• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту (заміна вікон та дверей) в будівлі Великодолинського закладу загальної середньої освіти №2 Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області за адресою: вул. Станційна, 66 смт Великодолинське Одеського району Одеської області

Торги не відбулися

999 847.16 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 999.24 UAH
Період оскарження: 14.11.2022 12:03 - 19.11.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 4faef137272d4863a5fe000be1305974
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-14-005638-a.a7
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на дії Замовника
Дата розгляду скарги: 07.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.12.2022 15:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.12.2022 11:44
Дата виконання рішення Замовником: 09.01.2023 15:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано, пропозицію Учасника було відхилено.
Автор: ТОВ "БК ФРЕГАТ", вячеслав копач +380660936960 vkopach2011@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця

Номер: ab78e037360e4a74a3050d02f54da4cf
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-14-005638-a.b6
Назва: Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
1.ФОП ДУБРОВІН А.Д. надав кошторисну документацію, зокрема локальний кошторис, де в п.16 Демонтаж віконних зливів застосував коеф.=0,8 для демонтажу з посиланням на вказ.заст. п 2.б. Згідно п.2.8 Вказівкам щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи ДСТУ-Н Б Д.2.2-48:2012 на заміну ДБН Д.1.1-2-99 2.8 Витрати ресурсів на роботи з демонтажу окремих конструкцій будівель і споруд, внутрішнього санітарно-технічного та електротехнічного обладнання, а також зовнішніх мереж за відсутності необхідних норм на демонтаж (розбирання) можуть визначатися за нормами відповідних Збірників РЕКН на будівельні роботи без урахування норм витрат матеріалів, конструкцій, арматури, трубопроводів, санітарно-технічного та електротехнічного обладнання, врахованих нормами, із застосуванням до норм витрат труда робітників-будівельників, машиністів(3), часу експлуатації будівельних машин і механізмів, механізованого виробничого знаряддя, що застосовуються при демонтажі, таких коефіцієнтів: а) при демонтажі збірних залізобетонних і бетонних конструкцій - 0,8; б) те саме, збірних дерев'яних конструкцій - 0,8; в) те саме, внутрішнього санітарно-технічного і електро- технічного обладнання (водопроводу, каналізації, во- достоків, опалення, вентиляції, електропостачання) - 0,4; г) те саме, зовнішніх мереж водопроводу, каналізації, теплопостачання, газопостачання, електропостачання - 0,6; д) те саме, металевих конструкцій - 0,7. Так, як відливи- це вироби металеві, а не дерев'яні, то ФОП ДУБРОВІН А.Д. повинен був застосувати п.2.8 з коеф=0,7 за відсутності необхідних норм на демонтаж (розбирання) Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 2.Згідно розрахунку загальновиробничих витрат до договірної ціни (файл розрахунок 1-2), ФОП ДУБРОВІН А.Д. для розрахунку договірної ціни застосував усереднені коефіціенти: -К1 Усереднений коефіціент переходу від нормативно-розрахункової трудомісткості робіт у прямих витратах, до труда робітників, заробітна плата яких враховується в загальновиробничих витратах,К1=0,4123(стовбчик 5) -К2 Усереднений показник для визначення коштів на покриття статей загальновиробничих витрат, грн/люд.год , К1=0,7841 (стовбчик 11). Що суперечить вимогам тендерної документації, «Загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку загальновиробничих витрат, наведених в додатку 10 Настанови.» 3. Відповідно до пункту 1, розділу 4 додатку 1 до тендерної документації вимагається: Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг у, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі. ФОП ДУБРОВІН А.Д. не надав жодної інформації про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі. 4. Згідно довідці про працівників та договору підряду «файл 15 Довідка про працівників», ФОП ДУБРОВІН А.Д. планує залучити субпідрядником ФОП Реміняка В.О. Але всупереч вимогам тендерної документації, ФОП ДУБРОВІН А.Д. не надав довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання. Також , згідно п .6.1 договору підряду №1/07-22 від 01 липня 2022 року: «6.1 Цей Договір набирає чинності з моменту' його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань» .ФОП ДУБРОВІН А.Д. надав договір підряду не скріплений печатками Сторін, що свідчить, що договір є не чинним. Відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ФОП ДУБРОВІН А.Д. (протокол № 4 від 25 листопада 2022 року).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на Вимогу Шановний Учаснику ТОВ «БК ФРЕГАТ»! Детально розглянувши Вашу Вимогу повідомляємо Вас про наступне. 14.11.2022 року Відділом освіти, культури, спорту та молодіжної політики Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг з поточного ремонту (заміна вікон та дверей) в будівлі Великодолинського закладу загальної середньої освіти №2 Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області за кодом ДК 021:2015: 45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій.. За результатами аукціону від 23.11.2022 року свої тендерні пропозиції подало 6 учасників: - ФОП Дубровін А.Д. з ціною пропозиції 762 000, 00 грн з ПДВ; - ТОВ «ЮГРЕГІОНБУД» з ціною пропозиції 850 000, 00 грн. з ПДВ; - ФОП Крайниковець В.Ю. з ціною пропозиції 895 004,00 грн. з ПДВ; - ТОВ ГЛОРІЯ-В» з ціною пропозиції 897 000, 00 грн. з ПДВ; - ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНИЙ СКЛАД» з ціною пропозиції 908 963,34 грн. з ПДВ; - ТОВ «БК ФРЕГАТ» з ціною пропозиції 948 765,32 грн. з ПДВ. Протоколом від 25.11.2022 року уповноваженою особою Замовника було розглянуто пропозицію учасника ФОП Дубровін А.