Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Торги не відбулися
221 248.00UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 212.48 UAH
Період оскарження:16.11.2022 11:27 - 25.11.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Виправлення помилки
Номер:9804f682eb35483693b9e4ddc97f09e9
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-11-16-004114-a.a2
Назва:Виправлення помилки
Вимога:
Шановний замовник!
У Тендерній Документації цієї Закупівлі у технічній специфікації вказано найменування Товару «Дріт зварювальний Св-08Г2С, не обміднений» а у технічних характеристиках вказано найменування технічного стандарту «ДСТУ EN ISO 14341:2014 Матеріали зварювальні. Електродні дроти та наплавлений метал у захисному газі плавким електродом нелегованих і дрібнозернистих сталей. Класифікація (EN ISO 14341:2011, IDT)».
Повідомляю, що Товар «Дріт зварювальний Св-08Г2С, не обміднений» не має ніякого відношення до технічного стандарту «ДСТУ EN ISO 14341:2014».
Інформація що до Дроту зварювального Св-08Г2С у ДСТУ EN ISO 14341:2014 взагалі відсутня.
Будемо дуже вдячні як що Ви повідомите, де у ДСТУ EN ISO 14341:2014 хоча б що небудь написано про Дріт зварювальний Св-08Г2С та ще й не обміднений ))).
Тобто Ви оголосили про намір придбати Товар, але посилання до технічного стандарту вказано не вірно.
Дріт зварювальний Св-08Г2С закладений у перелік необхідних матеріалів для
АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ», тому і технічна документація повинна бути виключно на Дріт зварювальний Св-08Г2С.
Сировину – катанку Св-08Г2С як виробляв, так і продовжує виробляти Український металургійний комбінат ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» згідно ТУ 14-15-346-94, ДСТУ 3058-95.
Дріт зварювальний Св-08Г2С виробляє багато вітчизняних виробників, які розробили технічні умови на нього.
Наприклад існує ТУ У 24.3-41516922-002:2019 ДРІТ СТАЛЕВИЙ ЗВАРЮВАЛЬНИЙ яке є повним аналогом ГОСТ 2246-70, у якому максимально прописані усі потрібні вимоги до Дроту зварювального Св-08Г2С.
Можливо використовувати ці ТУ з вказанням аналогічного еквіваленту, або можна взяти з цього ТУ технічні вимоги та характеристики, та використовувати їх для технічних вимог до товару.
Просимо виправити помилку та вірно прописати технічні вимоги та технічні характеристики до Дроту зварювального Св-08Г2С.
З повагою, Учасник
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:20.11.2022 12:18
Вирішення:Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що в тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Зміна умов оплати
Номер:57e4f5ea29ea491e993017aecea71b01
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-11-16-004114-a.a1
Назва:Зміна умов оплати
Вимога:
Шановний ЗАМОВНИК!
Повідомляю, що з жовтня 2022 року Державна податкова служба України масово здійснює зупинення реєстрацій податкових накладних, направлених платником податку на реєстрацію (Понад 2 млн заблокованих податкових накладних на 15.11.2022) .
Це масове явище по Україні, стосовно якого платниками податків вже створено петиції до Президента України, та до Верховної Ради України:
1.«Про повну відміну блокування податкових накладних з ПДВ (скасування Постанови Кабінету Міністрів України №1165 від 11 грудня 2019 р.)». https://itd.rada.gov.ua/services/Petition/Index/11061
2. Визнати право платника податків (податкового агента) на презумпцію невинуватості https://petition.president.gov.ua/petition/165654
3. ПРО ВІДСУТНІСТЬ МОЖЛИВІСТІ РЕЄСТРАЦІЇ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ https://petition.president.gov.ua/petition/167520
СПІЛКА УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМЦІВ (СУП) 15.11.2022. звернулася до Президента України з пропозицією надати доручення Уряду щодо негайного врегулювання проблемних питань бізнесу пов’язаних із блокуванням податкових накладних, зокрема шляхом:
1) повернення презумпції невинуватості платнику податків та запровадження автоматичної реєстрації заблокованих податкових накладних протягом 30 днів;
2) налагодження роботи сервісної функції Державної податкової служби України в частині надання мотивованих пояснень бізнесу щодо причин блокування та відмов у прийнятті таблиць платника податків (наразі у рішеннях про блокування податкова посилається лише на пункти блокування, а не причини);
3) забезпечення цілодобової роботи електронних сервісів Державної податкової служби України для реєстрації податкових накладних;
4) запровадження відповідальності посадових осіб Державної податкової служби України за прийняття неправомірних рішень щодо блокування податкових накладних, безпричинного неприйняття таблиць платників податків або їх безпідставне скасування;
5) запровадження публічності даних про кількість заблокованих податкових накладних, щомісячного аналізу скарг бізнесу та ефективності роботи Державної податкової служби України в частині адміністрування податку на додану вартість.
https://sup.org.ua/uk/news/788
У опублікованої Вами тендерної документації по цієї закупівлі вказані наступні умови оплати:
7.2.Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 20-й банківський день - Для резидентів України платників ПДВ: з дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ складеної відповідно до Податкового кодексу України податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування ПОСТАЧАЛЬНИКА, з дати отримання ПОКУПЦЕМ від ПОСТАЧАЛЬНИКА копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Податкова накладна повинна бути складена на поставлену партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору та Специфікації №1 (Додаток № 1 до цього Договору) при наявності документів, зазначених у п. 5.5 цього Договору.
Повідомляємо Вам, що наразі платник податку ПДВ має реальну можливість лише оформити податкову накладну в електронній формі та направити на реєстрацію до єдиного реєстру податкових накладних відповідно до вимог чинного законодавства. Бути впевненим у тому що Державна податкова служба не зупинить реєстрацію податкової накладної наразі не можливо.
Тому, просимо умови порядку здійснення оплати прописати наступним чином:
7.2.Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 10-й банківський день - Для резидентів України платників ПДВ: з дати підписання Акта прийому-передачі товару та видаткової накладної, на поставлену партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору та Специфікації №1 (Додаток № 1 до цього Договору), при наявності документів, зазначених у п. 5.5 цього Договору.
З повагою, Учасник
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:18.11.2022 16:58
Вирішення:Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення буде вивчене. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію