Номер:
80a724f475e9498d904d3998ec1dba8f
Пов'язаний елемент:
Закупівля
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-09-013048-a.b1
Назва:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
Замовник
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.11.2022 14:01
Дата розгляду скарги:
22.11.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.11.2022 13:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.11.2022 12:55
Дата виконання рішення Замовником:
06.12.2022 15:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації
1. Найменування замовника. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця»
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900
3. Місцезнаходження замовника*. --- місто Київ, ---
4. Уповноважена особа вносить зміни до тендерної документації, оголошення UA-2022-11-08-012544-a, а саме:
Внести зміни до тендерної документації, затвердити тендерну документацію в новій редакції та оприлюднити: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні), UA-2022-11-09-013048-a, а саме:
1) п. 4.5. «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій» ТД викласти: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 11.12.2022 18:00;»;
2) З Розділу 1 додатку 1 ТД видалити абзац: «Ознайомитись із технічною документацією на обладнання можливо за адресою м. Київ, каб.306. тел.+38(044) 333-14-56. ».
Абзаци розділу 1 додатку 1 ТД:
«Загальні вимоги:
Для проведення технічного обслуговування обладнання Lapauw учасник надає лист або сертифікат від фірми Lapauw про те, що він має право здійснювати технічне та/або сервісне та/або гарантійне обслуговування, та/або має фахівця який пройшов навчання у виробника обладнання Lapauw та має практичні навики та знання надання відповідних послуг для всього обладнання Lapauw.
Для проведення технічного обслуговування обладнання JENSEN учасник надає лист або сертифікат від фірми JENSEN про те, що він має право здійснювати технічне та/або сервісне та/або гарантійне обслуговування, та/або має фахівця який пройшов навчання у виробника обладнання JENSEN та має практичні навики та знання надання відповідних послуг для всього обладнання JENSEN.
Виконавець - учасник торгів, якого визнано переможцем та з яким укладено Договір.
Технічне обслуговування обладнання (надалі-ТО) марки Lavamac Lapauw, JENSEN, Seko включає в себе наступний перелік послуг:
Технічне обслуговування обладнання включає в себе щозміний контроль та підтримку працездатності обладнання, настройку та коригування заводських існуючих програм під (характеристики, параметри) пральної композиції або інших миючих засобів, , аналіз кодів помилок та їх усунення, налаштування та перевірка параметрів процесів синхронізації виробничих модулів технологічного обладнання.
ТО проводиться згідно рекомендацій, яке зазначене в технічній документації
заміна запчастин та розхідних матеріалів згідно переліку.»
Викласти в редакції:
«Загальні вимоги:Виконавець - учасник торгів, якого визнано переможцем та з яким укладено Договір.
• Технічне обслуговування обладнання (надалі-ТО) марки Lavamac Lapauw, JENSEN, Seko включає в себе наступний перелік послуг:
• Технічне обслуговування обладнання включає в себе що зміний контроль та підтримку працездатності обладнання, налаштування та коригування заводських існуючих програм під характеристики та параметри пральної композиції або інших миючих засобів; аналіз кодів помилок та їх усунення; налаштування та перевірка параметрів процесів синхронізації виробничих модулів технологічного обладнання.
• ТО проводиться згідно рекомендацій, яке зазначене в технічній документації виробника на обладнання, заміна запчастин та розхідних матеріалів згідно переліку таблиці Розділу 1 Додатку 1 ТД.»;
3) п. 2 розділу ІІ додатку 1 ТД виключити;
4) Розділ ІІІ додатку 1 ТД виключити;
5) пп. 3.2 п. 3 додатку 2 ТД викласти в редакції:
«Довідка про наявність в учасника не менше 5 працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, а саме працівників за спеціальністю/фахом/стажем роботи слюсарів та/або слюсарів-ремонтників, тощо у кількості 5 (п’яти) осіб.
Довідка має містити інформацію про:
- П.І.Б. працівника;
-інформацію про його освіту та стаж роботи;
- посаду яку він обіймає.
Для підтвердження наявності працівників учасник надає документ (ти) що підтверджують трудові відносини учасника (субпідрядників у випадку їх залучення) з працівниками зазначеними в Довідці, а саме наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки та/або трудовий договір (контракт)та/або інші документи, що підтверджують трудові між працівником та учасником (субпідрядником у випадку його залучення)»;
6) пп. 3.3 п. 3 додатку 2 ТД викласти:
«Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору із зазначенням:
найменування контрагента,
предмету договору
перелік обладнання, що обслуговується у замовника, де обов’язково буде зазначено обладнання поточної пральної лінії;
номеру та дати укладення договору;
контактних осіб контрагента, з яким укладено договір (прізвище, ім’я та контактний телефон);
стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір).
Приклад
довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів
Довідка
про наявність досвіду виконання аналогічних договорів
Найменування контрагента Предмет договору Перелік
обладнання Номер та дата укладення договору Стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір Контактні особи контрагента, з яким укладено договір (прізвище, ім’я та контактний телефон)
Позитивний лист-відгук від контрагента зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує інформацію про наявність досвіду виконання технічного обслуговування поточної пральної лінії; налаштування та коригування заводських існуючих програм під характеристики та параметри пральної композиції або інших миючих засобів; аналіз кодів помилок та їх усунення; налаштування та перевірка параметрів процесів синхронізації виробничих модулів технологічного обладнання; якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору.
В листі-відгуку обов’язково вказати виробника обладнання, модель, серійний номер, адресу розташування обладнання та строк експлуатації поточної пральної лінії.
*Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з технічного обслуговування обладнання поточної пральної лінії промислового призначення.»
7) розділ 2Додатка 4 проект договору викласти в редакції:
«2.1. Надані Послуги мають відповідати умовам Договору, а також вимогам стандартів якості, які визначенні чинним законодавством України для даного виду послуг.
2.2. Надання Послуг повинно бути виконане у строк передбачений цим Договором.
2.3. Гарантійний термін на запчастини, матеріали та обладнання, що використовуються при наданні Послуг, повинні забезпечити працездатність обладнання пральні з моменту заміни, що підтверджується підписаним уповноваженими представниками Сторін Актом приймання-передачі наданих послуг, до наступної планової заміни. В разі виходу з ладу замінених запасних частин, матеріалів, обладнання в період до наступної планової заміни, Виконавець здійснює їх заміну за власний рахунок.
2.4. Якість та комплектність запчастин, матеріалів, обладнання, тощо, які були замінені, повинні відповідати нормативним документам, технічній документації, вимогам до якості, що підтверджується відповідним документом на даний вид товару. У разі використання еквіваленту запасних частин, вузлів, обладнання Виконавець гарантує їх якість не гіршу ніж оригінальних.
2.5. Виконавець гарантує якість наданих Послуг, що є предметом закупівлі, надійність і працездатність обладнання пральні, якому здійснено технічне обслуговування, протягом гарантійного терміну 12 (дванадцять місяців) з дати проведення технічного обслуговування, що підтверджується підписаним Актом приймання-передачі наданих послуг.
2.6. При виявленні прихованих недоліків (дефектів) протягом гарантійного терміну, Виконавець зобов’язується усунути недоліки за власний рахунок.
2.7. У разі виявлення Кінцевим одержувачем послуг Замовника недоліків (дефектів) в роботі прально-прасувального обладнання (далі – Обладнання) протягом гарантійного строку, Кінцевий одержувач послуг Замовника письмово повідомляє про них Виконавця та запрошує його для складення Акту про порядок, способи та строки усунення недоліків (дефектів) (далі – Акт), шляхом направлення листа на факс __________ або на електронну пошту Виконавця ________________(зазначається електронна адреса) та письмово направляється, після реєстрації, рекомендованим листом з повідомленням про вручення на адресу Виконавця зазначеній у розділі 16 Договору.
2.8. Виконавець протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання від Кінцевого одержувача послуг Замовника повідомлення про виявлені недоліки (дефекти) у визначений термін, забезпечує участь свого представника, уповноваженого діяти від його імені, для складання з представниками Кінцевого одержувача послуг Замовника двостороннього Акту, в якому зазначаються виявлені Кінцевим одержувачем послуг Замовника недоліки (дефекти) в роботі обладнання та порядок, способи, строки їх усунення.
2.8.1. У випадку неявки представника Виконавця у визначений термін для складання Акту, Акт складається та підписується уповноваженими представниками Замовника та/або Кінцевого одержувача послуг Замовника в односторонньому порядку, направляється у порядку визначеному п. 2.7 Договору та є обов’язковим для виконання Виконавцем.
2.9. Термін усунення недоліків в межах гарантійного терміну – не більше 20 (двадцяти) календарних днів з моменту отримання Виконавцем повідомлення (Акту) про виявлені недоліки (дефекти).
2.10. Гарантійні строки на надані Послуги продовжуються на час, протягом якого Кінцевий одержувач послуг Замовника не міг експлуатувати обладнання внаслідок виявлених недоліків (дефектів), відповідальність за які несе Виконавець.
2.11. Виконавець зобов'язаний усунути виявлені недоліки (дефекти) за власний рахунок в порядку, визначеному актом про порядок, способи та строки усунення недоліків (дефектів).
2.12. Сторони дійшли згоди, що у разі виявлення Кінцевим одержувачем послуг Замовника або Замовником обставин зазначених в пункті 2.7. цього Договору, Кінцевий одержувач послуг Замовника або Замовник має право на власний розсуд обрати суб’єкт господарювання (експерта), що уповноважений проводити такий вид експертиз згідно чинного законодавства, для встановлення причин виходу з ладу обладнання щодо якого надавалися Послуги, визначення агрегатних частин, що вийшли з ладу та якості наданих Послуг.
