-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження (збирання, перевезення, утилізація і т.д.) з відпрацьованими люмінісцентними лампами та іншими відходами, які містять ртуть
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Завершена
77 994.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 779.94 UAH
мін. крок: 1% або 779.94 UAH
Період оскарження:
17.11.2022 20:46 - 25.11.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Переможця процедури закупівлі визнано з порушенням вимог тендерної документації
Номер:
3562a6f2f28542e58c5f09596cdc61c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-17-013779-a.b3
Назва:
Переможця процедури закупівлі визнано з порушенням вимог тендерної документації
Вимога:
ТОВ "ЕКОВДМ" у складі пропозиції надано договір від 15.02.2022 № 2200040 обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, що вимагається пунктом 4 Додатку 2 тендерної документації та проводиться згідно "Порядку і правил проведення обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів", що затверджені постановою КМУ від 01.06.2002 № 733. Проте в пункті 1.3. Договору йдеться про небезпечні вантажі 1 класу (підкласу) - вибухові речовини та вироби, що не відповідає предмету процедури закупівлі. Адже відпрацьовані люмінесцентні лампи - клас (підклас) 6.1. токсичні речовини.
Тому відповідно до вищенаведеного просимо переглянути рішення щодо розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2022 15:57
Вирішення:
Подання вимог замовнику учасниками, пропозиції яких не розглядалися та не були відхилені, не передбачено ні Законом, ні особливостями.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Невідповідність тендерної документації
Номер:
74aeaf07eec24e0999da17bec864b7a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-17-013779-a.b2
Назва:
Невідповідність тендерної документації
Вимога:
У відповіді на вимогу від 21.11.2022 Ви вказуєте визначення технологічного регламенту з Вікіпедії, а не законодавства України. Також підтверджуєте, що наявність технологічного регламенту є обов'язковою умовою додержання вимог "Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами" (є основними якими керуються ліцензіати у даній сфері), що затверджені постановою КМУ від 13.07.2016 № 446, проте в них не вказано, що такий технологічний регламент має бути затверджений висновком Державної санітарно-епідеміологічної служби. Додатково Ви посилаєтесь на визначення висновку та об'єкту державної санітарно-епідеміологічної експертизи в законі України "Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення", але в них йдеться про технологію, а не власне технологічний регламент, а згідно закону України "Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій" технологія - результат науково-технічної діяльності, сукупність систематизованих наукових знань, технічних, організаційних та інших рішень про перелік, строк, порядок та послідовність виконання операцій, процесу виробництва та/або реалізації і зберігання продукції, надання послуг.
У роз'ясненні Державної служби України з питань праці щодо погодження "Технологічного регламенту з поводження з небезпечними відходами" вказано наступне: "відповідно до п. 8.1. "Положення про технологічні регламенти на виробництво продукції на підприємствах нафтопереробної та нафтохімічної промисловості України", затвердженого наказом Мінпаливенерго 23.07.2007 № 345 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2007 року за № 1188/14455 необхідно замість технологічного регламенту розробити виробничу інструкцію, яка має бути погоджена з відповідними технічними службами підприємства і затверджена технічним керівником підприємства".
У зв'язку з невідповідністю тендерної документації законодавству України, просимо внести зміни до Додатку 2.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.11.2022 15:48
Вирішення:
Вашу вимогу уважно розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо, що до тендерної документації внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги до учасників
Номер:
ed3c0a9790bb43868c47d2b3fb7b6488
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-17-013779-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги до учасників
Вимога:
Тендерна документація не відповідає статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема в частині добросовісної конкуренції, недискримінації та рівного ставлення до учасників і найімовірніше написана під конкретного учасника, а саме:
1. В пункті 2 Додатку 2 тендерної документації вимагається ліцензія Міндовкілля на операції збирання, зберігання, знешкодження, утилізація, проте операції "утилізація" передує "оброблення" відходів, а не "знешкодження". Також знешкодження є не обов'язковою операцією для даного типу відходів, оскільки в Україні наявні сучасніші технології. Тому необхідно викласти перелік операцій ліцензії Міндовкілля в наступній редакції: "збирання, зберігання, оброблення, утилізація та/або знешкодження".
2. В пункті 5 Додатку 2 тендерної документації вимагається дозвіл Держпраці на виконання послуг/робіт підвищеної небезпеки, проте він не є обов'язковим та залежить від технології, кількості відходів кожного ліцензіата. Про що свідчить пункт 1 групи А "Переліку видів робіт підвищеної небезпеки" Додатку 2 постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107 “Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки".
3. В пункті 6 Додатку 2 тендерної документації вимагається висновок СЕС щодо затвердження технологічного регламенту, що не передбачено жодним чинним нормативно-правовим актом і навіть "Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами". Технологічний регламент достатньо затвердити посадовою особою учасника.
Тому, враховуючи вищенаведене, просимо внести відповідні зміни в тендерну документію, в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2022 16:56
Вирішення:
Розглянувши Ваше запитання в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне:
Згідно пунктів 1 та 2 вимоги UA-2022-11-17-013779-a.c1 будуть внесені зміни до умов тендерної документації.
Стосовно пункту 3 вимоги UA-2022-11-17-013779-a.c1, повідомляємо слідуюче:
Технологічний регламент – це основний технічний документ, що визначає технологію, режим, порядок проведення операцій технологічного процесу та безпечні умови роботи.
Наявність технологічного регламенту є обов’язковою умовою виконання ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами.
Крім цього, висновок державної санітарноепідеміологічної експертизи документації на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо міститься в переліку дозвільних документів у сфері господарської діяльності згідно додатку до ЗУ «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»
Додатково, Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» встановлено наступне:
«висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи;
об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи;»
Враховуючи вищенаведене, та те, що наявність висновку санітарноепідеміологічної експертизи, щодо технологічного регламенту регулюється чинними нормативно-правовими актами, підстави для задоволення Вашої вимоги та внесення змін в тендерну документацію відсутні.
Тож, вимога задовільнена частково.
Статус вимоги:
Задоволено