-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обстеження будівель та споруд, пошкоджених внаслідок військової агресії російської федерації, на території Білогородської територіальної громади
Торги відмінено
1 984 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 840.00 UAH
мін. крок: 1% або 19 840.00 UAH
Період оскарження:
16.11.2022 17:15 - 21.11.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Технічне завдання
Номер:
7314a4e2dfd6484c840a724cbfc59c8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-16-011583-a.a7
Назва:
Технічне завдання
Вимога:
Надайте детальну інформацію про об'єкти обстеження: поверховість, площу кожного об'єкту, адресу так, як незрозуміло, як ці 124 об'єкти розкидані по карті вашого району. Як учасникам зрозуміти чи це 120 об'єктів в одному місті і 4 в інших селах чи все розкидане по всім селам та містам вашого району (в кожному селі та місті є об'єкт). Також наголошуємо, що представник Замовника повинен забезпечити доступ до об'єкта при обстеження та супровід Переможця до місця обстеження.
Також просимо пояснити, що Замовник має на увазі "Одиниця виміру: 100 м3.
Загальний об’єм об’єктів: 49600 м3." Тобто якщо об'єкт 90 м3, то для учасника він зараховується як 100м3? або якщо 180 м3, то зараховується як 200 м3? і.т.д. У вас взагалі є чіткий перелік об'єктів чи ви написали їх зі стелі?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2022 22:27
Вирішення:
UA-2022-11-16-011583-a.a7
16 листопада 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів (з Особливостями) на закупівлю по предмету «Код ДК 021:2015 – 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з технічного обстеження будівель та споруд, пошкоджених внаслідок військової агресії російської федерації, на території Білогородської територіальної громади)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2022-11-16-011583-a, а також тендерну документацію на закупівлю по даному предмету.
18 листопада 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено зміни до тендерної документації, а саме зміни до пункту 5.2. тендерної документації.
20 листопада 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено вимогу від ФОП Демешка П.Г. № UA-2022-11-16-011583-a.a7.
Ознайомившись з відомостями та твердженнями ФОП Демешка П.Г. що викладені у його вимозі № UA-2022-11-16-011583-a.a7, повідомляємо наступне:
Вимоги тендерної документації жодним чином не суперечать нормам пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року, а також нормам статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Перелік будівель з адресами буде наданий учаснику, якого буде визначено переможцем даної процедури закупівлі.
Додатково повідомляємо, що усі будівлі, які підлягатимуть технічному обстеженню знаходяться на території Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області.
Після додаткових консультації, вирішуватиметься питання щодо необхідності та можливості внесення змін до тендерної документації в частині даної вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Забезпечення
Номер:
24f29e6508cb4f11a052e4800a95abe4
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-16-011583-a.a6
Назва:
Забезпечення
Вимога:
Замовник вимагає: «Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. КЕП та інформація, що зберігається на ньому, включаючи інформацію, що відображається під час його перевірки є частиною тендерної пропозиції.
Реквізити бенефіціара – назва, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження:
Білогородська сільська рада Бучанського району Київської області.
Код ЄДРПОУ 04358477.
Адреса місцезнаходження: 08140, Україна , Київська обл., Білогородка, вул.Володимирська, 33.
Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з кінцевого строку на подання тендерниї пропозицій.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 59 520 (п’ятдесят дев’ять тисяч п’ятсот двадцять гривень 00 копійок) грн.
У складі тендерної пропозиції надати письмове підтвердження від установи банку у вигляді листа (підписане та скріплене печаткою (у разі її використання) щодо видачі учаснику забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії стосовно саме цієї процедури закупівлі із зазначенням розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі (грн.).
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк (про що надається відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції). Текст банківської гарантії не повинен містити:
- умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги;
- умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (підтверджень дійсності підписів на вимозі, додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь–яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо);
- умов відкликання гарантії банком–гарантом.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист, складений Учасником у довільній формі.» Дана вимога створює лише додаткові витрати для Учасників натомість нічого не дає окрім того, що не встановивши даної вимоги, Учасники можуть запропонувати меншу ціну оскільки завжди всі витрати враховані в ціні навіть, якщо це ніде не передбачено. Зазвичай банківську гарантію вимагають тоді коли документація під конкретного учасника і так намагаються зменшити кількість учасників так, як це додаткові витрати. Отже, якщо Ви справді зацікавлені в максимізації кількості учасників та є чесними і такими, що зацікавлені в мінімізації ціни договору (ОСКІЛЬКИ ОЧІВАНА ВАРТІСТЬ ЗНАЧНО ЗАВИЩЕНА!!!), Просимо прибрати вимогу щодо забезпечення тендерної пропозиції. PS: Немає жодного випадку коли б хтось оплачував суми за цими забезпеченнями. Це просто заробіток для банків, які видають такі документи, а також додаткові витрати для Учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2022 22:16
Вирішення:
UA-2022-11-16-011583-a.a6
16 листопада 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів (з Особливостями) на закупівлю по предмету «Код ДК 021:2015 – 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з технічного обстеження будівель та споруд, пошкоджених внаслідок військової агресії російської федерації, на території Білогородської територіальної громади)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2022-11-16-011583-a, а також тендерну документацію на закупівлю по даному предмету.
18 листопада 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено зміни до тендерної документації, а саме зміни до пункту 5.2. тендерної документації.
20 листопада 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено вимогу від ФОП Демешка П.Г. № UA-2022-11-16-011583-a.a6.
Ознайомившись з відомостями та твердженнями ФОП Демешка П.Г. що викладені у його вимозі № UA-2022-11-16-011583-a.a6, повідомляємо наступне:
Вимоги тендерної документації жодним чином не суперечать нормам пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року, а також нормам статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. КЕП та інформація, що зберігається на ньому, включаючи інформацію, що відображається під час його перевірки є частиною тендерної пропозиції.
Реквізити бенефіціара – назва, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження:
Білогородська сільська рада Бучанського району Київської області.
Код ЄДРПОУ 04358477.
Адреса місцезнаходження: 08140, Україна , Київська обл., Білогородка, вул.Володимирська, 33.
Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з кінцевого строку на подання тендерниї пропозицій.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 59 520 (п’ятдесят дев’ять тисяч п’ятсот двадцять гривень 00 копійок) грн.
У складі тендерної пропозиції надати письмове підтвердження від установи банку у вигляді листа (підписане та скріплене печаткою (у разі її використання) щодо видачі учаснику забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії стосовно саме цієї процедури закупівлі із зазначенням розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі (грн.).
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк (про що надається відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції). Текст банківської гарантії не повинен містити:
- умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги;
- умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (підтверджень дійсності підписів на вимозі, додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь–яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо);
- умов відкликання гарантії банком–гарантом.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист, складений Учасником у довільній формі.
Твердження ФОП Демешка П.Г. щодо неправомірності вимоги щодо надання забезпечення є абсурдними, оскільки це прямо передбачено нормами чинного законодавства, зокрема статтею 25 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога щодо надання забезпечення тендерних пропозиції покликана убезпечити Замовника від недобросовісних учасників, які можуть практично без негативних наслідків відмовитись від укладення договору про закупівлю.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Удосконалений електронний підпис
Номер:
da778fef79c84bde99567b2c3062e5a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-16-011583-a.c5
Назва:
Удосконалений електронний підпис
Вимога:
Замовник вимагає: «Вимоги по оформленню тендерної пропозиції.
Всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції надаються, за можливості, у форматі PDF (Portable Document Format). Скановані документи повинні бути розбірливими та читабельними. Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис посадової особи учасника закупівлі, яка підписала документи тендерної пропозиції. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. При перевірці файлу накладеного кваліфікованого електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу, повинна відображатися інформація про ПІБ, посаду, код ЄДРПОУ учасника (юридичної особи), а також РНОКПП посадової особи учасника закупівлі.
Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із засвідченням кожного документу (листа/довідки тощо) кваліфікованим електронним підписом.
»
Дана вимога є неправомірною оскільки зараз можна використовувати удосконалений клктронний підпис!
Згідно Постанови КМУ: «2) на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”.”.
Отже, вимагає передбачити можливість підписання документів згідно тендерної документації удосконаленим електронним підписом (електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2022 22:09
Вирішення:
UA-2022-11-16-011583-a.c5
16 листопада 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів (з Особливостями) на закупівлю по предмету «Код ДК 021:2015 – 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з технічного обстеження будівель та споруд, пошкоджених внаслідок військової агресії російської федерації, на території Білогородської територіальної громади)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2022-11-16-011583-a, а також тендерну документацію на закупівлю по даному предмету.
