-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Залізничне обладнання» за кодом ДК 021-2015: 34930000-8 (Залізничне обладнання
Торги відмінено
772 055.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 7 720.55 UAH
мін. крок: 1% або 7 720.55 UAH
Період оскарження:
07.11.2022 14:27 - 13.11.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
c6aad038146541499e70c88654e13f2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-07-008355-a.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Більш детально у доданому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.docx 11.11.2022 12:48
Дата подачі:
11.11.2022 12:48
Вирішення:
Повідомляємо, що річним планом закупівель замовника не передбачено поділення предмету закупівлі на лоти.
Крім того, замовником сформовано процедури закупівлі виходячи з власної виробничої потреби, в зв'язку з чим поділення на лоти не вважається доцільним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.11.2022 10:31
Вимога
Залишено без розгляду
Наше підприємство бажає прийняти участь у закупівлі UA-2022-11-07-008355-a на суму 772 055 грн без ПДВ
Номер:
3711836d7d1b4b758c803a60185c3aa7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-07-008355-a.b1
Назва:
Наше підприємство бажає прийняти участь у закупівлі UA-2022-11-07-008355-a на суму 772 055 грн без ПДВ
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацією просимо Вас внести наступні зміни:
- Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, Учасник надає письмову згоду, про те що візьме на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Проєктом договору відповідно до вимог Додатку 5 тендерної документації. Для того щоб надати згоду просимо Вас виключити з умов договору п.5.1.
- «5.1. Постачальник не пізніше дати укладання цього Договору вносить забезпечення виконання Договору у розмірі _______________(заповнюється на етапі укладання Договору), що складає 5 % (п’ять) ціни Договору з ПДВ у формі безвідкличної паперової банківської гарантії (надалі - банківської гарантії).» так як відповідно до умов тендерної документації – розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю п.6. Забезпечення виконання договору про закупівлю не застосовується.
- Додаток 3 « п.3 Ми погоджуємося дотримуватися умов нашої тендерної пропозиції протягом 120 (сто двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і замовник може прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю товару у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.»
Термін дії договору до 31.12.2023 року (п.12.1 проєкту договору).
Просимо змінити кінцевий строк поставки до 31.03.2023року, в зв’язку з тим, що за цей період дії договору ціна може змінюватися з причин не залежних від Учасника.
Відповідно до проекту договору п. 6.1. Поставка Товару здійснюється протягом терміну дії цього Договору окремими партіями на підставі Замовлення Покупця.
В зв’язку з тим, що не відомо якими партіями буде замовлення товару, у Учасника нема можливості розрахувати вартість транспортних витрат, які є составною частиною собівартості товару. Враховуючи кількість замовленого товару, та його вагу, є можливість здійснити постачання одним транспортним засобом. Просимо поставку товару здійснювати не окремими партіями, а в цілому згідно специфікацій.
Згідно Додатку2 технічна специфікація п.2 найменування товару «шина контррейки» проект 2498.00.00-1 . просимо надати уточнення назви товару згідно технічної документації (номер проекту, креслення, тощо)
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.docx 09.11.2022 16:07
Дата подачі:
09.11.2022 16:07
Вирішення:
Дякуємо за ваше звернення.
1. Стосовно забезпечення виконання договору: при підготовці тендреної документаціїбуло допищено механічну помилку. Забезпечення виконання договору ВИМАГАЄТЬСЯ замовником, до ТД внесені відповідні зміни
2.Щодо строків постачання товару: Замовником встановлено термін дії договору до 31.12.2023 з урахуванням власної виробничої потреби. При цьому повідомляємо, що Замовником попередньо планується надання замовлення на повну номенклатуру товару в грудні 22- січні 23.
3. Щодо позиції "шина контррейки": повідомляємо, що Замовником викладено у ТД усі інформацію про зазначену позицію, яка є в наявності.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.11.2022 10:31