• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з вивезення біоматеріалів з подальшою утилізацією

Завершена

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 500.00 UAH
Період оскарження: 09.11.2022 11:15 - 14.11.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: c6af8926334f4c6889b53f1a09d1ba64
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-09-002974-a.b4
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми не згодні з рішенням про дискваліфікацію нашої Пропозиції, оскільки відповідно до рішення АМКУ прописано відхилити попередній Протокол про визнання нас Переможцем. Що власне, і було зроблено Замовником. Після того, як Процедура перейшла зі стадії "Призупинено", наша Пропозиція знов була на кваліфікації, де система визнала нашу Пропозицію Аномально низькою. Ми, у строк 24 години надали обгрунтування Аномально низької ціни. Тож, виконали усі вимоги, відповідно до ЗУ "Про Публічні Закупівлі". Тож, наразі Замовник не має підстав для відхилення нашої Пропозиції. Адже, обгрунтування надане. Просимо неупереджено розглянути нашу пропозицію, оскільки ми є такими Учасниками, які претендують на визнання нас реальними Переможцем із найбільш вигідною ціною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, Замовником було виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за № 7187-р/пк-пз від 06.12.2022р. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича компанія "УКРЕКОПРОМ" від 25 листопада 2022 № UA-2022-11-09- 002974-a.b3 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі: - відповідно до пункту 3 розділу V Документації згідно з пунктом 3 частини першої статті 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного згідно цього пункту. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, щодо Пропозиції Переможця оприлюднено повідомлення щодо обґрунтування аномально низької ціни до 19 листопада 2022 00:00, в якому зазначено наступне: "найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону". Переможець 24.11.2022 завантажив обгрунтування щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Разом з тим, Переможцем не завантажено обґрунтування аномально низької ціни саме до 19 листопада 2022 00:00. Враховуючи наведене, Переможець не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону. Відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 1 пункту 41 Особливостей. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей, згідно з яким замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, коли учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону. Враховуючи викладене, рішення про визначення переможцем Учасник-переможець ТОВ«А-ЕНЕРГО» (ЄДРПОУ 40277858) підлягає відхиленню на підставі зазначеного. Технічна робота майданчика влаштована так, що після задоволення вимоги Уповноваженого органу Учасники автоматично повертаються на кваліфікацію, проте наступний етап це дискваліфікація. Таким чином Замовником було виконано рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, № 7187-р/пк-пз від 06.12.2022р.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 1dd3bf55032c437786126b99b1eb1d41
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-09-002974-a.b3
Назва: Скарга
Скарга:
На рішення Замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.11.2022 14:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.12.2022 16:25
Дата виконання рішення Замовником: 16.12.2022 13:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником прийнято рішення виконати рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі-Колегія), № 7181-р/пк-пз від 06.12.2022р., шляхом відхилення переможця відкритих торгів (з Особливостями) Учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО»(ЄДРПОУ 40277858), (далі – Учасник-переможець), якого визнано переможцем процедури закупівлі: Послуги з вивезення біоматеріалів з подальшою утилізацією за ДК 021:2015:90520000-8 – «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами».
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 9efd022cb94e4c21b25516f16e1b9edb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-09-002974-a.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, детально проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ «А-Енерго» було виявлено невідповідність пропозиції учасника технічним вимогам предмета закупівлі. 1) відповідно до умов ч. 1.2. п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації». У складі пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» відсутня інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація, що не відповідає технічним умовам тендерної документації. З огляду вищезазначеного, пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» підлягає відхиленню. Окрім цього, учасник не надав жодної аргументації щодо аномально низької ціни. Визанчення переможцем учасника ТОВ "А-Енерго" свідчить про упереджене ставлення та факт корупційної згоди. Зі свого боку ми будемо вимушені оскаржувати дії Замовника до Антимонопольного комітету та правоохоронних органів, якщо рішення не буде скасоване.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне: Згідно п. 39 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч.1 ст.29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Пропозиція ТОВ «А-Енерго» була визнана електронною системою закупівель як найбільш економічна вигідна. 1). При розгляді пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «А-Енерго» Замовником порушень не було виявлено. Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «А-Енерго» відповідає вимогам тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Послуги з вивезення біоматеріалів з подальшою утилізацією за кодом ДК021:2015: 90520000-8 – «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами». Що стосується умов ч. 1.2. Розділу ІІІ Тендерної документації, та у Додатку 3 до тендерної документації п,11, Замовником не було зазначено чітко визначеної форми, в якій повинна подаватись інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація. Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «А-Енерго» була надана довідка в довільній формі про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі. Замовник не вбачає невідповідності пропозиції учасника технічним вимогам тендерної документації. 2) У зв’язку із відсутністю електропостачання у Учасника фізично не було можливості надати обґрунтування на електронний майданчик закупівель. Тож при першій нагоді, обґрунтування аномально низької ціни було відправлено на електронну адресу Замовника, чим Учасник підтвердив правомірність аномальної ціни. Також зазначаємо, що при підвантаженні документів переможця, Учасник повторно надав обґрунтування аномальної ціни. Крім того, Учасник подавав звернення на електронний майданчик закупівель, щодо відсутності можливості завантаження обґрунтування про що також було повідомлено Замовника. З огляду на вищезазначене у Замовника відсутні підстави для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги Замовника з метою обмеження кола Учасників

Номер: 4cac426501d749f0bfb1a5eda7823018
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-09-002974-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги Замовника з метою обмеження кола Учасників
Вимога:
Замовник вимагає згідно Додатку 3: 3. копії посвідчень або сертифікатів працівників про навчання та перевірку знань: ... · про професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами (не менше двох фахівців); · з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ). Вказуємо Замовнику про дискримінаційні вимоги: - оскільки Замовником не обгрунтована вимога щодо наявності САМЕ 2 фахівців (не одного, не трьох чи більше) - вимога є дискримінаційною та не має права на існування; - оскільки обладнання для термічного знешкодження (спалювання) може працювати і на іншому пальному чи джерела енергії (дизельна установка чи, наприклад, установка електрична без викидів в атмосферне повітря тощо) - дана вимога є дискримінаційною, опублікована з метою обмеження кола учасників. Вимагаємо видалення даних вимог або замінити на "у разі наявності". Це не прохання! У випадку не задоволення - будемо вимушені звернутися в АМКУ як першої інстанції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне: 1.Вимога щодо наявність посвідчень або сертифікатів працівників про проходження навчання та перевірку знань про професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами у кількості не менше двох фахівців не є дискримінаційною, оскільки пунктом 9 Постанови КМУ № 446 від 13.07 2020 р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» передбачено, що ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Відповідно, вимога щодо наявності не менше 2 фахівців є гарантією спроможності учасника надати зазначені послуги безперебійно. Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою пропозицію через наявну умову документації. Повідомлення про внесення змін до тендерної документації: а саме Внести зміни до додатку 3 тендерної документації п. 3 3.копії посвідчень або сертифікатів працівників про навчання та перевірку знань: • з питань пожежної безпеки; • з питань електробезпеки; • з питань охорони праці, • про професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами (не менше двох фахівців); • з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ) у разі наявності;
Статус вимоги: Відхилено