-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розробка проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок)
Торги відмінено
95 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 475.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 475.50 UAH
Період оскарження:
10.11.2022 16:51 - 19.11.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
72283d1df0c9440a94c0be05c6a5a59c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-10-014480-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
У зв’язку з оголошенням тендера за №UA-2022-11-10-014480-a на закупівлю «ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розробка проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок)» було опубліковано тендерну документацію (документальне підтвердження: копія тендерної документації).
1. Відповідно до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «Документи, які повинен надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження
відповідності кваліфікаційним критеріям» встановлено, що Учасник в складі пропозиції повинен надати довідку довільної форми, яка містить інформацію про наявність службового/офісного приміщення на території Христинівської міської територіальної громади та копії відповідних документів, які підтверджують право користування даним приміщенням.
Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що обмежує коло потенційних Учасників з огляду на наступне:
- абз. 2 п. 45 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 встановлено, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. П. 1 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) чітко встановлено, що Замовник може встановити кваліфікаційний критерій наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, тобто наявність в Учасника службового/офісного приміщення за межами Христинівської міської територіальної громади є повністю виконаною вимогою ст. 16 Закону.
Також слід зауважити, що ст. 5 Закону передбачено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Зокрема даною статтею встановлено, що всі закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Враховуючи вищевикладене, вимагаю прибрати вимогу, визначену п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «Документи, які повинен надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» про надання довідки довільної форми, яка містить інформацію про наявність службового/офісного приміщення на території Христинівської міської територіальної громади та копії відповідних документів, які підтверджують право користування даним приміщенням.
2. Відповідно до п. 2.1 Додатку 1 до тендерної документації «Документи, які повинен надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження
відповідності кваліфікаційним критеріям» встановлено, що Учасник в складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі щодо кількості та кваліфікації працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах, у тому числі: сертифікований інженер-геодезист (досвід роботи не менше 2 років).
Дана вимога також є дискримінаційною з огляду на наступне:
2.1. відповідно до ст. 26 ЗУ «Про землеустрій», розробниками із землеустрою є:
- юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою;
- фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
2.2. Відповідно до ст. 51 ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України "Про землеустрій".
Враховуючи вищевикладене, вимагаю прибрати вимогу, визначену п. 2.1 Додатку 1 до тендерної документації «Документи, які повинен надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» про надання довідки довільної форми, яка містить інформацію щодо кількості та кваліфікації працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах, а саме прибрати слова «сертифікований інженер-геодезист (досвід роботи не менше 2 років)».
Узагальнюючи вищевикладене можна прийти до висновку, що обидві вимоги є явно дискримінаційними, обмежують потенційне коло Учасників, звужуючи їх до адміністративно-територіальних меж Христинівської міської територіальної громади, що свідчить про надання переваги певному Учаснику та свідчить про наявність корупційної складової і в свою чергу суперечать вимогам ст.ст. 5, 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 26 ЗУ «Про землеустрій» та ст. 51 ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.11.2022 08:26
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику!
Замовником було розглянуто Вашу вимогу стосовно внесення змін то Тендерної документації в частині кваліфікаційних вимог до учасників процедури відкритих торгів з особливостями (Ідентифікатор - UA-2022-11-10-014480-a). По пункту 1 Вашої вимоги слід зауважити, що вимога, встановлена у п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «Документи, які повинен надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» не є дискримінаційною, у зв'язку з тим, що більш як один суб'єкт господарювання може набути певного права користування приміщенням, навіть на строк надання послуг, що є предметом закупівлі. Більше того, Замовником не визначено конкретно, яке право користування повинно бути оформлене учасником та конкретний населений пункт чи адресу необхідного розташування матеріально-технічної бази. Дана вимога встановлювалась Замовником з метою запобігання негативних наслідків, що спричинятимуть затримку надання послуг, у зв'язку із періодичними відключеннями електроенергії, з метою своєчасної та конфіденційної комунікації Учасника та Замовника при обміні вихідними даними та документацією, необхідною для надання послуг., що передбачено ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), та не суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначених ст.5 Закону.
По пункту 2 Вашої вимоги, повідомляємо, що під час дії правового режиму воєнного стану Замовником доцільно укладати договори про закупівлю товарів, робіт чи послуг з добросовісними, надійними та кваліфікованими Учасниками з метою отримання якісних послуг, в результаті надання яких (у випадку конкретно даної закупівлі) буде виготовлення матеріальної речі, яка стане власністю Замовника. Окрім того, Замовником не вбачається в даній вимозі дискримінаційної складової, у зв'язку із відсутністю конкретних вимог то виду оформлених трудових відносин з інженером-геодезистом, не обмежуються взагалі місце навчання, освіта, установи видачі сертифікату та інших підтверджуючих його кваліфікацію документів.
Враховуючи вищевикладене, інформуємо, що безпосередньо з метою забезпечення Вашою участі у даній процедурі закупівлі, зміни до тендерної документації вноситись не будуть. Додатково повідомляємо, що Ви не є контролюючим правоохоронним органом у сфері протидії корупції і не наділені повноваженням звинувачувати в корупційних діяннях посадову особу органу місцевого самоврядування, за завдання шкоди особистій гідності чи діловій репутації якої передбачена відповідальність згідно чинного законодавства України!
Статус вимоги:
Відхилено