Д. за результатами якої було встановлено, що пропозиція учасника ФОП Дубровін А.Д. повністю відповідає вимогам, заначеним у тендерній документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Учасник ТОВ «БК ФРЕГАТ» не згоден з рішенням замовника та надіслав Замовнику ряд вимог щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ФОП ДУБРОВІН А.Д. Замовник не погоджується з вимогами про скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Дубровіна А.Д. зважаючи на наступне. 1. Щодо кваліфікаційного сертифіката інженера – проектувальника Скидан Т.В. повідомляємо наступне. Згідно з положеннями частини четвертої статті 17 Закону України від 20 травня 1999 року № 687-XIV "Про архітектурну діяльність" (далі – Закон 1) відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Відповідно до частини одинадцятої статті 17 Закону 1 громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний Частиною дванадцятою статті 17 Закону 1 встановлено, що строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. На підставі частини чотирнадцятої статті 17 Закону 1 відомості про особу, яка отримала кваліфікаційний сертифікат, вносяться до реєстру атестованих осіб. Разом з тим, положеннями пункту 17 Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року № 554 (далі – Порядок), встановлено, що строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які працюють за фахом, не обмежується. У разі перерви у роботі за фахом строком понад три роки виконавець повинен пройти професійну атестацію в установленому порядку. При цьому роботою за фахом вважається також викладацька та наукова діяльність, робота в державних органах або органах місцевого самоврядування за умови виконання функцій за напрямом професійної спеціалізації. Відповідно до пункту 21 Порядку у разі прийняття Комісією рішення про позбавлення кваліфікаційного сертифіката протягом п’яти робочих днів виконавцю надсилається повідомлення із зазначенням підстав прийняття такого рішення та вимогою повернути кваліфікаційний сертифікат, а до реєстру атестованих осіб вносяться відповідні відомості. Кваліфікаційний сертифікат втрачає чинність з дати внесення до реєстру атестованих осіб відомостей про позбавлення виконавця такого сертифіката. Згідно з пунктом 6.2. розділу VI Положення до Реєстру у терміни, визначені Порядком, вносяться такі відомості: реєстраційний номер; прізвище, ім’я, по батькові, паспортні дані, місце проживання, телефон виконавця; номер кваліфікаційного сертифіката; відомості щодо: проходження курсів підвищення кваліфікації; результатів складання іспитів; номер і дата рішення про: видачу кваліфікаційного сертифіката; видачу 5 дубліката кваліфікаційного сертифіката; позбавлення виконавця кваліфікаційного сертифіката; обмін кваліфікаційного сертифіката. Враховуючи вказане, відомості про дійсність кваліфікаційного сертифіката відображаються в Реєстрі атестованих осіб, інформація до якого вноситься Атестаційною архітектурно-будівельною комісією, розміщеному за посиланням http://asdev.com.ua/itn/list.php. Наявність виділеною червоним кольором примітки про порушення статті 17 Закону є підтвердженням припинення дії кваліфікаційного сертифіката. Крім того, відомості про дійсність кваліфікаційного сертифіката, а також щодо підвищення кваліфікації за фахом (дата останнього проходження) відображаються в Реєстрі атестованих осіб розміщеному на Порталі державної електронної системи у сфері будівництва в рубриці "Реєстр будівельної діяльності" → "Атестовані особи" за посиланням https://e-construction.gov.ua/reestri . Крім того, тендерна документація Замовника не містить окремих вимог щодо необхідності підтвердження чинності кваліфікаційних сертифікатів саме свідоцтвом про підвищення кваліфікації тощо. Таким чином, чинність кваліфікаційного сертифіката інженера – проектувальника Скидан Т.В. підтверджується шляхом перевірки такої інформації на офіційних веб-порталах, що вказані вище. 2. Щодо договірної ціни – динамічної повідомляємо наступне. Так, згідно Додатку «Проект договору» тендерної документації договірна ціна – тверда. Однак тендерна документація не містила вимоги щодо зазначення виду договірної ціни учасника, у тому числі, що вона має бути саме твердою або динамічною чи іншою. Натомість у документації зазначалася вимога щодо математичного, калькулятивного розрахунку (формування) такої ціни відповідно до визначеного обсягу робіт та подання кошторису. Окрім того, відповідно до п. 3.15 Розділу З ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, договірна ціна – це кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Відповідно до п. 6.3.2.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, вид договірної ціни встановлюється за узгодженням сторін (замовник та підрядник) з урахуванням положень законодавства. Таким чином, договірна ціна (її розмір) остаточно визначається на стадії підписання договору за результатами електронного аукціону, а її вид (тверда або динамічна) вказується саме при підписанні договору про закупівлю та додатків до нього, та не становить в даному випадку зміст і вимоги технічної документації закупівлі. 3. Щодо розрахунку адміністративних та загальновиробничих витрат в проектно – кошторисній документації учасника ФОП Дубровін А.Д. повідомляємо наступне. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації, учасник розраховує адміністративні витрати виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 Настанови. У відповідності до тендерної пропозиції учасника – розмір адміністративних витрат складає 1 777,81 грн., що не завищує пропозицію учасника та можуть бути відкориговані на стадії укладання договору, шляхом перерахування перед підписанням договору про закупівлю. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку загальновиробничих витрат, наведених в додатку 10 Настанови. Загальновиробничі та адміністративні витрати були розраховані учасником у відповідності до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» діюча з 08.11.2021 року за погодженням та підписом кваліфікованого інженера – проектувальника Скидан Т.В. 4. Щодо інформації про субпідрядника ФОП Реміняка В.О. Учасником у складі пропозиції було завантажено у складі пропозиції файл «15 Довідка про працівників.pdf», згідно якої учасником надано всі документи які були передбачені тендерною документацією і підстав для відхилення пропозиції учасника ФОП Дубровіна А.Д. у замовника немає. Крім того, у відповідності до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними – особами підприємцями» від 23.03.2017 року, з 19.07.2017 року використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Крім того у відповідності до ч.3ст. 58 Господарського кодексу України – наявність або відсутність печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця

Номер: c965db9963ad48d2896e6f0607afdf01
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-14-005638-a.a5
Назва: Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
2. Відповідно до пункту 1, розділу 3 тендерної документації вимагається: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: − інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» даного Розділу); Також, відповідно до пункту 7, розділу 3 тендерної документації вимагається: Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Згідно довідці про працівників та договору підряду, ФОП ДУБРОВІН А.Д. планує залучити субпідрядником ФОП Реміняка В.О. Але всупереч вимогам тендерної документації, ФОП ДУБРОВІН А.Д. не надав довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на Вимогу Шановний Учаснику ТОВ «БК ФРЕГАТ»! Детально розглянувши Вашу Вимогу повідомляємо Вас про наступне. 14.11.2022 року Відділом освіти, культури, спорту та молодіжної політики Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг з поточного ремонту (заміна вікон та дверей) в будівлі Великодолинського закладу загальної середньої освіти №2 Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області за кодом ДК 021:2015: 45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій.. За результатами аукціону від 23.11.2022 року свої тендерні пропозиції подало 6 учасників: - ФОП Дубровін А.Д. з ціною пропозиції 762 000, 00 грн з ПДВ; - ТОВ «ЮГРЕГІОНБУД» з ціною пропозиції 850 000, 00 грн. з ПДВ; - ФОП Крайниковець В.Ю. з ціною пропозиції 895 004,00 грн. з ПДВ; - ТОВ ГЛОРІЯ-В» з ціною пропозиції 897 000, 00 грн. з ПДВ; - ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНИЙ СКЛАД» з ціною пропозиції 908 963,34 грн. з ПДВ; - ТОВ «БК ФРЕГАТ» з ціною пропозиції 948 765,32 грн. з ПДВ. Протоколом від 25.11.2022 року уповноваженою особою Замовника було розглянуто пропозицію учасника ФОП Дубровін А.Д. за результатами якої було встановлено, що пропозиція учасника ФОП Дубровін А.Д. повністю відповідає вимогам, заначеним у тендерній документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Учасник ТОВ «БК ФРЕГАТ» не згоден з рішенням замовника та надіслав Замовнику ряд вимог щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ФОП ДУБРОВІН А.Д. Замовник не погоджується з вимогами про скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Дубровіна А.Д. зважаючи на наступне. 1. Щодо кваліфікаційного сертифіката інженера – проектувальника Скидан Т.В. повідомляємо наступне. Згідно з положеннями частини четвертої статті 17 Закону України від 20 травня 1999 року № 687-XIV "Про архітектурну діяльність" (далі – Закон 1) відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Відповідно до частини одинадцятої статті 17 Закону 1 громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний Частиною дванадцятою статті 17 Закону 1 встановлено, що строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. На підставі частини чотирнадцятої статті 17 Закону 1 відомості про особу, яка отримала кваліфікаційний сертифікат, вносяться до реєстру атестованих осіб. Разом з тим, положеннями пункту 17 Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року № 554 (далі – Порядок), встановлено, що строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які працюють за фахом, не обмежується. У разі перерви у роботі за фахом строком понад три роки виконавець повинен пройти професійну атестацію в установленому порядку. При цьому роботою за фахом вважається також викладацька та наукова діяльність, робота в державних органах або органах місцевого самоврядування за умови виконання функцій за напрямом професійної спеціалізації. Відповідно до пункту 21 Порядку у разі прийняття Комісією рішення про позбавлення кваліфікаційного сертифіката протягом п’яти робочих днів виконавцю надсилається повідомлення із зазначенням підстав прийняття такого рішення та вимогою повернути кваліфікаційний сертифікат, а до реєстру атестованих осіб вносяться відповідні відомості. Кваліфікаційний сертифікат втрачає чинність з дати внесення до реєстру атестованих осіб відомостей про позбавлення виконавця такого сертифіката. Згідно з пунктом 6.2. розділу VI Положення до Реєстру у терміни, визначені Порядком, вносяться такі відомості: реєстраційний номер; прізвище, ім’я, по батькові, паспортні дані, місце проживання, телефон виконавця; номер кваліфікаційного сертифіката; відомості щодо: проходження курсів підвищення кваліфікації; результатів складання іспитів; номер і дата рішення про: видачу кваліфікаційного сертифіката; видачу 5 дубліката кваліфікаційного сертифіката; позбавлення виконавця кваліфікаційного сертифіката; обмін кваліфікаційного сертифіката. Враховуючи вказане, відомості про дійсність кваліфікаційного сертифіката відображаються в Реєстрі атестованих осіб, інформація до якого вноситься Атестаційною архітектурно-будівельною комісією, розміщеному за посиланням http://asdev.com.ua/itn/list.php. Наявність виділеною червоним кольором примітки про порушення статті 17 Закону є підтвердженням припинення дії кваліфікаційного сертифіката. Крім того, відомості про дійсність кваліфікаційного сертифіката, а також щодо підвищення кваліфікації за фахом (дата останнього проходження) відображаються в Реєстрі атестованих осіб розміщеному на Порталі державної електронної системи у сфері будівництва в рубриці "Реєстр будівельної діяльності" → "Атестовані особи" за посиланням https://e-construction.gov.ua/reestri . Крім того, тендерна документація Замовника не містить окремих вимог щодо необхідності підтвердження чинності кваліфікаційних сертифікатів саме свідоцтвом про підвищення кваліфікації тощо. Таким чином, чинність кваліфікаційного сертифіката інженера – проектувальника Скидан Т.В. підтверджується шляхом перевірки такої інформації на офіційних веб-порталах, що вказані вище. 2. Щодо договірної ціни – динамічної повідомляємо наступне. Так, згідно Додатку «Проект договору» тендерної документації договірна ціна – тверда. Однак тендерна документація не містила вимоги щодо зазначення виду договірної ціни учасника, у тому числі, що вона має бути саме твердою або динамічною чи іншою. Натомість у документації зазначалася вимога щодо математичного, калькулятивного розрахунку (формування) такої ціни відповідно до визначеного обсягу робіт та подання кошторису. Окрім того, відповідно до п. 3.15 Розділу З ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, договірна ціна – це кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Відповідно до п. 6.3.2.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, вид договірної ціни встановлюється за узгодженням сторін (замовник та підрядник) з урахуванням положень законодавства. Таким чином, договірна ціна (її розмір) остаточно визначається на стадії підписання договору за результатами електронного аукціону, а її вид (тверда або динамічна) вказується саме при підписанні договору про закупівлю та додатків до нього, та не становить в даному випадку зміст і вимоги технічної документації закупівлі. 3. Щодо розрахунку адміністративних та загальновиробничих витрат в проектно – кошторисній документації учасника ФОП Дубровін А.Д. повідомляємо наступне. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації, учасник розраховує адміністративні витрати виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 Настанови. У відповідності до тендерної пропозиції учасника – розмір адміністративних витрат складає 1 777,81 грн., що не завищує пропозицію учасника та можуть бути відкориговані на стадії укладання договору, шляхом перерахування перед підписанням договору про закупівлю. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку загальновиробничих витрат, наведених в додатку 10 Настанови. Загальновиробничі та адміністративні витрати були розраховані учасником у відповідності до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» діюча з 08.11.2021 року за погодженням та підписом кваліфікованого інженера – проектувальника Скидан Т.В. 4. Щодо інформації про субпідрядника ФОП Реміняка В.О. Учасником у складі пропозиції було завантажено у складі пропозиції файл «15 Довідка про працівників.pdf», згідно якої учасником надано всі документи які були передбачені тендерною документацією і підстав для відхилення пропозиції учасника ФОП Дубровіна А.Д. у замовника немає. Крім того, у відповідності до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними – особами підприємцями» від 23.03.2017 року, з 19.07.2017 року використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Крім того у відповідності до ч.3ст. 58 Господарського кодексу України – наявність або відсутність печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця

Номер: f6739a07550a48cbad8fbd3d76d6af65
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-14-005638-a.b4
Назва: Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
Згідно Проекту договора п2.3. Договірна ціна - тверда.ФОП ДУБРОВІН А.Д. надав договірну ціну динамічну
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на Вимогу Шановний Учаснику ТОВ «БК ФРЕГАТ»! Детально розглянувши Вашу Вимогу повідомляємо Вас про наступне. 14.11.2022 року Відділом освіти, культури, спорту та молодіжної політики Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг з поточного ремонту (заміна вікон та дверей) в будівлі Великодолинського закладу загальної середньої освіти №2 Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області за кодом ДК 021:2015: 45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій.. За результатами аукціону від 23.11.2022 року свої тендерні пропозиції подало 6 учасників: - ФОП Дубровін А.Д. з ціною пропозиції 762 000, 00 грн з ПДВ; - ТОВ «ЮГРЕГІОНБУД» з ціною пропозиції 850 000, 00 грн. з ПДВ; - ФОП Крайниковець В.Ю. з ціною пропозиції 895 004,00 грн. з ПДВ; - ТОВ ГЛОРІЯ-В» з ціною пропозиції 897 000, 00 грн. з ПДВ; - ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНИЙ СКЛАД» з ціною пропозиції 908 963,34 грн. з ПДВ; - ТОВ «БК ФРЕГАТ» з ціною пропозиції 948 765,32 грн. з ПДВ. Протоколом від 25.11.2022 року уповноваженою особою Замовника було розглянуто пропозицію учасника ФОП Дубровін А.Д. за результатами якої було встановлено, що пропозиція учасника ФОП Дубровін А.Д. повністю відповідає вимогам, заначеним у тендерній документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Учасник ТОВ «БК ФРЕГАТ» не згоден з рішенням замовника та надіслав Замовнику ряд вимог щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ФОП ДУБРОВІН А.Д. Замовник не погоджується з вимогами про скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Дубровіна А.Д. зважаючи на наступне. 1. Щодо кваліфікаційного сертифіката інженера – проектувальника Скидан Т.В. повідомляємо наступне. Згідно з положеннями частини четвертої статті 17 Закону України від 20 травня 1999 року № 687-XIV "Про архітектурну діяльність" (далі – Закон 1) відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Відповідно до частини одинадцятої статті 17 Закону 1 громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний Частиною дванадцятою статті 17 Закону 1 встановлено, що строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. На підставі частини чотирнадцятої статті 17 Закону 1 відомості про особу, яка отримала кваліфікаційний сертифікат, вносяться до реєстру атестованих осіб. Разом з тим, положеннями пункту 17 Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року № 554 (далі – Порядок), встановлено, що строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які працюють за фахом, не обмежується. У разі перерви у роботі за фахом строком понад три роки виконавець повинен пройти професійну атестацію в установленому порядку. При цьому роботою за фахом вважається також викладацька та наукова діяльність, робота в державних органах або органах місцевого самоврядування за умови виконання функцій за напрямом професійної спеціалізації. Відповідно до пункту 21 Порядку у разі прийняття Комісією рішення про позбавлення кваліфікаційного сертифіката протягом п’яти робочих днів виконавцю надсилається повідомлення із зазначенням підстав прийняття такого рішення та вимогою повернути кваліфікаційний сертифікат, а до реєстру атестованих осіб вносяться відповідні відомості. Кваліфікаційний сертифікат втрачає чинність з дати внесення до реєстру атестованих осіб відомостей про позбавлення виконавця такого сертифіката. Згідно з пунктом 6.2. розділу VI Положення до Реєстру у терміни, визначені Порядком, вносяться такі відомості: реєстраційний номер; прізвище, ім’я, по батькові, паспортні дані, місце проживання, телефон виконавця; номер кваліфікаційного сертифіката; відомості щодо: проходження курсів підвищення кваліфікації; результатів складання іспитів; номер і дата рішення про: видачу кваліфікаційного сертифіката; видачу 5 дубліката кваліфікаційного сертифіката; позбавлення виконавця кваліфікаційного сертифіката; обмін кваліфікаційного сертифіката. Враховуючи вказане, відомості про дійсність кваліфікаційного сертифіката відображаються в Реєстрі атестованих осіб, інформація до якого вноситься Атестаційною архітектурно-будівельною комісією, розміщеному за посиланням http://asdev.com.ua/itn/list.php. Наявність виділеною червоним кольором примітки про порушення статті 17 Закону є підтвердженням припинення дії кваліфікаційного сертифіката. Крім того, відомості про дійсність кваліфікаційного сертифіката, а також щодо підвищення кваліфікації за фахом (дата останнього проходження) відображаються в Реєстрі атестованих осіб розміщеному на Порталі державної електронної системи у сфері будівництва в рубриці "Реєстр будівельної діяльності" → "Атестовані особи" за посиланням https://e-construction.gov.ua/reestri . Крім того, тендерна документація Замовника не містить окремих вимог щодо необхідності підтвердження чинності кваліфікаційних сертифікатів саме свідоцтвом про підвищення кваліфікації тощо. Таким чином, чинність кваліфікаційного сертифіката інженера – проектувальника Скидан Т.В. підтверджується шляхом перевірки такої інформації на офіційних веб-порталах, що вказані вище. 2. Щодо договірної ціни – динамічної повідомляємо наступне. Так, згідно Додатку «Проект договору» тендерної документації договірна ціна – тверда. Однак тендерна документація не містила вимоги щодо зазначення виду договірної ціни учасника, у тому числі, що вона має бути саме твердою або динамічною чи іншою. Натомість у документації зазначалася вимога щодо математичного, калькулятивного розрахунку (формування) такої ціни відповідно до визначеного обсягу робіт та подання кошторису. Окрім того, відповідно до п. 3.15 Розділу З ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, договірна ціна – це кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Відповідно до п. 6.3.2.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, вид договірної ціни встановлюється за узгодженням сторін (замовник та підрядник) з урахуванням положень законодавства. Таким чином, договірна ціна (її розмір) остаточно визначається на стадії підписання договору за результатами електронного аукціону, а її вид (тверда або динамічна) вказується саме при підписанні договору про закупівлю та додатків до нього, та не становить в даному випадку зміст і вимоги технічної документації закупівлі. 3. Щодо розрахунку адміністративних та загальновиробничих витрат в проектно – кошторисній документації учасника ФОП Дубровін А.Д. повідомляємо наступне. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації, учасник розраховує адміністративні витрати виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 Настанови. У відповідності до тендерної пропозиції учасника – розмір адміністративних витрат складає 1 777,81 грн., що не завищує пропозицію учасника та можуть бути відкориговані на стадії укладання договору, шляхом перерахування перед підписанням договору про закупівлю. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку загальновиробничих витрат, наведених в додатку 10 Настанови. Загальновиробничі та адміністративні витрати були розраховані учасником у відповідності до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» діюча з 08.11.2021 року за погодженням та підписом кваліфікованого інженера – проектувальника Скидан Т.В. 4. Щодо інформації про субпідрядника ФОП Реміняка В.О. Учасником у складі пропозиції було завантажено у складі пропозиції файл «15 Довідка про працівників.pdf», згідно якої учасником надано всі документи які були передбачені тендерною документацією і підстав для відхилення пропозиції учасника ФОП Дубровіна А.Д. у замовника немає. Крім того, у відповідності до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними – особами підприємцями» від 23.03.2017 року, з 19.07.2017 року використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Крім того у відповідності до ч.3ст. 58 Господарського кодексу України – наявність або відсутність печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця

Номер: e241cfb3848f4d4c8602851240290382
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-14-005638-a.b3
Назва: Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
3. Відповідно до пункту 1, розділу 3 тендерної документації вимагається: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: − інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» даного Розділу); Відповідно до пункту 7, розділу 3 тендерної документації вимагається: Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Згідно довідці про працівників ФОП ДУБРОВІН А.Д. планує залучити субпідрядником ФОП Реміняка В.О. та Голованчук М.Ю. ФОП ДУБРОВІН А.Д. не надав довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання та в якому обсязі від вартості договору про закупівлю планує залучити . Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ФОП ДУБРОВІН А.Д.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: ПОМИЛКА
Дата скасування: 25.11.2022 14:44
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця

Номер: 91a7a5db16bb47b99b5199dec4d88ed9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-14-005638-a.c2
Назва: Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
І. Тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації з наступних підстав: 1. Відповідно до пункту 1, розділу 3 тендерної документації вимагається: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником,а саме: − інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації; Згідно п2. Якісні та інші характеристики предмета закупівлі додатку 2 до тендерної документації: Інші вимоги до учасників: У складі пропозиції учасники мають надати наступні документи: 1. Кошторисну документацію, розроблену в програмному комплексі АВК-5, або іншому повністю сумісному з ним програмному комплексі, засвідчену підписом та печаткою учасника та підписом і печаткою сертифікованого інженера-проектувальника з проектно-кошторисної роботи/інженера-кошторисника. Кошторисна документація має бути складена відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» діюча з 08.11.2021 року. Учасник має надати скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації повинний бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції учасника). Кошторисна документація має бути підтверджена наступними документами: - договірна ціна; - локальний кошторис; - підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку; - протокол узгодження цін на матеріали; - дефектний акт; - розрахунок загальновиробничих витрат; - розрахунок адміністративних витрат. - зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою Розрахункова кошторисна середньомісячна зарплата робітників підрядних організацій, не повинна перевищувати рекомендовану Міністерством Регіонального Розвитку для середнього розряду складності робіт у будівництві - 3,8. Адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 Настанови. Загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку загальновиробничих витрат, наведених в додатку 10 Настанови. 1.ФОП ДУБРОВІН А.Д. надано кошторисну документацію, розроблену в програмному комплексі АВК-5, або іншому повністю сумісному з ним програмному комплексі, засвідчену підписом та печаткою учасника від 17.11.2022 року та підписом і печаткою сертифікованого інженера-проектувальника з проектно-кошторисної роботи/інженера-кошторисника та скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та Свідоцтво про підвищення кваліфікації від 22.11.2017 року. Також на вимогу про усунення невідповідностей ФОП ДУБРОВІН А.Д. надав кошторисну документацію, розроблену в програмному комплексі АВК-5, або іншому повністю сумісному з ним програмному комплексі, засвідчену підписом та печаткою учасника від 24.11.2022 року. Але кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації УЖЕ НЕ ДІЙСНИЙ на кінцеву дату подання пропозиції учасника та на 24.11.2022 року . «Відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифікату для осіб, які не мають перерви у роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше, ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Використання кваліфікаційного сертифікату, умови безстроковості якого порушені, є порушенням вимог містобудівного законодавства. Дія кваліфікаційного сертифіката, умови безстроковості якого порушені – припиняється. Фахівці, які порушили умови безстроковості кваліфікаційного сертифіката, допускаються до професійної атестації у загальному порядку.» 2. У пункті 2 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що учасник розраховує ціну тендерної пропозиції відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» діюча з 08.11.2021 року (далі Настанови), визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів регламентується пунктом V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Настанови. Підпунктом 5.17 Настанови визначено, що: «5.17. Адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).» Так, відповідно до вимог розділу 5.17 Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» діюча з 08.11.2021 року, визначення підрядником на стадії визначення ціни договору адміністративних витрат здійснюється на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період, та завантаженості будівельної організації. ФОП ДУБРОВІН А.Д. відповідно до реєстраційних документів не має будівельної організації та апарату управління та з огляду на зазначене не має підстав для нарахування у договірній ціні та в актах приймання виконаних будівельних робіт примірної форми №КБ-2 в адміністративних витрат. З урахуванням роз’яснень Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.06.2013 «Про визначення вартості будівельних робіт, що виконуються фізичною особою-підприємцем із залученням державних коштів», які розміщенні на офіційному сайті Мінрегіону України, адміністративні витрати при складанні договірної ціни фізичною особою-підприємцем не враховуються. Отже, учасник торгів ФОП ДУБРОВІН А.Д. зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, що у свою чергу призводить до завищення договірної ціни. Якщо ж ФОП ДУБРОВІН А.Д. має будівельної організації та апарату управління, то повинен був розрахувати договірну ціну, у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).Але ФОП ДУБРОВІН А.Д. розрахував договірну ціну, у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за усередниними показниками (3,89 грн/люд.-год, за видом будівництва-ремонт житла, об’єктів соціальної сфери)) (файл.розрахунок 6)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на Вимогу Шановний Учаснику ТОВ «БК ФРЕГАТ»! Детально розглянувши Вашу Вимогу повідомляємо Вас про наступне. 14.11.2022 року Відділом освіти, культури, спорту та молодіжної політики Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг з поточного ремонту (заміна вікон та дверей) в будівлі Великодолинського закладу загальної середньої освіти №2 Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області за кодом ДК 021:2015: 45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій.. За результатами аукціону від 23.11.2022 року свої тендерні пропозиції подало 6 учасників: - ФОП Дубровін А.Д. з ціною пропозиції 762 000, 00 грн з ПДВ; - ТОВ «ЮГРЕГІОНБУД» з ціною пропозиції 850 000, 00 грн. з ПДВ; - ФОП Крайниковець В.Ю. з ціною пропозиції 895 004,00 грн. з ПДВ; - ТОВ ГЛОРІЯ-В» з ціною пропозиції 897 000, 00 грн. з ПДВ; - ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНИЙ СКЛАД» з ціною пропозиції 908 963,34 грн. з ПДВ; - ТОВ «БК ФРЕГАТ» з ціною пропозиції 948 765,32 грн. з ПДВ. Протоколом від 25.11.2022 року уповноваженою особою Замовника було розглянуто пропозицію учасника ФОП Дубровін А.Д. за результатами якої було встановлено, що пропозиція учасника ФОП Дубровін А.Д. повністю відповідає вимогам, заначеним у тендерній документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Учасник ТОВ «БК ФРЕГАТ» не згоден з рішенням замовника та надіслав Замовнику ряд вимог щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ФОП ДУБРОВІН А.Д. Замовник не погоджується з вимогами про скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Дубровіна А.Д. зважаючи на наступне. 1. Щодо кваліфікаційного сертифіката інженера – проектувальника Скидан Т.В. повідомляємо наступне. Згідно з положеннями частини четвертої статті 17 Закону України від 20 травня 1999 року № 687-XIV "Про архітектурну діяльність" (далі – Закон 1) відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Відповідно до частини одинадцятої статті 17 Закону 1 громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний Частиною дванадцятою статті 17 Закону 1 встановлено, що строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. На підставі частини чотирнадцятої статті 17 Закону 1 відомості про особу, яка отримала кваліфікаційний сертифікат, вносяться до реєстру атестованих осіб. Разом з тим, положеннями пункту 17 Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року № 554 (далі – Порядок), встановлено, що строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які працюють за фахом, не обмежується. У разі перерви у роботі за фахом строком понад три роки виконавець повинен пройти професійну атестацію в установленому порядку. При цьому роботою за фахом вважається також викладацька та наукова діяльність, робота в державних органах або органах місцевого самоврядування за умови виконання функцій за напрямом професійної спеціалізації. Відповідно до пункту 21 Порядку у разі прийняття Комісією рішення про позбавлення кваліфікаційного сертифіката протягом п’яти робочих днів виконавцю надсилається повідомлення із зазначенням підстав прийняття такого рішення та вимогою повернути кваліфікаційний сертифікат, а до реєстру атестованих осіб вносяться відповідні відомості. Кваліфікаційний сертифікат втрачає чинність з дати внесення до реєстру атестованих осіб відомостей про позбавлення виконавця такого сертифіката. Згідно з пунктом 6.2. розділу VI Положення до Реєстру у терміни, визначені Порядком, вносяться такі відомості: реєстраційний номер; прізвище, ім’я, по батькові, паспортні дані, місце проживання, телефон виконавця; номер кваліфікаційного сертифіката; відомості щодо: проходження курсів підвищення кваліфікації; результатів