• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Встановлення СПС, СО,СЦПС, АСПГ в будівлі комунального закладу "Заклад загальної середньої освіти I-III ст., по вул.Центральна,9,с.Вишенька, Хмільницького району, Вінницької області"

Завершена

377 907.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 889.54 UAH
Період оскарження: 14.11.2022 19:16 - 20.11.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення в процесі проведення закупівлі

Номер: d0ae73496db048228ff2c7215d744719
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-14-015204-a.b1
Назва: Вимога про усунення порушення в процесі проведення закупівлі
Вимога:
ВИМОГА про усунення порушення в процесі проведення закупівлі Управління поліції охорони у Вінницькій області є Учасником процедури відкритих торгів, оголошеної Відділом освіти, культури, молоді і спорту Уланівської сільської ради Хмільницького району Вінницької області предметом якої є «Встановлення СПС, СО,СЦПС, АСПГ в будівлі комунального закладу "Заклад загальної середньої освіти I-III ст., по вул.Центральна,9,с.Вишенька, Хмільницького району, Вінницької області"», з ідентифікатором закупівлі UA-2022-11-14-015204-a. Протоколом б/н від 29.11.2022 року, уповноваженою особою Замовника Тетяною Бондарчук прийнято рішення про відхилення нашої пропозиції. Вважаємо рішення необґрунтованим та незаконним виходячи із наступного: 1) В зв’язку із тим, що Замовником проводяться відкриті торги з особливостями, закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості). Відповідно до п. 6.2. «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону», тобто Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, однак в порушення вимог власної тендерної документації, учасником поставлена вимога надати кошторисні документи а саме: договірну ціну та зведений кошторис з пояснювальною запискою, виконаний у форматі програмного комплексу АВК-5 або у форматі сумісному з програмним комплексом АВК-5, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, відомість обсягів робіт. Разом з тим, враховуючи, зміст Додатку 2 до тендерної документації, не зрозуміло яка із зазначених таблиць містить перелік необхідного обладнання, так наприклад під написом «Відомість об'ємів робіт» міститься таблиця із 15 пунктів, далі знаходиться таблиця із 39 пунктів, далі таблиця із різної кількості позицій. Таким чином, таблиці сформовані хаотично. Також, ні в самій тендерній документації, так і в Додатку 2 не уточняється відповідно до якої саме таблиці та із яких позицій необхідно було підготувати кошторисні документи, окрім цього ніде не вказується чи дублюються матеріали зазначені у різних таблицях. Таким чином, Замовник сам в своїй тендерній документації підтверджує не можливість чіткого визначення як обсягів, так і кількості необхідних матеріалів, в тому числі без вивчення проєкту об’єкта, який чомусь не було завантажено в технічних вимогах, натомість надано незрозумілий набір табличок імовірно зроблений з метою відхилення «небажаних учасників». 2) При прийнятті рішення, замовник посилається невідповідність пропозиції Управління поліції охорони у Вінницькій області вимогам «глави 6» пункту п.п. 6.1., згідно якого зазначено «6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно додатку 2 до тендерної документації, а саме: а) договірна ціна та зведений кошторис з пояснювальною запискою, виконаний у форматі програмного комплексу АВК-5 або у форматі сумісному з програмним комплексом АВК-5; б) локальний кошторис; в) підсумкову відомість ресурсів; г) відомість обсягів робіт (надається учасником окремо від кошторисів в якості технічного документа, без зазначення вартісних показників).». Таким чином, Замовником передбачено вимогу надання учасниками в складі своєї тендерної пропозиції наявність наступних документів: 1) договірна ціна та зведений кошторис з пояснювальною запискою, виконаний у форматі програмного комплексу АВК-5 або у форматі сумісному з програмним комплексом АВК-5, 2) локального кошторису;3) підсумкової відомості ресурсів; 4) відомість обсягів робіт. Разом з тим, Замовником ніде у тендерній документації не зазначено, що Замовник буде перевіряти правильність складання, відповідність змісту або достатність зазначення чогось у складених кошторисах, а також ніде не зазначено, що в разі невірного складання кошторисних документів пропозиція такого учасника може або буде відхилена. Також, без додаткових знань зрозуміло, що правильність або не правильність кошторису потребує наявності певного обсягу знань, яким не володіє бухгалтер закладу освіти. 3) Згідно частини 40 Особливостей «невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». Таким чином, законодавець визначив, усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі не потребується оскільки це ніяким чином не призводить до зміни предмета закупівлі, тому і не є суттєвим при кваліфікації учасників. 4) При прийнятті рішення Замовник посилається на закупівлю з ідентифікатором № UA-2022-10-25-011224-a, по результатам якої проводився моніторинг ДАСУ, однак виходячи із змісту протоколу про прийняття рішення, Замовник не прочитав навіть висновок ДАСУ на який посилався. Так згідно висновку по результатам моніторингу UA-M-2022-11-08-000066: «Пунктом 4 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено підставу відхилення тендерної пропозиції учасника в зв’язку з наданням тендерної пропозиції, викладеної іншою мовою, аніж мова, що вимагається тендерною документацією. Пунктом 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації передбачено, що усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська, учасник надає переклад цього документу. Учасником ПП «ЕЛСІ» надано розрахунок ціни до тендерної пропозиції, в тому числі локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-02 з позиціями «Разъединитель РЛНз», «Зажим плашечный ПС2-1» «Ушко однолапчатое» «Звено промежуточное трехлапчатоеПРТ-7» «Зажим натяжной НКК-1-16» «Крепление провода 3.407.1-143.1.28», складені російською мовою, переклади вищезазначених документів відсутні у складі тендерної пропозиції. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ЕЛСІ» установлено порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, в частині невідхилення тендерної пропозиції переможця, внаслідок викладення тендерної пропозиції учасника іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією.». Таким чином правовідносини зовсім не тотожні, а підставою для виявлення порушення стало складання кошторисів іншою мовою, аніж тою, що вимагалось умовами тендерної документації та імовірно складено на програмному комплексі країни-агресора – російської Федерації. 5) Під час прийняття рішення, уповноваженою особою Замовника, порушено основні принципи публічних закупівель, передбачені в частині першій статті 5 Закону, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. Різниця між пропозицією Управління поліції охорони у Вінницькій області та наступним учасником ФОП ЗАБУЖАНСЬКИМ БОГДАНОМ ІГОРОВИЧЕМ складає 67407,87 грн. – це прямі втрати бюджету державної установи, які можуть піти на потреби школярів, в тому числі в частині закупівлі генератора для наявності належних умов для учнів територіальної громади або на закупівлю 10-20 смартфонів учням із малозабезпечених сімей. Таким чином, враховуючи все вище зазначене учасником Управлінням поліції охорони у Вінницькій області виконані всі вимоги тендерної документації, а рішення про відхилення нашої як найбільш вигідної пропозиції є незаконним. Враховуючи вище зазначене, керуючись п.1 ч.1 ст.31, ч. 4.ст.33 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимогами Особливостей, звертаємось до Вас з ВИМОГОЮ: 1. зареєструвати та розглянути дане звернення. 2. скасувати рішення про відхилення пропозиції Управління поліції охорони у Вінницькій області по закупівлі № UA-2022-11-14-015204-a. 3. провести повторну кваліфікацію пропозиції та визначити переможцем закупівлі № UA-2022-11-14-015204-a Управління поліції охорони у Вінницькій області. 5. повідомити Управління поліції охорони у Вінницькій області про результати розгляду звернення та прийняті рішення у встановлені законом строки. Начальник Олександр БАБИШИН
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до абз.2 п.42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі –Особливості) ,у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. 2 грудня 2022 року о 10 год. 47 хв. на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено вимогу учасника відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуги з: «Встановлення СПС, СО,СЦПС, АСПГ в будівлі комунального закладу "Заклад загальної середньої освіти I-III ст., по вул. Центральна,9,с.Вишенька, Хмільницького району, Вінницької області"», - Управління поліції охорони у Вінницькій області» код ЄДРПОУ: 40109131 (надалі - Учасник), розгляд якої відбувся 05.12.2022 року,рішення оформлене протоколом від 5 грудня 2022 року,однак у зв‘язку з відключенням електропостачання,не можливим було опублікування відповіді учаснику не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Учасник зазначає,що вимога надати кошторисні документи а саме: договірну ціну та зведений кошторис з пояснювальною запискою, виконаний у форматі програмного комплексу АВК-5 або у форматі сумісному з програмним комплексом АВК-5, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, відомість обсягів робіт є дискримінаційною вимогою. Відповідно до ч.4 ст.22 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Надання кошторисних документів учасниками в складі пропозиції не обмежує конкуренцію та не ставить в нерівні умови учасників,тому не являється дискримінаційною вимогою. Згідно з п.33 ч.1 ст.1 ЗУ « Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги; та згідно ч.1 ст.23 Закону Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Замовником зазначається в п.п.1 глави 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених згідно Додатку 2 цієї документації . У Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні ,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначається,що Технічне завдання розроблене відповідно до дефектного акту та специфікації матеріалів,містить об‘єми робіт та специфікацію матеріалів,відповідно до яких мають здійснюватися послуги згідно предмета закупівлі. Також Відповідно до п.п.6.1. глави 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі » Розділ III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено ,що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно додатку 2 до тендерної документації, а саме: а) договірна ціна та зведений кошторис з пояснювальною запискою, виконаний у форматі програмного комплексу АВК-5 або у форматі сумісному з програмним комплексом АВК-5; б) локальний кошторис; в) підсумкову відомість ресурсів; г) відомість обсягів робіт (надається учасником окремо від кошторисів в якості технічного документа, без зазначення вартісних показників). Тобто, зрозуміло ,що Учасниками має бути надано в складі пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно додатку 2 до тендерної документації,а також зрозуміло ,що Замовником будуть перевірятись дані документи,тому ,що вони вимагались Тендерною документацією. Учасником, в складі тендерної пропозиції, було надано документ «7_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01» Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 Монтаж системи пожежної сигналізації та пожежного спостерігання, системи керування евакуюванням (в частині оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання. та « 7_ДЦ_ЛС1_02-01-01» Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 , проте дані документи містять невідповідності згідно Додатку 2 до тендерної документації, тому ,що матеріали та обладнання ,яке запропонував учасник в даних документах не відповідають специфікації матеріалів,яке зазначене в специфікації матеріалів ,згідно додатку 2 до тендерної документації.,що змінює предмет закупівлі. Тому керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника Управління поліції охорони у Вінницькій області .
Статус вимоги: Відхилено