• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Сумського обласного центру зайнятості та його філій в 2023 році

Торги відмінено

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 18.11.2022 13:30 - 27.11.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо працівників

Номер: 4fc06133d9c245ecb43b11ad89ecf38d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-18-006795-a.c3
Назва: Щодо працівників
Вимога:
Шановний Замовнику! в документації до закупівлі , а саме Додаток № 3 п. 1 вимагається підтвердити здатність офіційного працевлаштування осіб, що будуть виконувати обов’язки прибиральників. Для цього учасник надає за підписом керівника та завірену печаткою суб’єкта господарської діяльності (у разі наявності) довідки в довільній формі, що містять інформацію про : загальну кількість штатних працівників учасника, які були задіяні у виконанні аналогічних договорів протягом 2020 та 2021 років . Дана вимога обмежує учасників та не дає змоги приймати учать новоствореним компаніям, які мають можуть підтвердити здатність офіційного працевлаштування , але в 2022 році. Просимо внести зміни до документації та передбачити можливість подати довідку про загальну кількість штатних працівників учасника, які були задіяні у виконанні аналогічних договорів протягом 2022 року також.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації внесені відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо аналогічного договору

Номер: c265cb5999594315aefd53900de27afa
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-18-006795-a.b2
Назва: Щодо аналогічного договору
Вимога:
Шановний Замовнику! в документації до закупівлі , а саме Додаток № 3 п. 2 передбачено надання аналогічного договору (бажано за 2020-2021 р) . Дана вимога обмежує учасників та не дає змоги приймати учать новоствореним компаніям, які мають успішний досвід надання аналогічних послуг, але в 2022 році. Просимо внести зміни до документації та передбачити можливість подати на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, аналогічні договори за 2022 рік також.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 2. Додаток № 3 п. 2 містить вимогу надання аналогічних договорів (бажано за 2020-2021р). Тобто надання договорів саме за 2020-2021 роки – це не вимога, а лише побажання. Учасник має повне право надавати договори за будь-який рік, в тому числі і за 2022 рік, з дотриманням вимоги документального підтвердження виконання цих договорів в повній мірі. Ця вимога передбачена п.3.част.1ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.11.2022 00:00
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: e4bcef4c0606446a89e070b46d6b023c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-18-006795-a.b1
Назва: вимога
Вимога:
Шановний замовнику! В тедерній документації, а саме в Додатку 2 до ТД в реченні "Надаємо свою тендерну пропозицію щодо участі у відкритих торгах на закупівлю: Охоронні послуги за кодом ДК 021: 2015 90910000-9 – Послуги з прибирання (Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Сумського обласного центру зайнятості та його філій в 2023 році)" вбачається невідповідність, а саме " Охоронні послуги за кодом ДК 021: 2015 90910000-9". Просимо внести зміни і замінити Охоронні послуги на Послуги з прибирання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації внесені відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Скасована

СКАРГА ТОВ "КОНКРІТ ЦЕНТР"

Номер: 4edfaf7672bb4747b93373b9e84a7e35
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-18-006795-a.c4
Назва: СКАРГА ТОВ "КОНКРІТ ЦЕНТР"
Скарга:
Скарга на рішення про відміну торгів
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 17.12.2022 00:01
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Конкріт Центр", Гончарук Павло 380991180034 concretecenter.cc@gmail.com