• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Підгузки

Торги відмінено

1 095 541.97 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 3 647.81 UAH
Період оскарження: 16.11.2022 14:42 - 26.11.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційні вимоги

Номер: 0d093ee3e0f747ee9c679c6b639524a0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-16-008691-a.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! На попередню вимогу Вами було вказано наступне: "Замовник не обмежує право Учасників надавати пропозиції на товар різних виробників. За попереднім аналізом, на території України існує що найменше 5-7 різних виробників чи імпортерів товарів, що є предметом закупівлі, а отже кожен Учасник може звернутись до любого виробника чи офіційного представника виробника з метою підтвердження гарантій поставки товарів, необхідних для забезпечення пацієнтів якісною та безпечною продукцією. Тобто жодних дискримінаційних вимог чи обмеження можливого кола учасників, Замовник не висуває." - зовсім дана теза не співпадає з дійсністю (цілковита маячня!!!), так як Вами вказані характеристики по Лоту 1 та Лоту 2 Підгузки для дорослих, Білосніжка розмір ХL (- мають бути вітчизняного виробництва; - повинні бути виготовлені з дотриманням вимог ТУ У 17.2-38935759-006:2014; - розмір ХL; - повинні відповідати наступним вимогам: 8. Маса, г - 120+/-15 9. Ширина, мм - 930+/-20 10. Довжина, мм - 823+/-20, 11. Поглинальна здатність, мл - >/= 3000 12. Маркування, пакування - Згідно ТУ 13. Зовнішній вигляд - Згідно ТУ Кількість у стандартній упаковці – 18) - які відносяться ТІЛЬКИ ДО ОДНОГО ВИРОБНИКА ТОВ "УКРМЕДТЕКСТИЛЬ". Шановний Замовнику, запропонуйте, відповідно до вказаних характеристик "5-7 різних виробників". Всі підгузки, окрім ТМ "Білосніжка", виготовляються за кордоном, ТУ У 17.2-38935759-006:2014 - це власність ТОВ "УКРМЕДТЕКСТИЛЬ" (для довідки: Техні́чні умови (ТУ) — внутрішній нормативний документ, який розроблений КОНКРЕТНИМ підприємством та застосовується тільки цим підприємством. Інші підприємства не можуть використовувати дане ТУ, так як це ноу-хау / особливість окремого підприємства. ТУ - це не Державний стандарт України, якого обов'язково мають дотримуватися всі організації). Всі інші параметри підгузка (маса, ширина, довжина, кількість штук в упаковці) - також відповідають тільки одній ТМ "Білосніжка". Та сама ситуація відноситься і до позиції Поглинаюча пелюшка нестерильна, 90х60см (- має бути вітчизняного виробництва; - повинна бути виготовлена з дотриманням вимог ТУ У 17.2-38935759-006:2014; - розмір 90см х 60см; - повинна відповідати наступним вимогам: 1. Маса, г - 65 2. Ширина, мм - 600+/-20 3. Довжина, мм - 900+/-20 4. Поглинальна здатність, мл - >/= 1400 5. Маркування, пакування - Згідно ТУ. - упаковка: 240 штук у заводській упаковці). Навіть прописавши на деякі позицію іншу ТМ - є можливість запропонувати еквівалент, але вказавши детальні характеристики підгузків та пелюшок саме ТОВ "УКРМЕДТЕКСТИЛЬ" - взагалі неможливо запропонувати аналогу (співпадіння може бути тільки по одному параметру з вказаного опису). Також прописавши гарантійний лист або від виробника, або від уповноваженого представника, то коло учасників значно звужується. При зверненні за гарантійним листом до ТОВ "УКРМЕДТЕКСТИЛЬ" нам повідомили, що лист було заброньовано ще до виходу закупівлі і нікому більше видаватися не буде. Відповідно можна дійти висновку, що лікарня має домовленість з певним учасником, адже це дуже зручно, враховуючи Постанову Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022р., адже для здійснення торгів достатньо тільки одного учасника, якому видали гарантійного листа (який чудовий збіг обставин). Досить корупції!!! Проведіть закупівлю Прозорро!!! Недискримінацію Учасників та добросовісну конкуренцію ніхто не відміняв!!! На основі вищевикладеного вимагаємо або змінити характеристики підгузків / пелюшок ТМ "Білосніжка" або видалити вимогу щодо гарантійного листа від виробника / уповноваженого представника. В протилежному випадку будемо звертатися до АМКУ з доказами щодо Ваших корупційних складових.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа на проведення процедур закупівлі комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради (надалі – Замовник чи Підприємство), розглянувши Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації закупівлі по предмету «Підгузки» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) – 33750000-2 «Засоби догляду за малюками» по двом лотам (Ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-16-008691-а), повідомляє, що Замовником розглянуто та прийнято рішення щодо коригування медико-технічних характеристики номенклатурних позицій предмету закупівлі. Що стосується безпідставних звинувачень Учасника у корупції та дискримінації, повідомляємо, що враховуючи сучасні реалії, Замовнику необхідно бути твердо впевненим в отриманні продукції від виробників, адже дуже багато фактів на сьогоднішній день щодо продажу контрафактної продукції чи взагалі гуманітарної допомоги. Тому, наголошуємо на необхідності подання Учасниками гарантійних листів від виробників товару. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що жоден учасник не позбавлений права надати еквівалент товару. Еквівалентом в розумінні даної тендерної документації є пропонований Учасником товар, медико-технічні характеристики якого співпадають з характеристиками товару, що є предметом закупівлі, чи мають значно кращі характеристики за нього. Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника, або бути вищою.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Товар

Номер: 140adc591cc14981a493155db3b18082
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-16-008691-a.a1
Назва: Товар
Вимога:
Добрий день! Шановний Замовнику, надайте роз'яснення та внесіть відповідні зміни до Тендерної документації: Лот 1: позиції 1, 7, 8, 11-13 Підгузки дитячі, розмір 6 - повністю дублюються за характеристиками / параметрами - чи можете дані позиції прописати в одну позицію приплюсувавши всі позиції; позиції 2,3,4,6 Підгузки дитячі, розмір 5 також це один і той самий товар по характеристикам; позиція 5 Підгузки, розмір 5 - в характеристиках вказано, що мають бути для хлопчиків - раніше це були підгузки Huggies Ultra Comfort Boy - але даний товар виготовлявся на заводах рф, наразі даний товар виготовляється в Чеській Республіці, однак відбулися зміни і тепер ці підгузки унісекс (тобто використовуються як для дівчаток, так і для хлопчиків), поділ на дівчаток та хлопчиків залишився в лінійці підгузки-трусики Huggies, але вагова категорія розміру 5 - 12-17 кг, розмір 6 - 15-25 кг; позиція 15 та позиція 18 Підгузки Seni super S - також дублюються; позиція 22 Підгузки для дорослих, Білосніжка розмір XL - є декілька умов, на які неможливо запропонувати аналог: - мають бути вітчизняного виробництва - зазвичай підгузки імпортуються, відповідно дана вимога може бути виконана, якщо запропонувати ТМ Білосніжка, але враховуючи той факт, що в закупівлі наявна вимога щодо надання гарантійного листа від виробника - то повідомляємо, що гарантійний лист вже надано одному учаснику і більше нікому надавати не збираються, також в характеристиках прописано ТУ У 17.2-38935759-006:2014 - яке також розроблено та прописано ТОВ "УКРМЕДТЕКСТИЛЬ" (ТУ розробляються та вводяться окремою організацією, інші організації не можуть застосовувати дані технічні умови), тобто це ще одна умова для дискваліфікації у разі пропонування аналога. Також, якщо ознайомитися з паспортом ТОВ "УКРМЕДТЕКСТИЛЬ", то становиться зрозуміло, що характеристики було скопійовано для підгузків розміром L, а не XL - то які підгузки Вам необхідні врешті-решть, також позиція 27 Поглинаюча пелюшка нестерильна, 90х60см - в характеристиках також вказано ТУ, яке являється ноу-хау ТОВ "УКРМЕДТЕКСТИЛЬ", також неправильно скопійовано інформацію щодо маси виробу (вказано 80+/-10 г, а по паспортам - 65 г) та вказано, що має бути вітчизняного виробництва. Лот 2: позиції 1, 7, 8, 11-13 Підгузки дитячі, розмір 6 - повністю дублюються за характеристиками / параметрами; позиції 2,3,4,6 Підгузки дитячі, розмір 5 також це один і той самий товар по характеристикам; позиція 5 Підгузки, розмір 5 - в характеристиках вказано, що мають бути для хлопчиків - раніше це були підгузки Huggies Ultra Comfort Boy - але даний товар виготовлявся на заводах рф, наразі даний товар виготовляється в Чеській Республіці, однак відбулися зміни і тепер ці підгузки унісекс (тобто використовуються як для дівчаток, так і для хлопчиків), поділ на дівчаток та хлопчиків залишився в лінійці підгузки-трусики Huggies, але вагова категорія розміру 5 - 12-17 кг, розмір 6 - 15-25 кг; позиція 15 та позиція 18 Підгузки Seni super S - також дублюються; позиція 17 Підгузки для дорослих, Білосніжка розмір М - в характеристиках взагалі вказано, що розмір має бути XL, а по вказаним параметрам знову, як і в Лоті 1 - це відповідає розміру L і також вказуючи на ТУ на місце виробництва (вітчизняне виробництво) та додатково має бути гарантійний лист - відбувається значне звуження кола учасників. На основі вищевикладеного просимо внести зміни до Тендерної документації, видаливши вимогу щодо надання гарантійного листа від виробника / уповноваженого представника та виправити помилки в товарах, зазначені вище.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа на проведення процедур закупівлі комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради (надалі – Замовник чи Підприємство), розглянувши Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації закупівлі по предмету «Підгузки» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) – 33750000-2 «Засоби догляду за малюками» по двом лотам (Ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-16-008691-а), повідомляє, що Замовником враховані зауваження щодо технічних помилок в медико-технічних характеристиках окремих позицій предмету закупівлі. Крім того, закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначає засади здійснення та регламентує процедури закупівель, які повинні виконуватись усіма суб’єктами тендерних торгів. Статті 3 та 5 Закону зазначають необхідність забезпечення прозорості закупівлі на всіх етапах та добросовісної конкуренції серед учасників. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, але повинен дотримуватись основного принципу закупівель «максимальна економія та ефективність». Перелік товарів, що є предметом закупівлі формується Замовником, виходячи зі своїх потреб та фінансування. Товари, що є предметом цих торгів мають доволі конкурентний ринок та виробляються щонайменше шести різними виробниками. Учасник, який відповідає критеріям добросовісності та якості на думку виробників, має змогу запропонувати у своїй пропозиції продукцію любого з них. Гарантійний лист виробника лише підтверджує, що учасник: - провадить свою діяльність у межах законодавчого поля та пропонує на ринку товари легального походження; - співпрацює з виробниками товарів та має прямі джерела закупівлі, що сприяє зменшенню закупівельних цін; - відповідає критеріям добросовісного постачальника з точки зору виробників; - може гарантувати замовникові постачання товарів належної якості та виключає можливість використання бюджетних коштів на закупівлю фальсифікованої, контрабандної чи контрафактної продукції; - зможе забезпечити виконання вимог контролюючих органів щодо заміни товарів у випадку виникнення необхідності. Також, враховуючи ризики, що викликані військовою агресією російської федерації до України, з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, яких вимагає тендерна документація, Замовником визначена вимога щодо надання гарантійних листів виробників (якщо Учасник не є виробником товару) або офіційних представників виробників на території України, що підтверджують можливість постачання Учасником запропонованого Товару в необхідній кількості, необхідної якості та в потрібні терміни, які визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією Учасника. Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» «дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними». У даному випадку жодних обмежень щодо можливості участі Замовником не висувається, коло Учасників не обмежується, доступ до інформації надається без обмежень і кожен Учасник може запропонувати свої пропозиції у межах закону. Замовник не обмежує право Учасників надавати пропозиції на товар різних виробників. За попереднім аналізом, на території України існує що найменше 5-7 різних виробників чи імпортерів товарів, що є предметом закупівлі, а отже кожен Учасник може звернутись до любого виробника чи офіційного представника виробника з метою підтвердження гарантій поставки товарів, необхідних для забезпечення пацієнтів якісною та безпечною продукцією. Тобто жодних дискримінаційних вимог чи обмеження можливого кола учасників, Замовник не висуває. Окрім того, Замовник здійснює закупівлю товару, із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме: максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Щодо вимоги про поєднання різних позицій в одну повідомляємо, що Замовник визначає потребу самостійно, враховуються потреби пацієнтів, різних джерел фінансування, тому така форма обліку товарів необхідна Замовнику. Технічні характеристики самостійно формуються Замовником. Відповідно статті 23 Закону: «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)…. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент", що чітко прописано в тендерній документації. Враховуючи викладене, вимогу залишаємо без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено