• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розроблення детального плану території, обмеженої автошляхом Р-17, територією садової забудови та землями лісогосподарського призначення в межах Білоцерківської міської територіальної громади Київської області (ДК 021:2015 – 71410000-5 Послуги у сфері містобудування)

Завершена

600 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 11.11.2022 14:12 - 18.11.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо прийняття рішення від 24.11.2022 № 54 про відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів на закупівлю послуги

Номер: d31764d4324d4393926feeac42772f4f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-11-008855-a.b1
Назва: Скарга щодо прийняття рішення від 24.11.2022 № 54 про відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів на закупівлю послуги
Скарга:
Управлінням містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради (далі також – «Замовник») оголошено відкриті торги на закупівлю послуги «Розроблення детального плану території, обмеженої автошляхом Р-17, територією садової забудови та землями лісогосподарського призначення в межах Білоцерківської міської територіальної громади Київської області (ДК 021:2015 – 71410000-5 Послуги у сфері містобудування)», ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-11-008855-a (далі – «Закупівля»). Скаржник виявив бажання взяти участь у Закупівлі, у зв’язку з чим подав свою пропозицію на участь у Закупівлі. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, тендерні пропозиції на Участь у Закупівлі подали наступні Учасники: №з/п Учасник Ціна за результатом електронного аукціону (грн, з ПДВ) 1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ" ЄДРПОУ 41686750 - Скаржник 367 000,00 2 КОНСОРЦІУМ "АРХІТЕКТУРА ГЕОДЕЗІЯ ЗЕМЛЕУСТРІЙ" ЄДРПОУ 44739582 479 898,00 3 ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ ЄДРПОУ 13695877 582 000,00 За результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів на закупівлю послуги: «Розроблення детального плану території, обмеженої автошляхом Р-17, територією садової забудови та землями лісогосподарського призначення в межах Білоцерківської міської територіальної громади Київської області (ДК 021:2015 – 71410000-5 Послуги у сфері містобудування)» № UA-2022-11-11-008855-a на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.11.2022 № 54 (далі також – Протокол). Підставою для прийняття оскаржуваного рішення Замовником стали не виправлення Скаржником виявлених невідповідностей, що подані в складі тендерної пропозиції, зокрема: 1. Неподання документів щодо сертифікованого інженера землевпорядника про загальний трудовий стаж. Замовник вважає, що з поданої Скаржником інформації (лист-відповідь № 1 від 24.11.2022 р. на Вимогу про усунення невідповідностей згідно протоколу УО № 53 від 23.11.2022 р.(далі – Лист)) та завантажених до неї документів, сканованих копій у кольоровому вигляді з оригіналів документів (трудової(-их) книжки(-ок), або належно завірених копій трудових книжок у повному обсязі (з першої по останню сторінку включно гр. Камінського В.В. Скаржником не надано. 2. Ненадання спеціального дозволу на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану на інженерів-землевпорядників. Замовник вважає, що Скаржником не виконано норми Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо особливостей регулювання земельних відносин в умовах воєнного стану» № 2247-ІХ, від 12.05.2022 р. 3. Ненадання документів на підтвердження підстави щодо офісного приміщення або будівлі в користуванні. Замовник вважає, що Скаржником не надано підтверджуючі документи щодо користування офісним приміщенням за адресою; 01054, м. Київ, вул. Ярославів Вал, буд. 13/2 літера Б, яка до того ж зазначена у реєстраційних документах Скаржника (Витягу з реєстру платників єдиного податку, Витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємці та громадських формувань). Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та вважає відхилення Замовником пропозиції безпідставним, виходячи з наступного. 1. Документи та інформація щодо підтвердження загального трудового стажу сертифікованого інженера - землевпорядника Камінського В. В. Згідно з частиною 2 Додатку №1 кваліфікаційними критеріями в тендерної документації (з подальшими внесеними змінами до тендерної документації) вимагалось надання довідки за формою 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть задіяні у наданні послуг, що є предметом закупівлі, в тому числі наявність в штаті (за основним місцем роботи*). Учасник надає підтверджуючі документи щодо кваліфікації та досвіду роботи кожного працівника (скановані копії у кольоровому вигляді з оригіналів документів або належно завірених копій трудових книжок у повному обсязі (з першої по останню сторінку включно) або скановані копії у кольоровому вигляді з оригіналів документів, та скановані копії у кольоровому вигляді з оригіналів документів або належно завірених копій документів про освіту), а також згоду працівників на обробку їх персональних даних. Нами 19.11.2022 року, під час подачі тендерної пропозиції, було завантажено також і копію трудової книжки (скановані копії у кольоровому вигляді з оригіналів документів або належно завірених копій трудових книжок у повному обсязі (з першої по останню сторінку включно) інженера-землевпорядника Камінського В.В. Відповідно до ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» - інструкції з підготовки тендерної пропозиції вважається, що вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів, які надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням удосконаленого електронного підпису, або кваліфікованого електронного підпису. Тендерна документація жодним пунктом не вимагала якийсь конкретний мінімальний чи максимальний стаж інженера-землевпорядника. Відповідно до ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовнику надано право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Цим правом замовник також не скористався. Дана інформація є відкритою і теоретично у Замовника не повинно було б виникнути проблем для перевірки вказаної інформації. І лише 23.11.2022 року Замовником висунуто вимогу про усунення невідповідностей (Протокол УО №53 від 23.11.2022 р.) де він вимагає, надати підтвердження стажу роботи інженера-землевпорядника у розмірі 11 років, оскільки є розбіжності між інформацією в довідці, складеній по формі 2 та інформації у трудовій книжці. 24.11.2022 року нами було надано Довідку №2 від 24.11.2022 року про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В підтвердження загального трудового стажу інженера-землевпорядника Камінського В.В. надано Індивідуальні відомості про застраховану особу Дані про трудовий та страховий стаж Камінського В.В., отриманий в електронному вигляді на офіційному сайті Пенсійного фонду України, а саме 14 років 9 місяців 28 днів. Отже, вважаємо, що нами було виконано вимоги тендерної документації у повному обсязі стосовно надання документів та інформації про наявність загального трудового стажу сертифікованого інженера-землевпорядника Камінського В.В., оскільки нами було надано Довідка № 2 від 24.11.2022 року про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, копія трудової книжки. 2. Спеціальний дозвіл на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану на інженерів-землевпорядників. Умовами тендерної документації не передбачалось надання спеціального дозволу на виконання топографо-геодезичних вишукувань на інженерів-землевпорядників. Такий дозвіл вимагався лише на інженера-геодезиста, який ми завантажили до електронної системи під час подання тендерної пропозиції. Відповідно до ч.11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Крім того, Законом України від 19.10.2022 №2698-ІХ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України передбачено, що відновлення системи оформлення прав оренди земельних ділянок сільськогосподарського призначення та удосконалення законодавства щодо охорони земель підпункт 19 пункту 27 розділу Х Земельного кодексу України виключено. Відсутня встановлена законом підстава для надання спеціального дозволу на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану, виданий Службою безпеки України. Дану інформацію було доведено до Замовника у відповіді на Вимогу про усунення невідповідностей від 24.11.2022 року. В зв’язку з цим правовим актом, зі вступом в силу норм законодавства про скасування такого дозвільного документу, ми не мали правових підстав отримання такого спецдозволу та подання його Замовнику. Отже, вважаємо, що нами було виконано вимоги тендерної документації в повному обсязі в частині надання документів та інформації про підстави проведення топографо-геодезичних вишукувань працівниками відповідної кваліфікації під час дії воєнного стану. 3. Документ та інформація на підтвердження підстав користування офісним приміщенням. Умовами тендерної документації (а саме у змінах) була викладена вимога про те, що Учасник повинен мати в користуванні: офісне приміщення або будівля в користуванні про, що надати підтверджуючий документ. На виконання такої вимоги тендерної документації нами було надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника згідно Додатку №1 до тендерної документації (№1 від 18.11.2022 року) та копію Договору оренди нежилого приміщення без номеру від 01.02.2021 р., який було подано в електронному вигляді. Отже, відповідно до даних протоколу уповноваженої особи № 54 взагалі незрозуміло яке порушення нами було допущено в частині підтвердження місця знаходження учасника торгів. Посилання Замовника на те, що нами не було доведено факту користування вказаним приміщенням не може розглядатись як порушення оскільки: 1) умовами тендерної документації не передбачалось надання якихось документів які б вказували саме на користування вказаним приміщенням (Згідно Додатку №1 вимагалось лише вказати, що дане приміщення є наявності та документально це підтвердити). 2) Договір оренди нежилого приміщення укладений 01.02.2021 року і діє по 31.12.2022 року. А, отже, на дату подання тендерної пропозиції цей договір є дійсним. Отже, вважаємо, що нами було виконано вимоги тендерної документації у повному обсязі стосовно того, що є офісне приміщення або будівля в користуванні про що надано підтверджуючий документ. На підставі всього вище викладеного ми не погоджуємось з оскаржуваним рішенням Замовника та вважаємо його таким, що порушує норми ЗУ «Про публічні закупівлі» та права та законні інтереси нас, як учасника. Факт порушених прав та інтересів обґрунтовується тим, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції, як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури Закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника (Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ» код ЄДРПОУ 41686750). Додатки: Відповідь на Вимогу про усунення невідповідностей від 24.11.2022 року № 1 на 3 аркуш. Дані про трудовий та страховий стаж від 23.11.2022 року на 2 аркуш. Довідка № 2 від 24.11.2022 року про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на 3 аркуш. Копія трудової книжки на 9 аркуш. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника згідно Додатку №1 до тендерної документації (№1 від 18.11.2022 року) на 3 аркуш. Договір оренди нежилого приміщення від 01.02.2021 року на 10 аркуш. Скрін-шот з переліком документів що завантажені 24.11.2022 року у відповідь на Вимогу про усунення невідповідностей на 1 аркуш.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.12.2022 16:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.12.2022 15:17
Дата виконання рішення Замовником: 05.01.2023 09:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: ВИРІШЕНО: Виконати рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.12.2022 року № 7224-р/пк-пз, яким зобов’язано Управління містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ» за процедурою закупівлі – «Розроблення детального плану території, обмеженої автошляхом Р-17, територією садової забудови та землями лісогосподарського призначення в межах Білоцерківської міської територіальної громади Київської області (ДК 021:2015 – 71410000-5 Послуги у сфері містобудування)» від 22.11.2022 року Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 54. (Протокол УО №1 від 05.01.2023 р.)
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ", Тетяна Мазур +380667837224 iotp.office@gmail.com