• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

Завершена

416 056.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 080.28 UAH
Період оскарження: 14.11.2022 13:17 - 26.11.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Приведення ТД у відповідність до вимоги учасника

Номер: 1f12213bb49549edbbbc4cc62d3413a0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-14-007292-a.b2
Назва: Приведення ТД у відповідність до вимоги учасника
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до вимог документації «Учасник повинен надати сертифікат екологічного аудитора, що підтверджує виконання заходів з захисту довкілля.» Повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону України «Про екологічний аудит», обов’язковий екологічний аудит здійснюється на замовлення заінтересованих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування щодо об’єктів або видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, відповідно до переліку, що затверджується Кабінетом Міністрів України, у таких випадках: банкрутство; приватизація, передача в концесію об’єктів підвищеної екологічної небезпеки, крім визначених законом випадків; передача або придбання в державну чи комунальну власність; передача у довгострокову оренду об’єктів державної або комунальної власності; створення на основі об’єктів державної та комунальної власності спільних підприємств; екологічне страхування об’єктів; завершення дії угоди про розподіл продукції відповідно до закону; в інших випадках, передбачених законом. Слід зазначити, що Перелік видів діяльності та об’єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 28.08.2013 року № 808, втратив чинність на підставі Постанови КМУ від 23.01.2019 року № 128. Пунктом 2, 3 ст. 1 Закону України «Про об’єкти підвищеної небезпеки» визначено, що дія Закону розповсюджується на суб’єктів господарської діяльності - юридичних або фізичних осіб, у власності або у користуванні якої є хоча б один об’єкт підвищеної небезпеки. Об’єкт підвищеної небезпеки - об’єкт, на якому використовуються, виготовляються, переробляються, зберігаються або транспортуються одна або кілька небезпечних речовин чи категорій речовин у кількості, що дорівнює або перевищує нормативно встановлені порогові маси, а також інші об’єкти як такі, що відповідно до закону є реальною загрозою виникнення надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру. Порядок функціонування ринку електроенергетики визначений, зокрема, Законом України «Про ринок електричної енергії», Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312. Відповідно до п. 1.1.2 Правил роздрібного ринку електричної енергії, учасники роздрібного ринку електричної енергії (учасники роздрібного ринку) - електропостачальники, оператор системи передачі, оператори систем розподілу, оператори малих систем розподілу, споживачі, основні споживачі, субспоживачі, виробники електричної енергії, які підпадають під визначення розподіленої генерації, та інші учасники ринку, які надають послуги, пов’язані з постачанням електричної енергії споживачу, з метою використання ним електричної енергії на власні потреби. Постачальники діють на підставі ліцензії з постачання електричної енергії. Пунктом 30 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» визначено, електропостачальник - суб’єкт господарювання, який здійснює продаж електричної енергії за договором постачання електричної енергії споживачу, тобто до його функцій не входить виробництво, розподіл, передача електричної енергії та інші екологічно вразливі фактори, які покладені на інших учасників ринку електроенергії. Зокрема, п. 56 ч.1 ст. 1; п. 3 ч. 2 ст. 28; п. 5 ч. 1 ст. 33; п. 6 ч. 1 ст. 46 Закону функції забезпечення охорони навколишнього природного середовища та забезпечення енергоефективності покладені на операторів системи розподілу, виробників, операторів системи передачі. Таким чином, Постачальник електричної енергії є суб’єктом господарювання у якого відсутні у власності або у користуванні об’єкти підвищеної небезпеки, відсутні будь-які ризики впливу на навколишнє природнє середовище, пов’язані, з постачанням електроенергії в рамках повноважень, покладених на електропостачальника Законом України «Про ринок електричної енергії», Правилами роздрібного ринку електроенергії та іншим чинними нормативно-правовими актами. На підставі вищезазначеного, вимагаємо виключити з документації вищезазначену вимогу. Строки отримання сертифікату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України становить близько 80 днів, враховуючі всі етапи проведення аудиту, що в рази перевищує строки подання пропозиції для участі у закупівлі та унеможливлює виконання учасником вимоги замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на подану вимогу
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 5f288d73aa1c4993bd2cf41ee3fd9be3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-14-007292-a.b1
Назва: вимога
Вимога:
вимога на незаконні положення тендерної документації Замовника
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на подану вимогу
Статус вимоги: Задоволено