• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 38430000-8 «Детектори та аналізатори» (Аналізатор гематологічний автоматичний (НК 024:2019: 35476 Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний); Напівавтоматичний коагулометр (НК 024:2019: 56690 Напівавтоматичний лабораторний коагулометр IVD); Портативний імунологічний аналізатор (НК 024:2019: 48014 Аналізатор імунофлюоресцентний портативний IVD));

Завершена

950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 750.00 UAH
Період оскарження: 08.11.2022 19:46 - 13.11.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення закону, змова замовника та постачальника

Номер: fb08cee9817d456b8ec7034fe6ed48b5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-08-014429-a.c1
Назва: Порушення закону, змова замовника та постачальника
Вимога:
Шановний замовнику, уважно розглянувши вашу закупівлю відразу стає зрозуміло що тендерна документація загалом, та зокрема її медико-технічна частина прописані під конкретного учасника, яким являється ТОВ "ЛАБЛАЙФ", тобто має місце порушення закону "Про публічні закупівлі", а саме попередня домовленість замовника та потенційного постачальника. Адже дана закупівля вами оприлюднюється вже вдруге, і аналогічно як і минулого разу UA-2022-09-21-011474-a, так і в цій тендерній документації медико технічні вимоги сформовано таким чином, щоб їх задовільняли лише аналізатори ТОВ "ЛАБЛАЙф", а саме гематологічний аналізатор HumaCount 5D, коагулометр Humaclot Duo Plus, та 05 Імунофлюоресцентний аналізатор ЕАЗІ-1. Ще одним доказом заявлено нами є те, що минулої закупівлі ви змушені були дискваліфікувати даного учасника, адже подана ними пропозиція не відповідала вимогам, оскільки вони зазначили в тендерній пропозиції ціну на дозатори з ПДВ, попри те що цей товар звільнений від ПДВ постановою КМУ. А вже цієї закупівлі дозатори и не включили в тендерну закупівлю, проте очікувана сума закупівлі від цього не змінилась. А зроблено це все для того щоб нарешті визнати учасника ТОВ "ЛАБЛАЙФ" переможцем закупівлі без жодних супутніх нюансів. Прохання до замовника припинити ганебно порушувати закон, внести зміни в медико-технічні вимоги до аналізаторів таким чином щоб розширити коло учасників закупівлі, зокрема прибрати вимогу щодо країни виробництва - Китай не пропонувати. Якщо вас дійсно не цікавлять китайські виробники аналізаторів, то чому ця вимога не стосується аналізатора імунофлуоресцентного? В разі не виконання наших законних вимог ми змушені будемо звертатися до органів АМКУ, адже процедура закупівлі відкриті торги, а не спрощена закупівля як минулого разу. Просимо зважати на це.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Шановний Учаснику, уважно розглянувши ваше звернення надаємо наступну відповідь: У наших вимогах до тендерної документації, а саме Додаток 2 Інформація про технічні якісні і кількісні харакетристики Код ДК 021:2015: 38430000-8 «Детектори та аналізатори»: Аналізатор гематологічний автоматичний (НК 024:2019: 35476 Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний) - 1 шт; Напівавтоматичний коагулометр (НК 024:2019: 56690 Напівавтоматичний лабораторний коагулометр IVD) - 1 шт; Портативний імунологічний аналізатор (НК 024:2019: 48014 Аналізатор імунофлюоресцентний портативний IVD) - 1 штвказані саме ті вимоги, які потрібні нашому закладу для виконання якісних робіт та послуг для населення, що є нашими пацієнтами. Звертаємо увагу, що в цих вимогах ми не прив’язуємось до якоїсь конкретної моделі обладнання, або до конкретного виробника. Якщо десь в цих вимогах є співпадіння з якоюсь конкретною моделлю або маркою або виробником, ці моменти передбачені чинним законодавством і нами виконуються в повній мірі, а саме: «всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Ваше звинувачення не має підстав і тому не приймається до внесення якихось змін з цього приводу. Не доречним є звинувачення, щодо дискваліфікації учасника по іншій закупівлі. Ми не можемо розглядати і коментувати це зауваження, бо не зрозуміла претензія до нашої дії. Якщо Ви бачите що ця дискваліфікація відбулася всупереч будь-якого передбаченого пункту чинного законодавства, ми готові розглянути це питання. Але ми вважаємо, що процедура дискваліфікації відбулася згідно з передбаченими нормами і виключно згідно з чинним законодавством. Як Ви зазначаєте, учасник, пропозиція якого не відповідала вимогам, був нами дискваліфікований. Щодо розширення кола учасників закупівлі повідомляємо, що ми раді бачити всіх бажаючих прийняти участь у процедурі закупівлі, і готові придбати обладнання будь якого виробника у будь якого постачальника, що запропонує вигіднішу ціну, як це передбачено чинним законодавством. Відповідно до проведеного аналізу, на ринку є багато пропозицій на аналізатори, вироблені не в Китаї. Щодо імунофлуоресцентного аналізатора, навпаки, переважна кількість такого обладнання вироблена в Китаї, отже така вимога була б розцінена як дискримінаційна, тому ця вимога не стосується аналізатора імунофлуоресцентного.Враховуючи вищенаведене ми не бачимо жодного порушення чинного законодавства, а тому не можемо задовільнити Вашу вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.11.2022 00:01