним, тому ніякі мінімальні відхилення не допускаються.
На підставі наведених фактів, вимагаємо Замовника привести тендерну документацію за предметом закупівлі: «Обладнання для закладів громадського харчування» (ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-18-012547-a) у відповідність чинному законодавству України у сфері публічних закупівель шляхом вилучення дискримінаційних, суперечливих та необгрунтованих вимог Замовника. В іншому випадку Вимогу буде передано на розгляд в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 28.11.2022 15:36
- відповідь на вимогу.pdf 02.12.2022 13:02
Дата подачі:
28.11.2022 15:36
Вирішення:
Щодо усунення порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель
Статус вимоги:
Відхилено