-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з впровадження (створення) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та оповіщення населення
Завершена
1 376 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 880.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 880.00 UAH
Період оскарження:
14.11.2022 17:38 - 07.12.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Повне та цинічне порушення вимог законодавства України уповноваженою особою процедури закупівлі
Номер:
cf1349c77d014bc3bc6d754d16db543d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-14-014648-a.b4
Назва:
Повне та цинічне порушення вимог законодавства України уповноваженою особою процедури закупівлі
Вимога:
Шановна уповноважена особа Шандарова Ольга Анатоліївна процедури закупівлі (відкриті торги), якщо так звичайно цю процедуру закупівлі взагалі можна назвати - "відкриті торги", тому що ця процедура більш відноситься до закритих торгів, або "закритої вечірки" по дерєбану бюджетних коштів!, між Вами, як зацікавленим Замовником процедури закупівлі та вашим "судячи" з невдалого попереднього тендеру "партнером" по "розпилу" державних бюджетних коштів - ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"!!! Спеціально виділяємо для всіх потенційних Учасників назву Учасника, який на 99,9% є "зацікавленим Учасником", який чітко консультує та надає всю необхідну допомогу уповноваженій особі Замовника - пані Шандаровій Ользі Анатоліївній!!!
Ми зверталися до вас неодноразово, зі скаргами(вимогами), адже неозброєним оком видно повний зговір між Вами та зацікавленим Учасником і звертаємося до вас в черговий раз з скаргою (вимогою), адже те що ви робите вже просто заходить за всі рамки розумного та допустимого, відповідно до чинного законодавства України, і ми маємо небезпідставні претензії, щодо звинувачення вас в цьому цирку, фарсі, бенкеті під час війни або відмивання бюджетних державних коштів, як хочте так і називайте, але суть ваших злодіянь, під час кривавої війни, і правда є одна.
По-перше, малого того, що по в тендерній документації процедури закупівлі, які ви оголосили та проводите, вимоги до Учасників мають значні відхилення від чинного законодавства України, і це ми неодноразова довели вам, згідно рішень постійно діючої колегій АМКУ. Ви дозволяли в своїй тендерній документації не надавати повної інформації Учасникам процедури закупівлі у вигляді технічної специфікації, або відомості обсягів робіт та відомості матеріалів, як того вимагає чинне законодавство України. І от нарешті зацікавлений Учасник ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" вам в цьому допоміг!!! Адже яким чином ви змогли надати специфікацію в тендерну документацію не будучи сертифікованим фахівцем і відповідно не маю знань, щодо розробки проектної документації та підбору обладнання системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу.
Тим самим ви навмисно спонукали Учасників відвідувати ваш об'єкт, який є предметом закупівлі, з метою чіткого контролю кількості Учасників та створення для тих Учасників, які вам не вигідні, максимальних перешкод, мінімальної кількості інформації, яка необхідна була для виконання кошторисних розрахунків та навмисного збільшення фінансових затрат на пальне і т.д., окрім потенційного зацікавленого переможця, який у вас є і у нас немає жодних сумнівів на те, вже є 99,9%.
Чому ми дозволяємо собі стверджувально це заявляти та обвинувачувати вас, а саме виходячи з наступної інформації, яку ми надіємося вам довів "зацікавлений Учасник процедури закупівлі", адже дана інформація вам потрібна, щоб ви, а точніше уповноважена особа, згідно чинного кримінального кодексу України, не сіла за грати з конфіскацією майна:
І зараз ми це вам гарненько все розпишемо, що вас (уповноважену) особу може очікувати в майбутньому:
Відповідно до тендерної закупівлі, яка оголошена вами, останній день подачі тендерних пропозицій Учасниками є 10 грудня 2022 року о 00:00. Тобто аукціон (торги) будуть відбуватися 12 грудня 2022 року (понеділок) в денний час, адже 10 і 11 грудня це вихідні дні!!!
Відповідно до статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" ч.10. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати 5 (п’яти) робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Тобто Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції вами, як Замовником буде становити - мінімально - 13 грудня 2022 року, а максимальний термін - 19 грудня 2022 року.
Відповідно до чинної ПОСТАНОВИ КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" Ч.46 абз.3 з метою забезпечення права на оскарження рішень Замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Тобто термін підписання (укладання) договору між Замовником та зацікавленим переможцем, буде - мінімально - 19 грудня 2022 року, а максимальний термін - 24 грудня 2022 року.
Предметом закупівлі є: Послуги з впровадження (створення) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та оповіщення населення за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Ярмаркова, буд. 2-Б
Акцентуємо вашу увагу може ви не в курсі ваша тендерна документація передбачає розробку - робочого проекту і відповідно до додатку 2 до тендерної документації, п.3 Вимоги до проектної документації - в якому чітко зазначено, що "Проектна документація повинна бути виконана відповідно до діючих нормативно-технічних документів та пройти експертизу з отримання позитивної експертної оцінки".
І тут дуже цікава інформація для вас, як уповноваженої особи Замовника, яка буде буде підписувати документи. тобто ви є згідно кримінального кодексу - відповідальною особою, щодо цільового використання бюджетних державних коштів!!!
Але ви забули, що наряду з проходженням експертизи "Проектної документації", обов'язково, згідно чинного України ви повинні пройти експертизу кошторисної документації, так як вартість закупівлі перевищує 300 тис.грн. (докази читайте нижче), а це вже інша історія.
Ідемо далі - на розробку робочого проекту та кошторису по самому мінімуму піде 2 тижні - 14 днів!!!
Тобто термін подачі Учасником (потенційним переможцем) робочого проекту та кошторисної документації на проходження експертизи та отримання позитивного експертного звіту, буде мінімально - 3 січня 2023 року, а максимальний термін - 9 січня 2023 року.
Термін дії договору, відповідно до додатку №3 тендерної документації з дня його підписання до 31 грудня 2022 року, тобто Учасник (потенційний переможець) повинен виконати умови договору (до 31 грудня 2022 року)
Відповідно до чинного законодавства України, а саме ДСТУ 8907:2019 "Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво"
п.4.8 Обов’язковій експертизі підлягає проектна документація на нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва, яку затверджують (схвалюють) на стадіях проектування: техніко-економічне обґрунтування (ТЕО), техніко-економічний розрахунок (ТЕР), ескізний проект (ЕП), проект (П), робочий проект (РП) та розроблюють для об’єктів, що:
— за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (ССЗ) наслідками, — щодо додержання нормативів з питань міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їхньої експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, зокрема вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної та техногенної, ядерної та радіаційної безпеки;
— за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) та які споруджують на територіях зі складними інженерно-геологічними та техногенними умовами, — у частині їхньої міцності, надійності та довговічності;
— споруджують із залученням державних коштів, якщо їхня кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, — щодо кошторисної частини проектної документації;
— підлягають оцінці впливу на довкілля.
Тобто робочий проект "системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей", який повинен бути виконаний Потенційним переможцем, згідно вимог тендерної документації, обов'язково повинен пройти експертизу. І тут о боже потрібна для вас інформація і напевно яку ви не знали, а точніше. до вас не довів ваш "потенційний переможець", який вами руководить.
ДСТУ 8907:2019 Розділ 6. СТРОКИ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ
6.1 Строки проведення експертизи проектної документації на будівництво згідно з [6] становлять:
— для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми (СС2) та значними (ССЗ) наслідками, залежно від технічної та технологічної складності об’єктів будівництва — не більше ніж 30 календарних днів;
— для об’єктів, що становлять підвищену ядерну, радіаційну та екологічну небезпеку, а також тих, щодо яких проводять оцінку їхнього впливу на навколишнє природне середовище, — не більше ніж 90 календарних днів;
— для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) наслідками, що споруджують на територіях зі складними інженерно-геологічними та техногенними умовами, — не більше ніж 15 календарних днів;
— для кошторисної частини проектної документації на будівництво об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) наслідками, — не більше ніж 15 календарних днів.
Строк проведення експертизи проектної документації на будівництво комплексу (будови) треба визначати з урахуванням 4.7.
Тобто, нехай плюс 5 (п'ять) робочих днів, самий мінімальний термін проходження експертизи проектно-кошторисної документації мінімально - мінімально - 9 січня 2023 року, а максимальний термін - 16 січня 2023 року.
Відповідно до чинного ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту, додаток Ж. п.Ж.6.1 СПЗ повинні відповідати проектній документації, яка пройшла експертизу (експертну оцінку). Тобто Учасник (потенційний переможець) зобов'язаний монтувати систему тільки на основі проектної документації, яка пройшла експертизу.
Відповідно до Наказу № 309 від 02.03.2012 року "Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України"
п.2.2. Розпорядники бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати взяття бюджетного зобов’язання подають до відповідного органу Казначейства Реєстр бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів за формою згідно з додатком 1 (далі - Реєстр) на паперових (у двох примірниках) та електронних носіях і оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання.
За умови взяття бюджетного зобов’язання, за яким застосовується процедура закупівлі/ спрощена закупівля товарів, робіт і послуг, розпорядник бюджетних коштів подає до органу Казначейства Реєстр відповідно до абзацу першого цього пункту протягом 7 робочих днів з дати оприлюднення звіту про результати проведення процедури закупівлі / звіту про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель у разі наявності в обліку органу Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів) або протягом 7 робочих днів з дати взяття на облік органом Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів).
Тобто виходячи з вищезазначеної нами інформації не пізніше 24 грудня 2022 року ви, як Замовник повинні подати до органу Казначейства всі необхідні документи та акти виконаних робіт, згідно процедури закупівлі.
Так у нас логічне запитання до вас, так коли Учасник(потенційний переможець) буде виконувати другу частину закупівлі: Послуги з впровадження (створення) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та оповіщення населення на об'єкті??? По термінах і ми це вам довели, згідно чинного законодавства України, виконати умови договору, а в проекті договору зазначено, термін виконання робіт (послуг) до 31 грудня 2022 року. На виконання цих робіт, потрібен, що-найменше місяць часу!!!
Жоден Учасник процедури закупівлі і відповідно переможець не зможе з дотриманням норм чинного законодавства України дотриматись умов договору та виконати всі роботи(надати послуг) в відведений закупівлею термін, які передбачені закупівлею, якщо ще й врахувати об'єми робіт.
Також ми більш чим впевненні, що жоден експерт не виконає вашому зацікавленому Учаснику експертизу (експертну оцінку) "заднім числом", окрім того всі експертизи фіксуються та реєструються в загальній базі, ніхто не хоче, щоб в нього вилучили сертифікат та наклали добрячий адміністративний штраф.
Це в черговий раз підтверджує нашу небезпідставність стверджувати, що у вас є потенційний зацікавлений переможець, в якого вже скоріш за все розроблений робочий проект, або він його вже розробляє!!! Ви шахраї та бандити, як вам не соромно, які це відкриті торги!!!
Відмініть негайно тендерну закупівлю на "Послуги з впровадження (створення) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та оповіщення населення", а оголосіть тендерну закупівлю, або заключіть прямий договір з вашим зацікавленим учасником назву якого ви і так знаєте на розробку проектної документацію і проходження всіх необхідним експертиз, адже виконати роботи по встановленню (монтажу) системи пожежної сигналізації до 31 грудня 2022 року не можливо практично!!! А відповідно неможливо виконати умови договору та тендерної документації загалом.
В випадку ігнорування нашої вимоги (скарги), яка базується на чинному законодавстві України, відповідно до статті 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" ми звернемося з офіційною письмовою скаргою до АМКУ та до Держаудитслужби України, щодо ініціювання проведення моніторингу та проведення перевірки закупівлі у порядку, установленому Законом України "Про публічні закупівлі", адже маємо підстави та беззаперечні докази наявної чіткої змови та попередніх перемовин Замовника з зацікавленим Учасником. І повірте ми це зробимо, відповідно до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", згідно якої моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Також в скарзі (вимозі) до АМКУ та Держаудитслужби України буде зазначена вимога, щодо накладення адміністративного штрафу на уповноважену особу Замовника, в зв'язку з порушеннями та недотриманням процедури закупівлі, дискримінації Учасників, а також створення Замовником умов, якій унеможливили виконати умови договору жодному з Учасників, окрім зацікавленого, згідно ч.ч.1-2 ст. 164-14 КУпАП до відповідного органу Держаудитслужби, щодо застосування штрафу на службову (посадову), уповноважену особу Замовника в розмірі: від 25 500 до 51 000 гривень.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДСТУ 89-07.pdf 06.12.2022 16:17
Дата подачі:
06.12.2022 16:17
Вирішення:
Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здій-снюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція се-ред учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх ста-діях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупе-реджене визначення переможця процедури; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, шановний потенційний учаснику ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, не потрібно наводити наклеп на Замовника, надаючи неправдиву та нічим не доведену інформацію щодо даної закупівлі!
Ви, як учасник писали скаргу в АМКУ по закупівлі UA-2022-09-27-005654-a, згідно якої Антимонопольна колегія винесла рішення, яке в свою чергу ми як Замовник виконали в повному обсязі. А Ви, як учасник що оскаржував умови закупівлі в тендері участі не брали! Виникає логічне запитання, навіщо писати скаргу яку задовольняє антимонопольний комітет та не приймати участь у закупівлі? Можливо тому, що ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ навмисно, з незрозумілих для нас причин затягує процедуру закупівлі та шкодить її проведенню?!
В зв’язку з тим, що закупівля UA-2022-09-27-005654-a не відбулася, нами було оголошена нова аналогічна закупівля UA-2022-11-14-014648-a, яку знову ж таки не залишив без уваги ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, і знову подав скаргу в АМКУ. Зазначаємо, що рішення Антимонопольної колегії, яке було винесене по цій закупівлі, ми як Замовник виконали в повному обсязі!
Знову ж таки, постає логічне запитання, навіщо та з якої причини ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ затягує дану процедуру закупівлі???
Повторно зазначаємо, що Замовник дотримується принципів здійснення закупівель, закріплених у ЗУ «Про публічні закупівлі», не призводячи своїми діями до штучного/умисного обмеження кола потенційних учасників.
Додатково хочемо зазначити, що в ст. 201 Цивільного кодексу України вказано «Особистими немайновими благами, які охороняються цивільним законодавством, є: здоров'я, життя; честь, гідність і ділова репутація; ім'я (найменування); авторство; свобода літературної, художньої, наукової і технічної творчості, а також інші блага, які охороняються цивільним законодавством.» карається штрафом від п'ятдесяти до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадськими роботами на строк від ста п'ятдесяти до двохсот сорока годин, або виправними роботами на строк до одного року.
Тому, у разі подальшого наклепу та заплямування честі, гідності та ділової репутації Замовника та уповноваженої особи Замовника, останні будуть вимушені звертатися до суду для захисту своїх прав.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника щодо процедури закупівлі (відкриті торги) код ДК 021:2015 – 45310000-3 (Електромонтажні роботи) Послуги з провадження (створення) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та оповіщення населення
Номер:
56e417f581ae41b1972ab38bb48016f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-14-014648-a.b3
Назва:
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника щодо процедури закупівлі (відкриті торги)
код ДК 021:2015 – 45310000-3 (Електромонтажні роботи) Послуги з провадження (створення) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та оповіщення населення
Скарга:
У тендерній документації Замовник допустився численних порушень чинного законодавства, у тому числі грубих порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення процедури Закупівлі. Такі вимоги по відношенню до нас, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують наші законні права та інтереси, щодо участі в закупівлі, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- 18.11.2022 РОКУ СКАРГА до АМКУ ЦДЮ НСБ - Трудові резерви.pdf 18.11.2022 21:03
- Доказ п.3 - Трудові договора керівник+виконавці робіт ФОП Мельниченко О.В..pdf 18.11.2022 21:03
- Доказ п.1 - фото сторінки Наказ №281 (Будстандарт Online).jpg 18.11.2022 21:03
- Доказ п.2 - Копія Штатного розпису ФОП Мельниченко О.В..pdf 18.11.2022 21:03
- Доказ п.1 - Скан сторінок Наказу №281 КНУ Настанова з визначення вартості будівництва.pdf 18.11.2022 21:03
- Доказ п.4 - Типове положення навчання з ОП НПАОП 0.00-4.12-05 (додаток 3).pdf 18.11.2022 21:03
- Доказ п.3 - ст.35 Закону про Загальнообовязкове державне соціальне страхування.pdf 18.11.2022 21:03
- Доказ п.2 - Копія чинної Ліцензії - ФОП Мельниченко О.В..pdf 18.11.2022 21:03
- Доказ п.2 - Постанова КМУ №852 розділ Монтаж системи ПС і СО п.14-15.pdf 18.11.2022 21:03
- Доказ п.4 - Навчання керівника робіт (інженера) з НПАОП.pdf 18.11.2022 21:03
- Доказ п.4 - Наказ №16 та розпорядження №4 на Бабенка Л.П. (керівник робіт).pdf 18.11.2022 21:03
- Доказ п.4 - Скан-копія сторінок Наказу №67 НПАОП 0.00-7.11-12, розділ ІІ.pdf 26.11.2022 22:48
- рішення від 21.11.2022 №6816.pdf 21.11.2022 17:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.11.2022 № 7006.pdf 30.11.2022 13:38
- рішення від 29.11.2022 №7006.pdf 01.12.2022 17:16
- Пояснення по СКАРЗІ.docx.p7s 21.11.2022 20:33
- Пояснення по СКАРЗІ.docx 21.11.2022 20:33
- Пояснення по СКАРЗІ.pdf 21.11.2022 20:33
- Пояснення по СКАРЗІ_Validation_Report.pdf 21.11.2022 20:33
- ПРОТОКОЛ №76 УО 05.12.22 усунення порушень.docx 05.12.2022 11:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.11.2022 21:13
Дата розгляду скарги:
29.11.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.11.2022 17:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.12.2022 17:16
Дата виконання рішення Замовником:
05.12.2022 11:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ЦЕНТРАЛЬНОЮ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЮ НАВЧАЛЬНО-СПОРТИВНОЮ
БАЗОЮ "ТРУДОВІ РЕЗЕРВИ" В М.БІЛА ЦЕРКВА (ФІЛІЯ) КОМІТЕТУ З ФІЗИЧНОГО
ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ внесено зміни
до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги з впровадження
(створення) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та оповіщення
населення", за № UA-2022-11-14-014648-a, з метою усунення порушень,
зазначених у мотивувальній частині рішення №7006-р/пк-пз від 29.11.2022.
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога до учасників, яка не відповідає чинному законодавству України, Постанові №852 від 23.11.2016 року.
Номер:
0de46fb640664e478216f2dee6fb99de
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-14-014648-a.c2
Назва:
Дискримінаційна вимога до учасників, яка не відповідає чинному законодавству України, Постанові №852 від 23.11.2016 року.
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в додатку №1 ви вимагаєте від Учасників надати:
п.2.4 Копії чинного протоколу засідання комісії та посвідчення керівника (директора), щодо проходження навчання і перевірку знань з питань охорони праці - "загальний курс з охорони праці". Також надати протокол, або витяг з протоколу "Загальні вимоги, стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12)
Доводимо до вашого відома, що згідно чинної ПОСТАНОВИ №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень"
Кадрові вимоги
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Тобто, відповідно до вищезазначеного, згідно п.п.14-15 (кадрові вимоги) наявність керівника (директора), щодо виконання робіт (надання послуг) Послуги з впровадження (створення) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та оповіщення населення не є "обов'язковою" і не може вимагатися Замовником.
Керівник (директор) не виконує ніякі види робіт, згідно предмету закупівлі.
Даною вимогою, щодо ви навмисно обмежуєте кількість потенційних Учасників процедури закупівлі і створюєте дискримінаційні вимоги.
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" ч.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога щодо наявності директора (керівника) для виконання робіт, які є предметом закупівлі не передбачена чинним законодавством України, а саме п.п.14-15 ПОСТАНОВИ №852
Наполягаємо на видаленні даної дискримінаційної вимоги, в випадку ігнорування ми змушені будемо звернутися з офіційною скаргою до АМКУ, відповідно до ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.11.2022 11:20
Вирішення:
Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здій-снюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публіч-ні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція се-ред учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх ста-діях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупе-реджене визначення переможця процедури; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до частини 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до документації про проведення закупівлі.
Відповідно до п. 4.1. «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань Охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05) Наказ №15 від 26.01.2005 року «Посадові особи та інші працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512, та Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженому наказом МОЗ та Держнаглядохоронпраці України від 23.09.94 № 263/121 і зареєстрованому Міністерством юстиції України 25.01.95 з № 18/554 (далі - роботи підвищеної небезпеки), проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці».
Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці (п. 3.16. «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань Охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05)).
Відповідно до Наказу Міністерства надзвичайних ситуацій України «Про затвердження Загальних вимог стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці» Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12) встановлюють вимоги щодо створення безпечних і нешкідливих умов праці шляхом належного облаштування робочих місць і виробничих, санітарно-побутових та інших приміщень на підприємстві, в установі, організації (далі - підприємство), безпечного використання працівниками засобів праці, забезпечення навчання працівників і залучення їх до вирішення питань охорони праці, регулювання взаємовідносин з охорони праці між підприємствами у випадку залучення до виконання робіт працівників інших підприємств. Дія цих Вимог поширюється на всіх суб’єктів господарювання незалежно від форм власності і видів діяльності.
У зв’язку з вищезазначеним дана вимога не носить дискримінаційний характер та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога до Учасників, а також вимога, яка порушує чинне законодавство України
Номер:
e9ff0e3f9f5c4907ba292140ada5dd1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-14-014648-a.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога до Учасників, а також вимога, яка порушує чинне законодавство України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в додатку №2 до тендерній документації до Учасників процедури наявна наступна вимога:
На підтвердження пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі надати кошторисну документацію розроблену в програмному комплексі для розрахунку кошторисів на проектно-вишукувальні роботи.
Дана вимога є дискримінаційною, а також такою, яка не відповідає чинному законодавству України, Замовник намисно та цинічно порушує норми Закону, оскільки закупівля оголошена 8.11.2022 року, тобто в час дії Кошторисних норм України КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», то Замовником "обов'язково" повинно бути враховано, згідно п.5.1. КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва», встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Оскільки предметом закупівлі є Послуги з впровадження (створення) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та оповіщення населення, відповідно Замовник не може надати затверджену проектну документацію, в зв’язку з тим, що згідно предмета закупівлі її необхідно буде Учаснику процедури закупівлі розробити і затвердити, відповідно до чинного законодавства України.
Відповідно ви, як Замовник зобов’язаний долучити (надати) відомість обсягів робіт, відомість ресурсів для розрахунку ціни пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірної ціни), відповідно до Наказу Мінрегіону № 281 від 01.11.2021, п.5.1 КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва».
Не наданням в тендерній документації Замовником процедури відомості обсягів робіт, відомості ресурсів для розрахунку ціни пропозиції Учасника, порушує Закон України «Про публічні закупівлі», а саме вимоги статті 22 ч.3 інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч.4 статті 5 цього Закону;
На підставі вищезазначеного, наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення наступних документів, а саме: відомості обсягів робіт та відомості ресурсів для розрахунку ціни пропозиції Учасника. При відсутності яких жоден Учасник процедури закупівлі не зможе надати (розрахувати) договірну ціну, а також локальні кошторис, зведений кошторисний розрахунок (зведений кошторис), що визначається з урахуванням проходження експертизи проектної документації на будівництво, дефектний акт.
В випадку ігнорування нашої вимоги, яка основана на нормах чинного законодавства України ми змушені будемо звернутися з офіційною скаргою до Антимонопольного комітету України, для відстоювання своїх законних прав та інтересів, щодо участі в процедурі закупівлі.
Сподіваємось на здоровий глузд. Нічого особистого окрім бізнесу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.11.2022 23:12
Вирішення:
Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здій-снюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публіч-ні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх ста-діях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупе-реджене визначення переможця процедури; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою одержання всієї всієї необхідної додаткової інформації умовами Тендерної документації передбачається можливість Учасниками обстежити об’єкти, на яких мають бути надані послуги відповідно до переліку. Таким чином, Учасникам нічого не заважає направити на об’єкт інженера або іншого спеціаліста для ознайомленням з об’ємом робіт для подальшого розрахунку ціни пропозиції.
Також зазначаємо, що умовами Тендерної документації передбачається учасником-переможцем надання проектної документації з провадження (створення) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та оповіщення населення.
Розробка проектної документації виступає початковим етапом з монтажу пожежної сигналізації. Призначенням проектної документації є розрахунок обсягу робіт, визначення специфікації та кількості одиниць необхідного устаткування, обсягу необхідних матеріалів. Проектна документація необхідна і для визначення обсягу коштів, необхідних на монтаж.
Отже, Замовник не має можливості надати відомість обсягів робіт та відомість ресурсів, так як для цього потрібно спочатку розробити проектну документацію.
Статус вимоги:
Відхилено