• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

45453000-7 Капітальний ремонт будівлі Дружківської гімназії «Інтелект» Дружківської міської ради (з використанням заходів термомодернізації)

45453000-7 Капітальний ремонт будівлі Дружківської гімназії «Інтелект» Дружківської міської ради (з використанням заходів термомодернізації)

Завершена

10 895 796.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 100 000.00 UAH
Період оскарження: 01.12.2017 17:46 - 14.12.2017 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга

Номер: 0e28571e39b9463db86be179022ea6f7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-01-003968-c.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Згідно протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника: Комунальне підприємство «Управління капітального будівництва» Дружківської міської ради від 19.12.2017 року пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДОНМЕГАСТРОЙ» визнано переможцем у відкритих торгах на закупівлю «45453000-7 Капітальний ремонт будівлі Дружківської гімназії «Інтелект» Дружківської міської ради (з використанням заходів термомодернізації)» (UA-2017-12-01-003968-c) як таку, що відповідає вимогам та критеріям тендерної документації. Проте, здійснений аналіз тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДОНМЕГАСТРОЙ» свідчить про наявність невідповідностей вимогам та критеріям тендерної документації за наступних підстав: 1. В складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які братимуть участь у надані послуг (довідка № 132 від 12.12.2017р.), яка не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - пунктом 1 розділу 3 та пунктом 1 додатку 3 документації вимагалось надання довідки (за формою Додатку 5 документації), на бланку підприємства за підписом керівника або уповноваженої особи, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з зазначенням інформації про чисельність персоналу, про кваліфікацію, про наявність досвіду роботи, інформацію про освіту (заклад, спеціалізація, рік закінчення), в тому числі працівники ІТР (у разі наявності). В порушення вказаних вимог, Учасником не надано інформацію про чисельність персоналу та не вказано здобуту спеціалізацію працівників. - пункт 1 розділу 3 та пункт 1 додатку 3 документації містили чітку вимогу: Кількість працівників та їх професії повинні відповідати кількості використовуємого обладнання для надання послуг та їх обсягу. У довідці про наявність матеріально-технічної бази та обладнання, яке буде використано при надання послуг № 134 від 12.12.2017р. наведена така техніка та обладнання, як зварювальний апарат, автокран, екскаватор, вантажний самоскид. Проте, у складі своєї пропозиції Учасником не вказано залучення до виконання послуг, що є предметом закупівлі, жодного з працівників відповідної професії (зварювальники, машиністи, водії, тощо). Інформація, щодо можливості залучення інших працівників необхідної кваліфікації не вказана. Кількість наведених Учасником працівників та їх професії не відповідає кількості обладнання, яке буде використано при надання послуг та їх обсягу. З огляду на зазначене, кваліфікаційний критерій - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не підтверджено у відповідності з вимогами тендерної документації на закупівлю робіт: «45453000-7 Капітальний ремонт будівлі Дружківської гімназії «Інтелект» Дружківської міської ради (з використанням заходів термомодернізації)», затверджену протоколом тендерного комітету від 25.09.2017 року. 2. Пунктом 5 розділу 3 документації встановлено підтвердження кваліфікаційного критерію: досвід виконання аналогічного договору. На підтвердження вказаного критерію вимагалось надання інформаційної довідки встановленої форми та копію договору, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДОНМЕГАСТРОЙ» надано довідку про виконання аналогічного договору № 129 від 12.12.2017р., в якій наведено два договори, укладені з Відокремленим підрозділом Іноземної Неурядової Організації «Правительство Сейв зе Чилдрен Итернешнл в Украине». В порушення п. 5 розділу 3 документації зазначеним Учасником не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів належним чином, а саме: - договори № 14-12/2016-21 від 14.12.2016 та № 22-12/2016-24 від 22.12.2016 надано не в повному обсязі: додатки до цих договорів (№ 1 - політика захисту дітей компанії Сейв зе Чилдрен, № 2 - політика компанії Сейв зе Чилдрен по боротьбі з хабарництвом і протидії корупції, № 3 - перелік і специфікації Робіт, № 4 – кошторис, № 5 – календарний графік виконання робіт, № 6 – реєстраційна картка проекта), які відповідно до розділу 12 договорів додаються у вигляду невід’ємної частини, не надано. - тендерна документація містила поняття «аналогічного договору»: аналогічними договорами відповідно до умов цієї документації є договори, які підтверджують наявність у учасника досвіду виконання робіт, які є предметом торгів /закупівлі. Не надання учасником відповідних кошторисів, які є невід’ємними частинами договорів № 14-12/2016-21 від 14.12.2016 та № 22-12/2016-24 від 22.12.2016 не дає змоги встановити аналогічність наданих Учасником договорів. У наданих документах щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів відсутнє підтвердження досвіду виконання робіт, які передбачені предметом закупівлі, зокрема заходів з термомодернізації. З огляду на зазначене, кваліфікаційний критерій - досвід виконання аналогічного договору, не підтверджено у відповідності з вимогами тендерної документації на закупівлю робіт: «45453000-7 Капітальний ремонт будівлі Дружківської гімназії «Інтелект» Дружківської міської ради (з використанням заходів термомодернізації)», затверджену протоколом тендерного комітету від 25.09.2017 року. 3. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДОНМЕГАСТРОЙ» у складі своєї пропозиції не надано: - копії діючих ліцензій, які стосуються даного виду діяльності та діючого дозволу Держгірпромнагляду, що вимагалась пунктом 1 розділу 3 документації; - довідку про те, що Учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), як вимагалось пунктом 8 додатку 4 документації. Звертаємо увагу, що вказані підстави були зазначені як підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Синергія-БТ». 4. Замовником торгів було прийнято рішення про визнання переможця в той же день, коли відбувся аукціон, що ставить під сумнів об’єктивність та обґрунтованість цього рішення, а саме відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам та критеріям документації. Так, ст. 28 Закону «Про публічні закупівлі» визначений наступний порядок розгляду та оцінки тендерної пропозиції: після оцінки пропозицій, замовник розглядає їх на відповідність вимогам тендерної документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення такої пропозиції. Разом з тим, тендерна документація містить умову для учасника торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону про розміщення протягом 1- го робочого дня на веб-порталі уповноваженого органу цінової пропозиції з урахуванням проведеного аукціону. Тобто, ці дві норми кореспондують між собою та забезпечують умови для об’єктивного та повного оцінювання наданих тендерних пропозицій та, в результаті, визначення законного переможця торгів. В порушення цього принципу Замовник, не скориставшись встановленими строками для об’єктивного та неупередженого розгляду наданих тендерних пропозицій, за результатом проведеного аукціону, одночасно відхилив найбільш економічно вигідні пропозиції ТОВ «ТВК «Солар» та ТОВ «Синергія БТ» та визначив переможця торгів Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає встановленим Замовником вимогам. Такі дії замовника порушують основний принцип оцінки тендерних пропозицій, єдиним критерієм якої є ціна. В результаті пропозиція з завищеною з запропонованих серед інших ціною визнано переможною. Все вище зазначене свідчить про невідповідність пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДОНМЕГАСТРОЙ» вимогам та критеріям тендерної документації тендерної документації на закупівлю робіт: «45453000-7 Капітальний ремонт будівлі Дружківської гімназії «Інтелект» Дружківської міської ради (з використанням заходів термомодернізації)», затверджену протоколом тендерного комітету від 25.09.2017 року. Відсутність, ненадання або неналежне оформлення будь-якого з документів тендерної пропозиції передбачених документацією є підставою для відхилення замовником пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДОНМЕГАСТРОЙ», згідно ст. 30 Закону, з причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію), установленими статтею 16 цього Закону. На підставі вищевикладеного, вважаємо, що тендерним комітетом Замовника при розгляді тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДОНМЕГАСТРОЙ» на відповідність вимогам тендерної документації порушено основні принципи здійснення публічних закупівель встановлених ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», серед яких: - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій - запобігання корупційним діям і зловживанням. Незаконні дії Замовника призвели до неправомірної кваліфікації переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДОНМЕГАСТРОЙ», неправомірне надання переваги одному з учасників порушує права іншого.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: відсутність подальшої потреби в оскарженні результатів торгів.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 29.12.2017 11:44
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 03.01.2018 14:31
Автор: ООО "Синергія-БТ", Андрій Мілевич +380952902337 sinergia-bt@i.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення тендерного комітету від 19.12.2017

Номер: a0ed4bfc39904cfdb3a17523b3757dfb
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-01-003968-c.b1
Назва: Вимога на рішення тендерного комітету від 19.12.2017
Вимога:
Згідно протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" Дружківської міської ради від 19.12.2017 р. пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" визнано переможцем у відкритих торгах на закупівлю «45453000-7 Капітальний ремонт будівлі Дружківської гімназії «Інтелект» Дружківської міської ради (з використанням заходів термомодернізації)» (UA-2017-12-01-003968-c) як таку, що відповідає вимогам та критеріям тендерної документації. Проте, аналіз тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" свідчить про наявність невідповідностей вимогам та критеріям тендерної документації за наступних підстав. 1. В складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які братимуть участь у надання послуг № 132 від 12.12.2017р., яка не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - пунктом 1 розділу 3 та пунктом 1 додатку 3 документації вимагалось надання довідки (Додаток 5), на бланку підприємства за підписом керівника або уповноваженої особи, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з зазначенням інформації про чисельність персоналу, про кваліфікацію, про наявність досвіду роботи, інформацію про освіту (заклад, спеціалізація, рік закінчення), в тому числі працівники ІТР (у разі наявності). В порушення вказаних вимог, Учасником не зазначено інформацію про чисельність персоналу та не вказано здобуту спеціалізацію працівників. - пункт 1 розділу 3 та пункт 1 додатку 3 документації містили чітку вимогу: Кількість працівників та їх професії повинні відповідати кількості використовуємого обладнання для надання послуг та їх обсягу. У довідці про наявність матеріально-технічної бази та обладнання, яке буде використано при надання послуг № 134 від 12.12.2017р. наведена така техніка та обладнання, як зварювальний апарат, автокран, екскаватор, вантажний самоскид, проте у складі своєї пропозиції Учасником не вказано залучення до виконання послуг, що є предметом закупівлі, жодного з працівників відповідної професії (зварювальники, машиністи, водії, тощо) Інформація, щодо можливості залучення інших працівників необхідної кваліфікації не вказано. Кількість наведених Учасником працівників та їх професії не відповідає кількості обладнання, яке буде використано при надання послуг та їх обсягу. З огляду на зазначене, кваліфікаційний критерій - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не підтверджено у відповідності з вимогами тендерної документації на закупівлю робіт: «45453000-7 Капітальний ремонт будівлі Дружківської гімназії «Інтелект» Дружківської міської ради (з використанням заходів термомодернізації)», затверджену протоколом тендерного комітету від 25.09.2017 року. У наданих документах щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, відсутнє підтвердження наявності досвіду виконання робіт які передбачені предметом закупівлі, зокрема заходів з термомодернізації. 2. ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" у складі своєї пропозиції не надано: - копії діючих ліцензій, які стосуються даного виду діяльності та діючого дозволу Держгірпромнагляду, що вимагалась пунктом 1 розділу 3 документації; - довідку про те, що Учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), як вимагалось пунктом 8 додатку 4 документації. Звертаємо увагу, що вказані підстави були зазначені як підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Синергія-БТ". Замовником торгів було прийнято рішення про визнання переможця в той же день, коли відбувся аукціон, що ставить під сумнів об’єктивність та обґрунтованість цього рішення, а саме відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам та критеріям документації. Так, ст. 28 Закону «Про публічні закупівлі» визначений наступний порядок розгляду та оцінки тендерної пропозиції. Після оцінки пропозицій, замовник розглядає їх на відповідність вимогам тендерної документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення такої пропозиції. Разом з тим, тендерна документація містить умову для учасника торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону про розміщення протягом 1- го робочого дня на веб- порталі уповноваженого органу цінової пропозиції з урахуванням проведеного аукціону. Тобто ці дві норми кореспондують між собою та забезпечують умови для об’єктивного та повного оцінювання, та в результаті визначення законного переможця торгів. В порушення цього принципу, Замовник за результатом проведеного аукціону, одночасно визначив найбільш вигідну пропозицію та переможця торгів з опублікуванням повідомлення про намір укласти договір. Тобто не скористався встановленими строками для об’єктивного розгляду наданих документів та документального підтвердження найбільш вигідної цінової пропозиції, наданої ТОВ «ТВК «Солар». Такі дії замовника порушують основний принцип оцінки тендерних пропозицій, єдиним критерієм якої є ціна. В результаті прийнята пропозиція за самою високою ціною з запропонованих. За результатами розгляду вимоги, просимо врахувати невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ» вимогам тендерної документації та прийняти рішення згідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». У разі неприйняття вами рішення стосовно задоволення даної вимоги ми вимушені будемо звернутися зі скаргою до АМК України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерним комітетом комунального підприємство "Управління капітального будівництва" Дружківської міської ради було розглянуто вимогу ТОВ "Синергія-БТ", код ЄДРПОУ:38874644 (надалі - «скаржник») щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі «45453000-7 Капітальний ремонт будівлі Дружківської гімназії «Інтелект» Дружківської міської ради (з використанням заходів термомодернізації)» (ідентифікатор у системі «Прозорро» UA-2017-12-01-003968-c) та повідомляється наступне. 