складання іспитів; номер і дата рішення про: видачу кваліфікаційного сертифіката; видачу 5 дубліката кваліфікаційного сертифіката; позбавлення виконавця кваліфікаційного сертифіката; обмін кваліфікаційного сертифіката. Враховуючи вказане, відомості про дійсність кваліфікаційного сертифіката відображаються в Реєстрі атестованих осіб, інформація до якого вноситься Атестаційною архітектурно-будівельною комісією, розміщеному за посиланням http://asdev.com.ua/itn/list.php. Наявність виділеною червоним кольором примітки про порушення статті 17 Закону є підтвердженням припинення дії кваліфікаційного сертифіката. Крім того, відомості про дійсність кваліфікаційного сертифіката, а також щодо підвищення кваліфікації за фахом (дата останнього проходження) відображаються в Реєстрі атестованих осіб розміщеному на Порталі державної електронної системи у сфері будівництва в рубриці "Реєстр будівельної діяльності" → "Атестовані особи" за посиланням https://e-construction.gov.ua/reestri . Крім того, тендерна документація Замовника не містить окремих вимог щодо необхідності підтвердження чинності кваліфікаційних сертифікатів саме свідоцтвом про підвищення кваліфікації тощо. Таким чином, чинність кваліфікаційного сертифіката інженера – проектувальника Скидан Т.В. підтверджується шляхом перевірки такої інформації на офіційних веб-порталах, що вказані вище. 2. Щодо договірної ціни – динамічної повідомляємо наступне. Так, згідно Додатку «Проект договору» тендерної документації договірна ціна – тверда. Однак тендерна документація не містила вимоги щодо зазначення виду договірної ціни учасника, у тому числі, що вона має бути саме твердою або динамічною чи іншою. Натомість у документації зазначалася вимога щодо математичного, калькулятивного розрахунку (формування) такої ціни відповідно до визначеного обсягу робіт та подання кошторису. Окрім того, відповідно до п. 3.15 Розділу З ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, договірна ціна – це кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Відповідно до п. 6.3.2.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, вид договірної ціни встановлюється за узгодженням сторін (замовник та підрядник) з урахуванням положень законодавства. Таким чином, договірна ціна (її розмір) остаточно визначається на стадії підписання договору за результатами електронного аукціону, а її вид (тверда або динамічна) вказується саме при підписанні договору про закупівлю та додатків до нього, та не становить в даному випадку зміст і вимоги технічної документації закупівлі. 3. Щодо розрахунку адміністративних та загальновиробничих витрат в проектно – кошторисній документації учасника ФОП Дубровін А.Д. повідомляємо наступне. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації, учасник розраховує адміністративні витрати виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 Настанови. У відповідності до тендерної пропозиції учасника – розмір адміністративних витрат складає 1 777,81 грн., що не завищує пропозицію учасника та можуть бути відкориговані на стадії укладання договору, шляхом перерахування перед підписанням договору про закупівлю. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку загальновиробничих витрат, наведених в додатку 10 Настанови. Загальновиробничі та адміністративні витрати були розраховані учасником у відповідності до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» діюча з 08.11.2021 року за погодженням та підписом кваліфікованого інженера – проектувальника Скидан Т.В. 4. Щодо інформації про субпідрядника ФОП Реміняка В.О. Учасником у складі пропозиції було завантажено у складі пропозиції файл «15 Довідка про працівників.pdf», згідно якої учасником надано всі документи які були передбачені тендерною документацією і підстав для відхилення пропозиції учасника ФОП Дубровіна А.Д. у замовника немає. Крім того, у відповідності до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними – особами підприємцями» від 23.03.2017 року, з 19.07.2017 року використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Крім того у відповідності до ч.3ст. 58 Господарського кодексу України – наявність або відсутність печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 025d71b00151468281da583ad52c3090
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-14-005638-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до умов Додатку № 2 Обов’язковим є ознайомлення Учасника з об’єктом ремонту, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником. Зазначений акт підписується Учасником та Замовником та подається у складі пропозиції Учасника. В акті обов’язково зазначається: найменування об’єкту, найменування Замовника та Учасника торгів, дата та час складання та підписання цього акту. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, з огляду на наступне: - відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції. - Замовником надано дефектний акт, по якому учасники самостійно розраховують свою пропозицію - Замовник може не підписати акт огляду, адже відповідно до законодавства він не зобов’язаний це робити, що в подальшому призведе до відхилення пропозиції. Вимагаємо виключити дану вимогу з ТД, в противному випадку, ми будемо звертатися до Органу оскарження в особі АМКУ, а враховуючи практику рішень органу оскарження, ми впевнені що отримаємо позитивне для нас рішення. Приклади рішень АМКУ: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-22-003442-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-06-000306-c
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Замовником буде внесено відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено