• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Товар - код CPV 39710000-2 по ДК 021:2015 - Електричні побутові прилади (Машина підлогомийна). (РПЗ - 9.440)

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: інженер УВТК Тілуг Віктор Валерійович, тел.: 05136 – 4-40-78 vv_tilug@sunpp.atom.gov.ua.

Торги не відбулися

2 366 587.08 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 23 000.00 UAH
Період оскарження: 08.11.2022 15:45 - 14.11.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо змін у тендерній документації

Номер: ba9309923748457f9536e81ae0f00524
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-08-010237-a.c1
Назва: Вимога щодо змін у тендерній документації
Вимога:
Доброго дня, до вас звертається потенційний постачальник. Просимо Вас змінити тендерну документацію у частині: зміни умов оплати товару – оскільки наразі ми всі ведемо господарську діяльність в умовах воєнного стану, та зважаючи на те, що товар, який ми хочемо та можемо запропонувати – складний за своєю конфігурацією, буде виготовлятися та поставлятися спеціально під Вашу закупівлю з-за кордону від заводу виробника – просимо змінити умови оплати на 100% передоплату; зміни строку поставки – товар, який ми можемо та хочемо вам запропонувати, буде виготовлятися щонайменше 6 (шість) місяців – просимо змінити строк поставки на 6 (шість) календарних місяців з дати 100% отримання передплати; зміни гарантійних умов – у Вашому договорі у п. 7.3. вказано, що у випадку настання гарантійного випадку, строк заміни Товару складає 4 тижні, але жодного слову не сказано про гарантійний ремонт, а лише про заміну товару – просимо змінити гарантійні умови у договорі на наступні - У випадку виявлення під час гарантійного строку дефектів та/або недоліків Товару, Покупець направляє на електронну адресу Постачальника: _________ відповідну претензію. Постачальник зобов’язується прибути до Покупця протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання претензії для складання Акту виявлених недоліків та усунути виявлені недоліки та/або дефекти, а при неможливості усунення таких недоліків або дефектів, замінити Товар на якісний протягом 4 (чотирьох) календарних тижнів з дати підписання Акту виявлених недоліків. Також, аби мати можливість запропонувати Вам наш Товар, просимо внести наступні зміни у технічні вимоги до предмета закупівлі, а саме: Тип управління: Комбінована підлогомийно-підмітальна машина для вологого та сухого прибирання Робоча ширина всмоктуючої балки: Не менше 1300 мм Тиск притиску щітки: Не менше 150 кг Маса (з акумулятором): Не більше 1700 кг Контейнер для збору сміття: не менше 30 л Заздалегідь дякуємо за відповідь.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Запропонований в редакції ВП ПАЕС проект договору відповідає діючому законодавству України. Відповідно до ст. 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладені договору, виборі контрагента та визначені умов договору з урахуванням вимог Цивільного кодексу України, Господарського кодексу та інших актів цивільного законодавства. - пунктом 2.2 проєкту договору передбачений порядок і умови оплати за постачання товару та не передбачає авансування. - пунктом 3.1 проєкту договору передбачено строк постачання з дати публікації Договору в системі ProZorro, але не пізніше 23.12.2022, що відповідає вимогам замовника з урахуванням виробничого процесу. - стосовно гарантійного ремонту звертаємо увагу, що відповідно до норм діючого законодавства, однією з умов яка надає право покупцю вимагати заміни товару є його неналежна якість. - відповідно до пункту 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі визначена в додатках 1-2 ЗВЕДЕНИЙ ПЕРЕЛІК НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ та «Технічна специфікація до предмету закупівлі» переліку додатків, що завантажуються замовником до електронної системи закупівель окремими файлами. Зазначеними характеристиками визначено вимоги Замовника до предмету закупівлі з позначенням певних параметрів, пропозиція за якими нижче зазначених є технічно неприємною. Запропоновані учасником зміни значно погіршують технічні характеристики предмету закупівлі за всіма параметрами. Зокрема, вимоги до робочої ширини всмоктуючої балки пропонується зменшити до 1300 мм, тоді як замовником встановлено не менш 1400 мм; вимоги до притиску щітки пропонується зменшити 150 кг, тоді як замовником встановлено 230 кг; масу обладнання з акумулятором пропонується збільшити до 1700 кг, тоді як замовником встановлено не більш 1500 кг. На підставі зазначеного, зміни що запропоновуються учасником не можуть бути прийняті Замовником.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.11.2022 10:02