-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
79710000-4 - Охоронні послуги (Охоронні послуги (охорона приміщень, споруд та території))
Торги не відбулися
3 880 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 38 800.00 UAH
Період оскарження:
16.11.2022 16:00 - 21.11.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення уповноваженої особи з публічних закупівель
Номер:
a78225f11f544dfdb390cd02a59ac99c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-16-009693-a.a1
Назва:
СКАРГА
на рішення уповноваженої особи з публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА
на рішення уповноваженої особи з публічних закупівель
16.11.2022 Замовником - КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" в системі публічних закупівель "PROZORRO" на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення UA-2022-11-16-009693-a про початок процедури закупівлі "79710000-4 - Охоронні послуги (Охоронні послуги (охорона приміщень, споруд та території))" (далі - Процедура закупівлі).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.11.2022 о 17:00.
24.11.2022 о 16:35 Товариство з обмеженою відповідальністю "А1 ОХОРОНА" подало свою тендерну пропозицію у Процедурі закупівель.
25.11.2022 відбувся аукціон у Процедурі закупівлі (дата і час розкриття тендерних пропозицій 25.11.2022 о 16.11), в якому взяли участь наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ "А1 ОХОРОНА" 2 520 390,00 грн. 2 520 390,00 грн.
ТОВ "КОМПАНІЯ - ГЕПАРД" 3 875 180,00 грн. 3 875 180,00 грн.
Станом на день подання цієї скарги рішення щодо тендерної пропозиції ТОВ "А1 Охорона" Замовником не прийнято.
30.11.2022 уповноваженою особою з публічних закупівель Замовника А. Гедзун прийнято рішення (протокол № 193) про відміну Закупівлі на підставі пп.2 п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості).
Відповідно до пп.2 п. 47 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
У якості "порушень" уповноваженою особою Замовника у протоколі № 193 зазначено "не в повному обсязі були зазначені технічні вимоги до Додатку 2 тендерної документації".
Вважаємо, що рішення уповноваженої особи Замовника А. Гедзун від 30.11.2022 (протокол № 193) є безпідставним з огляду на таке.
1. Формулювання "не в повному обсязі" прямо суперечить пп.2 п. 47 Особливостей, оскільки вказана норма законодавства прямо передбачає зазначення опису порушень. Будь-яких інших згадувань про суть та зміст "порушень" у тексті протоколі № 193 не зазначається. Тому формулювання "не в повному обсязі" не може розглядатися як підстава відміни торгів, передбачена пп.2 п. 47 Особливостей.
2. Додатком 2 тендерної документації "Технічна специфікація" передбачено надання наступних видів охоронних послух:
- моніторинг, пульт централізованого спостереження (пультова охорона);
- фізична охорона;
- нічні об’їзди об’єктів фізичної та пультової охорони (33 об’єкта).
Щодо технічних вимог до послуг з моніторингу, пульту централізованого спостереження (пультової охорони) Додатком 2 тендерної документації передбачено 31 об'єкт із зазначенням їх адрес та об'єму послуг за кожним з об'єктів - протягом 2023 року.
Щодо технічних вимог до послуг з фізичної охорони Додатком 2 тендерної документації передбачено 4 об'єкти по одному добовому посту протягом 2023 року. Також, розділом "Фізична охорона" Додатку 2 тендерної документації передбачено, що охорона забезпечується шляхом організації та розміщення на об’єкті цілодобового посту персоналу охорони учасника.
Щодо технічних вимог до послуг з нічних об’їздів об’єктів фізичної та пультової охорони (33 об’єкта) Додатком 2 тендерної документації передбачено 33 об'єкти із зазначенням їх адрес та об'єму послуг за кожним з об'єктів - протягом 2023 року. Також, пунктом 8 розділу "Пультова охорона" Додатку 2 тендерної документації передбачено, що Учасник повинен забезпечувати щоденний нічний об’їзд охоронюваних об’єктів, про що в складі тендерної пропозиції складається відповідний підтверджуючий документ.
Учасник повинен гарантувати забезпечення регулярного (щоденного) поверхневого огляду об’єктів в нічний час, про що в складі тендерної пропозиції складається відповідний підтверджуючий документ.
Отже, Додатком 2 тендерної документації встановлено технічні вимоги до охоронних послуг у обсязі, який дозволяє чітко визначити об'єми послуг, у тому числі в цілях їх калькуляції.
На виконання вимог пункту 8 розділу "Пультова охорона" Додатку 2 тендерної документації ТОВ "А1 ОХОРОНА" у складі своєї тендерної пропозиції надано:
- гарантійний лист щодо технічного завдання (додається), яким ТОВ "А1 ОХОРОНА" гарантувало забезпечення щоденного нічного об’їзду охоронюваних об’єктів та забезпечення регулярного (щоденного) поверхневого огляду об’єктів в нічний час;
- калькуляцію вартості послуг (додається), якою визначено вартість щодо кожного виду послуг у розрізі об'єктів/постів охорони.
3. Вважаємо за необхідне звернути увагу Органу оскарження, на той факт, що за результатами аукціону першочерговому розгляду підлягає тендерна пропозиція ТОВ "А1 ОХОРОНА", ціна якої є нижчою від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону на 35 % (!), що більш ніж суттєво сприятиме заощадженню бюджетних коштів.
Стосовно аномально низької ціни ТОВ "А1 ОХОРОНА" надано відповідні обґрунтування (додаються) та гарантовано забезпечення якісного та вчасного надання послуг згідно з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами тендерної документації та проекту договору, а також гарантовано своєчасні виплати заробітної плати персоналу, який буде залучено до надання відповідних послуг, у розмірі не меншому, ніж встановлено законодавством, та всіх обов’язкових платежів.
З урахуванням викладених вище обставини вбачається, що рішення уповноваженої особи Замовника А. Гедзун від 30.11.2022 (протокол № 193) є безпідставним, прийнятим з надуманих підстав, а отже таким, що підлягає скасуванню.
Крім того, діями уповноваженої особи Замовника порушено принципи проведення закупівель, передбачені ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема, принципів добросовісної конкуренції серед учасників, об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до п. 52 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням цих Особливостей.
Відповідно до абз. 4 п. 56 Особливостей скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 47 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Враховуючи викладене, керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі", п. 47, 52, 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178,
ПРОСИМО:
- встановити порушення процедури закупівлі № UA-2022-11-16-009693-a, яке полягає у безпідставній відміні торгів згідно з рішенням уповноваженої особи Замовника А. Гедзун від 30.11.2022 (протокол № 193);
- зобов’язати уповноважену особу Замовника А. Гедзун скасувати своє рішення від 30.11.2022 (протокол № 193) про відміну процедури закупівлі № UA-2022-11-16-009693-a.
Додаток:
- гарантійний лист ТОВ "А1 ОХОРОНА" щодо тех. завдання;
- калькуляція вартості послуг ТОВ "А1 ОХОРОНА";
- довідка ТОВ "А1 ОХОРОНА" щодо аномально низької ціни.
Пов'язані документи:
Замовник
- Прийняти рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публіч. закуп. за № 7500-р/пк-пз від 19.12.2022р. до виконання. Рішення про відміну закупівлі скасовано. 21.12.2022 16:05
- Тендерна документація (2).docx 13.12.2022 11:41
- Протокол_193 відміна закупівлі Охоронні послуги.docx 13.12.2022 11:41
- Протокол_182 Охорона про затвердження РП (за Особливостями).docx 13.12.2022 11:41
- Додаток 4 - Iнформацiя про учасника (1).pdf 13.12.2022 11:41
- Додаток 4 - Iнформацiя про учасника (1).doc 13.12.2022 11:41
- Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).pdf 13.12.2022 11:41
- Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) (2).pdf 13.12.2022 11:41
- Тендерна документація (2).pdf 13.12.2022 11:41
- Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx 13.12.2022 11:41
- Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) (2).docx 13.12.2022 11:41
- Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії_ вимоги статті 17 Закону та інші вимоги (1).pdf 13.12.2022 11:41
- Протокол План .pdf 13.12.2022 11:41
- протокол відміна закупівлі.pdf 13.12.2022 11:41
- оголошення .pdf 13.12.2022 11:41
- Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії_ вимоги статті 17 Закону та інші вимоги (1).docx 13.12.2022 11:40
- Рішення від 19.12.2022 № 7500.pdf 21.12.2022 12:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.12.2022 № 7500.pdf 19.12.2022 15:44
- Рішення від 09.12.2022 № 7260.pdf 09.12.2022 13:37
- Довідка_щодо_аномально_низької_ціни.pdf 07.12.2022 15:33
- Гарантійний_лист_щодо_тех_завдання.pdf 07.12.2022 15:33
- Скарга_Кам'янська_теплопостачальна_відміна_тендеру (2).pdf 07.12.2022 15:33
- Калькуляція.pdf 07.12.2022 15:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.12.2022 17:09
Дата розгляду скарги:
19.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.12.2022 13:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.12.2022 12:04
Дата виконання рішення Замовником:
29.12.2022 08:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Коментар замовника щодо усунення порушення: Прийняти рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 7500-р/пк-пз від 19.12.2022р. до виконання. Рішення про відміну закупівлі скасовано.