• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття)

Завершена

531 620.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 316.20 UAH
Період оскарження: 11.11.2022 11:16 - 16.11.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

підтвердження технічних та якісних характеристик товару.

Номер: fdf2b01c60e44580a003de5a1e18ca9f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-11-004434-a.c3
Назва: підтвердження технічних та якісних характеристик товару.
Вимога:
Фізична особа-підприємець Мірось Сергій Валерійович як учасник закупівлі UA-2022-11-11-004434-a просить Замовника звернути увагу на недоліки тендерної пропозиції ФОП Фізична особа-підприємець Тодосієнко Ірина Володимирівна щодо документів, які підтверджують технічні характеристики та якість товару. Відповідно до вимог пункту 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «На підтвердження якості та відповідності технічних характеристик Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції: - документи, які підтверджують відповідність товару заявленим характеристикам (опис товару та копію декларації виробника/постачальника або посвідчення про якість, або сертифікатів якості або іншій документ, декларацію, тощо).» Також в цьому пункті Тендерної документації зазначено, що Тендерна пропозиція учасника, яка не містить документів, що передбачені цим пунктом, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Єдиний документ, що був доданий учасником щодо запропонованого товару крім Опису (Довідка «Технічні характеристики товару») це висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Таким чином даний документ не має ніякого відношення до підтвердження якості та відповідності технічних характеристик. З урахуванням вищезазначеного учасником ФОП Тодосієнко Ірина Володимирівна не надано документу, що підтверджує відповідність товару заявленим характеристикам. Відповідно до п. 40 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 40. «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). На підставі вищезазначеного, за відсутності документа про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі законодавством не передбачена можливість надання Замовником можливості усунути таку невідповідність. Просимо Замовника відхилити пропозицію ФОП Тодосієнко Ірина Володимирівна як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа розглянула вимогу про усунення порушення до процедури закупівлі: «Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття)», код ДК 021:2015: 021:2015: 19640000-4 (ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-11-004434-a ) (далі – Закупівля), зареєстровану 28.11.22 о 16:56 год в електронній системі закупівель № UA-2022-11-11-004434-a.c3 та повідомляє наступне. Відповідно до рішення Уповноваженої особи від від 28 листопада 2022 року (протокол від 28.11.2022 №583/22) пропозиція учасника - Фізичної особи-підприємця Тодосієнко Ірини Володимирівни з ціною пропозиції за результатом електронного аукціону 301 800,00грн. з урахуванням податків, зборів, обов’язкових платежів (учасник не є платником ПДВ) визначена такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, технічним характеристикам предмету закупівлі та умовам, зазначеним в тендерній документації та прийнято рішення про оприлюднення повідомлення про намір укласти договорів у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон). Відповідно до норм частини 4 ст.33 Закону Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Як вбачається із змісту вимоги про усунення порушення, учасником не вимагається надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а вимагається переглянути рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця. Проте, Закон не містить можливості учасника пропозиція якого не розглядалась, вимагати перегляду рішення Замовника. Таким чином, Ваша вимога підлягає відхиленню як така, що не відповідає нормам Закону. Додатково повідомляю наступне. Відповідно до норм пункту 6 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на Закупівлю, на підтвердження якості та відповідності технічних характеристик Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документи, які підтверджують відповідність товару заявленим характеристикам, а саме опис товару та будь який із таких документів: копію декларації виробника/постачальника або посвідчення про якість, або сертифікатів якості або іншій документ, декларацію, тощо. Таким чином, замовником не встановлено конкретних вимог до документу, який мав надати учасник. На виконання вищезазначеної вимоги, Фізичною особою-підприємцем Тодосієнко Іриною Володимирівною, у складі пропозиції надано, зокрема, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що в повній мірі відповідає нормам тендерної документації на Закупівлю. Враховуючи вищевикладене, пропозиція Фізичної особи-підприємця Тодосієнко Ірини Володимирівни відповідала технічним та якісним характеристики предмета закупівлі, а отже, була правомірно визначена Замовником такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, технічним характеристикам предмету закупівлі та умовам, зазначеним в тендерній документації та прийнято рішення про оприлюднення повідомлення про намір укласти договорів у відповідності до Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо наявності складських приміщень у м. Київ або Київській області

Номер: fa7065d1e89a4e58bf02735dacd536b1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-11-004434-a.a2
Назва: Щодо наявності складських приміщень у м. Київ або Київській області
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником вимагається надати довідку в довільній формі про наявність в Учасника необхідної матеріально-технічної бази, що підтверджує можливість виконання умов договору: в тому числі, наявність складських приміщень які повинні знаходитись у м. Київ або Київській області. Відповідно до ч.4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.4 ст. 22 У «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що наявність складських приміщень в конкретному регіоні є дискримінаційною вимогою, оскільки суттєво звужує коло потенційних учасників. Строк поставки товару: не більше ніж 5 (п’ять) календарних дні з дати отримання заявки дозволяє нам доставити товар не маючи складського приміщення саме в цьому регіоні, тому така умова є необґрунтованою та такою, що обмежую наше право на участь у закупівлі. Практика АМКУ з даного питання є усталеною та визначає вимогу щодо наявності МТБ в конкретному регіоні такою, що обмежує конкуренцію, а отже є дискримінаційною. З урахуванням зазначеного вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та видалити вимогу, щодо конкретного місцезнаходження складських приміщень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа розглянула вимогу про усунення порушення під час проведення відкритих торгів на закупівлю: «Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття)», код ДК 021:2015: 021:2015: 19640000-4 (ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-11-004434-a ) (далі – Закупівля), зареєстровану 13.11.2022 о14:36год в електронній системі закупівель та повідомляє наступне. За результатом розгляду Вашої вимоги, до тендерної документації на закупівлю будуть внесено зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо використання КЕП та УЕП

Номер: 1493129d02604334a8ae13a79b7f777d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-11-004434-a.a1
Назва: Щодо використання КЕП та УЕП
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовником вимагається: «Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (КЕП)». Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Постанови Кабінету міністрів України № 617 від 24 травня 2022р. на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, тобто дозволено використання УЕП (удосконалених електронних підписів). З урахуванням зазначеного вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, встановивши можливість учасникам для цілей подачі тендерної пропозиції використовувати на вибір КЕП або УЕП.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа розглянула вимогу про усунення порушення під час проведення відкритих торгів на закупівлю: «Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття)», код ДК 021:2015: 021:2015: 19640000-4 (ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-11-004434-a ) (далі – Закупівля), зареєстровану 13.11.2022 о14:35год в електронній системі закупівель та повідомляє наступне. Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова). Відповідно до норм Закону, тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та має містити інформацію передбачену статею 22 Закону. Чинне законодавство України не містить обмежень та заборон для Замовника щодо встановлення вимог виду накладання електронного підпису. Більш того, відповідно до норм Постанови Кабінету міністрів України № 617 від 24 травня 2022р. на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, тобто дозволено використання УЕП (удосконалених електронних підписів). Таким чином, вищезазначеною постановою лише надано дозвіл, а не обов’язковість використання. За таких обставин Замовнику торгів надано право самостійно встановлювати вимоги щодо виду електронного підпису. Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога підлягає відхиленню
Статус вимоги: Відхилено