-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Кефір, сметана
Завершена
167 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 835.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 835.00 UAH
Період оскарження:
09.01.2018 10:55 - 12.01.2018 11:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога внести зміни до тендерної документації
Номер:
205d030d3b35439ea4e7ea6e9619d375
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-09-000256-a.c1
Назва:
Вимога внести зміни до тендерної документації
Вимога:
Просимо усунути дискримінаційні кваліфікаціні вимоги,а саме: у Додатку 2 до тендерної документації Замонивком визначено конкретного виробиника продукції ПрАТ "Кагма"
відповідно до п. 15.14 Інструкції замовника учасник повинен надати Копію договору укладеному з виробником на поставку предмету закупівлі на 2018 рік (
Оскільки предметом закупівлі є по суті виключно продукція виробництва ПрАТ «Кагма», така вимога вбачає порушення вимог п. 6.2. Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. , де чітко зазначено що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
За інформацією директору зі збуту ПрАТ «Кагма» реалізація продукції виробництва ПрАТ «Кагма» по Запорізькій області здійснюється виключно з одним дистриб’ютором а саме ТОВ «Сімбі плюс» та пов’язаними з приватними підприємцям.
Таким чином у тендерній документації Замовника вбачається виключне бажання звузити коло учасників торгів та по суті провести закупівлю в одного учасника та одного виробника. Що є прямою ознакою поршуення закону україни про "Запобігання корупції" - змовою з постачальником , про що також свідчить досвід проведених закупівель Замовником на молочну продукцію протягом 2017 року
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів державної закупівлі є недискримінація учасників. проханням змінити або виключити таку умову тендерної документації. Законом України "Про здійснення державних закупівель" (надалі - Закон) на Антимонопольний комітет України покладено функції органу оскарження у сфері державних закупівель, який зобов’язаний приймати та у межах своїх повноважень здійснювати розгляд усіх скарг, що оформлені та надіслані з дотриманням вимог Закону.
Проаналізувавши всі опубліковані рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, де вимоги замовників були визнані дискримінаційними, визначено що вимоги надання копії договорів з виробника продукції з чітким дотриманням асортименту на надання будь яких гарантійних листів від виробника є дискримінаційним. Про що свідчать наприклад такі рішення:
- рішення № 589-р/пк-ск від 30.05.2014р - . Вимога до Учасника процедури закупівлі про надання ним договору поставки з виробником.
- рішення № 164-р/пк-ск від 02.02.2016 рокуВимога до Учасника процедури закупівлі про надання ним гарантійного листа від виробника продукції, який підтверджує можливість виробника поставити учаснику Процедури закупівлі необхідну кількість продукції відповідно до вимог Документації .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.01.2018 13:50
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
1. Відповідно до п.6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників. Тобто зазначення "або еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
2. Згідно п.15.14) Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію договору(ів), укладеному(их) з виробником (якщо Учасник не є виробником) або з постачальником на поставку предмету закупівлі на 2018 рік. Така вимога жодним чином не порушує вимог Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35.
3. Зазначення в умовах закупівлі кефіру та сметани вимоги щодо поставки товару визначеної марки (ПрАТ «Кагма») не обмежує коло постачальників, що можуть взяти участь у торгах. Такі умови не дискримінують учасників та не перешкоджають добросовісній конкуренції між ними.
4. Ознайомившись з рішеннями антимонопольного комітету № 589/р/пк-ск від 30.05.2014 р. та №164-р/пк-ск від 02.02.2016, хочемо зауважити, що рішення обов’язкові до виконання щодо оголошення № 086306, опублікованому в інформаційному бюлетені «Вісник державних закупівель» від 24.03.2014 р. № 24 (870) та оголошення № 232475, оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, бюлетень від 18.11.2015 № 381/1/1.
Статус вимоги:
Не задоволено