-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Євро контейнери місткістю 1100 літрів з плоскою кришкою (ДК 021:2015 – 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Торги відмінено
960 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 800.00 UAH
Період оскарження:
17.11.2022 23:50 - 26.11.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на кваліфікацію, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 56 Особливостей
Номер:
083ed31cae4348548ccb0edc98ce3a7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-17-014258-a.c2
Назва:
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на кваліфікацію, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 56 Особливостей
Скарга:
Враховуючи наведене в Скарзі з додатками, пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник мав би відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п.39 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня Його припинення або скасування» No1178 від 12.10.2022 р (далі - Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих Особливостей
ТОВ НВП "УКРРЕСУРС" просить:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду
2. Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ" та відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ" у відкритих торгах (з особливостями) по закупівлі:
Євро контейнери місткістю 1100 літрів з плоскою кришкою (ДК 021:2015 – 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) , Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-17-014258-a
- на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» N 178 від 12.10.2022 р.
4. Оприлюднити рішення уповноваженої особи відповідно до Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. ТД 2022 з особливостями_євро контейнери_зі змінами.doc 09.12.2022 17:40
- 2. Перелік змін_Євро конейнера_.pdf 09.12.2022 17:40
- 3. 4-1 Фото 1100 л.pdf 09.12.2022 17:40
- 4. 4-2 Опис контейнерів.pdf 09.12.2022 17:40
- 5. Протокол визначення переможця_баки.pdf 09.12.2022 17:40
- 6. Паспорт + Переклад SULO 1100л Плоска кришка (2).pdf 09.12.2022 17:40
- 7. 4-5 СЕС_SULO ССК.pdf 09.12.2022 17:40
- 8. Витяг з ЄДР на 25.11.22.pdf 09.12.2022 17:40
- Скарга кваліфікація_UA-2022-11-17-014258-a.doc 09.12.2022 17:40
- Скарга кваліфікація_UA-2022-11-17-014258-a.pdf 09.12.2022 17:40
- додаток до Скарги кваліфікація_UA-2022-11-17-014258-a.doc 20.12.2022 22:01
- 1. Паспорт виробника ESE.pdf 20.12.2022 22:01
- 2. Паспорт + Переклад SULO 1100л Плоска кришка (46 кг).pdf 20.12.2022 22:01
- 3. SULO-Оригінал-Citybac-Класичний 1100L FD 50 кг (50кг).pdf 20.12.2022 22:01
- 4. РІШЕННЯ No7026-рпк-пз від 29.11.2022.pdf 20.12.2022 22:01
- додаток до Скарги кваліфікація_UA-2022-11-17-014258-a.pdf 20.12.2022 22:06
- Рішення від 13.12.2022 № 7338.pdf 13.12.2022 14:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.12.2022 № 7589.pdf 22.12.2022 11:22
- Рішення від 21.12.2022 № 7589.pdf 26.12.2022 11:47
- Протокол надання пояснень на скаргу.docx 15.12.2022 23:56
- Протокол надання пояснень на скаргу.pdf 15.12.2022 23:56
- Протокол усунення невідповідностей.pdf 28.12.2022 23:05
- Протокол усунення невідповідностей.docx 28.12.2022 23:05
- Протокол надання пояснень щодо вжиття заходів про усунення невідповідностей.pdf 28.12.2022 23:57
- Протокол відхилення.pdf 28.12.2022 23:57
- Протокол усунення невідповідностей.pdf 28.12.2022 23:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.12.2022 18:19
Дата розгляду скарги:
21.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.12.2022 14:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.12.2022 11:47
Дата виконання рішення Замовником:
28.12.2022 23:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Розглянувши результативну частину рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 21.12.2022 року № 7589-р/пк-пз, з метою вжиття заходів щодо усунення порушень, Замовником оприлюдено відповідні протоколи рішень.
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога - Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт.
Номер:
4d4a4dc2290049ddaf9b894b00ea1389
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-17-014258-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога - Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт.
Вимога:
Потенційний Учасник, вважає, що тендерна документація містить Дискримінаційна вимога - Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт, оскільки в стандарті EN 840-2 на який посилається Замовник тендеру відсутня інформація щодо ребер жорсткості., що прямо заборонено Законом України Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити жодних дискримінацій. Вимога наявності щодо Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт нічим не ообгрунтована, в тендерній документації нема визначення, що буде вважатися еквівалентом цієї вимоги.
Разом з тим, якщо контейнери 1100л сертифіковані згідно RAL GZ 951/1 то нема значення чи буде цей контейнер з ребрами жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт. чи не буде цих ребер на кожній, чи тільки на передній і задній стінці, оскільки такі корпуси отримали RAL то вони витримують навантаження 440 кг що з ребрами на 4-х сторонах, чи тільки на 2- сторонах, різниці нема. Раніше отримували RAL взагалі ребер не було, ребра появилися по причині зменшення товщини і відповідно ваги самого корпусу контейнера. На підставі вищенаведеного,
Вимагаємо
Видалити з тендерної документації дискримінаційна вимогу - Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.11.2022 21:52
Вирішення:
Замовником внесено зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено