• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з встановлення пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщенні протирадіаційного укриття в поліклінічному відділенні за адресою: вул. Незалежності, 71, м. Яготин, Бориспільський район, Київська область.

45310000-3 Електромонтажні роботи, 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації

Торги відмінено

390 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 900.00 UAH
Період оскарження: 08.11.2022 11:21 - 15.11.2022 00:00
Вимога
Без відповіді

Наявність незрозумілого обладнання в дефектному акті

Номер: 894ae1c94fdb4c0e8822c3f5ea261d5f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-08-004398-a.a4
Назва: Наявність незрозумілого обладнання в дефектному акті
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, в дефектному акті в розділі Встановлення системи пожежної сигналізації: п.1 вказаний - Блок базовий на 10 променів приймально-контрольного пускового концентратора ПС (що це взагалі за прилад і який виробник його виготовляє, якщо це не секрет?). Ми такого приладу приймально-контрольного пожежного для адресної системи пожежної сигналізації не знаємо!!! Підкажіть будь-ласка що це прилад чи як ви назвали "блок базовий"? Т Також нам, як потенційному Учаснику не зрозуміло, навіщо в дефектному акті - 5 (п'ять) Блоків живлення БЖ, згідно п.4 Дефектного акту, а потім "бац" і в п.11 блоків живлення вже - 1. Як можна це взагалі зрозуміти? Яке обладнання ви цими блоками живлення заживлюєте? У нас таке складається враження. що у вас відсутній робочий проект на систему пожежної сигналізації, або виконував його, якийсь м'яко кажучи "недопроектант". Чи можливо це ваша технічна помилка при заповненні Дефектного акту, який зазначений в додатку 2 тендерній документації? Надайте будь-ласка чіткі роз'яснення, а при наявності помилок внесіть будь-ласка відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Дискримінаційна вимога, яка не відповідає чинному законодавству України

Номер: 568b7a12e8da45d49dbabe5c6e586c84
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-08-004398-a.c3
Назва: Дискримінаційна вимога, яка не відповідає чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в додатку 1 до тендерної документації, ви вимагаєте від Учасників надати п.2.3. Протоколи/ витяги з протоколів та посвідчення з охорони праці (загальний курс). Доводимо до Вашого відома, що дана вимога до Учасників є дискримінаційною та такою, яка не відповідає нормам чинного законодавства України, з наступних на те причин, які підтверджуються нами документально: По-перше, «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05), (далі - Типове положення) встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання. По-друге, вимоги «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності. Згідно Типового положення розділу 5. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб п.5.1. Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4). Згідно додатку 3 Типового положення (копія додатку 3 додається як доказ до скарги) «Переліку посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці» електромонтери ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики відсутні!!! Електромонтери ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики не відносяться до категорії посадових осіб, а є виключно електротехнічним (оперативно-ремонтним) персоналом. Виходячи з вищезазначеної інформації проходження навчання з «Загального курсу з охорони праці» для виконавців робіт - електромонтера(ів) ОПС та налагоджувальника КВП та автоматики (постанова №852 від 23.11.2016 року п.14, п.15 кадрові вимоги) не вимагається жодним чинним нормативним документом з Охорони праці, а відповідно не може вимагатися Замовником. Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлена вимога порушує права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед Учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо проходження «Загального курсу з охорони праці» для електромонтерів ОПС та налагоджувальника КВП та автоматики є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов маючи всі передбачені Законом чинні посвідчення та витяги з протоколів, щодо проходження навчання і перевірки знань з питань охорони праці, ми не можемо розраховувати на перемогу, наша тендерна пропозиція буде відхилена Замовником, що є дискримінаційним по відношенню до ФОП Мельниченко О.В. та інших суб'єктів господарювання. Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретні вимоги, щодо проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, щодо проходження навчання для посадових осіб та виконавців, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свої правила. В якості доказів надаємо рішення постійно діючої колегії АМКУ від 25.10.2022 № 6448-р/пк-пз (питання 8). Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом видалення вимоги, згідно п.2.3. Протоколи/ витяги з протоколів та посвідчення з охорони праці (загальний курс), який Учасник повинен надати на кожного працівника підприємства. Натомість внести зміни та залишити вимогу, щодо проходження навчання та відповідно наявності Протоколу/ витягу з протоколу та посвідчення з охорони праці (загальний курс) для керівника підприємства та керівника робіт, як того вимагає чинне законодавство України, а саме додаток 3 «Переліку посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці» «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05). Даною вимогою ви навмисне обмежуєте кількість потенційних Учасників процедури закупівлі, лобіюючи інтереси певного Учасника, який має дані посвідчення. А також грубо порушуєте Основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників, згідно ст.5, а також ч.3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Ключове словосполучення "передбачене законодавством". Посвідчення про функціональне навчання у сфері цивільного захисту для керівника та виконавці робіт не передбачена чинним законодавством України, а відповідно не може вимагатися Замовником процедури закупівлі. В випадку ігнорування нашої вимоги, ми змушені будемо, і повірте ми це зробимо, звернутися з офіційною скаргою до АМКУ, відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі", для відстоювання своїх законних права та інтересів, щодо участі в процедурі закупівлі.
Вирішення: Шановний Учаснику! На Вашу вимогу будуть внесені зміни до п.2, р.1,додатку 1 до ТД, а саме: п.п.2.3. буде відмінено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційна вимога, яка не відповідає чинному законодавству України

Номер: 33a4e29ef57746f4ba76a5d29d1e42ca
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-08-004398-a.b2
Назва: Дискримінаційна вимога, яка не відповідає чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в додатку 1 до тендерної документації, ви вимагаєте від Учасників надати п.2.7. Посвідчення про функціональне навчання у сфері цивільного захисту. Доводимо до Вашого відома, що дана вимога до Учасників є дискримінаційною та такою, яка не відповідає нормам чинного законодавства України, з наступних на те причин, які підтверджуються нами документально: 1. Предметом закупівлі є :Послуги з встановлення систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщенні протирадіаційного укриття в поліклінічному відділенні за адресою: вул. Незалежності, 71, м. Яготин, Бориспільський район, Київська обл. код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 45310000-3 - Електромонтажні роботи, 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації: Дані послуги (роботи) згідно чинного законодавства України виконуються на основі Постанови КМУ №852 від 23 листопада 2016 р. "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" згідно розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" Ліцензіат повинен мати наступне кадрове забезпечення (Кадрові вимоги): п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. 2. Згідно чинної Постанови КМУ № 819 від 23 жовтня 2013 року "Про затвердження Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту" ПЕРЕЛІКУ категорій осіб керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, та періодичність проходження функціонального навчання", які зазначені в "обов'язковому" додатку 1 керівник робіт та виконавці робіт (електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів, а також налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування - відсутні!!! Відповідно вищезазначеної нами інформації, яка підтверджена нами документально, а саме чинною Постановю КМУ № 819 від 23 жовтня 2013 року проходження спеціального навчання керівником робіт та виконавцями робіт не вимагається, згідно чинного законодавства України. Наполягаємо на видалені вимоги до Учасників, відповідно до п.2.7., додатку 1, щодо надання Учасниками - Посвідчення про функціональне навчання у сфері цивільного захисту. Даною вимогою ви навмисне обмежуєте кількість потенційних Учасників процедури закупівлі, лобіюючи інтереси певного Учасника, який має дані посвідчення. А також грубо порушуєте Основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників, згідно ст.5, а також ч.3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Ключове словосполучення "передбачене законодавством". Посвідчення про функціональне навчання у сфері цивільного захисту для керівника та виконавці робіт не передбачена чинним законодавством України, а відповідно не може вимагатися Замовником процедури закупівлі. В випадку ігнорування нашої вимоги, ми змушені будемо, і повірте ми це зробимо звернутися з офіційною скаргою до АМКУ, відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі", для відстоювання своїх законних права та інтересів, щодо участі в процедурі закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! На Вашу вимогу повідомляємо, що до п.2.7. та 2.8. додатку 1 ТД будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: f1b275faaf6241a2b98104f3f44579fb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-08-004398-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога у вкладеному файлі
Вирішення: Шановний Учаснику! На Вашу вимогу нами буде внесено зміни до п.2 р.4 додатку 1 ТД, а саме:1)Декларація на провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану відповідно до Постанови КМУ від 18.03.2022 №314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» 2) (за наявності) Ліцензія або наказ про видачу ліцензії Державної інспекції техногенної безпеки України/Державної служби України з надзвичайних ситуацій .
Статус вимоги: Задоволено