Послуги з охорони рухомого майна Чернівецької дирекції АТ «Укрпошта»
Замовник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Чернівецької дирекції, 58002, м. Чернівці, вул. Поштова, 6, ЄДРПОУ 01189689, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Завершена
1 123 980.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 619.90 UAH
Період оскарження:17.11.2022 12:29 - 25.11.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
незадоволення відповіді на нашу вимогу
Номер:1a25470dffc8483dad520ecf087c6f20
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-11-17-005282-a.a2
Назва:незадоволення відповіді на нашу вимогу
Вимога:
Дійсно, є Законодавчі акти які визначають правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб Замовника, але не дає право ні Замовнику, ні Виконавцю порушувати Законодавство України. Невиконання основних вимог діючих законів України про оплату праці працівникам та обов'язкового оподаткування, не залучення потрібної кількості охоронників для виконання охоронних функцій для закриття тієї кількості годин охорони, порушують права працюючих, Держава не отримує до бюджету кошти з заробітної плати ( прибутковий. ЄСВ і військовий збір) , так як чисельність охоронників не відповідає встановленій нормі робочого часу.
В проведеному Вами аналізі аналогічних послуг на ринку та за цінами відповідно до минулих укладених договорів на аналогічні послуги, Ви обрали ті фірми які і в попередні роки порушували вищезазначені закони України, а Ви на ці порушення не реагуєте.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:24.11.2022 13:14
Вирішення:Доброго дня. Ознайомившись з Вашою вимогою повідомляємо наступне. Замовник ознайомлений з ринком аналогічних послуг. На ринку є учасники які готові надавати такі послуги відповідно до очікуваної вартості закупівлі. Основний нормативно-правовий документ, який регулює сферу закупівель товарів, робіт та послуг є Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року N 922-VIII із змінами (далі-Закон) та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Ці Законодавчі акти визначають правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб Замовника. Метою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до п. 14 особливостей Закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначається відповідно листів Мінекономрозвитку (МЕРТУ), які не встановлюють норм права, а носять виключно інформаційний та рекомендаційні характери. Однією із таких рекомендацій (Інфолист МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, Наказ МЕРТУ «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275) є: «Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника». Тому, очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником на підставі аналізу аналогічних послуг на ринку та за цінами відповідно до минулих укладених договорів на аналогічні послуги. Тому, вважаємо, що Замовник проводить процедуру закупівлі послуг з охорони рухомого майна Чернівецької дирекції АТ"Укрпошта" відповідно до вимог нормативно-правових документів, які регулюють сферу закупівель товарів, робіт та послуг.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:28.11.2022 00:02
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
загальна очікувана вартість не може перекрити затрати охорони згідно законодавства України
Номер:d8980d6adebd407cadcc9c88f172fb55
Пов'язаний елемент:Лот Послуги з охорони рухомого майна Чернівецької дирекції АТ «Укрпошта»
Ідентифікатор запиту:UA-2022-11-17-005282-a.a1
Назва:загальна очікувана вартість не може перекрити затрати охорони згідно законодавства України
Вимога:
Загальна очікувана вартість в Вашому оголошенні складає 1123980 грн.00коп.в рік, або 93665 грн. в місяць. Вказана сума не перекриває затрати охоронної фірми на надання охоронних послуг трьома цілодобовими і одним денним постом з загальною кількістю годин охорони 28820 годин в рік, або 2401,7год. охорони в місяць, що призводить до порушення законодавства України по оплаті праці найманих працівників.
Для закриття трьох цілодобових і одного денного поста потрібно задіяти 14,5 од. охоронників ( 2401,7 годин охорони в місяць ділимо на 165,6 год. середньомісячна норма годин на одного працівника охорони = 14,5 од. охоронників).
Для оплати праці 14,5 од. охоронників, тільки для нарахування мінімальної заробітної плати 6700 грн. потрібно 97150 грн. в місяць. + 22% ЄСВ (21373 грн.). Всього затрат - 118523 грн. в місяць. З указаної суми охоронній фірмі потрібно ще заплатити єдиний податок 5%, що складає ще 5927 грн.. Всього на утримання 14,5 од. охоронників в місяць потрібно 124450 грн.
Не враховуючи зменшення очікуваної суми під час торгів місячна сума оплати послуг охорони складає 93665 грн. (1123980 грн : на 12 місяців), тобто в місяць не вистачає 30785 грн. для оплати праці охоронників (124450 грн. - 93665 грн.)та обов"язкових платежів по податкам. В рік ця сума буде складати 369420 грн. 00 коп. не враховуючи затрати (контроль за несенням служби, формений одяг, спецзасоби спецзв"язок і.т. п.) та доходи охоронної фірми.
Вищезазначене не дає можливості всім фірмам, які не бажають порушувати діюче законодавство України, приймати участь в торгах та призводить до нездорової конкуренції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:21.11.2022 15:06
Вирішення:Доброго дня. Ознайомившись з Вашою вимогою повідомляємо наступне. Замовник ознайомлений з ринком аналогічних послуг. На ринку є учасники які готові надавати такі послуги відповідно до очікуваної вартості закупівлі. Основний нормативно-правовий документ, який регулює сферу закупівель товарів, робіт та послуг є Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року N 922-VIII із змінами (далі-Закон) та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Ці Законодавчі акти визначають правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб Замовника. Метою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до п. 14 особливостей Закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначається відповідно листів Мінекономрозвитку (МЕРТУ), які не встановлюють норм права, а носять виключно інформаційний та рекомендаційні характери. Однією із таких рекомендацій (Інфолист МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, Наказ МЕРТУ «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275) є: «Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника». Тому, очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником на підставі аналізу аналогічних послуг на ринку та за цінами відповідно до минулих укладених договорів на аналогічні послуги.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:28.11.2022 00:02