• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з відновлення елементів благоустрою - поточний ремонт огорожі "Чернівецький ліцей №17 "УСПІХ"" Чернівецької міської ради по вул. Південно-Кільцева, будинок 7-б в м.Чернівці

Завершена

588 679.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 943.40 UAH
Період оскарження: 14.11.2022 22:24 - 19.11.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Замовник порушив Закон України «Про публічні закупівлі» в частині невиконання постанови Кабінетів Міністрів України постанови № 1178 від 12.10.2022

Номер: 6fbd0ecc002146f197205a4a252812c7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-14-015808-a.b1
Назва: Замовник порушив Закон України «Про публічні закупівлі» в частині невиконання постанови Кабінетів Міністрів України постанови № 1178 від 12.10.2022
Вимога:
ТОВ «Сітка Захід Україна» в особі директора Шерстня М.В., оскаржує рішення Замовника "Чернівецький ліцей №17 "УСПІХ"" Чернівецької міської ради у закупівлі UA-2022-11-14-015808-a. Замовник порушив Закон України «Про публічні закупівлі» в частині невиконання постанови Кабінетів Міністрів України постанови № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”. Починаючи з дати публікації нової постанови та особливостей, а саме з 19.10.2022, є норма щодо виправлення учасниками недоліків пропозиції. Зокрема, в пункті 40 Постанови йдеться: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Пункт 39 Постанови: «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Таким чином, Замовник проігнорував п.40 Постанови та неправомірно відхилив пропозицію ТОВ "Сітка Захід Україна", обравши Учасника №2 переможцем. Вимагаємо скасувати неправомірне рішення про відхилення Учасника ТОВ «Сітка Захід Україна» та провести розгляд учасників відповідно до чинної постанови № 1178 від 12.10.2022. В протилежному випадку, ми змушені будемо подати скаргу до Органу оскарження - Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Згідно п. 2.11 Додатку 1 до тендерної документації Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію, прорахувати можливі додаткові витрати (перебазування, установлення тимчасових споруд при необхідності, розташування приобєктного складу, організацію охорони будівельного майданчика, під’їзних шляхів та інш.) і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто документ акт огляду відображає відповідність технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, а відсутність такого документу у складі тендерної пропозиції згідно абз.2 п. 40 постанови №1178 не надає права Замовнику висувати вимогу про усунення порушення. Відповідно Ваша пропозиція була відхилена згідно абз.2 пп.2 п.41 постанови №1178. Враховуючи наявність й інших порушень Замовником прийнято рішення зазначити всі виявлені недоліки в тендерній пропозиції Учасника.
Статус вимоги: Не задоволено