• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дріт зварювальний

Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги не відбулися

221 248.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 212.48 UAH
Період оскарження: 16.11.2022 11:27 - 25.11.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Виправлення помилки

Номер: 9804f682eb35483693b9e4ddc97f09e9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-16-004114-a.a2
Назва: Виправлення помилки
Вимога:
Шановний замовник! У Тендерній Документації цієї Закупівлі у технічній специфікації вказано найменування Товару «Дріт зварювальний Св-08Г2С, не обміднений» а у технічних характеристиках вказано найменування технічного стандарту «ДСТУ EN ISO 14341:2014 Матеріали зварювальні. Електродні дроти та наплавлений метал у захисному газі плавким електродом нелегованих і дрібнозернистих сталей. Класифікація (EN ISO 14341:2011, IDT)». Повідомляю, що Товар «Дріт зварювальний Св-08Г2С, не обміднений» не має ніякого відношення до технічного стандарту «ДСТУ EN ISO 14341:2014». Інформація що до Дроту зварювального Св-08Г2С у ДСТУ EN ISO 14341:2014 взагалі відсутня. Будемо дуже вдячні як що Ви повідомите, де у ДСТУ EN ISO 14341:2014 хоча б що небудь написано про Дріт зварювальний Св-08Г2С та ще й не обміднений ))). Тобто Ви оголосили про намір придбати Товар, але посилання до технічного стандарту вказано не вірно. Дріт зварювальний Св-08Г2С закладений у перелік необхідних матеріалів для АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ», тому і технічна документація повинна бути виключно на Дріт зварювальний Св-08Г2С. Сировину – катанку Св-08Г2С як виробляв, так і продовжує виробляти Український металургійний комбінат ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» згідно ТУ 14-15-346-94, ДСТУ 3058-95. Дріт зварювальний Св-08Г2С виробляє багато вітчизняних виробників, які розробили технічні умови на нього. Наприклад існує ТУ У 24.3-41516922-002:2019 ДРІТ СТАЛЕВИЙ ЗВАРЮВАЛЬНИЙ яке є повним аналогом ГОСТ 2246-70, у якому максимально прописані усі потрібні вимоги до Дроту зварювального Св-08Г2С. Можливо використовувати ці ТУ з вказанням аналогічного еквіваленту, або можна взяти з цього ТУ технічні вимоги та характеристики, та використовувати їх для технічних вимог до товару. Просимо виправити помилку та вірно прописати технічні вимоги та технічні характеристики до Дроту зварювального Св-08Г2С. З повагою, Учасник
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що в тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Зміна умов оплати

Номер: 57e4f5ea29ea491e993017aecea71b01
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-16-004114-a.a1
Назва: Зміна умов оплати
Вимога:
Шановний ЗАМОВНИК! Повідомляю, що з жовтня 2022 року Державна податкова служба України масово здійснює зупинення реєстрацій податкових накладних, направлених платником податку на реєстрацію (Понад 2 млн заблокованих податкових накладних на 15.11.2022) . Це масове явище по Україні, стосовно якого платниками податків вже створено петиції до Президента України, та до Верховної Ради України: 1.«Про повну відміну блокування податкових накладних з ПДВ (скасування Постанови Кабінету Міністрів України №1165 від 11 грудня 2019 р.)». https://itd.rada.gov.ua/services/Petition/Index/11061 2. Визнати право платника податків (податкового агента) на презумпцію невинуватості https://petition.president.gov.ua/petition/165654 3. ПРО ВІДСУТНІСТЬ МОЖЛИВІСТІ РЕЄСТРАЦІЇ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ https://petition.president.gov.ua/petition/167520 СПІЛКА УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМЦІВ (СУП) 15.11.2022. звернулася до Президента України з пропозицією надати доручення Уряду щодо негайного врегулювання проблемних питань бізнесу пов’язаних із блокуванням податкових накладних, зокрема шляхом: 1) повернення презумпції невинуватості платнику податків та запровадження автоматичної реєстрації заблокованих податкових накладних протягом 30 днів; 2) налагодження роботи сервісної функції Державної податкової служби України в частині надання мотивованих пояснень бізнесу щодо причин блокування та відмов у прийнятті таблиць платника податків (наразі у рішеннях про блокування податкова посилається лише на пункти блокування, а не причини); 3) забезпечення цілодобової роботи електронних сервісів Державної податкової служби України для реєстрації податкових накладних; 4) запровадження відповідальності посадових осіб Державної податкової служби України за прийняття неправомірних рішень щодо блокування податкових накладних, безпричинного неприйняття таблиць платників податків або їх безпідставне скасування; 5) запровадження публічності даних про кількість заблокованих податкових накладних, щомісячного аналізу скарг бізнесу та ефективності роботи Державної податкової служби України в частині адміністрування податку на додану вартість. https://sup.org.ua/uk/news/788 У опублікованої Вами тендерної документації по цієї закупівлі вказані наступні умови оплати: 7.2.Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 20-й банківський день - Для резидентів України платників ПДВ: з дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ складеної відповідно до Податкового кодексу України податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування ПОСТАЧАЛЬНИКА, з дати отримання ПОКУПЦЕМ від ПОСТАЧАЛЬНИКА копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Податкова накладна повинна бути складена на поставлену партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору та Специфікації №1 (Додаток № 1 до цього Договору) при наявності документів, зазначених у п. 5.5 цього Договору. Повідомляємо Вам, що наразі платник податку ПДВ має реальну можливість лише оформити податкову накладну в електронній формі та направити на реєстрацію до єдиного реєстру податкових накладних відповідно до вимог чинного законодавства. Бути впевненим у тому що Державна податкова служба не зупинить реєстрацію податкової накладної наразі не можливо. Тому, просимо умови порядку здійснення оплати прописати наступним чином: 7.2.Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 10-й банківський день - Для резидентів України платників ПДВ: з дати підписання Акта прийому-передачі товару та видаткової накладної, на поставлену партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору та Специфікації №1 (Додаток № 1 до цього Договору), при наявності документів, зазначених у п. 5.5 цього Договору. З повагою, Учасник
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення буде вивчене. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено