• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Підшипники (44440000-6- Вальниці)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Торги не відбулися

44 977 926.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 224 889.63 UAH
Період оскарження: 11.11.2022 14:09 - 22.11.2022 00:00
Вимога
Вирішена

дата поставки

Номер: fd20cc53db5846f0b7b3da649a145a3c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-11-009050-a.b3
Назва: дата поставки
Вимога:
Наше підприємство має намір прийняти участь у відкритих торгах на закупівлю підшипнків. Ознайомившись із умовами тендерної документації, стає зроумілим, що термін постачання не може бути дотримано в умовах воєнного стану.Мінімальний термін виготовлення партії складає 60 робочих днів. Просимо Вас змінити терміни постачання на вказані. Крім того, враховуючи ситуацію із аварійним відключенням електроенергії, банківські установи продовжують терміни видачі банківських гарантій. Враховуючи таку ситуацію, та для створення конкурентного середовища на відкритих торгах, для можливості участі якомога більшої кількості учасників, просимо Вас перенсти дату проведення торгів на 10 робочих днів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У зв`язку з гострою необхідністю в ремонті та будівництві вагонів в поточному році Замовник немає можливості збільшити термін постачання Товару. Замовником прийнято рішення перенести кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Зміни до тендерної документації

Номер: d358a3629ebe436eb6b321e7efd13799
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-11-009050-a.a2
Назва: Зміни до тендерної документації
Вимога:
Шановний організатор Торгів! Наше підприємство спеціалізується на постачанні Товару, який є предметом закупівлі. Ми уважно ознайомилися з умовами тендерної документації та вимушені констатувати, що термін постачання, вказаний в Додатку 3 «Цінова пропозиція» вказано без урахування реалій військового стану. Керуючись рекомендаціями ДСНС та вказівками військової адміністрації, ми забезпечуємо безпеку виробничого та адміністративного персоналу, який повинен перебувати в укриттях під час повітряної тривоги, яка може тривати по декілька годин поспіль, що безумовно впливає на норми виробництва продукції. Пошкодження об’єктів критичної інфраструктури внаслідок ракетних обстрілів та планові відключення електроенергії також впливають на терміни виробництва. Враховуючи зазначене просимо Вас збільшити термін постачання Товару, що є предметом закупівлі, з 30 на 45 календарних днів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У зв`язку з гострою необхідністю в ремонті та будівництві вагонів в поточному році Замовник немає можливості збільшити термін постачання Товару.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.11.2022 10:02
Вимога
Залишено без розгляду

Очікувана вартість

Номер: e37db5f477c644f0b420f82535c79a65
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-11-009050-a.a1
Назва: Очікувана вартість
Вимога:
Шановний організатор Торгів! Наше підприємство спеціалізується на постачанні Товару, який є предметом закупівлі. Ми уважно ознайомилися з умовами тендерної документації та вимушені констатувати, що очікувана ціна (вартість) Товару, яка сформована Вашим підприємством та яка зазначена в оголошенні про проведення закупівлі, не відповідає мінімальним цінам, які нині діють на ринку аналогічного Товару. У зв’язку з неодноразовим пошкодженням ворогом об’єктів критичної інфраструктури, і, як наслідок, обмеженнями у споживанні електроенергії, значно збільшуються виробничі витрати та вартість основним матеріалів. Вважаємо, що в умовах військового стану жоден виробник Товару не може забезпечити поставку Товару за ціною, яка визначена Вашим підприємством як очікувана вартість. Враховуючи зазначене просимо Вас переглянути очікувану вартість Товару в сторону збільшення, не менш як на 35%.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У звязку зі скрутним фінансовим становищем в умовах воєнного стану, Замовник немає можливості збільшення бюджету закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.11.2022 10:02