• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 7163000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (послуги з обстеження будівельних конструкцій з видачею технічного звіту з рекомендаціями за результатами обстеження адміністративної будівлі ПАТ «Запоріжжяобленерго» за адресою м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, буд.14)

Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: не прийняття до розгляду Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства

Завершена

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
Період оскарження: 11.11.2022 19:01 - 19.11.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Звертаємо увагу Замовника, що було порушено процедури розгляду пропозиції, що становить 6 робочих днів та суперечить ЗУ "Про Публічні закупівлі". Найближчим часом буде направлена офіційно ВИМОГА через портал ПРОЗОРРО

Номер: 76631031be72477ca402c24d9d28ee32
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-11-013785-a.c4
Назва: Звертаємо увагу Замовника, що було порушено процедури розгляду пропозиції, що становить 6 робочих днів та суперечить ЗУ "Про Публічні закупівлі". Найближчим часом буде направлена офіційно ВИМОГА через портал ПРОЗОРРО
Вимога:
Звертаємо увагу Замовника, що було порушено процедури розгляду пропозиції, що становить 6 робочих днів та суперечить ЗУ "Про Публічні закупівлі". Найближчим часом буде направлена офіційно ВИМОГА через портал ПРОЗОРРО
Вирішення: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 21.11.2022. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону урядом були прийняті Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Положеннями Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно п.10 Особливостей закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень здійснюється шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями. Згідно п. 39 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Ні Закон, ні Особливості не містять норм, які встановлюють порядок обчислення строків. Відтак, для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків. Так, часиною 1 статті 253 Цивільного кодексу України встановлено, що перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. Отже, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення. Враховуючи наведені норми, обчислюємо строки в рамках закупівлі за Код ДК 021:2015 – 7163000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (послуги з обстеження будівельних конструкцій з видачею технічного звіту з рекомендаціями за результатами обстеження адміністративної будівлі ПАТ «Запоріжжяобленерго» за адресою м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, буд.14): 23.11.2022 є днем визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. З огляду на ч.1 ст.253 КЦ України, обчислення строків розгляду тендерної пропозиції починається з наступного дня, тобто з 24.11.2022. Строк розгляд не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, тобто це 24, 25, 28, 29, 30 листопада 2022. Отже, останній день розгляду тендерної пропозиції, що визначена найбільш економічно вигідною (ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ") і прийняття рішення Уповноваженою особою – 30.11.2022 року. Відповідно до Закону та з урахуванням Особливостей, відповідальною за організацію та проведення відкритих торгів з особливостями є Уповноважена особа. Згідно з ч. 9 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Згідно п.46 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до ч.1 та 2 статті 33 рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Згідно з пунктами 7 та 8 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи наведені норми, останній день оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій стосовно Учасника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю – 01.12.2022 року. У закупівлі за Код ДК 021:2015 – 7163000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (послуги з обстеження будівельних конструкцій з видачею технічного звіту з рекомендаціями за результатами обстеження адміністративної будівлі ПАТ «Запоріжжяобленерго» за адресою м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, буд.14): протокол розгляду тендерних пропозицій, яким зафіксоване рішення Уповноваженої особи про визначення учасника переможцем, затверджений та датований останнім днем розгляду тендерної пропозиції – 30.11.2022. повідомлення про намір укласти договір прийнято та датоване останнім днем розгляду тендерної пропозиції - 30.11.2022. Оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель протягом 1 дня з дня затвердження, тобто 01.12.2022 о 15-13. Враховуючи наведене, Уповноваженою особою рішення прийняті протягом 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції та оприлюднені в електронній системі закупівель у строки, визначені законодавством. Відтак, не допущено порушення строків про які вказано у вимозі ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39313028. Враховуючи наведене, вимога ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39313028 не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 72bab88ba83c4a8e88f2077f27a02298
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-11-013785-a.b3
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
З якою метою Уповноважена особа вимагає «Обов'язковою умовою участі в закупівлі є здійснення учасником попереднього обстеження (огляду) об’єкта для визначення детального обсягу виконання робіт та подання пропозиції. Обстеження (огляд) об’єкта здійснюється уповноваженими на це представниками учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють обстеження (огляд) об’єкта повинні надати представнику балансоутримувача документ, що посвідчує таку особу, документ, що підтверджує трудові відносини з учасником та документ про вищу будівельну освіту для забезпечення надання акту від балансоутримувача, який підтверджує факт обстеження (огляду) об’єкта учасником із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників балансоутримувача та учасника, скан-копія якого надається у складі тендерної пропозиції. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою»?! З якою метою необхідно попереднє відвідування і складання відповідного акту. Для чого це робиться? Навіть, якщо вже і вимагаєте дискримінаційну вимогу, але домовитися про таке попереднє відвідування не має можливості, адже офіційні контакти які зазначені у тендерній документації - не працюють та/або вимкнені. У свою чергу, учасники не розуміють яким чином провести відповідну дискримінаційну вимогу, а саме попереднє відвідування? Просимо скасувати відповідну вимогу до учасників, або надати чіткий алгоритм і контакти, щодо попереднього відвідування об'єкту. В іншому випадку буде подана скарга у АМКУ, та протиправні дії з боку Замовника, та порушення ЗУ "Про Публічні закупівлі" в частині статті 5 Закону. Нагадуємо Замовнику, що 18.11.2022 останній робочий день, коли можна відвідати об'єкт.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Дякуємо за Ваше зауваження! Повідомляємо Вам, що дане питання винесено на розгляд відповідальних служб, за результатами розгляду Уповноваженою особою в разі необхідності будуть внесені відповідні зміни до вимог викладених у тендерній документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Розкрадання державних коштів в часи коли зокрема і за Запорізьку обл. ведуться бої!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Номер: 3828bc314731486d9933bcaa57ba4985
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-11-013785-a.c2
Назва: Розкрадання державних коштів в часи коли зокрема і за Запорізьку обл. ведуться бої!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Вимога:
16.11.2022 р. замовник вніс до тендерної документації дискримінаційну вимогу націлену на мінімізацію кількості учасників з метою розкрадання коштів в особливо великих розмірах шляхом заключення договору з компанією під яку було оголошено дану закупівлю і 16 листопада 2022 р. підкориговано документацію, щоб той «недоспеціаліст» відповідав вимогам замовника. Так замовник вимагає: ««Обов'язковою умовою участі в закупівлі є здійснення учасником попереднього обстеження (огляду) об’єкта для визначення детального обсягу виконання робіт та подання пропозиції. Обстеження (огляд) об’єкта здійснюється уповноваженими на це представниками учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють обстеження (огляд) об’єкта повинні надати представнику балансоутримувача документ, що посвідчує таку особу, документ, що підтверджує трудові відносини з учасником та документ про вищу будівельну освіту для забезпечення надання акту від балансоутримувача, який підтверджує факт обстеження (огляду) об’єкта учасником із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників балансоутримувача та учасника, скан-копія якого надається у складі тендерної пропозиції. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою» Це є кричущим порушенням!!! Спочатку здавалося, що замовник є чесним оскільки навіть фотографії оприлюднив в системі, а потім напевно або хтось надавив, або зайшов і запропонував відкат…… КРАСТИ ТАКОЖ ПОТРІБНО ВМІТИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 16.11.2022 р замовник в особі Наталії ЧЕРКАС опозорився і стало ясно, що це корупціонери!!!!!!!!!!!!!!! Замовник оприлюднив в системі всю необхідну інформацію для професійної участі в закупівлі, є плани, фотографії, завдання і.т.д. Ніякого огляду до моменту подання пропозиції непотрібно. Може учасникам обов’язково ще потрібно узгодити відсоток відкату?? Не 20, а 30%??????!!!!!! Вимагаємо прибрати неправомірну вимогу. Шановна Наталія ЧЕРКАС! Подумайте про те, що потім вся вина буде на ВАС!!! Може ви і не отримаєте відкату так, як отримає вищестояче керівництво але в даній закупівлі вже все буде ясно….. відповідати будете ВИ. Як тільки відбудеться розкриття пропозицій всі вже будуть знати під кого це все робилося.. Задумайтеся, чи варте воно того…. Отже, вимагаємо прибрати неправомірно вимогу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Дякуємо за Ваше зауваження! Повідомляємо Вам, що дане питання винесено на розгляд відповідальних служб, за результатами розгляду Уповноваженою особою в разі необхідності будуть внесені відповідні зміни до вимог викладених у тендерній документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Дискримінаційні вимоги від 16.11.2022 року у частині попереднього відвідування і складання акту.

Номер: 53be6ee7ed4c41eda3f82c99519914ef
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-11-013785-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги від 16.11.2022 року у частині попереднього відвідування і складання акту.
Вимога:
З якою мнтою Уповноважена особа вимагає «Обов'язковою умовою участі в закупівлі є здійснення учасником попереднього обстеження (огляду) об’єкта для визначення детального обсягу виконання робіт та подання пропозиції. Обстеження (огляд) об’єкта здійснюється уповноваженими на це представниками учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють обстеження (огляд) об’єкта повинні надати представнику балансоутримувача документ, що посвідчує таку особу, документ, що підтверджує трудові відносини з учасником та документ про вищу будівельну освіту для забезпечення надання акту від балансоутримувача, який підтверджує факт обстеження (огляду) об’єкта учасником із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників балансоутримувача та учасника, скан-копія якого надається у складі тендерної пропозиції. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою»?! З якою метою необіхдно попередне відвідення і складання відповідного акту. Для чого це робиться? Навіть, якщо і вже вимагаєте дискримінаційну вимогу, але домовитися про таке попередне відвідування не має можливості, адже офіційні контакти які зазначені у тендерній документації - не працюють та/або вимкнені. У свою чергу, учасники не розуміють яким чином провести відповідну дискримінаційну вимогу, а саме попередне відвідування? Просимо скасувати відповідну вимогу до учасників, або надати чіткий алгоритм і контакти, щодо попереднього відвідування об'єкту. В іншому випадку буде подана скарга у АМКУ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Замовник вийшов на зв'язок
Дата скасування: 16.11.2022 16:33