• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сир кисломолочний, 9 % жир. (код ДК 021:2015 - 15542100-0)

Завершена

190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 3 800.00 UAH
Період оскарження: 14.11.2022 10:53 - 19.11.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо умов договору

Номер: 5444444f6e314d609d06107a7392ba59
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-14-003216-a.a5
Назва: Щодо умов договору
Вимога:
Відповідно до п. 8.13 проекту договору факт порушення підтверджується актом: 8.13. За поставку товару з порушенням вимог щодо тари, упаковки та маркування Продавець сплачує Покупцю штраф у розмірі 2% вартості Товару поставленого з порушенням таких вимог, або та проводить заміну такого товару у п’ятиденний термін. Факт поставки товару з порушенням вимог щодо тари, упаковки та маркування підтверджується відповідним актом. У випадку відмови від підпису цього акту однією із Сторін цього Договору, запис про таку відмову зазначається в акті і підписується відповідно другою із Сторін цього Договору. Оплата штрафу здійснюється відповідно п. 8.8 даного Договору. Відповідний акт складається Замовником в односторонньому порядку на власний розсуд та в розумінні Цивільного кодексу та Господарського кодексу не є належними та допустимими доказами порушень, відносно яких складаються вказані акти, зокрема якості, тари, а тому Скаржник вважає, що вказані вище частини пунктів необхідно виключити з проекту договору та доповнити договір пунктом наступного змісту факт порушень з маркування підтверджується актом та висновком компетентного органу щодо наявності порушення вимог щодо тари, упаковки та маркування товару. Як було зазначено вище, актом, що складається в односторонньому порядку Замовником, не можуть підтверджуватися вказані вище факти. При цьому, вказані пункти договору необхідно оцінювати критично у взаємозв’язку з п. 8.15 Проекту договору, відповідно до якого У разі поставки Товару неналежної якості, кількості або комплектності Покупець (Замовник) має право за своїм вибором використати оперативно-господарську санкцію у вигляді: - відмови від оплати: або поставленої та прийнятої, але неоплаченої партії Товару, або наступної партії Товару, що буде поставлена, із звільненням Покупця (Замовника) від будь-якої відповідальності за такі дії; - відмови від прийняття та оплати Товару із звільненням Покупця (Замовника) від будь-якої відповідальності за такі дії; - відмова управненої сторони зобов'язання від прийняття подальшого виконання зобов'язання, порушеного другою стороною, або повернення в односторонньому порядку виконаного кредитором за зобов'язанням (списання з рахунку боржника в безакцептному порядку коштів, сплачених за неякісну продукцію, тощо); - відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин із стороною, яка порушує зобов'язання. Таким чином, фактично Замовник на власний розсуд буде визначати відповідність товару вимогам по якості, маркуванню, тарі, що порушує принцип рівності сторін договору та принципи публічних закупівель. Крім того, Органом оскарження вже неодноразово розглядалася значна кількість скарг щодо аналогічних пунктів договорів у тієї ж редакції у процедурах закупівлі, як наприклад у рішенні №3562-р/пк-пз від 25.02.2021 р., в якому було встановлено: Під час розгляду вказаної скарги Орган оскарження дійшов наступного висновку в цій частині: Враховуючи наведене, Замовник на власний розсуд із незалежних від учасника обставин зможе визначити неякісність товару, порушення вимог маркування тощо, висування вимог щодо відсутності документів, тощо, а також Замовник на власний розсуд із незалежних від учасника обставин зможе за своїм вибором використати оперативно-господарську санкцію, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб'єктів господарювання, зокрема, Скаржника. Враховуючи наведене, просимо внести зміни до Тендерної документації та проекту договору, зокрема, до п. 8.13 та п. 8.15 проєкту договору та привести документацію у відповідність з вимогами чинного законодавства. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Замовних не обґрунтував необхідність встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції. Встановлюючи таку вимогу Замовник фактично унеможливлює участь Скаржника, як і інших учасників, які можуть запропонувати якісний товар та надійні поставки. Просимо внести зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога розглянута та принято рішення внести зміни в документацію наступного робочого дня
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо штрафних санкцій

Номер: 4949bf57ef7a4056a8a70d66d6e0a3ae
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-14-003216-a.c4
Назва: Щодо штрафних санкцій
Вимога:
Відповідно до умов проєкту договору про закупівлю Тендерної документації, зокрема, у п. 8.4: 8.4. У разі поставки Продавцем Товару неналежної якості, Продавець сплачує Покупцю штраф у розмірі 50% від вартості усієї поставленої партії Товару. Перевірка поставленої Продавцем партії Товару може бути здійснена Покупцем шляхом відбирання проб із партії поставленого Товару. Перевірка на відповідність якісним вимогам, які зазначені в інформації про технічні та якісні характеристики Товару (Додаток 2 до Договору), що є невід’ємною частиною Договору, проводиться шляхом замовлення дослідження та отримання за його результатами протоколу випробувань в лабораторії, акредитованій Національним агентством з акредитації України. Товар вважається неякісним в тому разі, якщо показники якості Товару, які будуть зазначені в наданому лабораторією протоколі випробувань, виявляться гіршими (меншими) ніж в інформації про технічні та якісні характеристики Товару (Додаток 2 до Договору). Проведення перевірки Товару проводиться на замовлення Замовника та за рахунок Учасника, який зобов’язаний оплатити вартість досліджень (випробувань) проведених акредитованою лабораторією. Відбір зразків поставленого Товару для перевірки, здійснюється комісією у складі представників Покупця в присутності представника Продавця. Про дату, час та місце відбору зразків Продавець, не менш ніж за 3 (три) робочих дня, повідомляється Покупцем по вказаному в Договорі телефону, або засобами факсимільного зв'язку, або за вказаною Продавцем в Договорі електронною адресою з подальшим направленням експрес-листа з описом вкладення та рекомендованим повідомленням на поштову адресу Продавця, що вказана в Договорі. Продавець зобов`язаний направити свого представника. Не прибуття представника Продавця на процедуру відбору зразків фіксується в Акті відбору зразків, який складається комісією по формі ФЛ 5.7.3 (редакція 3) від 20.05.2017 року. Відібрані зразки в не пошкодженій упаковці виробника передаються до акредитованої лабораторії.» Відповідно до вимог ч. 1 ст. 231 Господарського кодексу України законом щодо окремих видів зобов'язань може бути визначений розмір штрафних санкцій, зміна якого за погодженням сторін не допускається. Відповідно до вимог ч. 2 ст. 231 Господарського кодексу України за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг). Законом може бути визначений розмір штрафних санкцій також за інші порушення окремих видів господарських зобов'язань, зазначених у частині другій цієї статті. Відповідно до вимог ч. 4 ст. 231 Господарського кодексу України у разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. Законом передбачено штраф у розмірі 20% вартості неякісних товарів, встановлюючи інший розмір 50%, замовник порушує положення ст. 231 Господарського кодексу України, жодним чином не обґрунтовуючи своїх дій. Замовник ставить наше підприємства у більш невигідне становище, ніж то передбачено законом без будь-якого пояснення необхідності таких змін. Дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови у ТД порушують вимоги ст. 231 ГК України, ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принцип здійснення закупівель, визначений статтею 5 Закону, а саме – відкритість та прозорість здійснення закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням, пропорційність, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, суперечать положенням ч. 2 ст. 27 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також порушують права та законні інтереси нашого підприємства, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі. Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення вимоги саме в такому вигляді, з огляду на що просимо зобов’язати замовника внести зміни до п. 8.4 проєкту договору та привести їх у відповідність до положень ГК. Просимо внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога розглянута та принято рішення внести зміни в документацію наступного робочого дня
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо актів Держпродспоживслужби

Номер: aba99b5da9214851b1dd0752b59f5719
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-14-003216-a.a3
Назва: Щодо актів Держпродспоживслужби
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації учасники повинні надати: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме – посвідчення про якість (декларація, тощо) та копії актів складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин складеного у 2020 та 2021 роках управлінням держспоживслужби України. Наше підприємство як і більшість потенційних учасників не може повернутися у 2020 рік або 2021 рік та попросити провести захід державного контролю. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та необґрунтованою. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Замовних не обґрунтував необхідність встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції. Встановлюючи таку вимогу Замовник фактично унеможливлює участь нашого підприємства, як і інших учасників, які можуть запропонувати якісний товар та надійні поставки. Просимо внести зміни в цій частині Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога розглянута та принято рішення внести зміни в документацію наступного робочого дня
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо вимоги надання документів, виданих органом з сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я власника складу

Номер: b05c5f3dad2b46bd98c04dcfa124407b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-14-003216-a.c2
Назва: Щодо вимоги надання документів, виданих органом з сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я власника складу
Вимога:
Відповідно до пункту 6.4 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації учасники повинні надати: - сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування у сфері неспеціалізованої оптової торгівлі продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами виданий органом з сертифікації на ім’я учасника або виробника або власника залученого автотранспорту або власника складського приміщення (додатково в складі пропозиції надається атестат органу з сертифікації, який видав сертифікат). - сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування у сфері неспеціалізованої оптової торгівлі продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами виданий органом з сертифікації на ім’я учасника або виробника або власника залученого автотранспорту або власника складського приміщення (додатково в складі пропозиції надається атестат органу з сертифікації, який видав сертифікат). - сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування у сфері неспеціалізованої оптової торгівлі продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами виданий органом з сертифікації на ім’я учасника або виробника або власника залученого автотранспорту або власника складського приміщення (додатково в складі пропозиції надається атестат органу з сертифікації, який видав сертифікат). Відповідно до вимог замовника учасник повинен надати вищезазначені сертифікати саме у сфері неспеціалізованої оптової торгівлі продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами. Фактично замовник обмежив учасник лише до тих, які сертифікували свою діяльність у сфері неспеціалізованої оптової торгівлі продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами. Враховуючи, що предметом закупівлі є харчовий продукт абсолютно безпідставним зі сторони замовника є вимога щодо сертифікації учасниками систем управління у сфері неспеціалізованої оптової торгівлі напоями та особливо тютюновими виробами. Яким чином діяльність потенційних учасників у сфері торгівлі напоями та тютюновими виробами впливає на можливості такого учасника чи якість та надійність під час поставок предмета закупівлі. Підприємство повідомляє, що пройшло сертифікацію у сфері оптової торгівлі харчовими продуктами та напоями, діяльністю з торгівлі тютюновими виробами Підприємство не займається, тому не зможе надати сертифікат з визначеною замовником сферою, що є дискримінаційним по відношенню до Підприємства та левової частини потенційних учасників, які не здійснюють діяльності у сфері тютюнових виробів та не мають відповідної ліцензії. Таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників, у т.ч. нашого підприємства. Ідентична умова була виставлена замовником під час проведення закупівлі масла вершкового (номер закупівлі UA-2021-12-17-004691-a), однак орган оскарження відповідно до рішення № 3740-р/пк-пз від 23.02.2022 р. визначив, що формулювання вимоги замовника унеможливлює участь Підприємства у закупівлі з огляду на відсутність у сертифікаті зазначення сфери діяльності з торгівлі саме тютюновими виробами. Просимо внести зміни в цій частині Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога розглянута та принято рішення внести зміни в документацію наступного робочого дня. Хоча і не зовсім зрозуміла аналогія відповідного рішення АМКУ до самої вимоги
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо вимоги надання документів, виданих органом з сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я власника складу

Номер: 4c100a72f39040edba3de533296d074a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-14-003216-a.c1
Назва: Щодо вимоги надання документів, виданих органом з сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я власника складу
Вимога:
Відповідно до підпункт 3 пункту 5.6.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації учасники повинні надати: 3) на підтвердження застосування на складському приміщенні вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та вимог ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) надати в складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує застосування власником складу вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та вимог ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) Системи управління якістю виданих на ім’я власника складського приміщення та за адресою складського приміщення. Документ, має бути виданий органом з сертифікації, акредитованого НААУ у сфері передбаченого ДСТУ ISО 22000:2019 та ДСТУ ISO 9001:2015 та завірений власником такого документу; Відповідно до вимог замовника учасник повинен підтвердити наявність складських приміщень, які будуть ним використані під час постачання предмету закупівлі. Враховуючи вимогу замовника щодо використання учасником цих складських приміщень доволі необґрунтованою та безпідставною є вимога замовника щодо надання документу, що підтверджує застосування власником складу вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та вимог ДСТУ ISО 22000:2019 Системи управління якістю виданих на ім’я власника складського приміщення. Безпідставним та дискримінаційним є обмеження замовником конкуренції шляхом обмеження учасників лише тими суб’єктами господарювання, які є власниками складських приміщень, або тими, що використовують складські приміщення, власники яких сертифіковані згідно вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:20на 15, IDT) та вимог ДСТУ ISО 22000:2019. Наше підприємство використовує складські приміщення згідно договору, власником яких є підприємство, яке передало дані приміщення та не має жодного відношення до господарської діяльності нашого підприємтва, яке здійснюється на території цих складських приміщень. Наше підприємство прийняло у володіння дане приміщення та є єдиним суб’єктом господарювання, які здійснює свою діяльність за даною адресою. Вимога щодо підтвердження впровадження зазначених замовником стандартів на складських приміщеннях може бути виконана тільки за допомогою сертифікатів, виданих на ім’я учасника процедури закупівлі. Просимо внести зміни в цій частині Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога розглянута та принято рішення внести зміни в документацію наступного робочого дня
Статус вимоги: Задоволено