• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

GE Лампа м/гал SPL2000/L/H/654/Spec, запалювальний пристрій Type Z2000S/400 140497 VS

Завершена

82 071.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 1 231.00 UAH
Період оскарження: 14.11.2022 17:05 - 18.11.2022 12:00
Вимога
Відхилено

Безпідставна дискваліфікація учасника

Номер: cdd9d07e46804454976a2be633470ee2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-14-014407-a.c2
Назва: Безпідставна дискваліфікація учасника
Вимога:
Безпідставна дискваліфікація учасника
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі – Коледж, заклад) розглянув вимогу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛАГРОС» (далі – ТОВ «ЕЛАГРОС», товариство) від 30.11.2022 №UA-2022-11-14-014407-a.c2 та повідомляє наступне. Процедуру закупівлі GE Лампа м/гал SPL2000/L/H/654/Spec, запалювальний пристрій Type Z2000S/400 140497 VS (UA-2022-11-14-014407-a) (далі – закупівля ламп та запалювальних пристроїв) оголошено в період дії Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі – Закон України «Про публічні закупівлі») з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості). Очікувана вартість закупівлі ламп та запалювальних пристроїв склала 82 071,00 грн, тому вказана закупівля не підпадає під дію Особливостей, адже згідно з п.11 Особливостей у разі, якщо вартість товарів є меншою ніж 100 тисяч гривень, використання електронної системи закупівель є правом замовника, а не його обов’язком. В умовах воєнного стану закупівлі товарів на суми до 100 тисяч гривень здійснюються Коледжем на підставі доручення Дніпропетровської обласної військової адміністрації від 31.08.2022 №08-28/0/35-22 (далі – Доручення). Згідно з пп.2 п.1 Доручення, закупівлі товарів, що не перевищують порогової суми (раніше 50 тис. грн, на сьогоднішній час 100 тис. грн) проводяться через електронну систему закупівель шляхом здійснення, зокрема спрощених закупівель. Порядок проведення спрощених закупівель визначено ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Пунктом 14.4 оголошення про проведення закупівлі визначено, що у складі пропозиції учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника основних найменувань необхідної для виконання договору про закупівлю матеріально-технічної бази, в тому числі транспортні засоби. Враховуючи викладене, у довідці про наявність у учасника основних найменувань необхідної для виконання договору про закупівлю матеріально-технічної бази повинна міститися інформація щодо транспортних засобів, що можуть бути задіяні учасником для поставки на адресу замовника товару, що є предметом цієї закупівлі. У складі пропозиції ТОВ «ЕЛАГРОС» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 22.11.2022 №22/3. Вищевказана довідка не містить відомостей стосовно транспортних засобів, що можуть бути залучені товариством до постачання товару. При цьому у складі пропозиції вказаним товариством надано довідку про наявність транспортних засобів від 22.11.2022 №22/4. Відповідно до інформації викладеної у довідці ТОВ «ЕЛАГРОС» не має у своїй власності транспортних засобів а користується послугами доставки транспортної компанії НОВА ПОШТА. Проте, ТОВ «ЕЛАГРОС» не внесено до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 22.11.2022 №22/3 будь-якої інформації щодо транспортної складової за рахунок якої учасник планує постачати товар замовнику, навіть за умови використання послуг транспортної компанії НОВА ПОШТА. Вищевказане призвело до відсутності в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 22.11.2022 №22/3 інформації щодо найменування, кількості, терміну експлуатації, відомостей про технічний стан та правових підстав наявності у ТОВ «ЕЛАГРОС» транспортних засобів, які можуть залучатися на підставі договору з транспортною компанією НОВА ПОШТА, що прямо вимагалося п.14.4 оголошення про проведення закупівлі. Враховуючи викладене, пропозиція ТОВ «ЕЛАГРОС» не відповідала умовам п.14.4 оголошення про проведення закупівлі, а тому була відхилена замовником. Ваш аргумент, щодо того, що доставка товару транспортними компаніями не унеможливлює присутність представника Постачальника при передачі товару Замовнику за допомогою перевізника не стосується причини відхилення Вашої пропозиції. Як зазначено в протоколі від 29.11.2022 №1 пропозицію ТОВ «ЕЛАГРОС» відхилено з тієї причини, що учасником не підтверджено наявність у товариства основних найменувань необхідної для виконання договору про закупівлю матеріально-технічної бази, а саме транспортні засоби. З огляду на викладене, у замовника відсутні правові підстави для перегляду рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ЕЛАГРОС».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Неправомірне відхилення!!!

Номер: 6e5a02e6d08249cc925d92b02960fb3c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-14-014407-a.c1
Назва: Неправомірне відхилення!!!
Вимога:
Міститься у завантаженому документі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі – Коледж, заклад) розглянув вимогу фізичної особи-підприємця Чадова Віктора Олександровича від 29.11.2022 №UA-2022-11-14-014407-a.c1 та повідомляє наступне. Процедуру закупівлі GE Лампа м/гал SPL2000/L/H/654/Spec, запалювальний пристрій Type Z2000S/400 140497 VS (UA-2022-11-14-014407-a) (далі – закупівля ламп та запалювальних пристроїв) оголошено в період дії Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі – Закон України «Про публічні закупівлі») з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості). Очікувана вартість закупівлі ламп та запалювальних пристроїв склала 82 071,00 грн, тому вказана закупівля не підпадає під дію Особливостей, адже згідно з п.11 Особливостей у разі, якщо вартість товарів є меншою ніж 100 тисяч гривень, використання електронної системи закупівель є правом замовника, а не його обов’язком. В умовах воєнного стану закупівлі товарів на суми до 100 тисяч гривень здійснюються Коледжем на підставі доручення Дніпропетровської обласної військової адміністрації від 31.08.2022 №08-28/0/35-22 (далі – Доручення). Згідно з пп.2 п.1 Доручення, закупівлі товарів, що не перевищують порогової суми (раніше 50 тис. грн, на сьогоднішній час 100 тис. грн) проводяться через електронну систему закупівель шляхом здійснення, зокрема спрощених закупівель. Порядок проведення спрощених закупівель визначено ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Згідно з п.14.3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у разі, якщо учасником закупівлі є фізична особа-підприємець, то в такому випадку у складі пропозиції необхідно надати копію паспорту громадянина України або копію паспорту у формі ID-картки. Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року №2503-XII затверджено Положення про паспорт громадянина України (далі – Положення). Пунктом 3 Положення визначено, що бланки паспортів виготовляються у вигляді паспортної книжечки або паспортної картки за єдиними зразками, що затверджуються Кабінетом Міністрів України. Пунктом 5 Положення визначено, що паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Таким чином, визначення терміну «паспорт громадянина України» наведено у пункті 5 Положення. Враховуючи викладене, якщо замовник вимагає надати у складі пропозиції копію паспорту громадянина України, то в такому випадку учасник (фізична особа-підприємець), який має паспорт у формі паспортної книжечки, повинен надати сканкопію 16 сторінок паспортної книжечки з обкладинкою. Звертаємо увагу на те, що Коледжем в п.14.3 оголошення про проведення закупівлі не зазначено, що учасник повинен надати окремі сторінки або витяг з паспорту громадянина України, що зобов’язує учасника надавати копію паспорту громадянина України відповідно до того визначення, що наведено у пункті 5 Положення. Проте, фізичною особи-підприємцем Чадов Віктор Олександрович у порушення вимог п.14.3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі замість копії паспорту громадянина України надано його окремі сторінки. Враховуючи викладене, Коледжем відхилено Вашу пропозицію з причини її невідповідності умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Повідомляємо, що згідно з положеннями п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилення пропозиції учасника закупівлі, що не відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі є обов’язком замовника. Економічно найвигідніша пропозиція може акцептуватися замовником лише за умови її відповідності умовам оголошення про проведення закупівлі. Ваші твердження щодо того, що з метою економії бюджетних коштів Коледж зобов’язаний автоматично визначити переможцем того учасника, що надав найвигіднішу пропозицію не відповідає чинному законодавству у сфері закупівель. Ваша пропозиція виявилася економічно вигіднішою у порівнянні з вартістю пропозиції переможця цієї закупівлі, але той факт, що вона не відповідала вимогам оголошення про проведення закупівлі, не дозволила Коледжу прийняти її. З огляду на викладене, у замовника відсутні правові підстави для перегляду рішення про відхилення пропозиції фізичної особи-підприємця Чадов Віктор Олександрович.
Статус вимоги: Відхилено