-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Новорічні подарунки до дня Святого Миколая
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178
Торги відмінено
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
16.11.2022 16:15 - 21.11.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
6dd80c004a094f39a8c9d1d31d2ce13c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-16-011600-a.b5
Назва:
Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Службою у справах дітей Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області (надалі – Замовник) на веб - порталі Уповноваженого органу оприлюднено закупівлю № UA-2022-11-16-011600-a щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «ДК 021:2015 ( 15840000-8)-какао, шоколад та цукрові кондитерські вироби ( новорічні подарунки до дня Святого Миколая)»
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СУЗІР’Я» ( далі по тексту також – скаржник) підготувало та подало свою тендерну пропозицію у встановлений електронною системою термін. В аукціоні за даною процедурою закупівлі брали участь пропозиції наступних учасників:
17.12.2022 Замовником було оприлюднене протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 17.12.2022 року № 22/2022, згідно якого переможцем процедури закупівлі було визнано ФОП Рєпік Артем Валерійович.
ПП «СУЗІР’Я» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця процедури закупівлі, та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерної пропозиції переможця, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу такого рішення Замовника:
I. Тендерна пропозиція ФОП Рєпік Артем Валерійович не відповідала умовам тендерної документації та повинна була бути відхилена Замовником з наступних підстав:
1. По - перше:
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Замовником визначено наступне:
УВАГА!!!
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП .
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
У разі відсутності даної інформації або у разі ненакладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації, така тендерна пропозиція учасника вважається як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та буде відхилена на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
ФОП Рєпік А.М. підписав пропозицію із накладенням УЕП, що є порушенням вимог документації:
Різниця між КЕП і УЕП чітко прописана на сайті PROZORRO за посиланням: https://infobox.prozorro.org/articles/yakiy-elektronniy-pidpis-maye-naklasti-uchasnik-na-svoyu-propoziciyu
Тендерна пропозиція ФОП Рєпік А.М. подана без накладення КЕП, відповідно така тендерна пропозиція учасника вважається як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та буде відхилена на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
2. По - друге:
1. Відповідно до вимог п.5 ч.4 Додатку № 1 Учасник повинен надати у складі пропозиції:
- копією свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість);
ФОП Рєпік А.М. подав у складі пропозиції Витяг з реєстру платників єдиного податку. Даний документ не є:
- копією свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість
- копію свідоцтва про сплату єдиного податку
- копією Витягу з реєстру платників податку на додану вартість.
Враховуючи вимоги п.2 ч.2 розділу V тендерної документації:
У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису.
Лист-пояснення щодо неподання ФОП Рєпік А.М. у складі його пропозиції копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копії свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість) не надано. За таких обставин тендерна пропозиція ФОП Рєпік Артем Валерійович не відповідала вимогам тендерної документації.
Так як Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Просимо Вас зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ФОП Рєпік А.М.
За таких обставин, не відхиливши тендерну пропозицію, при наявності порушень Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ПП «СУЗІР’Я» та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5,7,9,18,28,31 Закону, та пунктами 52-64 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником.
3. Зобов’язати Замовника скасувати протокол про визначення переможцем процедури ФОП Рєпік Артем Валерійович.
4. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Директор
ПП «СУЗІР’Я» Ганна КОЛТАКОВА
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_Validation_Report.pdf 21.12.2022 19:36
- Скарга.pdf.asice 21.12.2022 19:36
- Скарга.pdf 21.12.2022 19:36
- Витяг ЄДРПОУ 12.08.2022 Сузір'я.PDF.asice 21.12.2022 19:36
- Витяг ЄДРПОУ 12.08.2022 Сузір'я_Validation_Report.pdf 21.12.2022 19:36
- Витяг ЄДРПОУ 12.08.2022 Сузір'я.PDF 21.12.2022 19:36
- sign.p7s.zip 21.12.2022 19:36
- sign(1).p7s.zip 21.12.2022 19:36
- Рішення від 23.12.2022 № 7670.pdf 23.12.2022 14:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.12.2022 № 7912.pdf 30.12.2022 11:43
- Рішення від 29.12.2022 № 7912.pdf 02.01.2023 16:45
- Пояснення в АМКУ.PDF 23.12.2022 16:30
- ДОДАТОК 3.pdf 23.12.2022 16:30
- Продовження тендерної документації.PDF 23.12.2022 16:30
- ДОДАТОК 5.pdf 23.12.2022 16:30
- Тендерна документація.PDF 23.12.2022 16:30
- ДОДАТОК 4.pdf 23.12.2022 16:30
- тендерна документація СЛУЖБА У СПРАВІ ДІТЕЙ.docx 23.12.2022 16:30
- ДОДАКТОК 6.pdf 23.12.2022 16:30
- ДОДАТОК 1.PDF 23.12.2022 16:30
- Проєкт договору ( подарунки ).docx 23.12.2022 16:30
- ДОДАТОК 2.pdf 23.12.2022 16:30
- Протокол1.PDF 03.01.2023 09:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.12.2022 10:59
Дата розгляду скарги:
29.12.2022 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.12.2022 14:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.01.2023 16:45
Дата виконання рішення Замовником:
03.01.2023 09:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ ЗОЛОЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОТОКОЛ № 1
Уповноваженої особи з питань проведення публічних закупівель
від 3 січня 2023 року
Місце засідання – 80700, м. Золочів, вул. Чорновола В.,3
Уповноважена особа з публічних закупівель Служби у справах дітей Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області–РУДА Оксана Ярославівна.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. №7912-р/пк-пз від 29.12.2022.
РОЗГЛЯНУТО:
Рішення Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія), прийнято рішення № 7912-р/пк-пз від 29.12.2022, згідно з яким Колегія зобов'язала Службу у справах дітей Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області:
-скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця
Рєпіка Артема Валерійовича переможцем процедури закупівлі — "Новорічні подарунки до дня Святого Миколая", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером ідентифікатора закупівлі № UA-2022-11-16-011600-a.
ВИРІШИЛА:
1. Зазначену інформацію прийняти до відома.
2. Скасувати протокольне рішення уповноваженої особи з питань проведення публічних закупівель №22/2022 від 17.12.2022 року про визначення фізичної особи-підприємця Рєпіка Артема Валерійовича переможцем процедури закупівлі — "Новорічні подарунки до дня Святого Миколая", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером ідентифікатора № UA-2022-11-16-011600-a. 3. Оприлюднити рішення уповноваженої особи на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно п. 64 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Уповноважена особа Оксана РУДА
Скарга
Скасована
Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
3c8f2c391fb741a288eab29071674c06
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-16-011600-a.b4
Назва:
Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Службою у справах дітей Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області (надалі – Замовник) на веб - порталі Уповноваженого органу оприлюднено закупівлю № UA-2022-11-16-011600-a щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «ДК 021:2015 ( 15840000-8)-какао, шоколад та цукрові кондитерські вироби ( новорічні подарунки до дня Святого Миколая)»
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СУЗІР’Я» ( далі по тексту також – скаржник) підготувало та подало свою тендерну пропозицію у встановлений електронною системою термін. В аукціоні за даною процедурою закупівлі брали участь пропозиції наступних учасників:
17.12.2022 Замовником було оприлюднене протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 17.12.2022 року № 22/2022, згідно якого переможцем процедури закупівлі було визнано ФОП Рєпік Артем Валерійович.
ПП «СУЗІР’Я» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця процедури закупівлі, та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерної пропозиції переможця, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу такого рішення Замовника:
I. Тендерна пропозиція ФОП Рєпік Артем Валерійович не відповідала умовам тендерної документації та повинна була бути відхилена Замовником з наступних підстав:
1. По - перше:
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Замовником визначено наступне:
УВАГА!!!
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП .
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
У разі відсутності даної інформації або у разі ненакладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації, така тендерна пропозиція учасника вважається як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та буде відхилена на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
ФОП Рєпік А.М. підписав пропозицію із накладенням УЕП, що є порушенням вимог документації:
Різниця між КЕП і УЕП чітко прописана на сайті PROZORRO за посиланням: https://infobox.prozorro.org/articles/yakiy-elektronniy-pidpis-maye-naklasti-uchasnik-na-svoyu-propoziciyu
Тендерна пропозиція ФОП Рєпік А.М. подана без накладення КЕП, відповідно така тендерна пропозиція учасника вважається як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та буде відхилена на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
2. По - друге:
1. Відповідно до вимог п.5 ч.4 Додатку № 1 Учасник повинен надати у складі пропозиції:
- копією свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість);
ФОП Рєпік А.М. подав у складі пропозиції Витяг з реєстру платників єдиного податку. Даний документ не є:
- копією свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість
- копію свідоцтва про сплату єдиного податку
- копією Витягу з реєстру платників податку на додану вартість.
