• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Яловичина (вищого гатунку лопатка та\або задня частина без кістки свіжа чи охолоджена)

процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2022 року згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178

Завершена

245 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 225.00 UAH
Період оскарження: 16.11.2022 09:55 - 25.11.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Номер: bdcc933c7f35446ba8ce8d189514ba81
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-16-001589-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику, згідно п 5.3.1. Учасник повинен мати в наявності офіційно працевлаштованих працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, що перебувають на посаді(професії), згідно Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327 (далі по тексту – КП)**: - Працівник(и), що відповідає за перевезення та доставку товару (вантажу), в тому числі здійснює покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): водій («водій автотранспортних засобів - код КП 8322»); - Працівник(и), що відповідає за супровід під час доставки товару(вантажу), забезпечує його збереження, їх приймання та видачу у встановленому порядку з відповідними документами, в тому числі здійснює покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): експедитор («експедитор транспортний – код КП 3422»); - Працівник(и), що відповідає за вантаження, вивантаження і внутрішньо складське перероблення вантажів: сортування, укладання, перенесення, переважування, фасування тощо , в тому числі здійснює покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): вантажник («вантажник – код КП 9333»); - Працівник(и) що відповідає за нагляд складу та керує роботою складу з приймання, зберігання та відпускання товарно – матеріальних цінностей, їх збереження та сам процес зберігання, в тому числі здійснює інші покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): завідувач складу («завідувач складу – код КП 1226.2 ») ; - Працівник(и) що відповідає та забезпечує введення бухгалтерського обліку, в тому числі здійснює інші покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): бухгалтер та/або головний бухгалтер («головний бухгалтер – код КП 1231 ») ; - Працівник(и) що керує згідно з чинним законодавством виробничо-господарською та фінансово-економічною діяльністю підприємства, відповідає за наслідки прийнятих рішень, збереження та ефективне використання майна підприємства, а також фінансово-господарські результати, в тому числі здійснює інші покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): керівник та/або директор («директор – код КП 1210.1 »). Згідно вище вказаного переліку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, що перебувають на відповідних посаді(професії), учасник надає в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження, а саме: - довідка (у довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно переліку вказаного в пункті 5.3.1. цього розділу документації; 5.3.2. скан-копії оригіналів водійських посвідчень та медичних довідок на водіїв щодо придатності керування транспортними засобами; 5.3.3. скан-копії оригіналів особистих медичних книжок працівників, зазначених у довідці, що надана на вимогу 5.3.1. цього розділу документації (за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження). В медичних книжках повинно бути зазначено періодичність проходження медичних оглядів, а також що такі працівники працюють в учасника; Примітка: **Учасник вказує інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, зокрема тих працівників що будуть залученні до виконання договору або безпосередньо мають відношення до цієї процедури закупівлі. Вимога вважається підтвердженою, а пропозиція такою що відповідає умовам тендерної документації, у разі якщо учасник має працівників що перебувають в офіційних трудових відносинах з ним, мають відповідний досвід та знання, згідно переліку вказаного Замовником в пункті 5.3.1. цього розділу документації. За бажанням Учасник має право надати додатково інформацію та документи щодо підтвердження , про інших офіційно працевлаштованих працівників. При встановлені даного критерію та способу документального підтвердження Замовник керується виключно законами та іншими нормативно-правовими актами України, зокрема що складають основу правового регулювання трудових відносин в Україні, а також ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та іншого повязанного з цим чинного законодавства України. Встановлення даної вимоги Замовником значно звужує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, особливо фізичних осіб – підприємців (надалі-ФОП), що своєю чергою не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів. Зазначені дії замовника обмежують можливість інших суб’єктів господарювання, а саме - ФОП, подати свої тендерні пропозиції. Я, як потенційний учасник , який готовий своєчасно забезпечити Замовника якісною продукцією, не маю можливості взяти участь в даній закупівлі, так як являюсь Фізичною особою – підприємцем, відповідно я здійснюю свою діяльність своїми силами та не маю найманих працівників, в тому числі перерахованих в тендерній документації працівників. Тому вважаю, що дії замовника (у частині встановлення зазначеної вище умови документації) порушують вимоги частини 4 статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (у тому числі скаржника), а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Відповідно до ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Дана вимога є дискримінаційною – обмежує участь в тендерній закупівлі Фізичних осіб-підприємців. Прошу врахувати і те, що в разі потреби залучаються до виконання певних робіт фізичні особи за цивільно-правовими договорами. Виходячи з наведеного, прошу надати роз’яснення яким чином фізична особа-підприємець, яка не має найманих працівників в штаті, в тому числі визначених тендерною документацією, а здійснює самостійно свою господарську діяльність має прийняти участь в даній закупівлі? Просимо Замовника внести відповідні зміни до документації в цій частині та виключити дискримінаційну вимогу. З повагою до Вас!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана вимога встановлена ЗУ «Про публічні закупівлі», отже не може бути дискримінаційної вимогою!!! Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; П. 45. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників: Під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати (не забов’язан) до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону. Вимогу щодо наявності працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, висувають при закупівлі робіт або послуг, з метою з’ясування реальної можливості учасника своєчасно та на належному рівні виконати майбутнє замовлення або власними силами, або через залучення субпідрядників. Вимога замовника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачає наявність саме працівників відповідної кваліфікації, з огляду на що кількість таких не може бути меншою 2 осіб. Решение № 79396738, 14.01.2019, Хозяйственный суд Закарпатской области https://youcontrol.com.ua/ru/catalog/court-document/79396738/ Інформація про те, що у учасника в наявності лише один кваліфікований працівник, не відповідає умовам тендерної документації. Антимонопольний комітет України (Рішення № 2067-р/пк-пз від 06.03.2018 за скаргою № UA-2018-01-19-002450-b.c1).
Статус вимоги: Відхилено