• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Заходи з усунення аварій в будівлі «Одеського фахового коледжу економіки, права та готельно-ресторанного бізнесу», а саме: поточний ремонт систем протипожежного захисту в будівлі «Одеського фахового коледжу економіки, права та готельно-ресторанного бізнесу», розташованої за адресою:65078, м.Одеса, вул. Героїв Крут, буд.19, за кодом закупівлі (ДК 021:2015 – 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»

Завершена

1 564 917.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 824.58 UAH
Період оскарження: 10.11.2022 20:18 - 18.11.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога до Учасників процедури закупівлі, а також така яка не відповідає чинному законодавству України

Номер: 62e194b0f1cc46a88ff36f4ae82be2f9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-10-015634-a.c8
Назва: Дискримінаційна вимога до Учасників процедури закупівлі, а також така яка не відповідає чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовник процедури закупівлі в тендерній документації ви вимагаєте від Учасників надати: Сертифікат (оригінал/копія) на систему менеджменту соціальної відповідальності відповідно до міжнародного стандарту SA 8000:2014 «Соціальна відповідальність»; Доводимо до вашого відома, що згідно Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» статті 1. Основні терміни та їх визначення акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Відповідно до «Переліку органів з сертифікації систем менеджменту акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1» від 06.10.2022 року (долучаємо, як доказ), жоден орган з оцінки відповідності (ОВВ) не має акредитації на проведення перевірки, що відповідності SA 8000:2014 «Соціальна відповідальність» та видачі відповідного сертифікату SA 8000:2014 «Соціальна відповідальність». Шановний Замовнику не лобіюйте інтереси певного Учасника процедури закупівлі, в якого є даний видуманий та "намальований" на коліні сертифікат. При допомозі якого він отримує переваги в незаконний спосіб над іншими потенційними Учасниками. Окрім того ви даною вимогою навмисно обмежуєте кількість потенційних Учасників, звужуючи їх коло до одного або максимум двох, які мають це папірець. Відповідно до статті 22 ч.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Ключове словосполучення "вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством". сертифікат SA 8000:2014 «Соціальна відповідальність» не має стандарту, згідно якого він розроблений, а отже вимога, щодо його надання не передбачена чинним законодавством України. А якщо даний сертифікат має стандарт, то дозавантажте його будь-ласка до документів закупівлі, або хоч надайте ссилочку на відповідну сторінку, де його можна подивитися!!! Наполягаємо на видаленні даної вимоги до Учасників, в іншому разі ми змушені будемо звернутися з офіційною скаргою до АМКУ, адже має беззаперечні докази та чинне рішення АМКУ, щодо даного сертифікату. І повірте ми це зробимо, що в свою чергу затягне процедуру закупівлі на невизначений термін.
Вирішення: Шановний учаснику! Розглянувши Ваше запитання , повідомляємо наступне. При здійсненні закупівель Замовник дотримується всіх принципів визначених у частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Стосовно того, що на Вашу думку вимога про надання учасниками Сертифікату SA 8000:2014 є незаконною, зазначаємо наступне. Вказана вимога стосується всіх учасників закупівлі, тому не може бути дискримінаційною, адже отримати сертифікат SA 8000:2014 може будь-який учасник, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною та/ або недоцільною, або такою що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Сертифікат SA 8000:2014 передбачений чинним законодавством, і будь-який учасник має можливість надати цей сертифікат, виконавши вимоги тендерної документації закупівлі. Враховуючи викладене вище вважаємо, що надали вичерпну та обґрунтовану відповідь на Ваше запитання. Таким чином, дана вимога не порушує принципу недискримінації учасників, закріпленого в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога до Учасників, яка визнана дискримінаційною, згідно рішення АМКУ

Номер: 25b04424d5584396a5bf13d4352b9ea1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-10-015634-a.c7
Назва: Вимога до Учасників, яка визнана дискримінаційною, згідно рішення АМКУ
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, згідно додатку №1 до тендерної документації ви вимагаєте від Учасників надати, п.1.5. Надати договір добровільного страхування відповідальності учасника перед третіми особами за нанесення шкоди під час здійснення господарської діяльності або договір добровільного страхування цивільної відповідальності власників, або користувачі майна з загальним лімітом відповідальності за договором на суму не менше очікуваної вартості закупівлі. Доводимо до вашого відома, що роботи, які передбачені предметом закупівлі, не належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого статтею 7 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 року. Даний вид страхування є добровільним і не може вимагатися Замовником. Встановлюючи дану вимогу до Учасників Замовник навмисно зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як обов'язковий. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч.4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Встановлена вимога не відповідає нормам Закону та порушує основні принципи здійснення закупівлі, щодо недискримінації Учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому, та такою, що порушує права Учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед Учасників. Згідно ч.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Окрім того, вимога Замовника, щодо надання Учасниками договору добровільного страхування відповідальності учасника перед третіми особами за нанесення шкоди під час здійснення господарської діяльності або договір добровільного страхування цивільної відповідальності власників, або користувачі майна з загальним лімітом відповідальності за договором на суму не менше очікуваної вартості закупівлі, була визнана дискримінаційною, рішенням колегії АМКУ № 10451-р/пк-пз від 27.05.2020р. (питання №1). Наполягаємо на видаленні даної дискримінаційної вимоги до Учасників процедури закупівлі, якою ви лобіюєте інтереси певного Учасника в якого є цей нікому не потрібний окрім нього документ, а також навмисно обмежуєте кількість потенційних Учасників процедури закупівлі. В випадку ігнорування нашої вимоги, яка грунтується на беззаперечних доказах та рішенні АМКУ ми змушені будемо звернутися з офіційною скаргою до АМКУ.
Вирішення: Шановний учаснику! Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здій-снюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публіч-ні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція се-ред учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх ста-діях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупе-реджене визначення переможця процедури; запобігання корупційним діям і зловживанням. Основна мета, що стоїть перед Замовником при складаннi тендерної документацiї - сформувати умови до учасникiв, щоб за результатом укласти договiр з Учасником i мiнiмiзувати ризики, шляхом покриття їx страховою виплатою. Договори добровiльного страхування вiдповiдальностi перед третiми особами укладаються з юридичними особами та з дiєздатними фiзичними особами, як резидентами, так i нерезидентами України (Страхувальники), якi можуть заподiяти шкоду життю, здоров’ю та/або майну третіх осiб. Страхова сума (лiмiт вiдповiдальностi / лiмiт зобов'язань) Страховика - це грошова сума, в межах якої Страховик вiдповiдно до умов страхування зобов'язаний провести виплату страхового вiдшкодування при настанні страхового випадку. Тобто страхова сума прямо пов'язана з покриттям ймовірної шкоди. Згiдно Закону України «Про страхування» та iнших законодавчих aктів, що регулюють сферу страхових послуг, не має обмежень до осiб, шо мають бажання/необхiднiсть в отриманнi страхового полiсу вiдповiдальностi перед третiми особами. Таким чином, будь-яка особа може отримати страховий полiс вiдповiдальностi перед третiми особами, i дана вимога тендерної документації не є дискримiнацiйною. Учасники самостiйно одержують вci необхiднi документи, пов'язанi з поданням його тендерної пропозицiї, та несе вci витрати на їх отримання. Зазначаємо, що вci Учасники публічних закупiвель несуть додатковi витрати при здiйсненні своєї господарської дiяльностi. Цe є ризики господарської дiяльностi. З урахуванням вищевикладеного, вважаємо ваше звернення стосовно вилучення зі складу документації означених вимог таким, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога до Учасників процедури закупівлі. яка визнана дискримінаційною рішенням АМКУ

