-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Продукція для чищення
Завершена
288 877.43
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 444.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 444.38 UAH
Період оскарження:
15.11.2022 18:44 - 20.11.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні умови
Номер:
f8f440c9ad054736803bda05f46b9419
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-15-013889-a.c1
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Управління освіти Южненської міської ради Одеського району Одеської області (надалі – Замовник) на електронному торгівельному майданчику «Smarttender.biz» оприлюднило закупівлю №UA-2022-11-15-013889-a.
Вважаємо, що Замовником у тендерній документації – надалі Документація, встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію, звужують коло учасників, є дискримінаційними, порушують вимоги Закону та які дозволять Замовнику визначити переможцем процедури заздалегідь визначеного учасника на розсуд Замовника без дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів учасників.
Додатком 2 до Документації передбачено надання наступних документів:
1) Протоколу (свідоцтва) наданого службою екологічного контролю про атестацію автомобільного транспорту (власного або орендованого Учасником) відповідно ДСТУ 4277:2004 або ДСТУ 4276:2004 , які надані на автотранспорт не раніше 2021 року.
Для виконання умов договору необов’язково залучати власний або орендований транспорт. Учасники закупівлі необмежені у виборі способу доставки товару. Наприклад, для доставки товару учасники можуть використовувати послуги логістичних компаній. Таким чином, вимога щодо надання протоколу (свідоцтва) наданого службою екологічного контролю про атестацію автомобільного транспорту (власного або орендованого Учасником) відповідно ДСТУ 4277:2004 або ДСТУ 4276:2004 є дискримінаційною, так як при використанні послуг логістичних компаній учасник не знає який саме транспорт буде залучений для доставки товару.
2) Лист від виробника або його офіційного представника або його офіційного дистриб’ютора в України
Повідомляємо, що лист від виробника ніяким чином не гарантує поставку товару у повному обсязі у строки встановлені документацією. Договір про закупівлю укладається безпосередньо з учасником, а не з виробником товару, тобто гарантійні зобов’язання за договором виробник товару на себе не бере.
Для дотримання принципу публічних закупівель, який стосується прозорої і добросовісної конкуренції, просимо Замовника внести зміни до технічної специфікації видаливши дискримінаційні вимоги до учасників і приведення Документації у відповідність до норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.11.2022 10:31
Вирішення:
Шановний Учаснику!
На вимогу №1, повідомляємо наступне:
На Вашу вимогу,повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», а саме:
«Стаття 56. Екологічна безпека транспортних та інших пересувних засобів і установок
{Назва статті 56 в редакції Закону № 198-IV від 24.10.2002}
Підприємства, установи, організації, що здійснюють проектування, виробництво, експлуатацію та обслуговування автомобілів, літаків, суден, інших пересувних засобів, установок та виробництво і постачання пального, зобов'язані розробляти і здійснювати комплекс заходів щодо зниження токсичності та знешкодження шкідливих речовин, що містяться у відпрацьованих газах та скидах транспортних засобів, переходу на менш токсичні види енергії й пального, додержання режиму експлуатації транспортних засобів та інші заходи, спрямовані на запобігання й зменшення викидів та скидів у навколишнє природне середовище забруднюючих речовин та додержання встановлених рівнів фізичних впливів.
{Частина перша статті 56 із змінами, внесеними згідно із Законом № 198-IV від 24.10.2002}
Виробництво і експлуатація транспортних та інших пересувних засобів та установок, у викидах та скидах яких вміст забруднюючих речовин перевищує встановлені нормативи, не допускається.
Керівники транспортних організацій та власники транспортних засобів несуть відповідальність за додержання встановлених для відповідного типу транспортного засобу нормативів вмісту забруднюючих речовин у відпрацьованих газах, скидів забруднюючих речовин та впливу фізичних факторів пересувних джерел на стан навколишнього природного середовища.
{Частина третя статті 56 в редакції Закону № 198-IV від 24.10.2002}»
Виходячи з вище викладеного, пропонуємо Вам залучати до перевезень власний або орендований транспорт, власники і керівники яких виконують вищевказаний Закон.
Таким чином , вимога щодо надання протоколу (свідоцтва) наданого службою екологічного контролю про атестацію автомобільного транспорту (власного або орендованого Учасником) відповідно ДСТУ 4277:2004 або ДСТУ 4276:2004 не є дискримінаційною, так як є обов’язковою для всіх. Не надання даного протоколу свідчить лиш про недотримання вимог Закону України, а не про створення дискримінаційних умов.
Замовник вимогу Участника в даній частині не задовільняє.
На вимогу №2, повідомляємо наступне:
Замовник відповідно до додатку №2 ТД вимагає надати у складі своєї пропозиції
«п.9.3. Надати cкановану копію оригіналу на фірмовому бланку (у випадку наявності) довідки (лист) від виробника або його офіційного представника або його офіційного дистриб’ютора в України, підписаний уповноваженою особою з відтиском печатки виробника або його офіційного представника або його офіційного дистриб’ютора в України (у випадку наявності в вищезазначених печатки), щодо надання Учаснику сертифікатів якості або паспортів якості, або посвідчення про якість, або декларації якості копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, з позначенням номеру оголошення торгів, найменуванням Замовника та назвою Учасника на позиції 1-11 таблиці 1.»
На дану вимогу Замовника, Учасник має можливість надати документи не тільки від виробника, а й його офіційного представника або його офіційного дистриб’ютора в України, що в свою чергу не створює дискримінаційні вимоги для Учасників. Проте свідчить, що товар який буде запропонований Учасником є сертифікованим з належною якістю (на думку Замовника, враховуючи те, що товар закуповується для використання в закладах освіти, Учасник висуваючи дану вимогу має намір запропонувати у своїй комерційній пропозиції товар сумнівної якості. Тому з метою дотримання вимог чинного законодавства України повторно наголошуємо на те, що Замовник закуповує продукцію для закладів освіти. Дана продукція проходить перевірку Держпродспоживслужби на відповідність діючим стандартам та наявність відповідної документації виробника на продукцію).
Замовник вимогу Участника в даній частині не задовільняє.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.11.2022 00:01