Враховуючи вимоги п.2 ч.2 розділу V тендерної документації:
У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису.
Лист-пояснення щодо неподання ФОП Рєпік А.М. у складі його пропозиції копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копії свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість) не надано. За таких обставин тендерна пропозиція ФОП Рєпік Артем Валерійович не відповідала вимогам тендерної документації.
Так як Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Просимо Вас зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ФОП Рєпік А.М.
За таких обставин, не відхиливши тендерну пропозицію, при наявності порушень Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ПП «СУЗІР’Я» та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5,7,9,18,28,31 Закону, та пунктами 52-64 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником.
3. Зобов’язати Замовника скасувати протокол про визначення переможцем процедури ФОП Рєпік Артем Валерійович.
4. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Директор
ПП «СУЗІР’Я» Ганна КОЛТАКОВА
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_Validation_Report.pdf 21.12.2022 19:27
- Скарга.pdf.asice 21.12.2022 19:27
- Скарга.pdf 21.12.2022 19:27
- sign(1).p7s.zip 21.12.2022 19:28
- sign.p7s.zip 21.12.2022 19:28
- Витяг ЄДРПОУ 12.08.2022 Сузір'я_Validation_Report.pdf 21.12.2022 19:28
- Витяг ЄДРПОУ 12.08.2022 Сузір'я.PDF 21.12.2022 19:28
- Витяг ЄДРПОУ 12.08.2022 Сузір'я.PDF.asice 21.12.2022 19:28
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
21.12.2022 19:37
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ФОП РЄПІК А.М.
Номер:
599415d0d200423bbfbff493e9498b2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-16-011600-a.b3
Назва:
ВИМОГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ФОП РЄПІК А.М.
Вимога:
Приватне підприємство
“СУЗІР’Я”
вул. Будівельна, 7, м. Червоноград, Червоноградський район, Львівська область, 80100, тел. (03249) 4-68-17
р/р UA193006140000026005500046631 в АТ «Креді Агріколь Банк» МФО 300614
ЄДРПОУ 22404614 Св. № 18323219 інд.под.№ 224046113139
Е-mail: suzirya1995@gmail.com
Вих.№ 3506
Від «19» грудня 2022 року
Служба у справах дітей Золочівської міської ради
Золочівського району Львівської області
ВИМОГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ФОП РЄПІК А.М.
ПП «СУЗІР’Я» прийняли участь у закупівлі Вами: ДК 021:2015: 15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби. Ознайомившись із пропозиціями Учасника ми зауважили ряд невідповідностей пропозиції ФОП Рєпік А.М. вимогам законодавства, а саме:
1. У відповідності до вимог ч.1 розділу ІІІ ви вимагаєте від Учасників виконати наступну вимогу:
УВАГА!!!
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП .
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
У разі відсутності даної інформації або у разі ненакладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації, така тендерна пропозиція учасника вважається як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та буде відхилена на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
ФОП Рєпік А.М. підписав пропозицію із накладенням УЕП. Що є порушенням вимог документації:
З різницю між КЕП і УЕП можете ознайомитися за посиланням: https://infobox.prozorro.org/articles/yakiy-elektronniy-pidpis-maye-naklasti-uchasnik-na-svoyu-propoziciyu
Тендерна пропозиція ФОП Рєпік А.М. подана без накладення КЕП, відповідно така тендерна пропозиція учасника вважається як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та буде відхилена на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
2. Відповідно до вимог п.5 ч.4 Додатку № 1 Учасник повинен надати у складі пропозиції:
- копією свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість);
ФОП Рєпік А.М. подав у складі пропозиції Витяг з реєстру платників єдиного податку. Даний документ не є:
- копією свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість
- копію свідоцтва про сплату єдиного податку
- копією Витягу з реєстру платників податку на додану вартість.
Враховуючи вимоги п.2 ч.2 розділу V тендерної документації:
У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису.
