• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин, дизельне паливо

Торги не відбулися

291 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 458.00 UAH
Період оскарження: 15.11.2022 16:09 - 20.11.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення дискримінаційних вимог у Тендерній документації

Номер: 7f95e8a82a44478ea1ffb19dbb17e8e0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-15-012703-a.a1
Назва: Вимога про усунення дискримінаційних вимог у Тендерній документації
Вимога:
1. Просимо вилучити наступну дискримінаційну умову тендерної документації: п.3 Додатку 2 Тендерної документації на закупівлю товару а саме: 3. Учасник має забезпечити зберігання пального до моменту його отримання замовником. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: Ліцензії Учасника або його партнерів на роздрібну торгівлю пальним на АЗС, яка пропонується Учасником в тендерній пропозиції та ліцензії Учасника або його партнерів на право зберігання пального на АЗС , яка пропонується Учасником в тендерній пропозиції. Якщо Учасник пропонує власні або орендовані АЗС то він повинен мати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним та ліцензію на право зберігання пального на АЗС, яка пропонується Учасником в тендерній пропозиції. Якщо Учасник пропонує партнерські АЗС то він має надати лист, в якому зазначити інформацію (зазначити назву партнера, якому належать АЗС, які пропонуються Учасником), ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним та ліцензію на право зберігання пального на партнерські АЗС, яка пропонується Учасником в тендерній пропозиції. Якщо Учасники або партнери Учасників, АЗС яких пропонуються не мають ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним та ліцензію на право зберігання пального на АЗС, яка пропонується Учасником в тендерній пропозиції то пропозиція такого Учасника відхиляється. Встановивши вимогу щодо надання ліцензії пов'язаної із зберіганням та роздрібною торгівлю на кожну АЗС.– ви обмежили учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських АЗС, оскільки ліцензію на право роздрібної торгівлі отримують власники мережі АЗС на кожну АЗС окремо також повідомляємо що у нашому виді діяльності не потрібна ліцензія на зберігання палива на АЗС, та Партнерами не здійснюється зберігання палива саме на АЗС та не отримують дану ліцензію, оскільки для провадження своєї діяльностості в повній мірі повинні мати ліцензії на роздрібну торгів палива та ліцензію на оптову торгівлю паливом. Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Вимагаючи від учасників наявність ліцензій на право пов'язаної із зберіганням та торгівлею нафтопродуктами – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів та отримали ліцензію на право оптової торгівлі пальним. Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу. У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є: наявність в учасників торгів ліцензій саме з роздрібної торгівлі пальним, у той час, як при продажу нафтопродуктів з використанням талонів та паливних карток у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним; Посилання на вищезазначену інформацію за посиланням: https://amcu.gov.ua/news/minekonomiki-maye-vzhiti-diyevi-zahodi-dlya-zabezpechennya-realnoyi-konkurenciyi-pid-chas-tendernih-zakupivel-palnogo-amku . Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним. У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є наявність в учасників торгів ліцензій саме зі зберігання пального, у той час, як при продажу нафтопродуктів з використанням талонів та паливних карток у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним або у його партнера на оптова/ роздрібну торгівлю пальним; Чинним законодавством не передбачений обов’язок суб’єкта господарювання на отримання ліцензії на право зберігання пального на АЗС, які мають відповідні діючі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. Тому просимо пункт 3. Додатку 2 викласти в такій редакції: 3. Учасник має забезпечити зберігання пального до моменту його отримання замовником. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: Ліцензії Учасника або його партнерів на роздрібну торгівлю пальним на АЗС, яка пропонується Учасником в тендерній пропозиції. Якщо Учасник пропонує власні або орендовані АЗС то він повинен мати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, яка пропонується Учасником в тендерній пропозиції. Якщо Учасник пропонує партнерські АЗС то він має надати лист, в якому зазначити інформацію (зазначити назву партнера, якому належать АЗС, які пропонуються Учасником), ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на партнерські АЗС, яка пропонується Учасником в тендерній пропозиції. Якщо Учасники або партнери Учасників, АЗС яких пропонуються не мають ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, яка пропонується Учасником в тендерній пропозиції то пропозиція такого Учасника відхиляється. 2. Просимо вилучити наступну дискримінаційну умову тендерної документації: п.4 Додатку 2 Тендерної документації на закупівлю товару а саме: 4. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про перелік власних, орендованих або партнерських (автозаправних станцій) АЗС із зазначенням адреси місцезнаходження, що розташовані в межах Косівського району (обмеження віддаленості АЗС від місцезнаходження Замовника обумовлене уникненням додаткових затрат коштів та часу на заправку техніки, виходячи з п2 ч.1 ст. 5 Закону, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність). Надати копії документів, які підтверджують право власності на власну мережу заправ очних станцій або договорів оренди мережі АЗС. Якщо учасник пропонує у своїй пропозиції орендовані АЗС, для підтвердження відпуску товару він повинен надати договір оренди АЗС, гарантійний лист від власника АЗС про відпуск Товару на АЗС за довірчими документами, які пропонує учасник протягом 2022р., документ, який підтверджує право власності власника АЗС. Якщо учасник пропонує у своїй пропозиції партнерські АЗС, для підтвердження відпуску товару він повинен надати копію партнерського договору, гарантійний лист від партнера про відпуск товару на АЗС за паливними картками або талонами які пропонує учасник, копію документу, який підтверджує право власності партнера на АЗС (документ що посвідчує право власності, або договір оренди АЗС). Вважаємо дану вимогу надмірною оскільки, витребування від Учасника копію документу, який підтверджує право власності партнера на АЗС (документ що посвідчує право власності, або договір оренди АЗС), є фізично не можливим, оскільки витребування даних документів у третіх осіб порушує їх права, та не є обов’язком Партнерів надавати дані документи, оскільки Учасник в свої тендерній пропозиції повинен надати вже пакет документів який дає змогу Замовнику оцінити його відповідність тендерній документації а саме: ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на партнерські АЗС, копію партнерського договору, гарантійний лист від партнера про відпуск товару на АЗС за паливними картками або талонами які пропонує учасник, вважаємо надання даних документів достатнім, а витребування більше документів надмірним зі сторони Замовника що суттєво звужує коло потенційних учасника на Закупівлі!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! У відповідь на Вашу Вимогу (номер вимоги UA-2022-11-15-012703-a.a1 (щодо процедури закупівлі «Відкриті торги»( з особливостями) за предметом закупівлі Бензин, дизельне паливо Код ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти Комунальне некомерційне підприємство «Косівська центральна районна лікарня» повідомляє наступне : Замовник проводить процедури закупівлі «Відкриті торги»( з особливостями) відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» ( в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) (далі Закон) та Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості). Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Вимоги, встановлені у п.3 Додатку 2 тендерної документації за предметом закупівлі Бензин, дизельне паливо Код ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти повністю відповідають Закону та Особливостям і не обмежують учасників для участі у «Відкритих торгах»( з особливостями) . Керуючись п2 частини 1 статті 5 Закону , а саме «максимальна економія, ефективність та пропорційність» Замовником була встановлена вимога щодо переліку власних, орендованих або партнерських (автозаправних станцій) АЗС із зазначенням адреси місцезнаходження, що розташовані в межах Косівського району .Дана вимога встановлена з метою уникненням додаткових затрат коштів та часу на заправку техніки та максимальної економії бюджетних коштів.
Статус вимоги: Відхилено