• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (Дренажи,шприці, подовжувачи та ін.)

Дренажи, шприці, подовжувачи та ін. (згідно з додатком)

Завершена

198 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 1 338.00 UAH
Період оскарження: 13.12.2017 11:28 - 18.12.2017 12:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: c20a20eedc824f449456e4172f327b26
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-13-000994-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
КУ «Київський міський пологовий будинок 2» ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 1833539, номер тендеру у ЦБД UA-2017-12-13-000994-c) 18.12.2017 року відбудеться аукціон у допорогових торгах із закупівлі: 33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування Найменування виробів медичного призначення Од. вим К-сть 1 Дренаж типу "Редон" (мягкий Жане) діаметр 6 мм шт 340 2 Дренаж типу "Редон" (мягкий Жане) діаметр 8 мм шт 100 3 Дренаж типу "Редон" (мягкий Жане) діаметр 14мм шт 150 4 Дренаж типу "Редон" (мягкий Жане) діаметр 14мм шт 400 5 Дренаж типу "Редон" (мягкий Жане) діаметр 10 мм Ch/Fg: 30 довж. 500 мм шт 280 6 Затискач для пуповини АПЕКСМЕД шт 1500 7 Набір гінекологічний оглядовий№1 шт 200 8 Набір маніп. Гінекологічний№1 шт 400 9 Катетер сечовий Нелатон чол№16 шт 100 10 Катетер сечовий ФОЛЕЯ№16 шт 1000 11 Катетер живильний№6 Галмед шт 50 12 Катетер живильний№8 Галмед шт 50 13 Аспіраційний катетет№6 шт 500 14 Аспіраційний катетер №10 шт 290 15 Аспіраційний катетер №8 шт 400 16 Краник інфузійний 3-х ходовий шт 1500 17 Серветки спиртові №100 уп 30 18 Ємкість для сечі 120 мл шт 150 19 Подовжувач до інфузійних помп 1.5 м (Виробник BALTON) шт 150 20 Подовжувач до інфузійних помп 1.5 м (Виробник BALTON) шт 450 21 Датчик неонатальний МАССИМО ОДНОРАЗОВИЙ шт 5 22 Адаптер до датчика шт 1 23 Скарифікатрори МЕДІКАРЕ №200 уп 20 24 Канюля з фільтрами для забору розчинів шт 100 25 зонд шлунковий №8 шт 400 26 зонд шлунковий №6 шт 400 27 Канюля багаторазова з двома фільтрами для забору розчинів шт 150 28 Шприц 1,0 туберкуліновий шт 1000 29 Шприц10,0 шт 1000 30 Шприц10,0 шт 5000 31 Шприц 20,0 шт 4500 32 Шприц 20,0 шт 1200 33 Шприц 1.0 інсуліновий U-100 шт 1000 34 Шприц5,0 шт 9000 35 Шприц5,0 шт 1500 36 ШПРИЦИ 2,0 шт 10000 37 ШПРИЦИ 2,0 шт 1000 38 Катетер в/в G26 (BD Neoflon) шт 250 39 Катетер в/в G18 шт 2000 40 Катетер в/в G24 (BD Neoflon) шт 250 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц 1,0 туберкуліновий шт 1000 Шприц10,0 шт 1000 Шприц10,0 шт 5000 Шприц 20,0 шт 4500 Шприц 20,0 шт 1200 Шприц 1.0 інсуліновий U-100 шт 1000 Шприц5,0 шт 9000 Шприц5,0 шт 1500 ШПРИЦИ 2,0 шт 10000 ШПРИЦИ 2,0 шт 1000 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1833539, номер тендеру у UA-2017-12-13-000994-c шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Ваша вимога розглянута, до тендерної документації внесено зміни.
Статус вимоги: Задоволено