Висновок такої експертизи (висновок експерта) має обов’язковий характер для обох Сторін.
У разі якщо, висновком експертизи буде встановлено, що вихід з ладу обладнання стався в результаті надання Виконавцем Послуг неналежної якості то Виконавець відшкодовує Замовнику витрати на проведення такої експертизи та штраф визначений пунктом 7.6. цього Договору.
2.13. Послуги за цим Договором повинні виконуватись за умови додержання вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, повинні передбачати заходи щодо захисту довкілля.
2.14. Не врахована Виконавцем вартість окремих Послуг, товаро-матеріальних цінностей по цьому Договору не сплачується Замовником.
2.15. Покращення якості Послуг можливе за умови, якщо таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в цьому Договорі.»
8) розділ 7 Додатка 4 проект договору викласти в редакції:
«7.1. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором винна Сторона несе відповідальність згідно з чинним законодавством України і цим Договором.
7.2. Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Замовника за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) відсотка річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором.
7.3. За порушення вимог п. 6.5.3. та 6.5.11. цього Договору, які призвели до збитків Замовника, Виконавець відшкодовує такі збитки у повному обсязі.
7.4. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань за цим Договором, Виконавець сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1 (нуль цілих одна десята) відсотка вартості Послуг, з яких допущено прострочення виконання, за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
7.5. Виконавець за надання Послуг неналежної якості, сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 % від ціни цього Договору.
7.6. Виконавець зобов’язується відшкодувати в повному обсязі Замовнику усі збитки, які виникли внаслідок не якісного надання Послуг та/або заміни матеріалів, запасних частин чи обладнання.
7.7. Виконавець зобов’язується відшкодувати в повному обсязі Замовнику усі збитки, які виникли внаслідок настання обставин, зазначених в пункті 2.12 розділу 2 цього Договору, до яких зокрема, але не обмежуючись, відносяться простій працівників, пошук альтернативних місць виконання робіт/послуг, що здійснюється за допомогою обладнання, витрати на транспортування.
7.8. Замовник не несе відповідальності за порушення умов оплати за даним Договором, якщо таке порушення спричинене неналежною роботою банківських установ (технічними розладами, безпідставною затримкою проведення платежів, несвоєчасним списанням або зарахуванням коштів і т.п.).
7.9. За односторонню необґрунтовану відмову від виконання своїх обов’язків Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% від вартості цього Договору.
7.10. Замовник не несе відповідальності та обов’язку оплати за надані Послуги за рознарядкою, що підписані іншими особами, ніж тими, що визначені у п.1.3. та п.1.5. цього Договору.
7.11. Виконавець повинен компенсувати будь-який збиток, завданий майну, яке належить Кінцевому одержувачу послуг Замовника, якщо такий збиток є прямим результатом вини Виконавця та/або його персоналу.
7.12. Виконавець несе відповідальність перед Замовником або третіми особами за будь-який збиток, завданий життю, здоров’ю чи майну Замовника або третіх осіб, якщо такий збиток є результатом того, що Виконавець порушив вимоги чинних норм та правил з охорони праці, пожежної безпеки та санітарних норм.
7.13. За домовленістю Сторін, зобов’язання щодо оплати будь-яких штрафних санкцій (неустойки, пені, компенсації тощо), передбачених цим Договором, виникає у Сторони лише з моменту отримання від іншої Сторони відповідної вимоги у письмовому вигляді.
7.14.Якщо Виконавець не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками податкову(і) накладну(і), чи розрахунок/і коригування в системі електронного адміністрування податку на додану вартість чи вчинив інші дії/бездіяльність, в результаті чого Замовник втратив право на податковий кредит, Виконавець зобов’язаний сплатити Замовнику штраф у розмірі 20% від суми операції/й по якій не зареєстровано, несвоєчасно зареєстровано або зареєстровано з помилками податкову/і накладну/і (для резидентів) чи розрахунок/і корегування.
Застосування до Виконавця зазначеного штрафу не залежить від того, чи пов’язані вказані порушення (не реєстрація, несвоєчасна реєстрація, реєстрація з помилками) з зупиненням реєстрації такої/их податкової/их накладної/их чи розрахунку/ів корегування. (Даний пункт може бути виключений з умов Договору, якщо переможець торгів не є платником ПДВ і в такому випадку нумерація пунктів даного розділу змінюється).
7.15.Оплата штрафних санкцій не звільняє сторони від виконання прийнятих зобов'язань за Договором.».
9) п. 11.1 Додатка 4 проект договору викласти в редакції: «11.1. Договір вступає в силу з моменту його підписання і діє до 14 березня 2023 року, а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами зобов’язань по Договору.»
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця» __________________ Шатохін Дмитро
Автор:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Пономаренко Катерина 380675014400 GREENNVP@UKR.NET
resolved