Номер: 7c77a8a647354b989a51121a690113fd
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-10-015634-a.a6
Назва: Вимога до Учасників процедури закупівлі. яка визнана дискримінаційною рішенням АМКУ
Вимога:
Шановний Замовник процедури закупівлі в тендерній документації в додатку №1 ви вимагаєте від Учасників, згідно п.2.7. надати сертифікат SIC. COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій». Доводимо до вашого відома, що згідно Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» статті 1. Основні терміни та їх визначення акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Відповідно до «Переліку органів з сертифікації систем менеджменту акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1» від 06.10.2022 року (долучаємо, як доказ), жоден орган з оцінки відповідності (ОВВ) не має акредитації на проведення перевірки, що відповідності SIC.COVID-FREE та видачі відповідного сертифікату SIC.COVID-FREE. Окрім того такого стандарту SIC.COVID-FREE в природі не існує, не міжнародного, ні затвердженого державного (українського) Також є рішення колегії АМКУ від 25.10.2022 № 6448 (питання №3), щодо даного сертифікату!!! Постійно-діючою колегією АМКУ вимога, щодо надання Учасниками сертифікату SIC.COVID-FREE визнана дискримінаційною. Шановний Замовнику не лобіюйте інтереси певного Учасника процедури закупівлі, в якого є даний видуманий та "намальований" на коліні сертифікат. При допомозі якого він отримує переваги в незаконний спосіб над іншими потенційними Учасниками. Окрім того ви даною вимогою навмисно обмежуєте кількість потенційних Учасників, звужуючи їх коло до одного або максимум двох, які мають це папірець. Відповідно до статті 22 ч.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Ключове словосполучення "вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством". сертифікат SIC.COVID-FREE не має стандарту, згідно якого він розроблений, а отже вимога, щодо його надання не передбачена чинним законодавством України. Наполягаємо на видаленні даної вимоги до Учасників, в іншому разі ми змушені будемо звернутися з офіційною скаргою до АМКУ, адже має беззаперечні докази та чинне рішення АМКУ, щодо даного сертифікату. І повірте ми це зробимо, що в свою чергу затягне процедуру закупівлі на невизначений термін.
Вирішення: Шановний учаснику! Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. У відповідності до зазначених вище положень, а також заважаючи на бажання Замовника отримати якісні, максимально екологічні та безпечне послуги Замовником і було пред’явленого вимогу про надання вказаного сертифікату. Враховуючи, що Сертифікати є документами, що передбачається чинним законодавством України – відповідними ДСТУ, то відповідна вимога щодо надання даних сертифікатів цілком відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, враховуючи, той факт, що всі стандарти ISO були прийняті також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікатів відповідності - встановленим стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» . Стандарт SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій» розроблений на підставі рекомендацій ISO/PAS 45005 та забезпечує, за умови впровадження та дотримання на підприємстві, необхідний рівень дотримання зазначених заходів. Отримати сертифікат може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO/PAS 45005, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню якостей Учасника, його спроможності надавати якісні та безпечні послуги в умовах підвищених вимог до забезпечення дотримання протиепідеміологічних заходів тощо. Розроблений відповідно до рекомендацій Міжнародної організації праці стандарт SIC.COVID-FREE:2020 містить вимоги щодо мінімізації ризиків поширення коронавірусної інфекції для забезпечення безперервності бізнесу. З урахуванням ситуації, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короно вірусом SARS –CoV-2, між працівниками замовника та забезпечення цілісності кадрового штату, тендерна документація містить вимогу, що передбачає підтвердження відповідності заходів учасників міжнародному стандарту SIC.COVID-FREE:2020. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що ЗУ «Про публічні закупівлі» прямо передбачено право Замовників вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. А саме відповідно до частини 4 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам». Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікатів є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною (аналогічна позиція викладена, наприклад, в рішенні № 6170-р/пк-пз від 23.06.2018, прийнятому ПОСТІЙНО ДІЮЧОЮ АДМІНІСТРАТИВНОЮ КОЛЕГІЄЮ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, винесеного по закупівлі № UA-2018-05-25-002509-a) . З урахуванням вищевикладеного, вважаємо ваше звернення стосовно вилучення зі складу документації означених вимог таким, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо свідоцтв повірки на електроінструмент.

Номер: e4ee27b9e8284b77b84685d7a4e16307
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-10-015634-a.b5
Назва: щодо свідоцтв повірки на електроінструмент.
Вимога:
Шановний Замовнику! В пункті 1.1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати свідоцтва повірки на електроінструмент. Дана вимога є дискримінаційною з огляду на те, що повірка може здійснюватися тільки відносно засобів вимірювальної техніки, до яких електроінструмент ніяким чином не відноситься. На електроінструмент можливе лише надання протоколу про виміру опору ізоляції. Внесіть, будь ласка, зміни до тендерної документації в цій частині.
Вирішення: Шановний учаснику! Інформацію про технічне обстеження (повірку, калібрування) вимірювальної техніки необхідно надавати згідно Постанови КМУ від 4 червня 2015 року №374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають метрологічній повірці». Документи про повірку на прилади, вимірювальні засоби та електроінструменти, які не зазначенні в даній Постанові, не надаються.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо працівників

Номер: cc32eb340c02495691da1f1f56693e33
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-10-015634-a.b4
Назва: щодо працівників
Вимога:
Шановний Замовнику! Пунктом 2.1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати: «Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до надання послуг, які є предметом закупівлі, із зазначенням переліку працівників у кількості не менше 3-х електромонтерів ОПС та 1-го налагоджувальника КВП та автоматики, які будуть здійснювати надання послуг.». Дана вимога є дискримінаційною, оскільки відповідно до пунктів 14, 15 Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852, суб’єкти господарювання повинні мати: 1) Керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 2) Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Крім того, зазначаємо, що є багато рішень АМКУ, відповідно до яких наявність більше одного електромонтера та одного налагоджувальника є дискримінаційною. Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти даний пункт у відповідності до норм чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 передбачено, що: Ліцензіат повинен відповідати наступним Кадровим вимогам: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб, а отже більше може бути. Керуючись тим, що послуги планується надати закладі освіти і дані послуги необхідно виконати у стислі терміни, Замовником і встановлена вимога, щодо наявності не менше 3-х електромонтерів ОПС, налагоджувальника КВП та автоматики, керівник робіт. Ліцензійними вимогами передбачена для Ліцензіата мінімальна кількість працівників, і жодним чином не встановлено обмеження мати у штаті більшої кількості працівників. Отже у даній вимозі Замовник не вбачає жодних дискримінаційних вимог.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо надання послужного списку

Номер: 122f6404c61e4ce688b4d7ec435e42c0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-10-015634-a.c3
Назва: щодо надання послужного списку
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до пункту 2.1 Додатку 1 до тендерної документації Ви вимагаєте надати: «Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому, трудової книжки та послужним списком.». Дана вимога є дискримінаційною для нас, оскільки у нас є керівник робіт, який має відповідно вищу освіту та стаж роботи, які відповідають вимогам постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852. Керівник робіт має вищу освіту по спеціальності «Радіотехніка», яка відноситься до спеціальності «Телекомунікації та радіотехніка». Відповідно до постанови КМУ від 29 квітня 2015 р. № 266 спеціальність «Телекомунікації та радіотехніка» відноситься до галузі знань «Електроніка і телекомунікації». На підтвердження стажу роботи керівник робіт має трудову книжку. Послужний список – це документ про проходження служби особами рядового і начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту. Тобто, послужний список надається особам, які мають вищу освіту у галузях знань «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека») та тим особам, які проходили службу в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше п’яти років. Ми не маємо можливості надати та не повинні надавати послужний список, оскільки керівник робіт не проходив навчання у галузях знань «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека») та не має стажу роботи в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше п’яти років. Просимо внести зміни в тендерну документацію та викласти дану вимогу в новій редакції: «Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому, трудової книжки та/або послужним списком.».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до п. 14 постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 Київ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» передбачається , що Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Враховуючи, що послуги мають надаватися в закладах з масовим перебуванням дітей, то Замовник бажає, що б дані послуги надавала організація, яка відповідає всім вимогам чинного законодавств. Саме тому в тендерній документації прописана відповідна вимога до керівника робіт, що має підтверджуватися документально. Додатково звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. На підставі викладеного вище, дана вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

акт огляду об’єкту

Номер: 71c9ed4507884a6487abe064250dac38
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-10-015634-a.b2
Назва: акт огляду об’єкту
Вимога:
Згідно умов тендерної документації: Учасник має у період уточнення інформації про закупівлю направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом та визначення детального обсягу надання послуги, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на акті огляду об’єкту Учасником, який надається в складі пропозиції. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає не конфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Крім того, внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 14.03.2022 № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 18.04.2022 № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 17.05.2022 № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 12.08.2022 № 573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» виїзд на об’єкт для більшості Учасників на момент подачі тендерної пропозиції є затратною коштів. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публіч-ні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник не має технічної можливості розмістити на електронному майданчику технічні паспорти, саме тому Тендерна документація містить умову про обов’язковий огляд об’єкту. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що встановлена вимога щодо ознайомлення з об’ємами робіт та об’єктом жодним чином не позбавляє учасників можливості взяти участь у даній процедурі закупівель. Тому, твердження щодо дискримінаційності та неможливості виконання даної вимоги учасниками та неможливості участі в даній процедурі закупівлі є необґрунтованим. Наголошуємо ще раз, що для всіх учасників встановлено рівні умови для виконання даної вимоги, тобто ознайомлення з об’єктом, за однією адресою, що мінімізує затрати часу та є реальним для виконання. Окрім того, процедура закупівлі була оголошена 10.11.2022 року, термін подачі пропозиції закінчується 18.11.2022 року, тобто учасники мають достатньо часу для того, щоб знайти можливість і час провести ознайомлення з об’єктом та об’ємами робіт. Також звертаємо увагу на те, що Замовник хоче отримати якісні послуги, тому для повного розуміння всього об’єму робіт Учасники зобов’язані надіслати кваліфікованих спеціалістів до об’єкту, який зможе на місці самостійно ознайомитися з усіма необхідними документами (технічними паспортами) та здійснити візуальний огляд об’єкту для визначення детального обсягу надання послуги та усунення вже на етапі виконання робіт можливих не врахованих у вартості робіт за договором додаткових робіт, тобто робіт яких немає можливості побачити тільки на планах приміщення без здійснення огляду.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога в тендерній документації до Учасників процедури закупівлі

Номер: a08f02a5c8064e9ebab30084f26fc9a7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-10-015634-a.b1
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації до Учасників процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації, згідно додатку №3 наявна вимога, щодо надання Учасниками: п.2.7. Надати програму учасника щодо протидії поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг (спеціальне навчання), затверджену учасником та навчальним закладом, який має відповідні повноваження на здійснення такого навчання та посвідчення про проходження спеціального навчання згідно Програми протидії поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг всіх працівників Учасника, зазначених у довідці. Шановний Замовнику, ми розуміємо що тендерна документація підготовлена для вас, судячи з наявністю великої кількості дискримінаційних вимог, і одних та тих самих вимог, відомим підприємством, а саме ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" Шановний Замовнику, згідно вимог якого нормативного документу, чи нормативних документів ви вимагаєте від Учасників надати, згідно п.2.7. Надати програму учасника щодо протидії поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг (спеціальне навчання), затверджену учасником та навчальним закладом, який має відповідні повноваження на здійснення А також згідно, якого нормативного документу, працівники учасника повинні пройти спеціальне навчання та з отриманням посвідчень про проходження спеціального навчання згідно Програми протидії поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг всіх працівників Учасника, зазначених у довідці. Це повна "маячня", ніякого такого спеціального навчання не існує. Наполягаємо на видалені даної дискримінаційної вимоги до Учасників, якою ви навмисне обмежуєте кількість їх потенційних Учасників. В випадку ігнорування нашої вимоги будемо звертатися з офіційною скаргою до АМКУ!!!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що ми Державний навчальний заклад, в якому постійно перебувають студенти та працівники. Відповідно до норм тендерної документації, Учасник подає у пропозиції програму щодо протидії поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг, погоджену із Замовником. Інших вимог до програми в документації не встановлено. З урахуванням епідеміологічної ситуації, надання такого документу не є дискримінацією , а встановлена з урахуванням охорони життя та здоров’я працівників та студентів. Замовник не може нехтувати життям та здоров’ям своїх працівників, студентів та відвідувачів закладу, тому здійснює заходи щодо запобігання розповсюдженню короно вірусної інфекції.
Статус вимоги: Відхилено