18 листопада 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено зміни до тендерної документації, а саме зміни до пункту 5.2. тендерної документації.
20 листопада 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено вимогу від ФОП Демешка П.Г. № UA-2022-11-16-011583-a.c5.
Ознайомившись з відомостями та твердженнями ФОП Демешка П.Г. що викладені у його вимозі № UA-2022-11-16-011583-a.c5, повідомляємо наступне:
Вимоги тендерної документації жодним чином не суперечать нормам пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року, а також нормам статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції надаються, за можливості, у форматі PDF (Portable Document Format). Скановані документи повинні бути розбірливими та читабельними. Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис посадової особи учасника закупівлі, яка підписала документи тендерної пропозиції. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. При перевірці файлу накладеного кваліфікованого електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу, повинна відображатися інформація про ПІБ, посаду, код ЄДРПОУ учасника (юридичної особи), а також РНОКПП посадової особи учасника закупівлі.
Станом на дату оголошення закупівлі на території України діють і КЕП (кваліфікований електронний підпис) і УЕП (удосконалений електронний підпис). Однак відповідно до практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, вимога тендерної документації щодо необхідності накладення саме КЕП є абсолютно правомірною, до того ж ФОП Демешком П.Г. не доведено неможливості виконання даної вимоги тендерної документації, оскільки будь-яка особа має можливість та необмежена у праві отримання саме КЕП.
У випадку, якщо Учасник вважає вимоги тендерної документації незаконними або такими, що порушують його право на участь у даній закупівлі, такий Учасник має право подати скаргу до Органу Оскарження у порядку, визначеному чинним законодавством.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Відгук
Номер:
253277f150ca459591895faf402f1cfd
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-16-011583-a.b4
Назва:
Відгук
Вимога:
Замовник вимагає: «5.3.4. Позитивний лист–відгук від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) у довідці згідно з пп. 5.3.1. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, зміст якого (яких) підтверджує якісне виконання договору (договорів), а також з інформацією про відсутність пред’явлених позовів та претензій кожного контрагента у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань (відгук надається датою поточного року). У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.» Якщо договір 2014 року (надання якого можливе згідно тендерної документації) і в Учасника вже є позитивний відгук по договору, то навіщо Учаснику брати новий відгук (Також врахуйте, що Замовник зараз може бути в ОКУПАЦІЇ чи взагалі директора немає оскільки ВІЙНА!!! Також ви не маєте права встановлювати вимоги щодо змісту відгуку оскільки Замовники самостійно пишуть відгуки й учасник не може вимагати від них вказання того чи іншого. Відгук повинен бути по конкретному договору інформація про який повинна бути у відгуку (дата та номер договору), а далі в довільній формі. Вам же не можна встановлювати вимоги, щоб ви підписали конкретний відгук так й інші замовники. Прошу внести зміни. Дякую.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2022 21:39
Вирішення:
UA-2022-11-16-011583-a.b4
16 листопада 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів (з Особливостями) на закупівлю по предмету «Код ДК 021:2015 – 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з технічного обстеження будівель та споруд, пошкоджених внаслідок військової агресії російської федерації, на території Білогородської територіальної громади)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2022-11-16-011583-a, а також тендерну документацію на закупівлю по даному предмету.
18 листопада 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено зміни до тендерної документації, а саме зміни до пункту 5.2. тендерної документації.
20 листопада 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено вимогу від ФОП Демешка П.Г. № UA-2022-11-16-011583-a.b4.
Ознайомившись з відомостями та твердженнями ФОП Демешка П.Г. що викладені у його вимозі № UA-2022-11-16-011583-a.b4, повідомляємо наступне:
Вимоги тендерної документації жодним чином не суперечать нормам пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року, а також нормам статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пп. 5.3.4. пункту 5.3. Розділу ІІІ тендерної документації, учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати позитивний лист–відгук від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) у довідці згідно з пп. 5.3.1. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, зміст якого (яких) підтверджує якісне виконання договору (договорів), а також з інформацією про відсутність пред’явлених позовів та претензій кожного контрагента у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань (відгук надається датою поточного року).
З метою підтвердження відсутності пред’явлених позовів та претензій від контрагента (контрагентів) по наданим аналогічним договорам станом на 2022 рік, Замовнику важливо бути впевненим у актуальності інформації про їх відсутність, тому лист0відгук повинен бути наданий датою поточного року.
Тягар підготовки та отримання листа-відгуку, який би повністю відповідав умовам тендерної документації покладається на учасника.
У випадку, якщо Учасник вважає вимоги тендерної документації незаконними або такими, що порушують його право на участь у даній закупівлі, такий Учасник має право подати скаргу до Органу Оскарження у порядку, визначеному чинним законодавством.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Акт виконаних робіт
Номер:
a280f2bc07a045689bc1ef0af8b33b93
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-16-011583-a.a3
Назва:
Акт виконаних робіт
Вимога:
Замовник вимагає: "5.3.3. Акти приймання-передачі наданих послуг по договорам (договору), які (який) надаються (надається) на виконання вимоги пп.5.3.2. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації." Доводимо до Вашого відома, що акт може називатися й по іншому, а саме: "акт здачі-приймання послуг" або "акт здачі приймання наданих послуг" і.т.д. Просимо передбачити в п. 5.3.3. можливість надання документів які мають іншу назву оскільки в різних договорах Замовники передбачають різку назву акту. Також акцентую, що Ви вимагаєте АКТИ (множина, а не акт( однина) Тому прошу вимагати акт або акти оскільки нормальні виконавці закривають роботу (послуги) одним актом, а деякі закривають частково і у них більше одного акту по договору. Дякую.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2022 21:04
Вирішення:
UA-2022-11-16-011583-a.a3
16 листопада 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів (з Особливостями) на закупівлю по предмету «Код ДК 021:2015 – 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з технічного обстеження будівель та споруд, пошкоджених внаслідок військової агресії російської федерації, на території Білогородської територіальної громади)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2022-11-16-011583-a, а також тендерну документацію на закупівлю по даному предмету.
18 листопада 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено зміни до тендерної документації, а саме зміни до пункту 5.2. тендерної документації.
20 листопада 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено вимогу від ФОП Демешка П.Г. № UA-2022-11-16-011583-a.a3.
Ознайомившись з відомостями та твердженнями ФОП Демешка П.Г. що викладені у його вимозі № UA-2022-11-16-011583-a.a3, повідомляємо наступне:
Замовником допускаються відмінності в назвах документів, за умови відповідності змісту таких документів умовам тендерної документації. Аналогічна позиція Замовника і щодо однини або множини у формулюваннях умов тендерної документації. Тобто, якщо умовами тендерної документації передбачена необхідність надання актів, а в учасника тільки один такий акт, то це не вважатиметься порушенням умов тендерної документації.
При цьому, звертаємо увагу на перелік формальних помилок, що викладений у тендерній документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Працівники
Номер:
535ee04856ed43b490e87208c5dc8d59
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-16-011583-a.a2
Назва:
Працівники
Вимога:
Замовник вимагає: «5.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 5.2.1. Довідку в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірену підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою*. В довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, Учасник має підтвердити наявність: 1) не менше одного працівника, який має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єкта архітектури за професією «інженер-проектувальник», категорії – Провідний інженер-проектувальник у сфері інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки); 2) не менше одного працівника, який має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єкта архітектури за професією «експерт», категорії – Інженер з інвентаризації нерухомого майна у сфері технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна; 3) не менше одного працівника, який має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єкта архітектури за професією «експерт», категорії – Експерт у сфері технічне обстеження будівель і споруд;» Дана вимога є неправомірною та не відповідає чинним нормативним актам України. Так згідно пункту 2-1. «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва» (надалі – Порядок): «В умовах дії на території України правового режиму воєнного стану відповідно до Закону України “Про правовий режим воєнного стану” та протягом 90 календарних днів після припинення або скасування воєнного стану обстеження пошкоджених об’єктів проводиться виконавцями, зазначеними у пункті 2 цього Положення, та/або фахівцями інших професій, які пройшли професійну атестацію, а саме:
інженер-проектувальник із кваліфікаційним рівнем “провідний” або “I категорія”, який має кваліфікаційний сертифікат за спеціалізацією “інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості”;
експерт будівельний із кваліфікаційним рівнем “провідний” або “I категорія”, який має кваліфікаційний сертифікат за спеціалізацією “експертиза проектної документації у частині забезпечення механічного опору та стійкості”;
інженер-консультант (будівництво) із кваліфікаційним рівнем “провідний” або “I категорія”.
Також обстеження пошкоджених об’єктів може проводитися шляхом залучення підприємств, установ та організацій, у складі яких є такі виконавці.» ОТЖЕ, ПРИВЕДІТЬ СВОЇ ВИМОГИ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ПОРЯДКУ!!!! Не вимагайте того, що не передбачено ні здоровим глуздом ні нормативними документами.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2022 20:25
Вирішення:
UA-2022-11-16-011583-a.a2
16 листопада 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів (з Особливостями) на закупівлю по предмету «Код ДК 021:2015 – 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з технічного обстеження будівель та споруд, пошкоджених внаслідок військової агресії російської федерації, на території Білогородської територіальної громади)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2022-11-16-011583-a, а також тендерну документацію на закупівлю по даному предмету.
18 листопада 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено зміни до тендерної документації, а саме зміни до пункту 5.2. тендерної документації.
20 листопада 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено вимогу від ФОП Демешка П.Г. №UA-2022-11-16-011583-a.a2.
Ознайомившись з відомостями та твердженнями ФОП Демешка П.Г. що викладені у його вимозі № UA-2022-11-16-011583-a.a2, було встановлено наступне:
1. Щодо відповідності вимог тендерної документації Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого Постановою КМУ №257 від 12.04.2017 року (далі – Порядок).
Згідно з абз.2 пункту 2 Порядку, Обстеження об’єктів та пошкоджених об’єктів проводиться відповідно до цього Порядку та методики, затвердженої Мінрегіоном, якою визначаються особливості виконання зазначених робіт.
Відповідно до пункту 21 Порядку, В умовах дії на території України правового режиму воєнного стану відповідно до Закону України “Про правовий режим воєнного стану” та протягом 90 календарних днів після припинення або скасування воєнного стану обстеження пошкоджених об’єктів проводиться виконавцями, зазначеними у пункті 2 цього Положення, та/або фахівцями інших професій, які пройшли професійну атестацію, а саме:
- інженер-проектувальник із кваліфікаційним рівнем “провідний” або “I категорія”, який має кваліфікаційний сертифікат за спеціалізацією “інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості”;
- експерт будівельний із кваліфікаційним рівнем “провідний” або “I категорія”, який має кваліфікаційний сертифікат за спеціалізацією “експертиза проектної документації у частині забезпечення механічного опору та стійкості”;
- інженер-консультант (будівництво) із кваліфікаційним рівнем “провідний” або “I категорія”.
Наголошуємо, що умовами тендерної документації (далі – тд) не порушено вимоги Порядку та Методики, оскільки в тд вказані категорії працівників, які відповідають вимогам Порядку, а саме «експерт» та/або «провідний інженер», залежно від спеціалізації.
Принагідно повідомляємо, що відповідно до пункту 3 Порядку, Обов’язковому обстеженню підлягають об’єкти, визначені статтею 39-2 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”, зокрема об’єкти закладів освіти, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення, будівлі адміністративного призначення, а також об’єкти інженерної, транспортної інфраструктури, об’єкти енергетики, що відповідно до проектної документації, затвердженої в установленому законодавством порядку, за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Для об’єктів, що прийняті в експлуатацію до 10 червня 2017 р. та щодо яких в проектній документації не визначено клас наслідків, клас наслідків (відповідальності) визначається відповідно до законодавства, будівельних норм та нормативних документів під час проведення обстеження та зазначається у паспорті об’єкта.
Тобто з метою підтвердження відповідності вимогам Порядку, у тд прописана наявність в учасника провідного інженера-проектувальника у сфері інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
абсурдність кваліфікаційних критеріїв стосовно виконавців робіт
Номер:
e81346204c33483ea3bc9164b3898d5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-16-011583-a.c1
Назва:
абсурдність кваліфікаційних критеріїв стосовно виконавців робіт
Вимога:
Для виконання робіт дуже потрібен сертифікованоий експерт у частині технічного обстеження будівель та споруд, без нього ну прям нікак (Як не крути). Де він? Хто буде нести відповідальність? Дана робота не буде без нього мати ніякого сенсу та цінності.
В довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, Учасник має підтвердити наявність:
2) не менше одного працівника, який має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єкта архітектури за професією «експерт», категорії – Інженер з інвентаризації нерухомого майна у сфері технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна; ЩО ВІН БУДЕ РОБИТИ??? ВІН НЕ З ЦІЄЇ ОПЕРИ, ВІН БУДЕ, ЯК ПОГАНИЙ АКТОР!!!
3) не менше одного працівника, який має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єкта архітектури за професією «інженер технічного нагляду», категорії – Інженер технічного нагляду у сфері технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд; ЩО ВІН БУДЕ РОБИТИ??? ВІН НЕ З ЦІЄЇ ОПЕРИ, ВІН БУДЕ, ЯК ПОГАНИЙ АКТОР!!!
Чому саме клас наслідків, щодо одних СС3. а для інших зовсім ніякої вимоги не має? Давайте СС5 або СС8. Якого класу наслідків будівлі взагалі? Це секрет мабуть?
Під кого тендер заточили? Можливо зразу перерахуєте їм кошти без обстеження, оскільки обстеження виконане цим ансамблем песни и пляски взагалі, в принципі просто сміття.
Просимо вас одуматися, покаятися, проконсультуватися у тих хто при наймі вміє писати та читати та внести зміни до тендерної документації, бо якщо цього не зробити досить велика імовірність присісти на значний термін. Артистів, піаністів та бандуристів радимо не включати також до складу виконавців. Чекаємо на адекватні зміни!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.11.2022 15:26
Вирішення:
16 листопада 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів (з Особливостями) на закупівлю по предмету «Код ДК 021:2015 – 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з технічного обстеження будівель та споруд, пошкоджених внаслідок військової агресії російської федерації, на території Білогородської територіальної громади)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2022-11-16-011583-a, а також тендерну документацію на закупівлю по даному предмету.
17 листопада 2022 року в електронній системі закупівель, Товариством з обмеженою відповідальністю «МАРТІН ЕЙС» по вказаній закупівлі було оприлюднено вимогу № UA-2022-11-16-011583-a.c1 щодо наявності в тендерній документації дискримінаційних вимог про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Ознайомившись з відомостями та твердженнями ТОВ «МАРТІН ЕЙС» що викладені у їх вимозі № UA-2022-11-16-011583-a.c1, було встановлено наступне:
1. Щодо обов’язкової наявності сертифікованого експерта у частині технічного обстеження будівель та споруд.
При формуванні вимог тендерної документації, було допущено помилку, яку завдяки зверненням потенційних учасників було виправлено, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
2. Щодо наявності не менше одного працівника, який має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єкта архітектури за професією «експерт», категорії – Інженер з інвентаризації нерухомого майна у сфері технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна.
Відповідно до посадової інструкції інженера з інвентаризації нерухомого майна у сфері технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, такий інженер:
- Проводить технічну інвентаризацію нерухомого майна в містах, селищах міського типу та селах.
- Обміряє та обстежує конструктивні елементи будинків складної конфігурації, будівель та споруд.
- Складає ескізи та абриси на земельні ділянки, будинки, будівлі, електричні мережі, водопроводи, каналізацію, централізоване теплопостачання.
- Обміряє території парків, скверів, садів, вулиць, дворових та земельних ділянок і їх угідь.
- Викреслює плани, визначає вартість нерухомого майна.
- Вносить зміни в технічну документацію та підготовляє повідомлення про зміни, виготовляє технічні паспорти, користується комп'ютерною технікою.
Зважаючи хоча б на цю вказівку, наявність такого працівника та його залучення до надання послуг, що є предметом закупівлі, суттєво покращить їх якість і пришвидшить надання таких послуг. Окрім того, знання, які повинен мати інженер з інвентаризації нерухомого майна у сфері технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, стануть у нагоді, оскільки наявність таких знань передбачена у Методиці обстеження будівель та споруд, пошкоджених внаслідок надзвичайних ситуацій, бойових дій та терористичних актів, затвердженій Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 28.04.2022 року № 65.
3. Щодо наявності Інженера технічного нагляду у сфері технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд.
Зважаючи, що умови тендерної документації формуються зокрема особами, які не є професіоналами у сфері технічних обстежень, проектування, будівництва тощо, було допущено технічну помилку, у зв’язку із чим Замовником були внесені відповідні зміни до тендерної документації в цій частині.
Додатково вважаємо за необхідне повідомити, що Замовник не співпрацює з жодним з потенційних учасників закупівель і здійснює усі закупівлі у межах законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року.
Статус вимоги:
Відхилено