-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пісок з домішками (піскосоляна суміш) (Код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція)
Торги відмінено
2 130 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 650.00 UAH
Період оскарження:
17.11.2022 17:15 - 27.11.2022 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
fb159f06859740288836d816d7ca6393
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-17-011643-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник: Товариство з обмеженою
відповідальністю “Укрєвросвіт”
Код ЄДРПОУ 34854163
81652,Львівська обл., м. Новий Розділ, пр. Шевченка 15а
тел./факс (03261)3-01-00.
Замовник
(суб’єкт, рішення якого оскаржується): Комунальне підприємство Яворівської міської ради "Житлокомунсервіс"
Код ЄДРПОУ: 37288833
81000, Україна , Львівська обл., Яворів, вул. Січових Стрільців, 13
Інформація про закупівлю: «Пісок з домішками» (піскосоляна суміш) код: ДК 021:2015:24950000-8:
Спеціалізована хімічна продукція
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-17-011643-a
СКАРГА
01.12.2022 відбулися відкриті торги з особливостями щодо закупівлі Пісок з домішками (піскосоляна суміш) (Код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція), ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-17-011643-a, Замовник Комунальне підприємство Яворівської міської ради «Житлокомунсервіс»
Пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрєвросвіт» (надалі – ТОВ «Укрєвросвіт», «Скаржник») за результатами електронного аукціону визнана найбільш економічно вигідною.
08.12.2022 Замовником було прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції нас строк не більше ніж 20 робочих днів.
09.12.2022 (п’ятниця) в 17 год. 42хв. Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ «Укрєвросвіт».
У вказаному повідомлені Замовник просив надати згоду на обробку персональних особи, що підписала банківську гарантію з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку, оскільки у складі тендерної пропозиції Учасника міститься файл: «згода Фролова.pdf» в якому надано згоду на обробку персональних даних особи, котра підписала банківську гарантію, однак вказаний файл не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису. Також Замовник просив надати документ, який підтверджує походження товару, який є предметом закупівлі.
Учасник процедури закупівлі протягом 24 годин з моменту оприлюднення вимоги зобов’язаний виправити невідповідності тендерної пропозиції.
10.12.2022 ТОВ «Укрєвросвіт» було завантажено документи, які підтверджують походження товару (рахунок, платіжне доручення, видаткова накладна, довідка про наявність не менше 50%), а також надіслано лист-пояснення про КЕП, в якому повідомили замовника, що відділення банку, в якому товариство отримало банківську гарантію не працює в суботу. Саме тому Товариство просить надати час для усунення порушень до понеділка, 12.12.2022р. 17 год. 42 хв.
12.12.2022 в 15 год.42 хв. замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укрєвросвіт» у зв’язку із тим, що Учасник не виправив виявлені замовником невідповідності, а саме у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня згода на обробку персональних даних особи, що підписала банківську гарантію з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку.
Вище зазначені дії та рішення Комунального підприємства Яворівської міської ради «Житлокомунсервіс» вважаю недобросовісними та дискримінаційними з огляду на наступне.
Згідно абз.3 п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі Особливості), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Таким чином, учасник може оскаржувати як рішення та і дії замовника.
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ «Укрєвросвіт» вважає дискримінаційними та не об’єктивними дії замовника котрий розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної документації, а саме надати згоду на обробку персональних даних особи, що підписала банківську гарантію з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку, в п’ятницю в 17 год.42 хв. напередодні вихідного дня.
Усунути наведену вище невідповідність, а саме надати згоду на обробку персональних даних особи, що підписала банківську гарантію з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку, протягом 24 годин а саме в суботу (10.12.2022) до 17год.42хв., є неможливим, оскільки Банк Альянс, який знаходиться за адресою Київ, Київ, вул. Січових Стрільців, 50, в якому учасник отримав банківську гарантію (розпорядок дня банку додається), в п’ятницю працює до 16 год.45хв., а в суботу та неділю вихідні.
Водночас слід зазначити, що повідомлення про усунення невідповідностей замовник мав можливість розмістити в понеділок 12.12.2022 або в будь-який інший робочий день, так як в останнього було достатньо часу для розгляду тендерної пропозиції, оскільки 08.12.2022 було продовжено строк розгляду тендерних пропозицій до 20 робочих днів.
За таких обставин, вказані дії замовника з розміщення повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей 09.12.2022 в 17 год.42 хв. є дискримінаційним та необ’єктивними, що явно вказує на упередженість дій з боку Замовника.
Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
З огляду на те, що ТОВ «Укрєвросвіт» не змогло з незалежних від нього причин (вихідний день в банку) надати в суботу 10.12.2022 згоду на обробку персональних даних особи, що підписала банківську гарантію з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку, 12.12.2022 Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укрєвросвіт».
Вважаємо, рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укрєвросвіт» неправомірним, оскільки замовник застосував дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозиції учасника, а саме – розмістив повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей напередодні вихідного дня, в кінці робочого дня в п’ятницю 09.12.2022 в 17 год.42 хв., тим сам обмежив ТОВ «Укрєвросвіт» об’єктивну можливість усунути невідповідність тендерної пропозиції, а саме підписати згоду на обробку персональних даних особи, що підписала банківську гарантію з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку, чим порушив права ТОВ «Укрєвросвіт» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, як учасника, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей оприлюднене 09.12.2022 в 17 год. 42 хв. та розміщення нового повідомлення для ТОВ «Укрєвросвіт», зобов’язання скасувати рішення про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Укрєвросвіт» та зобов’язання Замовника скасувати повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей оприлюднене 14.12.2022 в 13 год. 35 хв щодо ТОВ «Зіо Спорт»
Слід зазначити що це вже не вперше Замовник вчиняє упереджені дії до ТОВ «Укрєвросвіт», так в закупівлі UA-2022-09-20-001939-a було неправомірно відхилено пропозицію ТОВ «Укрєвросвіт» та неправомірно відмінено закупівлю, що підтверджується рішенням Антимонопольного комітету України, якими було задоволено скаргу ТОВ «Укрєвросвіт».
Керуючись п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», -
ПРОСИМО:
1. прийняти скаргу до розгляду.
2. зобов’язати Замовника скасувати повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей оприлюденене 09.12.2022 в 17 год. 42 хв. у закупівлі «Пісок з домішками» (піскосоляна суміш) код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-17-011643-a;
3. зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укрєвросвіт» зазначене у протоколі № 1212-01 від 12.12.2022 у закупівлі «Пісок з домішками» (піскосоляна суміш) код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-17-011643-a;
4. зобов’язати Замовника скасувати повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей оприлюденене 14.12.2022 в 13 год. 35 хв. щодо ТОВ «Зіо Спорт» у закупівлі «Пісок з домішками» (піскосоляна суміш) код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-17-011643-a;
Додатки:
1. Протокол від 08.12.2022р.
2. Скріншот Вимоги про усунення невідповідностей від 09.12.2022р.
3. Протокол від 12.12.2022р.
4. Лист-пояснення про КЕП.
5. Скріншот розпорядку роботи БАНК АЛЬЯНС.
6. Згода на обробку персональних даних особи, що підписала банківську гарантію з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку.
7. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.12.2022р.
8. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.11.2022р.
9. Скріншот Вимоги про усунення невідповідностей від 14.12.2022р.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Протокол від 08.12.2022р.pdf 14.12.2022 15:49
- 8. рішення від 29.11.2022 № 7037.pdf 14.12.2022 15:49
- 9. Скріншот Вимоги про усунення невідповідностей від 14.12.2022р..png 14.12.2022 15:49
- 3. Протокол від 12.12.2022р..pdf 14.12.2022 15:50
- 7. рішення від 27.10.2022 № 6463.pdf 14.12.2022 15:50
- 5. Графік роботи Банку.png 14.12.2022 15:50
- 2. Скріншот Вимоги про усунення невідповідностей від 09.12.2022р..jpg 14.12.2022 15:50
- 4. Лист-поянення про КЕП.pdf 14.12.2022 15:50
- 6. Лист-згода Юлія ФРОЛОВА.7z 14.12.2022 15:50
- 6. Лист-згода Юлія ФРОЛОВА.pdf.p7s 14.12.2022 15:50
- Скарга.PDF 14.12.2022 15:50
- Відповідь на пояснення Замовника по суті скарги.PDF 23.12.2022 09:00
- Рішення від 15.12.2022 № 7435.pdf 15.12.2022 15:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.12.2022 № 7698.pdf 23.12.2022 15:49
- Рішення від 23.12.2022 № 7698.pdf 27.12.2022 16:11
- пояснення_doc 19.12.2022 15:45
- пояснення_pdf 19.12.2022 15:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.12.2022 16:51
Дата розгляду скарги:
23.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.12.2022 15:03
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.12.2022 16:11
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
5a0bb173616049608f01d40639fb7f84
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-17-011643-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Вих. № 24-11/22-1 від 24.11.2022 р.
До Антимонопольного комітету України
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник: Товариство з обмеженою
відповідальністю “Укрєвросвіт”
Код ЄДРПОУ 34854163
81652,Львівська обл., м. Новий Розділ, пр. Шевченка 15а
тел./факс (03261)3-01-00.
Замовник
(суб’єкт, рішення якого оскаржується): Комунальне підприємство Яворівської міської ради "Житлокомунсервіс"
Код ЄДРПОУ: 37288833
81000, Україна , Львівська обл., Яворів, вул. Січових Стрільців, 13
Інформація про закупівлю: «Пісок з домішками» (піскосоляна суміш) код: ДК 021:2015:24950000-8:
Спеціалізована хімічна продукція
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-17-011643-a
СКАРГА
Комунальним підприємством Яворівської міської ради «Житлокомунсервіс», оголошено закупівлю Пісок з домішками (піскосоляна суміш) (Код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція).
Ознайомившись із тендерною документацією для участі у вказаній закупівлі зазначаємо, про наявність у такій вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
1.
В пункті 6 Таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації, Замовник передбачив, що учасник закупівлі зобов’язаний надати підтвердження наявності в учасника ліцензії, яка дає право виконувати роботи, які є предметом закупівлі (надати скан-копію ліцензії з додатком або лист з посиланням на сайт, де можна перевірити наявність в учасника ліцензії).
В статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено такі види господарської діяльності які підлягають ліцензуванню:
1. банківська діяльність, діяльність з надання фінансових послуг та діяльність з надання банкам послуг з інкасації;
2. діяльність у галузі телебачення і радіомовлення, яка ліцензується відповідно до Закону України "Про телебачення і радіомовлення";
3. діяльність у сфері електроенергетики, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про ринок електричної енергії", і діяльність у сфері використання ядерної енергії, яка ліцензується відповідно до Закону України "Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії";
4. освітня діяльність, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених спеціальними законами у сфері освіти;
5. виробництво і торгівля спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, біоетанолом, алкогольними напоями та тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, і пальним, зберігання пального, яка ліцензується відповідно до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального";
6. надання послуг у галузі криптографічного захисту інформації (крім послуг електронного цифрового підпису) та технічного захисту інформації, за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України;
7. будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності";
8. виробництво лікарських засобів, оптова та роздрібна торгівля лікарськими засобами, імпорт лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів) - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про лікарські засоби";
9. виробництво та ремонт вогнепальної зброї невійськового призначення і боєприпасів до неї, холодної зброї, пневматичної зброї калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду, торгівля вогнепальною зброєю невійськового призначення та боєприпасами до неї, холодною зброєю, пневматичною зброєю калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду; виробництво спеціальних засобів, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони та їх продаж;
10. виробництво вибухових матеріалів промислового призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України;
11. надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України;
12. виробництво особливо небезпечних хімічних речовин, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, поводження з небезпечними відходами. Не підлягає ліцензуванню зберігання (накопичення) суб’єктом господарювання утворених ним небезпечних відходів, якщо протягом року з дня утворення небезпечні відходи передаються суб’єктам господарювання, що мають ліцензію на поводження з небезпечними відходами;
13. медична практика;
14. діяльність банків пуповинної крові, інших тканин і клітин людини згідно з переліком, затвердженим Міністерством охорони здоров’я України;
15. ветеринарна практика;
16. випуск та проведення лотерей з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про державні лотереї в Україні";
17. діяльність на ринку азартних ігор, яка ліцензується відповідно до Закону України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор";
18. туроператорська діяльність;
19. посередництво у працевлаштуванні за кордоном;
20. промисловий вилов водних біоресурсів за межами юрисдикції України;
21. культивування рослин, включених до таблиці I Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженого Кабінетом Міністрів України, розроблення, виробництво, виготовлення, зберігання, перевезення, придбання, реалізація (відпуск), ввезення на територію України, вивезення з території України, використання, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, включених до зазначеного Переліку, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори";
22. діяльність, пов’язана з розробленням, виготовленням, постачанням спеціальних технічних засобів для зняття інформації з каналів зв’язку та інших технічних засобів негласного отримання інформації (критерії належності та перелік технічних засобів негласного отримання інформації визначаються Кабінетом Міністрів України за поданням Служби безпеки України);
23. діяльність, пов’язана з розробленням, виготовленням, постачанням технічних засобів розвідки (критерії належності до технічних засобів розвідки визначаються розвідувальними органами України);
24. перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів внутрішнім водним, морським, автомобільним, залізничним та повітряним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом;
25. зовнішньоекономічна діяльність відповідно до статті 16 Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність";
26. транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом;
27. діяльність на ринку природного газу, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про ринок природного газу";
28. централізоване водопостачання та централізоване водовідведення;
29. виробництво теплової енергії, транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами та постачання теплової енергії;
30. охоронна діяльність;
31. перероблення побутових відходів;
32. захоронення побутових відходів;
33. виробництво ветеринарних препаратів;
34. заготівля та тестування донорської крові та компонентів крові незалежно від їх кінцевого призначення, переробка, зберігання, розподіл та реалізація донорської крові та компонентів крові, призначених для трансфузії.
Таким чином, серед видів діяльності, які підлягають ліцензуванню не має діяльності, яка пов’язана з предметом даної закупівлі.
За таких обставин, учасники закупівлі, які виконують роботи пов’язані з предметом даної закупівлі не підлягають ліцензуванню, а від так ліцензію в даній закупівлі Учасники можуть не надавати.
Враховуючи вище сказане, вважаємо що вказана вимога щодо надання ліцензії Учасниками закупівлі є незаконною та підлягає виключенню з тендерної документації, оскільки унеможливлює об’єктивне визначення переможця.
2.
23 листопада 2022 року Замовником було внесено зміни до тендерної документації, а саме викладено Додаток 2 до тендерної документації (Технічна специфікація) у новій редакції.
В новій редакції Додатку 2, в абзаці 7 ІНШІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ було включено вимогу про те, що учасники надають у складі тендерної пропозиції, документи, які підтверджують наявність в учасника на правах власності, оренди, надання послуг тощо обладнання для зважування великогабаритного транспорту, яке знаходиться в межах 2 км від м. Яворів. Також учасники надають документи які підтверджують, що вищезгадане обладнання є повіреним у встановленому законом порядку на момент подачі тендерної пропозиції.
Вважаємо, що вимога про те, що обладнання для зважування великогабаритного транспорту повинно знаходитися в межах 2 км від м. Яворів, жодним чином не вливає спроможність постачальника виконувати умови договору поставки, а тому є дискримінаційною, значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, обладнання для зважування великогабаритного транспорту яких знаходиться не в межах 2 км. від м Яворів.
Згідно п.6.3.1-6.3.2. Проекту Договору завантаженого Замовнику, Постачальник зобов'язаний: Забезпечити поставку товару у строки, встановлені цим Договором. Забезпечити поставку товару, якість якого відповідає умовам, установленим розділом II цього Договору.
Зважаючи на вказані обов’язки Постачальника, не зрозумілою та не обґрунтованою є вимога про те, що обладнання для зважування великогабаритного транспорту має знаходитися в межах 2 км від м. Яворів, а не на складі Постачальника з якого буде відвантажуватися продукція та постачатися до Замовника, оскільки основною умовою договору є постачання Товару в строк.
За таких обставин, оскільки замовник не здійснює перевезення товару самостійно, а такий товар постачається учасником до замовника, вважаємо, що відстань знаходження обладнання для зважування великогабаритного транспорту, жодним чином не впливає на замовника та не створює останньому жодних перешкод, які пов’язані з поставкою товару, оскільки зобов’язання з доставки товару в терміни передбачені Договором покладається на Постачальника.
Додатково зазначаємо про те, що у м. Яворів та в межах 2 км. від м. Яворів є лише одні автоваги у ТзДВ «Агросервіс».
За таких обставин, Замовник встановивши межі знаходження обладнання для зважування великогабаритного транспорту не більше 2 км. від м. Яворів, обмежив конкуренцію, яка могла б виникнути між учасниками, крім цього наявність лише одних автомобільних ваг в межах 2 км. від м. Яворів вказує на наперед узгоджену поведінку Замовника та власника автомобільних ваг ТзДВ «Агросервіс», що може призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції.
Слід зазначити про те, що зміни щодо відстані місця знаходження обладнання для зважування було внесена Замовником 23 листопада 2022 року через 6 днів після оголошення закупівлі.
Очевидно, що такі зміни були внесені через те, що Замовник дізнався про учасників, які планують брати участь у закупівлі, оскільки за умовами тендерної документації учасники зобов’язані отримати в Замовника довідку про відсутність негативного досвіду співпраці, а тому для зменшення кількості учасників, які хотіли б взяти участь у закупівлі було внесено зміни в технічну специфікацію.
Зазначення Замовником такої вимоги є дискримінаційною та явно вказує на наявність корупційних дій та зловживань з боку уповноваженої особи з публічних закупівель.
Відповідно до ст.3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим, дана встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечать вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст.31 Господарського кодексу України.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Комунальне підприємство Яворівської міської ради «Житлокомунсервіс» внести зміни в Додаток 2 до тендерної документації (Технічна специфікація), а саме виключити в абзаці 7 ІНШІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ вимогу про те, що учасники надають у складі тендерної пропозиції, документи, які підтверджують наявність в учасника на правах власності, оренди, надання послуг тощо обладнання для зважування великогабаритного транспорту, яке знаходиться в межах 2 км від м. Яворів.
3. Зобов’язати Комунальне підприємство Яворівської міської ради «Житлокомунсервіс» внести зміни в пункт 6 Таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації, а саме виключити вимогу про те, що учасник закупівлі зобов’язаний надати підтвердження наявності в учасника ліцензії, яка дає право виконувати роботи, які є предметом закупівлі (надати скан-копію ліцензії з додатком або лист з посиланням на сайт, де можна перевірити наявність в учасника ліцензії).
Додатки:
1. Додаток 1 до тендерної документації .
2. Додаток 2 до тендерної документації Технічна специфікація.
3. Документи на підтвердження власності автомобільних ваг (свідоцтво про повірку№56/4538, правила експлуатації, оборотна-сальдова відомість по рах.10, акт приймання-передачі виконання робіт (наданих послуг) №70084 від 26.10.2022 р., договір оренди земельної ділянки №1 від 4 січня 2022 р.).
4. Документи на автомобільні ваги ТзДВ «Агросервіс» (Витяг з державного реєстру прав на нерухоме майно 518103, свідоцтво про право власності № 518103,технічний паспорт).
Пов'язані документи:
Учасник
- 3. Акт приймання-передачі.PDF 24.11.2022 15:17
- 3. договір оренди земельної ділянки №1 від 4 січня 2022 р..PDF 24.11.2022 15:17
- 3. Свідоцтво про повірку ваги.PDF 24.11.2022 15:17
- 2. Технічна специфікація (Додаток 2).docx 24.11.2022 15:17
- 1. Кваліфікаційні критерії та вимоги (Додаток 1).docx 24.11.2022 15:17
- 4. Документи на автомобільні ваги ТзДВ «Агросервіс.pdf 24.11.2022 15:17
- Скарга.PDF 24.11.2022 15:17
- 3. Вага автомобільна АЦ-60 (правила експлуатації та характеристики).PDF 24.11.2022 15:17
- 3. Оборотно-сальдова відомість.PDF 24.11.2022 15:17
- Заява до Антимонопольного комітету України.PDF 25.11.2022 16:36
- До Антимонопольного комітету.pdf 26.11.2022 13:05
- рішення від 28.11.2022 № 6949.pdf 28.11.2022 13:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.11.2022 16:37
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.11.2022 13:53