-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали
У зв'язку з продовженням карантину постанови КМУ “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” від 09.12.2020 р. № 1236. На всій території України до 31 грудня 2022 р. продовжено карантин через COVID-19 та режим надзвичайної ситуації для єдиної державної системи цивільного захисту. Спрощена процедура закупівлі проводиться на підставі п.3-1розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" ЗУ "Про публічні закупівлі" №1599.
Торги відмінено
793 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 969.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 969.50 UAH
Період оскарження:
10.11.2022 15:00 - 17.11.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо неправомірних дій та вимог Замовника щодо оголошення про проведення закупівлі
Номер:
f4e9605ff7f944fa9dc36c2d9a40af8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-10-010789-a.c1
Назва:
Вимога щодо неправомірних дій та вимог Замовника щодо оголошення про проведення закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник!
А вам не здається що ваші дії суперечать вашим вчинкам та законодавству України з публічних закупівель?!
Вимагаємо відповісти на такі запитання:
1) Вами була вже запущена ідентична процедура закупівлі UA-2022-10-31-007611-a від 31.10.2022 року, на яку була подана вимога щодо закупівлі. Протоколом №43 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 07.11.2022 керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»(далі Закон) відповідно до ст.14 Закону ви скасовуєте дану процедуру, далі цитата з вашого протоколу "У зв’язку з переглядом технічних вимог є необхідність скасування даної процедури.
Таким чином Замовник відміняє Закупівлю відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону, з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель."
10.11.2022 ви запускаєте нову процедуру закупівлі UA-2022-11-10-010789-a з таким ж самими технічними вимогами як і в попередній (скасованій вами) закупівлі. Питання до Вас - яким саме законом ви керувалися, коли запускали процедуру закупівлі UA-2022-11-10-010789-a з тими ж самими технічними вимогами як і у попередній закупівлі???
2) Текст вимоги щодо неправомірних дій Замовника знаходиться у вкладені
3) Нами будуть подані скарги до ДАСУ, до НСЗУ, до Департаменту охорони здоровʼя, СУДу та органів оскарження, щодо неправомірних дій Замовника та уповноваженої особи щодо цих процедур закупівель. Нагадаємо вам, що "Відповідно до ст. 164-14 КУпАП адміністративна відповідальність може застосовуватися до посадових осіб (в розумінні Закону № 922) замовника. Оскільки тендерні комітети припинили своє існування минулого року, з 2022-го відповідальність у сфері державних закупівель передбачена для уповноваженої особи (далі — УО) та керівника замовника".
Стаття 164-14 КУпАП передбачає наступну відповідальність:
Ч.1 - Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України від 17.03.20р. за № 530-IX ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - Накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника — 100 нмдг. Тобто 1700,00 грн
Ч.3 - Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - Накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника — 1500—3000 нмдг. Тобто 25 500,00 грн — 51 000,00 грн
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА щодо закупівлі одягу.docx 13.11.2022 14:42
Дата подачі:
13.11.2022 14:42
Вирішення:
КНП «Міська клінічна лікарня № 9» ДМР уважно розглянуло Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Як передбачено ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
З урахуванням чого, КНП «Міська клінічна лікарня № 9» ДМР у тендерній документації передбачило певні вимоги до предмету закупівлі.
Так, зокрема, КНП «Міська клінічна лікарня № 9» ДМР має намір придбати: Маска медична Hoff Medical 3-шарова з вушними петлями виготовленими з матеріалу Polyester + Spandex та Рукавички медичні оглядові нітрилові Sempercare Silk нестерильні неприпудрені білого кольору.
Втім, Ви посилаєтеся на одноособовість виробництва продукції під № 5 та № 6, однак жодних доказів цьому Вами надано не було.
У своїй документації КНП «Міська клінічна лікарня № 9» ДМР зазначило медико-технічні вимоги до предмета закупівлі. Жодних посилань на виробника зазначено не було.
В будь-якому випадку слід звернути увагу на той факт, що відповідно до положень ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Тобто, у замовника існує право, а не обовʼязок із встановлення можливості учаснику надати аналог певної продукції в рамках даної закупівлі.
З урахуванням того, що документація замовника складена у відповідності з чинними положеннями нормативно-правових актів України, то в даній частині Ваша вимога задоволенню не підлягає.
Як вже було зазначено вище, відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
І в даному випадку, з огляду на сталу позитивну тенденцію у закупівлі подібної продукції з аналогічними вимогами, замовник встановив вимоги щодо надання підтверджуючих документів про відповідність саме Технічному регламенту № 753.
КНП «Міська клінічна лікарня № 9» ДМР наразі має на меті придбати за результатами закупівлі саме заявлену продукцію і саме тієї якості, вимоги по якій визначені в документації. КНП «Міська клінічна лікарня № 9» ДМР не може вносити необґрунтовані зміни до своєї документації у звʼязку з Вашою неможливістю взяти участь в даній закупівлі через відсутність у Вас необхідного товару.
Таким чином, вимоги документації замовника не містять в собі будь-яких дискримінаційних умов щодо кола осіб, які можуть брати участь у даній закупівлі.
Щодо Вашої вимоги в частині дій Замовника, які полягали у скасуванні минулої закупівлі та оголошення нової з такими ж вимогами, то зазначаємо, що Замовником під час оголошення минулої закупівлі були допущені процедурні помилки, які унеможливлювали подальше проведення такої закупівлі з урахуванням чинних на той час положень нормативно-правових актів України.
Відтак, з метою недопущення будь-яких порушень ні з боку Замовника, ні з боку учасників, було прийнято рішення щодо скасування старої закупівлі та оголошення нової.
В свою чергу, КНП «Міська клінічна лікарня № 9» ДМР щиро дякує Вам за Ваше звернення. Однак, таке звернення задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні