-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Класифікація за ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради » за адресою: вул. В’ячеслава Чорновола, будинок 1 м. Гайсин Вінницької області)
Завершена
4 358 475.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 793.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 793.00 UAH
Період оскарження:
09.11.2022 10:27 - 17.11.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Про внесення змін
Номер:
da3fd3d650d04d5899c9ebdc34670fb8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-09-002796-a.c1
Назва:
Про внесення змін
Вимога:
1 На виконання умов закупівлі UA-2022-11-09-002796-a Код ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради » за адресою: вул. В’ячеслава Чорновола, будинок 1 м. Гайсин Вінницької області), а саме:
документи що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям
– учасник закупівлі повинен підтвердити обсяг виконаних (реалізованих) будівельно-монтажних робіт не менше 10 млн грн., ми вбачаємо дискримінаційну умову для новостворених ПУО та товариств віком менше року, а відтак ПУО, які новостворені та мають обіг коштів менше 10 млн грн., автоматично втрачають право на участь.
2. Також, з приводу Сертифікатів ISO учасник інформує замовника Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає Замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 12 днів з моменту оголошення закупівлі. Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”.
Замовник ставить Учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, причому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і до того ж не зобов’язані його отримувати), а інших – у вигідніше становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Звертаємо увагу замовника , що наявність у учасника дозвільних документів:
1. Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
2. Декларацію № 005899/22 на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (Відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками;
3. Декларацію № 006149/22 на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (Відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками;
4. Сертифікат на систему управління якістю стосовно будування житлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальні і поточні ремонти) (Код ДКПП41.00.3; 41.00.4).
ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT; ISO 9001:2015 IDT)
які є тотожними до сертифікатів свідчать про кваліфікацію учасника, не беруться до уваги!?
Враховуючи норми Закону України «Про публічні закупівлі», також принципи здійснення публічних закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; - принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Відповідно до п. 4 ч. 10 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Звертаємось до Замовника з вимогою внести зміни до ТД, та забезпечити рівні умови учасникам даної закупівлі, та врахувати норми закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.11.2022 13:48
Вирішення:
1. Розглянувши вимогу щодо внесення зміни до тендерної документації, повідомляємо що в Додаток 1, п.1, пп.3 та 4 тендерної документації внесено відповідні зміни.
2. Разом з тим повідомляємо згідно п.3 ст.22 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, вимога про надання Учасником торгів сканованої копії з оригінала документа в кольоровому вигляді з обов’язковою наявністю QR-коду на сертифікатах ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управляння якістю. Вимоги»; сертифікату на систему екологічного управління у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель про відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; сертифікату на систему управління охороною здоров’я та забезпечення безпечності праці про відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»; сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Система управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». А також скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді посвідчення внутрішнього аудитора системи управління якістю та внутрішній аудит систем менеджменту згідно до вимог ISO 19011:2018 та вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) працівника учасника торгів. Організації що видали вище перераховані документи повинні входити до переліку органів з сертифікації систем менеджмента, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT), ДСТУ ISO/TS 22003:2019 (ISO/TS 22003:2013, IDT); ДСТУ ISO 50003:2016 (ISO 50003:2014, IDT) та містити дійсний атестат акредитації, згідно чого учасник у складі тендерної документації надає підтверджуючі документи – є правомірною і такою що не суперечить вимогам законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищевказане, вимога про внесення змін в тендерну документацію задоволено частково. В тендерну документацію внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено