-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги по встановленню системи пожежної сигналізації з розробкою проектної документації в Опорному закладі освіти " Ржищівський ліцей " Лідер" Ржищівської міської ради Київської області за адресою: Київська область,Обухівський район,м.Ржищів,вул. Першого Травня,10.
Торги не відбулися
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Період оскарження:
08.11.2022 11:53 - 04.12.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Повне та цинічне порушення вимог законодавства України уповноваженою особою процедури закупівлі
Номер:
cc3072b382744b8a9144944df2b160b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-08-005423-a.b6
Назва:
Повне та цинічне порушення вимог законодавства України уповноваженою особою процедури закупівлі
Вимога:
Шановна уповноважена особа Світлана Марусенко процедури закупівлі (відкриті торги), якщо так звичайно цю процедуру можна взагалі назвати - "відкриті торги", тому що ця процедура більш відноситься до закритих торгів, або "закритої вечірки" по дерєбану бюджетних коштів!!!
Ми зверталися до вас неодноразово і звертаємося до вас в черговий раз з скаргою (вимогою), адже те що ви робите вже просто заходить за всі рамки розумного та допустимого, відповідно до чинного законодавства України, і ми маємо небезпідставні умови звинувачувати вас в цьому цирку, фарсі, бенкет під час війни або відмивання державних коштів, як хочте так і називайте, але суть і правда є одна.
По-перше, малого того, що по всім 3 (трьом) тендерних документах закупівель процедури, які ви проводите, вимоги до Учасників мають значні відхилення від чинного законодавства України, і це доведено згідно рішень постійно діючої колегій АМКУ. Ви дозволяєте в своїй тендерній документації не надавати повної інформації Учасникам процедури закупівлі у вигляді технічної специфікації, або відомості обсягів робіт та відомості матеріалів, як того вимагає чинне законодавство України. Тим самим ви навмисно спонукаєте їх відвідувати ваші об'єкти, які є предметом закупівлі, з метою чіткого контролю кількості Учасників та створення для тих Учасників, які вам не вигідні, максимальних перешкод, мінімальної кількості інформації та навмисне збільшення фінансових затрат на пальне і т.д., окрім потенційного зацікавленого переможця, який у вас є і у нас немає жодних сумнівів на те.
Чому ми дозволяємо собі стверджувальне це заявляти, а саме виходячи з наступного:
Відповідно до тендерної закупівлі, яка оголошена вами останній день подачі тендерних пропозицій Учасниками є 7 грудня 2022 року о 00:00. Тобто аукціон (торги) будуть відбуватися 7 грудня 2022 року в день.
Відповідно до статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" ч.10. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати 5 (п’яти) робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Тобто Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції мінімально - 8 грудня 2022 року, а максимальний термін - 14 грудня 2022 року.
Відповідно до чинної чинної ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"
Ч.46 абз.3 З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Тобто термін підписання договору між Замовником та переможцем мінімально - 13 грудня 2022 року, а максимальний термін - 19 грудня 2022 року.
Предметом закупівлі є: Послуги по встановленню системи пожежної сигналізації з розробкою проектної документації в Опорному закладі освіти " Ржищівський ліцей " Лідер" Ржищівської міської ради Київської області за адресою: Київська область,Обухівський район,м.Ржищів,вул. Першого Травня,10.
Акцентуємо вашу увагу може ви не в курсі "з розробкою проектної документації"
Відповідно до чинного законодавства України, а саме ДСТУ 8907:2019 "Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво"
п.4.8 Обов’язковій експертизі підлягає проектна документація на нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва, яку затверджують (схвалюють) на стадіях проектування: техніко-економічне обґрунтування (ТЕО), техніко-економічний розрахунок (ТЕР), ескізний проект (ЕП), проект (П), робочий проект (РП) та розроблюють для об’єктів, що:
— за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (ССЗ) наслідками, — щодо додержання нормативів з питань міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їхньої експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, зокрема вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної та техногенної, ядерної та радіаційної безпеки;
— за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) та які споруджують на територіях зі складними інженерно-геологічними та техногенними умовами, — у частині їхньої міцності, надійності та довговічності;
— споруджують із залученням державних коштів, якщо їхня кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, — щодо кошторисної частини проектної документації;
— підлягають оцінці впливу на довкілля.
Тобто робочий проект "системи пожежної сигналізації", який повинен бути виконаний Потенційним переможцем, згідно вимог тендерної документації, обовязково повинен пройти експертизу. І тут о боже потрібна для вас інформація і напевно яку ви не знали, а точніше. до вас не довів ваш "потенційний переможець", який вами руководить.
ДСТУ 8907:2019 Розділ 6. СТРОКИ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ
6.1 Строки проведення експертизи проектної документації на будівництво згідно з [6] становлять:
— для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми (СС2) та значними (ССЗ) наслідками, залежно від технічної та технологічної складності об’єктів будівництва — не більше ніж 30 календарних днів;
— для об’єктів, що становлять підвищену ядерну, радіаційну та екологічну небезпеку, а також тих, щодо яких проводять оцінку їхнього впливу на навколишнє природне середовище, — не більше ніж 90 календарних днів;
— для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) наслідками, що споруджують на територіях зі складними інженерно-геологічними та техногенними умовами, — не більше ніж 15 календарних днів;
— для кошторисної частини проектної документації на будівництво об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) наслідками, — не більше ніж 15 календарних днів.
Строк проведення експертизи проектної документації на будівництво комплексу (будови) треба визначати з урахуванням 4.7.
Тобто, нехай плюс 5 (пять) робочих днів, самий мінімальний термін проходження експертизи проектно-кошторисної документації мінімально - 20 грудня 2022 року, а максимальний термін - 17 січня 2023 року.
Відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту, додаток Ж. п.Ж.6.1 СПЗ повинні відповідати проектній документації, яка пройшла експертизу (експертну оцінку). Тобто Учасник (потенційний переможець) зобовязаний монтувати систему тільки на основі проектної документації, яка пройшла експертизу.
Відповідно до Наказу НАКАЗ № 309 від 02.03.2012 року "Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України"
п.2.2. Розпорядники бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати взяття бюджетного зобов’язання подають до відповідного органу Казначейства Реєстр бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів за формою згідно з додатком 1 (далі - Реєстр) на паперових (у двох примірниках) та електронних носіях і оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання.
За умови взяття бюджетного зобов’язання, за яким застосовується процедура закупівлі/ спрощена закупівля товарів, робіт і послуг, розпорядник бюджетних коштів подає до органу Казначейства Реєстр відповідно до абзацу першого цього пункту протягом 7 робочих днів з дати оприлюднення звіту про результати проведення процедури закупівлі / звіту про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель у разі наявності в обліку органу Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів) або протягом 7 робочих днів з дати взяття на облік органом Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів).
Тобто виходячи з вищезазначеної нами інформації не пізніше 23 грудня 2022 року ви, як Замовник повинні подати до органу Казначейства всі необхідні документи та акти виконаних робіт, згідно процедури закупівлі.
Так у нас логічне запитання до вас, так коли Учасник буде виконувати другу частину закупівлі, тобто надасть: Виконувати роботи (паслуги) по встановленню (монтажу) системи пожежної сигналізації на обєкті??? По термінах і ми це вам довели, згідно чинного законодавства України, виконати умови договору, а в проекті договору зазначено, термін виконання робіт (послуг) до 31 грудня 2022 року.
Жоден Учасник процедури закупівлі і відповідно переможець не зможе з дотриманням норм чинного законодавства України виконати умови договору та виконати всі роботи(надати послуг) в відведений закупівлею термін.
Це в черговий раз підтверджує нашу небезпідставність стверджувати, що у вас є потенційний переможець, в якого вже скоріш за все розроблений робочий проект!!! Ви шахраї та бандити, як вам не соромно!!!
Відмініть негайно тендерну закупівлю на Послуги по встановленню системи пожежної сигналізації з розробкою проектної документацію, а оголосіть тендерну закупівлю, або заключіть прямий договір з вашим зацікавленим учасником на розробку проектної документацію, адже виконати встановлення (монтаж) системи пожежної сигналізації до 31 грудня 2022 року не можливо практично!!! А відповідно неможливо виконати умови договору та тендерної документації загалом.
В випадку ігнорування нашої вимоги (скарги), яка базується на чинному законодавстві України, відповідно до статті 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" ми звернемося з офіційною письмовою скаргою до АМКУ та до Держаудитслужби України, щодо ініціювання проведення моніторингу та проведення перевірки закупівлі у порядку, установленому Законом України "Про публічні закупівлі", адже маємо підстави та беззаперечні докази, відповідно до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", згідно якої моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Також в скарзі (вимозі) до Держаудитслужби України буде зазначена вимога, щодо накладення адміністративного штрафу на уповноважену особу Замовника, в зв'язку з порушеннями та недотриманням процедури закупівлі, дискримінації Учасників, а також неможливістю виконати умови договору жодному з Учасників, згідно ч.ч.1-2 ст. 164-14 КУпАП до відповідного органу Держаудитслужби, щодо застосування штрафу на службову (посадову), уповноважену особу Замовника в розмірі: від 25 500 до 51 000 гривень.
Сподіваємось на здоровий глузд!!!
Пов'язані документи:
Учасник
- ДСТУ 89-07.pdf 02.12.2022 19:01
Дата подачі:
02.12.2022 19:01
Вирішення:
« Шановний Учаснику,вдячні Вам за вашу пильну увагу до нас та проблем наших закладів. Ви дуже детально описали тендерну процедуру і вказали нам на порушення термінів. Погоджуємося, що тепер уже терміни порушені, через розгляд Ваших скарг, але ми не шахраї і не бандити, як Ви про це пишете, і ніяких домовленостей в нас немає. Якби було в Вас бажання працювати, а не без кінця писати скарги, то Ви б взяли участь у тендері і допомогли нам вирішити ще одну проблему – встановити пожежну сигналізацію. Такі тендери ми проводимо вперше, ще не маємо досвіду, надалі будемо більш досвідченіші і мудріші. Ми врахуємо всі Ваші зауваження, але вважаємо, що знайдуться порядні люди, які зрозуміють ситуацію яка склалася, підуть нам на зустріч, приймуть участь у тендері і допоможуть нам в такий складний час вирішити нашу проблему, тому ми чекаємо результатів тендеру. Дякуємо Вам за науку, надалі будемо дуже уважними.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника щодо процедури закупівлі послуг по встановленню системи пожежної сигналізації з розробкою проектної документації в Опорному закладі освіти « Ржищівський ліцей «Лідер» Ржищівської міської ради Київської області за адресою: Київська область, Обухівський район, м. Ржищів, вул. Першого Травня, 10 Код ДК 021:2015:75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб.
Номер:
abce2be6b19e458eb97fe0c40bb8ad40
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-08-005423-a.a5
Назва:
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника щодо процедури закупівлі послуг
по встановленню системи пожежної сигналізації з розробкою проектної документації в Опорному закладі освіти « Ржищівський ліцей «Лідер» Ржищівської міської ради Київської області за адресою: Київська область, Обухівський район,
м. Ржищів, вул. Першого Травня, 10
Код ДК 021:2015:75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб.
Скарга:
У тендерній документації Замовник допустився численних порушень чинного законодавства, у тому числі грубих порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення процедури Закупівлі. Такі вимоги по відношенню до нас, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують наші законні права та інтереси, щодо участі в закупівлі, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємося до Вас з наступним:
Пов'язані документи:
Учасник
- 12.11.2022 РОКУ СКАРГА до АМКУ Ржищівський ліцей ЛІДЕР.pdf 12.11.2022 20:43
- Доказ п.6 - Копія Штатного розпису ФОП Мельниченко О.В.pdf 12.11.2022 20:43
- Доказ п.7 - Типове положення навчання з ОП НПАОП 0.00-4.12-05 (Додаток 4).pdf 12.11.2022 20:43
- Доказ п.7 - рішення АМКУ від 25.10.2022 № 6448 (питання №10).pdf 12.11.2022 20:43
- Доказ п.4 - Копія протоколу та посвідчень навчання з пожежної безпеки.pdf 12.11.2022 20:43
- Доказ п.1. - фото сторінки, щодо Стандарту SA 8000-2014 (Будстандарт Online).jpg 12.11.2022 20:43
- Доказ п.5 - рішення АМКУ від 25.10.2022 № 6448 (питання №8).pdf 12.11.2022 20:43
- Доказ п.2 - фото сторінки, щодо ДСТУ–Н СENTS 54-14-2021 (Будстандарт Online).jpg 12.11.2022 20:44
- Доказ п.5 - Загальний курс з ОП Бабенко Л.П. (інженер, керівник робіт).pdf 12.11.2022 20:44
- Доказ п.2 - Сертифікат відповідності ДСТУ-Н СENTS 54-14-2021.pdf 12.11.2022 20:44
- Доказ п.5 - Типове положення навчання з ОП НПАОП 0.00-4.12-05 (додаток 3).pdf 12.11.2022 20:44
- Доказ п.4 - Наказ №1021 від 5.12.2021р., розділ ІІІ.pdf 12.11.2022 20:44
- Доказ п.5 - рішення АМКУ від 29.09.2022 № 6061 (питання №1).pdf 12.11.2022 20:44
- Доказ п.4 - ТОВ ПОЖЕЖНИЙ КОНСАЛТИНГ Лист_ щодо затвердженої програми Навчання з питань Пожежної безпеки.pdf 12.11.2022 20:44
- Доказ п.6 - Постанова №852 розділ Монтаж системи ПС і СО п.14-15.pdf 12.11.2022 20:44
- Доказ п.1 - ст.1 Закону України Про акредитацію органів з оцінки сертифікації.pdf 12.11.2022 20:44
- Доказ п.3 - фото сторінки Наказ №821 (Будстандарт Online).jpg 12.11.2022 20:44
- Доказ п.1 - Перелік акредитованих ООВ від 06_10_2022 рік.xlsx 12.11.2022 20:44
- Доказ п.3 - Скан сторінок Наказу №281 КНУ Настанова з визначення вартості будівництва.pdf 12.11.2022 20:44
- Доказ п.6 - Копія чинної Ліцензії - ФОП Мельниченко О.В.pdf 12.11.2022 20:44
- Рішення від 14.11.2022 № 6719.pdf 14.11.2022 13:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.11.2022 № 6894.pdf 23.11.2022 10:40
- рішення від 22.11.2022 № 6894.pdf 25.11.2022 12:36
- пояснення по скарзі_20221117_0001.pdf 17.11.2022 16:10
- пояснення по скарзі.docx 17.11.2022 16:15
- перелік змін.docx 29.11.2022 17:21
- протокол 179_20221129_0001.pdf 29.11.2022 17:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.11.2022 20:57
Дата розгляду скарги:
22.11.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.11.2022 13:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.11.2022 12:36
Дата виконання рішення Замовником:
29.11.2022 17:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відділом освіти виконавчого комітету Ржищівської міської ради Київської області виконано Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6894- р/пк- пз від 22.11.2022р. внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі з метою усунення порушень,зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Протокол додається.
Вимога
Відхилено
Порушення норм чинного законодавства України
Номер:
cb3f1052dc9f4e3b9103ad1a7347377f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-08-005423-a.c4
Назва:
Порушення норм чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, з якого це дива у вас закупівля проводиться, згідно
Код ДК 021:2015:75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб. ЦІ послуги, що передбачають перевірку та випробування пожежних гідрантів, внутрішніх пожежних кранів та їх обладнання пожежними рукавами із залученням пожежного автомобіля, чи можливо придбання пожежного автомобіля??? Що це маячня???
А чому не код ДК 021:2015 – 45310000-3 (Електромонтажні роботи) (Послуги з провадження (створення) системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу???
Шановний Замовнику ви навмисно порушуєте Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 (далі - Наказ № 708), який вступив в дію з 19 червня 2020 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.11.2022 19:56
Вирішення:
Шановний Учаснику в цьому коді ДК 021:2015-75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних послуг конкретно не вказано,які це послуги. Тому ми вважаємо,що цю закупівлю можна провести за цим кодом ДК.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога до Учасників та вимога, яка не відповідає чинному законодавству України
Номер:
13156eafd0e5473ead578116f2f76095
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-08-005423-a.a3
Назва:
Дискримінаційна вимога до Учасників та вимога, яка не відповідає чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації в додатку №1 ви вимагаєте від Учасників надати:
п.2.5. Надати копії витягу з протоколу засідання комісії та посвідчення керівника (директора) Учасника «Правил з охорони праці», Правил пожежної безпеки; Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності»; Наказу «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій»; з правил надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку та інших нормативно-правових актів у посадових осіб і спеціалістів підприємств».
Дана вимога до Учасників є дискримінаційною та такою, яка не відповідає чинному законодавству України
По-перше, «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05), (далі - Типове положення) встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання.
По-друге, вимоги «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установа-ми та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності.
По-третє, відповідно до «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05), все переховане Замовником навчання «Правил з охорони праці», Правил пожежної безпеки; Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності»; Наказу «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій»; з правил надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку та інших нормативно-правових актів у посадових осіб і спеціалістів підприємств» входить в одне навчання, яке вимагається чинним законодавством України, яке має назву «загальний курс з охорони праці».
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом приведення вимоги до Учасників, відповідно до чинного законодавства України, а не так як ви собі "забажали", а точніше вам формулювання цієї вимоги підсунув зацікавлений Учасник, інтереси якого ви лобіюєте, а саме ТОВ "АГНІІНЖИНІРИНГ"
Як фактичне підтвердження того, що ваша вимога до Учасників не відповідає нормам чинного законодавства України (додаємо доказ), сторінки «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05). Шановний Замовник ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" забороняє встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Типове положення навчання з ОП НПАОП 0.00-4.12-05 (Додаток 4).pdf 12.11.2022 12:09
Дата подачі:
12.11.2022 12:09
Вирішення:
Шановний Учаснику, відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 р. № 337 (далі – Порядок), цей Порядок визначає процедуру проведення розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, що сталися з особами, визначеними частиною першою статті 35 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування».
Вимоги цього Порядку поширюються на всіх юридичних і фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та осіб, зазначених в пункті 1 Порядку.
Відповідно до пунктів 4 та 5 Порядку, потерпілий або працівник, який виявив нещасний випадок, гостре професійне захворювання (отруєння), чи інша особа - свідок нещасного випадку повинні вжити всіх можливих заходів, необхідних для надання допомоги потерпілому та негайно повідомити про нещасний випадок безпосередньому керівникові робіт, службі охорони праці підприємства (установи, організації) або іншій уповноваженій особі підприємства (установи, організації).
Безпосередній керівник робіт чи інша уповноважена особа підприємства (установи, організації) зобов’язані:
терміново організувати надання першої домедичної допомоги потерпілому та забезпечити у разі потреби його направлення до закладу охорони здоров’я;
негайно повідомити роботодавцеві про те, що сталося;
зберегти до прибуття комісії з розслідування (спеціального розслідування) нещасного випадку, гострого професійного захворювання (отруєння) обстановку на робочому місці, машини, механізми, обладнання, устаткування у такому стані, в якому вони були на момент нещасного випадку, якщо це не загрожує життю та здоров’ю інших працівників і не призведе до більш тяжких наслідків або порушення виробничих процесів.
Зважаючи на вищевикладене, можна стверджувати, що керівник (директор) підприємства повинен знати як провести розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, як та для кого проводяться медичні огляди працівників певних категорій, мати знання з правил надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, а також керуватися даними нормативно – правовими актами в своїй діяльності.
Таким чином, до даної Вимоги відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога до Учасників, яка не відповідає чинному законодавству України
Номер:
5ae5f3f10ad74f66bff96556b7188abb
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-08-005423-a.c2
Назва:
Дискримінаційна вимога до Учасників, яка не відповідає чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику закупівлі в додатку №3 тендерної документації наявна вимога до Учасників:
п.4.1. На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам, учасник у складі тендерної пропозиції має надати договірну ціну, а також локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів або підсумкову відомість ресурсів), зведений кошторисний розрахунок (зведений кошторис), що визначається з урахуванням проходження експертизи проектної документації на будівництво, дефектний акт.
Доводимо до вашого відома, що оскільки закупівля оголошена 8.11.2022 року, тобто в час дії Кошторисних норм України КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, то Замовником "обов'язково" повинно бути враховано, згідно п.5.1. КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва», згідно із якого встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Шановний Замовнику внесіть зміни до тендерної документації, шляхом долучення, згідно вимог чинного законодавства України, а саме КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва» - відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін. Та не порушуйте вимоги норм Закону, ви не маєте на це ніякого права.
В випадку ігнорування нашої вимоги, ми згідно статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" змушені будемо звернутися до АМКУ з офіційною скаргою, а також до суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.11.2022 11:44
Вирішення:
Шановний Учаснику, вимоги тендерної документації розроблені відповідно до норм чинного законодавства України. При складанні вимог до тендерної документації були враховані всі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників, встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Повідомляємо, що технічний паспорт знаходяться на об’єкті, доступ до його перегляду надає директор кожномупотенційномуУчаснику.
Також, у кожного Учасника повинен бути інженер – проектувальник, який під час візуального огляду може правильно та у відповідності до всіх чинних норм спроектувати систему пожежної сигналізації у закладах освіти. Отже для отримання всієї інформації, кожен потенційний Учасник може отримати при обстеженні об`єкта на якому пропонується надання послуги.Тому, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога Замовника, яка порушує вимоги чинного законодавства України
Номер:
80db36e783324f3e899ba11731df7c22
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-08-005423-a.c1
Назва:
Вимога Замовника, яка порушує вимоги чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику тендерної закупівлі в додатку №2 до тендерної документації, ви вимагаєте від Учасників надати:
сертифікат ДСТУ – Н CEN/TS 54-14:2009 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування» щодо проектування та монтажу систем пожежної сигналізації, виданий органом сертифікації.
Дана вимога для є дискримінаційною для Учасників, та такою, яка не відповідає законодавству України, оскільки ви, як Замовник з незрозумілих причин вимагає від Учасників надати в своїй тендерній пропозиції не чинний сертифікат відповідності. Відповідно до Наказу № 226 від 16.06.2021р.; ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») було скасовано чинність національного стандарту ДСТУ – Н СEN/TS 54-14:2009 та прийнято новий національний стандарт — ДСТУ–Н СEN/TS 54-14:2021. У зв’язку з цим наведені умови тендерної документації (ТД) «НЕ УЗГОДЖУЮТЬСЯ» з вимогами законодавства в цій частині.
Відповідно до чинного законодавства, а саме Закону України «Про публічні закупівлі» (далі ЗУ) ч. 3 статті 22 Закону, тендерна документація (ТД) може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до ТД.
Державний стандарт України ДСТУ – Н СEN/TS 54-14:2009, згідно офіційної інформації є недійсним. На його заміну прийнятий Державний стандарт України ДСТУ–Н СEN/TS 54-14:2021 Наказ № 226 від 16.06.2021р.; статус – діючий; дата прийняття – 16.06.2021.; .дата початку дії – 01.07.2021р.
Окрім того необхідно чітко зауважити, що дія даного сертифікату становить 1 рік, дата початку дії – 16.07.2021р. (більше 1-го року), це в черговий раз засвідчує те, що Сертифікат ДСТУ–Н СEN/TS 54-14:2009, який вимагаєте ви, як Замовник в своїй тендерній документації є недійсним, а державний стандарт ДСТУ–Н СEN/TS 54-14:2009 не діючим.
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, згідно чинного законодавства України, а саме надання Учасниками сертифікату, щодо чинного державного стандарту України, а саме ДСТУ–Н СEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування» щодо проектування та монтажу систем пожежної сигналізації, виданий органом сертифікації.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДСТУ–Н СENTS 54-14-2021.jpg 12.11.2022 11:27
Дата подачі:
12.11.2022 11:27
Вирішення:
Вносимо зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено