-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги зі встановлення радіо, телевізійної , аудіо- та відеоапаратури
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022р № 1178
Завершена
219 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 097.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 097.00 UAH
Період оскарження:
18.11.2022 12:32 - 27.11.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону вимог.
Номер:
997d74f961894047ab352de752e07690
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-18-006700-a.c2
Назва:
Усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону вимог.
Вимога:
Шановний Замовник! В Додатку №6 до тендерної документації Вами встановлені наступні вимоги: 3.2. Копія чинного сертифікату відповідності продукції _ послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем відеоспостереження вимогам ДСТУ EN 6276-4:2017 та акт оцінювання процесу надання послуг , виданого органом з оцінки відповідності. Вказаний вами ДСТУ не відповідає послугам з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем відеоспостереження (далі – Послуги). Натомість ДСТУ EN 62676-4:2017 відповідає вказаним Послугам. Виходячи з цього незрозуміло, який саме сертифікат відповідності вимагає Замовник. Задачею Замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги змісту технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, їх технічних та якісних характеристик, особливостей надання таких послуг, тощо. У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону вимог.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2022 16:04
Вирішення:
Змінибудуть внесено до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
ab57dee9e2c94db0b444a16519421821
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-18-006700-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник! В Додатку №6 до тендерної документації Вами встановлені наступні вимоги: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інші документи: 3.2 Копія чинного сертифікату відповідності продукції – послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео)спостереження, виданого органом з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації. 3.3. Копію чинного сертифікату на систему управління охороною та безпекою праці з виконання електромонтажних робіт, виданого органом з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації (далі – НААУ).
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та такими що суттєво звужують коло потенційний учасників процедури закупівлі. Декрет Кабінету Міністрів України "Про стандартизацію і сертифікацію" втратив чинність, у зв'язку з чим в Україні відмінена обов'язкова сертифікація. У відповідності до основних принципів з акредитації згідно з статтею 5 до Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" 17 травня 2001 № 2407-ІІІ (зі
змінами та доповненнями) та переліку видів господарської діяльності згідно статті 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" акредитація органів з
сертифікації систем менеджменту в Національному агентстві з акредитації України не є обов'язковою, вказана акредитація здійснюється добровільно. Тому вимога Замовника щодо обов'язковості акредитації саме в Національному агентстві з акредитації України або інших органів "всесвітньої мережі органів з акредитації" буде технічним і обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки прийняти участь зможуть лише ті учасники, які мають відповідні сертифікати, видані органами акредитованими Національним Агентством з акредитації України.
Враховуючи вищезазначене, вимоги щодо акредитації національним органом України з акредитації несуть дискримінаційний характер. Ми маємо всі необхідні документи та сертифікати для надання послуг якісно та в повному обсязі, що підтверджується виконаними аналогічними договорами в повному обсязі. Одночасно з цим орган сертифікації, який видав нам сертифікат, не є акредитованим в НААУ. При цьому жодним з законів чи інших нормативних актів в Україні не встановлено, що орган сертифікації, який акредитований в НААУ відрізняється від органу сертифікації, який не акредитований в НААУ.
Зважаючи на викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційні вимоги щодо акредитації в НААУ як такі що грубо порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (зокрема, - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель), норми частини третьої статті 5 Закону та положення частини четвертої статті 22 Закону, що призвело до порушення норм законодавства.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.11.2022 15:24
Вирішення:
Шановний Учасник ! Зміни до тендерної документації будуть внесено
Статус вимоги:
Задоволено