Лист-пояснення щодо неподання ФОП Рєпік А.М. у складі його пропозиції копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копії свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість) не надано, відповідно пропозиція ФОП Рєпік А.М. повинна бути відхилена як така , яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Так як Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції вимагаємо відхилення тендерної пропозиції ФОП Рєпік А.М.
Просимо Вас усунути порушення Вами законодавства та скасувати протокол визначення переможця, а пропозицію ФОП Рєпік А.В. відхилити.
У разі ігнорування нашої вимоги будемо змушені звернутися за відстоюванням своїх прав та інтересів до Антимонопольного комітету України, що призведе до призупинення даної закупівлі та унеможливить здійснити поставку товару взагалі.
Через Вашу недобросовісність як Замовника діти військових, загиблих і померлих Учасників бойових дій, які віддали і щодня віддають життя за НАС – ЗАЛИШАТЬСЯ НАВІТЬ БЕЗ СОЛОДКОГО ПОДАРУНКУ ЦЬОГО РОКУ.
З повагою,
Директор
ПП «СУЗІР’Я» Ганна КОЛТАКОВА
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога-2.pdf 19.12.2022 10:45
- Вимога 2.pdf 22.12.2022 10:34
Дата подачі:
19.12.2022 10:46
Вирішення:
УКPАЇНА
СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ
ЗОЛОЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
80700, Львівська область, Золочівський район, місто Золочів, вулиця Чорновола, 3,
е-mail:ssdzmrzr@ukr.net
Відповідь на вимогу Приватного підприємства «Сузір’я»
У відповідь на вимогу ПП «Сузір’я» щодо визначення переможця тендеру ФОП «Рєпік Артем Валерійович», можемо роз’яснити наступне.
Розглянемо по пунктах:
Стосовно питання щодо підписання КЕП тендерної пропозиції учасником ФОП «Рєпік Артем Валерійович».
У нашій тендерній документації ми вимагаємо від учасників процедури закупівлі - подання тендерної пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Також ми не вимагаємо від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2022 № 617 затверджено зміни, що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 № 300, зокрема:
1. На період дії воєнного стану на території України та протягом місяця з дня його припинення чи скасування формування нових сертифікатів раніше засвідчених відкритих ключів для користувачів електронних довірчих послуг може здійснюватися кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг автоматично, без особистої присутності таких користувачів.
При цьому раніше сформований сертифікат скасовується, сукупний строк дії раніше сформованого сертифіката та нового сертифіката не повинен перевищувати три роки, а строк дії нового сертифіката користувача електронних довірчих послуг не повинен перевищувати строку дії власного кваліфікованого сертифіката відкритого ключа надавача електронних довірчих послуг;
2. На період дії воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та / або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги».
ФОП «Рєпік Артем Валерійович» підписав свою тендерну пропозицію електронним ключем (УЕП), що не перечить чинному законодавству на час дії воєнного стану в країні (Додаток 1). Скан-копії документів ФОП «Рєпік Артем Валерійович» підписані уповноваженою особою учасника закупівлі та завірені відбитком печатки учасника.
Стосовно питання ПДВ.
У документі «Пояснення ПДВ» (Додаток 2) Учасник ФОП Рєпік Артем Валерійович, надає пояснення про те, що згідно Законодавства - він не може бути платником податку на додану вартість, оскільки є платником єдиного податку другої групи. Також в складі пропозиції Учасник надає документ «ЄП» (Додаток 3), що представляє собою Витяг з реєстру платників єдиного податку виданий 06.10.2022 року, цей документ є рівносильним Свідоцтву про сплату єдиного податку. Оскільки з 2014 року Свідоцтво про сплату єдиного податку було скасовано. Замість нього податкова служба, за бажанням підприємця, видає Витяг з реєстру платників єдиного податку. З огляду на вище наведене, ми не бачимо ніяких причин для скасування рішення про визнання переможця закупівлі ФОП «Рєпік Артем Валерійович».
Начальник Служби у справах дітей Оксана ДУЖА
Уповноважена особа Оксана РУДА
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
cc8c6f0ff5c44c9aad28a54c7146b490
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-16-011600-a.c2
Назва:
Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Антимонопольний комітет України
вул. Митрополита Василя Липківського, 45,
м. Київ, 03035.
Суб’єкт оскарження:
Замовник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СУЗІР’Я»
Код ЄДРПОУ: 22404614
Юридична адреса: 80100, Україна,
Львівська область, Червоноградський район,
місто Червоноград, вулиця Будівельна, будинок 7
тел.+380677998705
е-mail: suzirya1995@gmail.com
Служба у справах дітей Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області
Україна, 80700 м. Золочів, вул. Чорновола В.,3, Львівська область
Код ЄДРПОУ 44539057
Тел. +380978562871
е-mail: ssdzmrzr@ukr.net
Відомості про процедуру закупівлі:
№ закупівлі у ЦБД – UA-2022-11-16-011600-a
Вид процедури – відкриті торги з особливостями
Предмет закупівлі – «ДК 021:2015 ( 15840000-8)-какао, шоколад та цукрові кондитерські вироби ( новорічні подарунки до дня Святого Миколая)»
Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Службою у справах дітей Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області (надалі – Замовник) на веб - порталі Уповноваженого органу оприлюднено закупівлю № UA-2022-11-16-011600-a щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «ДК 021:2015 ( 15840000-8)-какао, шоколад та цукрові кондитерські вироби ( новорічні подарунки до дня Святого Миколая)»
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СУЗІР’Я» ( далі по тексту також – скаржник) підготувало та подало свою тендерну пропозицію у встановлений електронною системою термін. В аукціоні за даною процедурою закупівлі брали участь пропозиції наступних учасників:
29.11.2022 Замовником було оприлюднене протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 28.11.2022 року № 17/2022, згідно якого переможцем процедури закупівлі було визнано ФОП Рєпік Артем Валерійович.
ПП «СУЗІР’Я» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця процедури закупівлі, та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерної пропозиції переможця, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу такого рішення Замовника:
I. Тендерна пропозиція ФОП Рєпік Артем Валерійович не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і повинна була бути відхилена Замовником з наступних підстав:
1. По - перше:
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема:
− іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
В додатку № 2 до тендерної документації міститься наступна вимога Замовника торгів:
- Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару, якщо учасник є офіційним дистриб’ютором (диллером) у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro, якщо учасник є представником дистриб’ютора (диллера) спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від дистриб’ютора (диллера) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro. Учасник повинен бути офіційним дистриб’ютором(диллером) або представником дистриб’ютора(диллер) запропонованої продукції, що підтверджується відповідними документами.
В складі тендерної пропозиції учасника торгів ФОП Рєпік Артем Валерійович відсутні жодне підтвердження статусу офіційного представника виробника, або представника дистриб’ютора(диллера), а також відсутні відповідні листи авторизації, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. За таких обставин тендерна пропозиція ФОП Рєпік Артем Валерійович не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
2. По - друге:
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема:
− іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
В додатку № 2 до тендерної документації міститься наступна вимога Замовника торгів:
- Гарантійний термін придатності товару не менш ніж 3 місяців від дати поставки (надати гарантійний лист).
В складі тендерної пропозиції учасника торгів ФОП Рєпік Артем Валерійович відсутній відповідний гарантійний лист, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. За таких обставин тендерна пропозиція ФОП Рєпік Артем Валерійович не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
3. По-третє:
Відповідно до вимог Додатку 2 Учасник повинен надати у складі пропозиції заповнений Додаток 2 із зазначенням виробника.
ФОП Рєпік Артем Валерійович не дотримався вимоги учасника та не вказав інформації про виробника продукції.
У відповідності до частини 3 пункту 1 розділу 5 тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
— є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації / Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою — підприємцем) – резидентом Російської Федерації / Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”);
хочемо наголосити, що ФОП Рєпік Артем Валерійович не підтвердив у технічній специфікації, що продукція, яку він пропонує постачати не походить з російської федерації / республіки білорусь.
За таких обставин тендерна пропозиція ФОП Рєпік Артем Валерійович не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
4. По-четверте:
У відповідності до вимог Додатку 2 Учасник повинен виконати наступну вимогу Замовника:
Учасник повинен бути офіційним дистриб’ютором(диллером) або представником дистриб’ютора(диллер) запропонованої продукції, що підтверджується відповідними документами.
ФОП Рєпік Артем Валерійович не надав підтверджуючих документів щодо того, що є офіційним дистриб’ютором(диллером) або представником дистриб’ютора(диллер) запропонованої продукції.
Враховуючи наведе вище пропозиція ФОП Рєпік Артем Валерійович не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
За таких обставин, не надавши учаснику вимоги щодо усунення невідповідностей та не відхиливши тендерну пропозицію, при наявності порушень Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ПП «СУЗІР’Я» та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5,7,9,18,28,31 Закону, та пунктами 52-64 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником.
3. Зобов’язати Замовника скасувати протокол про визначення переможцем процедури ФОП Рєпік Артем Валерійович.
4. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Директор
ПП «СУЗІР’Я» Ганна КОЛТАКОВА
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF.asice 02.12.2022 15:56
- Скарга.PDF 02.12.2022 15:56
- Витяг ЄДРПОУ 12.08.2022 Сузір'я (3).PDF(2).asice 02.12.2022 15:57
- Витяг ЄДРПОУ 12.08.2022 Сузір'я (3)-1.PDF 02.12.2022 15:57
- рішення від 06.12.2022 № 7127.pdf 06.12.2022 14:03
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.12.2022 № 7304.pdf 13.12.2022 11:02
- рішення від 12.12.2022 № 7304.pdf 15.12.2022 12:41
- Додаток 9.pdf 07.12.2022 15:04
- Додаток 3.pdf 07.12.2022 15:04
- АМКУ від Служби у справах дітей.docx 07.12.2022 15:04
- Додаток 2.docx 07.12.2022 15:04
- Додаток 1.docx 07.12.2022 15:04
- Додаток 9.2.pdf 07.12.2022 15:04
- Додаток 6 (Посвідчення якості).pdf 07.12.2022 15:04
- Додаток 3.1.pdf 07.12.2022 15:04
- Продовження тендерної документації.PDF 07.12.2022 15:04
- Додаток 3.2.pdf 07.12.2022 15:04
- Додаток 4.pdf 07.12.2022 15:04
- Протокол16.PDF 07.12.2022 15:04
- Пояснення по скарзі.PDF 07.12.2022 15:04
- Проєкт договору ( подарунки ).docx 07.12.2022 15:04
- Додаток 5 (Гарантійний лист).pdf 07.12.2022 15:04
- Додаток 9.1.pdf 07.12.2022 15:04
- тендерна документація СЛУЖБА У СПРАВІ ДІТЕЙ.docx 07.12.2022 15:04
- Протокол17.PDF 07.12.2022 15:04
- Додаток 7 (Погодження технічних вимог).pdf 07.12.2022 15:04
- Додаток 8 (Довідка пояснення щодо ліцензії).pdf 07.12.2022 15:04
- Тендерна документація.PDF 07.12.2022 15:04
- Протокол №20 щодо виконання рішення АМКУ.pdf 15.12.2022 17:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.12.2022 16:40
Дата розгляду скарги:
12.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.12.2022 14:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.12.2022 12:41
Дата виконання рішення Замовником:
15.12.2022 17:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ ЗОЛОЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОТОКОЛ № 20
Уповноваженої особи з питань проведення публічних закупівель
від 15 грудня 2022 року
Місце засідання – 80700, м. Золочів, вул. Чорновола В.,3
Уповноважена особа з публічних закупівель Служби у справах дітей Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області–РУДА Оксана Ярославівна.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7304-р/пк-пз від 12.12.2022.
РОЗГЛЯНУТО:
Рішення Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) №7304-р/пк-пз від 12.12.2022 року, згідно з яким Колегія зобов'язала Службу у справах дітей Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області:
-скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця
Рєпіка Артема Валерійовича переможцем процедури закупівлі — "Новорічні подарунки до дня Святого Миколая", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-11-16-011600-a.
ВИРІШИЛА:
1. Зазначену інформацію прийняти до відома.
2. Скасувати рішення, затверджене протоколом уповноваженої особи з питань проведення публічних закупівель №17/22 від 28.11.2022 року про визначення фізичної особи-підприємця Рєпіка Артема Валерійовича переможцем процедури закупівлі — "Новорічні подарунки до дня Святого Миколая", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-11-16-011600-a. 3. Оприлюднити рішення уповноваженої особи на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно п. 64 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Уповноважена особа Оксана РУДА
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ФОП РЄПІК А,М, ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОРГІВ
Номер:
dfdbdee87dfa44c7a7720527614b5f2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-16-011600-a.a1
Назва:
ВИМОГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ФОП РЄПІК А,М, ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОРГІВ
Вимога:
Служба у справах дітей Золочівської міської ради
Золочівського району Львівської області
ВИМОГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ФОП РЄПІК А.М,
ПП «СУЗІР’Я» прийняли участь у закупівлі Вами: ДК 021:2015: 15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби. Ознайомившись із пропозиціями Учасника ми зауважили ряд невідповідностей пропозиції ФОП Рєпік А.М. вимогам законодавства, а саме:
1.У відповідності до вимог Додатку 2 Учасник повинен надати у складі пропозиції заповнений Додаток 2 із зазначенням виробника. ФОП «РЄПІК АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ» не дотримався вимоги учасника та відповідно не заповнив даних про виробника, відповідно пропозиція такого учасника повинна бути відхилена.
2. У відповідності до вимог Додатку 2 Учасник повинен виконати наступну вимогу Замовника:
Учасник повинен бути офіційним дистриб’ютором(диллером) або представником дистриб’ютора(диллер) запропонованої продукції, що підтверджується відповідними документами.
ФОП «РЄПІК АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ» не надав підтверджуючих документів щодо того, що є офіційним дистриб’ютором(диллером) або представником дистриб’ютора(диллер) запропонованої продукції, відповідно пропозиція такого Учасника повинна бути відхилена.
3. У відповідності до вимог Додатку 2 Учасник повинен виконати наступну вимогу Замовника:
Гарантійний термін придатності товару не менш ніж 3 місяців від дати поставки (надати гарантійний лист).
ФОП «РЄПІК АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ» не надав у складі пропозиції гарантійного листа такого змісту, відповідно пропозиція такого Учасника повинна бути відхилена.
4. У відповідності до вимог Додатку 2 Учасник повинен виконати наступну вимогу Замовника:
Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись
оригіналом листів авторизації від виробника про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару, якщо учасник є офіційним дистриб’ютором(диллером) у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro,
якщо учасник є представником дистриб’ютора(диллера)спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від дистриб’ютора(диллера) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro1. Учасник повинен бути офіційним дистриб’ютором(диллером) або представником дистриб’ютора(диллер) запропонованої продукції, що підтверджується відповідними документами.
ФОП «РЄПІК АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ» грубо порушив вимоги замовника та не надав у складі пропозиції наступних документів:
оригіналу листів авторизації від виробника про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару, якщо учасник є офіційним дистриб’ютором(диллером) у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro,
або
якщо учасник є представником дистриб’ютора(диллера)спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від дистриб’ютора(диллера) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro1. Учасник повинен бути офіційним дистриб’ютором(диллером) або представником дистриб’ютора(диллер) запропонованої продукції, що підтверджується відповідними документами.
ФОП «РЄПІК АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ» не надав у складі пропозиції вище перелічених документів, які вимагалися Замовником, відповідно пропозиція такого Учасника повинна бути відхилена.
5.ФОП «РЄПІК АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ» не вказав у якого підприємства закупляє кондитерські вироби, не вказав виробника товару, не надав листів авторизації від виробника про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару, відповідно Замовник не може встановити чи продукція, яку постачатиме ФОП «РЄПІК АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ» не має походження з росії чи білорусії, враховуючи це Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника.
Просимо Вас усунути порушення Вами законодавства та скасувати протокол визначення переможця, а пропозицію ФОП Рєпік А.В. відхилити.
Будь-яких виправлень неточностей у пропозиції на протязі 24-годин між Замовником та ФОП Рєпік А.В. в системі Прозорро опубліковано не було, та і у свою чергу це недопустимо, адже вимоги усунення порушень не застосовуються до технічних вимог.
У разі ігнорування нашої вимоги будемо змушені звернутися за відстоюванням своїх прав та інтересів до Антимонопольного комітету України, що призведе до призупинення даної закупівлі та унеможливить здійснити поставку товару до 12.12.2022 року.
З повагою,
Директор ПП «СУЗІР’Я» Ганна КОЛТАКОВА
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 29.11.2022 16:54
- Відповідь на вимогу.pdf 30.11.2022 15:26
Дата подачі:
29.11.2022 16:54
Вирішення:
Доброго дня, надсилаємо відповідь на вашу вимогу (Доданий PDF файл).
З повагою, Служба у справах дітей Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області.
Гарного та мирного дня!
Статус вимоги:
Відхилено