1. За твердженням скаржника іншим учасником відкритих торгів, а саме - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ", у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які братимуть участь у надання послуг № 132 від 12.12.2017р., яка нібито не відповідає вимогам тендерної документації. При цьому, скаржником наголошується, що кількість персоналу, зазначеного у вищевказаній довідці не відповідає кількості використовуємого обладнання для надання послуг та їх обсягу. Слід зазначити, що скаржником не було звернуто увагу, що згідно вищевказаної, довідки, обладнання, яке перелічене у скарзі, використовується ТОВ "БК "ДОНМЕГАСТРОЙ" на праві оренди, згідно договору оренди від 01.12.2017 №15, який вказаним учасником також було надано у складі тендерної пропозиції. Згідно п.1.2 наданого ТОВ "БК "ДОНМЕГАСТРОЙ" договору оренди, послуги, що надаються за цим договором, виконуються персоналом орендодавця. Виходячи з того, що тендерною документацією замовника не вимагалось надання інформації про кваліфікацію працівників інших суб’єктів господарювання, що перебувають у господарських відносинах із учасником, чи залучені ним на праві субпідряду, твердження скаржника щодо невідповідності ТОВ "БК "ДОНМЕГАСТРОЙ" кваліфікаційним критеріям, визначеним замовником, є безпідставним. 2. Скаржником також зазначається, що у наданих ТОВ "БК "ДОНМЕГАСТРОЙ" документах щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, відсутнє підтвердження наявності досвіду виконання робіт які передбачені предметом закупівлі, зокрема заходів з термомодернізації. Однак, відповідно до абз.2 п.1 ч. II. «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454: «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.». Предмет закупівлі за аналогічним договором, наданим ТОВ "БК "ДОНМЕГАСТРОЙ" у складі тендерної пропозиції, повністю відповідає визначенню «Інші завершальні будівельні роботи» (4-й знак класифікатора ЄЗС), що свідчить про відповідність наданого ТОВ "БК "ДОНМЕГАСТРОЙ" аналогічного договору – кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником, тому твердження скаржника з цього приводу є повністю безпідставним. 3. Також, у своєї вимозі скаржник заявляє про відсутність у складі тендерної пропозиції. ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" копій діючих ліцензій та довідки у довільній формі про те, що Учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) , що вимагались тендерною документацією замовника. Вказане твердження також є безпідставним, бо в складі пропозиції ТОВ "БК "ДОНМЕГАСТРОЙ" поміж іншим було завантажено: а) діючу ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 08.11.16 №41-л із переліком (файл «Лицензия с перечнем.pdf», час завантаження 15.12.17 17:25); б) дозвіл Держпраці України (відповідно до Розпорядження КМУ від 30.09.15 р. № 1021-р повноваження Держгірпромнагляду здійснює Держпраці України), переоформлений 24.01.15 за № 0019.16.14 (файл «Дозвіл.PDF», час завантаження 15.12.17 17:25).; в) довідку у довільній формі від 12.12.17 №133 (файл «Додаток 4 ст.17.PDF», час завантаження 15.12.17 17:25), пунктом 6 якої визначено про відсутність заборгованості із податків та зборів, як це і вимагалось тендерною документацією. Таким чином, твердження скаржника про відсутність у складі переможця торгів ТОВ "БК "ДОНМЕГАСТРОЙ" зазначених документів є повністю безпідставним. 4. Скаржник поміж іншим заявляє, що визнання переможця в день проведення аукціону з боку замовника є сумнівним. Однак, у відповідності до ч.4 ст.28 строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції». Враховуючи строки проведення закупівлі, що припадають на кінець бюджетного року та вимоги ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.3 «Бюджетного Кодексу України», інших статей вказаних законодавчих актів та інших правових актів, що регламентують обов’язок здійснювати закупівлі протягом відповідного бюджетного періоду, твердження скаржника про сумнівність термінового розгляду пропозицій учасників є необґрунтованим. Враховуючи вищезазначене, замовником прийняте рішення, щодо необґрунтованості вимог, визначених у скарзі ТОВ "Синергія-БТ" (час подання до системи «Прозорро»: 22.12.17 2017 17:15), щодо залишення без змін раніш прийнятого тендерним комітетом комунального підприємства "Управління капітального будівництва" Дружківської міської ради 201712-01-003968-c).
Статус вимоги: Відхилено