-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Контейнери для ТПВ
1. Контейнер для ТПВ 240л. – 195 шт. 2. Контейнер для ТПВ 120л. – 20 шт.
Завершена
406 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 030.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 030.00 UAH
Період оскарження:
16.11.2022 10:09 - 21.11.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Технічна специфікація
Номер:
b93bfd01275d4ababfe0ef5bc14e37e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-16-001904-a.c1
Назва:
Технічна специфікація
Вимога:
1. Замовник торгів у Технічній специфікації в пункті 1, додатку 2 до Документації зазначив загальна вантажопідйомність - не менше 120 кг, що штучно обмежує конкуренцію. Зазначаємо, що стандартом EN 840-1, на який посилається Замовник, в пункті 6, визначена загальна вантажопідйомність, яка становить не менше 96 кг для контейнера об’ємом 240 літрів. Тобто Замовником визначена технічна характеристика, яка прямо не відповідає стандарту і які штучно обмежують конкуренцію та не дають можливості Скаржнику запропонувати товар не гіршої якості та такий, що відповідає стандарту EN 840-1, проте з дещо іншою загальною вантажопідйомністю контейнера, ніж зазначено Замовником. Отже, Замовник вимогою, щодо загальної вантажопідйомності, а саме "загальна вантажопідйомність - не менше 120 кг" обмежує можливість Учасників, у тому числі і Скаржника запропонувати контейнер який відповідає стандарту EN 840-1, проте загальна вантажопідйомність контейнерів яких передбачено дещо іншу, як зазначено Замовником. Це саме стосується і контейнерів на 120л. у Технічній специфікації в пункті 2, додатку 2 Зазначена загальна вантажопідйомність не менше 60 кг, Зазначаємо, що стандартом EN 840-1, на який посилається Замовник, в пункті 6, визначена загальна вантажопідйомність, яка становить не менше 48кг для контейнера об’ємом 240 літрів.
2. Замовник торгів у Технічній специфікації в пункті 1, додатку 2 до тендерної документації, зазначив вага контейнера не менше 13 кг, що штучно обмежує конкуренцію. Зазначаємо, що вага контейнера ніяк не впливає на функціональні властивості, довготривалості використання чи якості товару в цілому. Стандартом EN 840-1, на який посилається Замовник не передбачає конкретних обов’язкових або конкретних значень щодо ваги контейнера. Дана характеристика залежить від товщин корпусу та кришки контейнера. Також вага залежить від різних заводських комплектацій при яких вага може бути як менше 13 кг так і більше. Тому Скаржник зазначає, що особливості виробництва зазначеної технічної характеристики щодо кожного контейнера виробники визначають самостійно. Тобто Замовником прописані вимоги які штучно обмежують конкуренцію та не дають можливості Скаржнику запропонувати товар не гіршої якості, проте з дещо іншою вагою контейнера, ніж зазначено Замовником. Отже, Замовник вимогою, щодо ваги контейнера, а саме "вага контейнера не менше 13 кг" обмежує можливість Учасників у тому числі і Скаржника запропонувати контейнер який відповідає стандарту EN 840-1, проте має дещо іншу вагу, як зазначено Замовником. Тому Скаржник вважає дану вимогу Замовника дискримінаційною. Це сама вимога стосується і 120л контейнерів де у , зазначив вага контейнера не менше 9 кг, що штучно обмежує конкуренцію
За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Учасник
- Переклад стандарту EN 840-1.pdf 18.11.2022 16:19
Дата подачі:
18.11.2022 16:19
Вирішення:
Добрий день!
Розглянувши вимогу, повідомляємо, що цільове призначення контейнерів для сміття – тимчасове зберігання ТПВ. Ми об’єктивно оцінили мету закупівлі, а саме для економії коштів маємо на меті закупити якісні контейнери для сміття. Наші технічні вимоги складенні на основі нашого досвіду та моніторингу ринку. Хочем запевнити, що на ринку багато не якісної продукції, яка швидко виходить з ладу і це не призводить до економії коштів. Ми не обмежуємо в участі учасників з аналогічними технічними характеристиками та тих виробників, які мають кращі технічні показники. Хочем нагадати, що Стаття 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» говорить про те що Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів). У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів.
Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Стандарт EN 840-1 не містить обмеження по габаритних розмірах контейнера та в розмірах різних деталей (встановлено лише номінальні характеристики, які можуть бути кращі, а не гірші), це ніяк не впливає на якість контейнера, цей стандарт потрібен для того щоб всі контейнери виготовлялись у межах розмірів одного стандарту і могли без проблемно експлуатуватись за своїм призначенням.
Закон не обмежує нас в тому, що в нас має бути тільки одна технічна вимога це відповідати стандарту EN 840-1
Технічні вимоги до предмета закупівлі, зазначені замовником у тендерній документації, обумовлені позитивним досвідом експлуатації контейнерів з відповідними технічними показниками: міцністю конструкції, тривалістю експлуатації, безпекою для обслуговуючого персоналу, та встановлена сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару з урахуванням уніфікації матеріальної бази замовника, сумісності товару з обладнанням замовника та його виробничим потребам.
Нашою потребою є саме закупка практичних та зручних для використання пластикових контейнерів для нашої ОТГ. Перед закупівлею відбувавсь моніторинг ринку України і було встановлено, що існує ряд виробників, які пропонують контейнери з такою технічною характеристикою, тому, вимога не є дискримінаційною.
Враховуючи вище викладене, Замовник не вбачає підстав для внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено