• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування технічних засобів і систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, спостереження за спрацюваннями засобів пожежної сигналізації, які підключені до радіоблоку

Завершена

72 696.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 363.48 UAH
Період оскарження: 10.11.2022 11:22 - 16.11.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога до учасників процедури, яка не відповідає чинному законодавству України

Номер: 34fa2f12a7d2402eb9b40d54fc136706
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-10-004472-a.b1
Назва: Дискримінаційна вимога до учасників процедури, яка не відповідає чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в додатку №2 до оголошення спрощеної процедури ви вимагаєте від Учасників, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам технічного завдання для виконання робіт за закупівлею у складі тендерної пропозиції надає: Копію погодження ДСНС України програми навчання учасника відповідно до вимог пунктів 7,8 та 9 постанови КМУ від 26 червня 2013 року №444. По-перше, для виконання робіт які є предметом закупівлі, а відповідно і дотримання вимог технічного завдання учаснику достатньо і потрібно мати лише - паперову або електронну ліцензію, яка видана Державною службою України з надзвичайних ситуацій, відповідно до Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», розділ «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устат-ковання для передачі тривожних сповіщень». Програма навчання відповідно до вимог пунктів 7,8 та 9 постанови КМУ від 26 червня 2013 року №444 потрібна виключно для проведення навчання, перевірки знань з питань пожежної безпеки та інструктажів і ніякого відношення до виконання робіт, які є предметом закупівлі дана програма немає. Дану затверджену програму навчання відповідно до вимог пунктів 7,8 та 9 постанови КМУ від 26 червня 2013 року №444 мають обмежена кількість підприємств, установ та організацій по Україні, відповідно до Перелік підприємств, установ та організацій України, які проводять навчання з питань пожежної безпеки (додаємо до вимоги, як доказ) їх кількість по всій Україні становить - 350. У нас виникає питання, навіщо ви даною вимогою навмисно створюєте дискримінаційні вимоги до Учасників та обмежуєте їх кількість. Тим самим ви навмисно та грубо порушуєте основні принципи, щодо недискримінації учасників, які зазначені в статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" ч.1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. А також ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" ч.5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом видалення даної дискримінаційної вимоги до Учасників, якою ви як Замовник, навмисно обмежуєте кількість потенційних Учасників і лобіюєте інтереси зацікавленого учасника в якого є дана затверджена програма відповідно до постанови КМУ від 26 червня 2013 року №444, яка ніяким чином не визначає кваліфікаційні критерії, адже не відноситься до робіт, які є предметом закупівлі. В випадку ігнорування нашої вимоги, щодо видалення вимоги ви змушені будемо звернутися, згідно до ст.14 ч.20. до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, щодо участі в процедурі закупівлі.
Вирішення: Шановний потенційний учаснику! Як вбачається з ч. 5 ст. 14, ч. 4 ст. 22 Закону № 922 тендерна документація (у випадку здійснення спрощеної закупівлі — оголошення та вимоги до предмета закупівлі) не повинна містити вимог, що призводять до дискримінації учасників, у т.ч. потенційних. Однак, Законом № 922 визначення не наведено. Фактично його сформульовано і деталізовано Верховним Судом (далі – ВС) у Постанові від 29.01.2021р. у справі № 640/1042/19 (№ К/9901/688/20), де вказано, що дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У цій справі ВС зазначив, що дискримінації не було, адже вимоги конкурсної документації поширювались не лише на певного суб’єкта або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і були обов`язкові до виконання всіма потенційними учасниками. Водночас у п.п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922 передбачено, що в тендерній документації у т.ч. зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 цього Закону, а також інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. У вимозі не доведено необхідність внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тому вона не підлягає задоволенню. Уповноважена особа Юлія РУДИК
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні